bmw_r1300gs_cartec





Téma: Jak je to v Německu s řidičákem na skutr 125/11kw
17.5.2019 v 12:10
Zajímalo by mě, jak je to s řízením skutru 125 do 11kw v Německu. Mám oprávnění skup. B a skup. A1 s kodem 150. Je možno legálně vyjet s tímto do německa nebo to nelze? Zajímá mě jestly to někdo řešil a případné informace s tím spojené. Děkuji za názory a rady.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v Německu s řidičákem na skutr 125/11kw

23.6.2019 v 21:46 | Nahoru | #1
Simson s51. Aj keď je len 50ka , konštrukčnú rýchlosť má 60km/h (L3e) a na to je už potrebný vodičák A1. Sem tam sa nájdu výnimky s L1e do 45km/h.
S Bčkom sa dá jazdiť na 125ke, čo na dialnici ide 120km/h, ale na Simsone,Pionieri, Mustangu s maximálkou 60km/h sa s Bčkom a ani s AMkom nesmie voziť. Zaujimavé. Na simsone si jazdím od roku 1986 a zrazu od 01.09.2009. (na Slovensku) nemám naň vodičák.
Únia by mala vydať smernicu v ktorej by bolo jasné uvedené, V krajinách ktoré prijali odporúčanie EU umožniť s Bčkom jazdiť aj 125 skutre, aby táto možnosť platila navzájom vo všetkých týchto štátoch.
ako píše Brazel v Polsku s Bčkom môžeš jazdiť do 125cm aj bez variatoru, klasika A1. To isté sa malo schváliť aj na Slovensku , ale do drúheho čítania sa dostal už len variator.

(reakce na) Jak je to v Německu s řidičákem na skutr 125/11kw

26.6.2019 v 00:33 | Nahoru | #2
hruso25> V ČR, myslím, väčšinou dávali ľuďom, čo mali M, skupinu A1 s obmedzením na 50 ccm - tam už obmedzenie rýchlosti nebolo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist