globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
Zdravím motorkáři. Prosím vás. Mám problém s mým alpem.. Stále cuka jak svina... Uděláno asi toto
Karburátor vycisteny ultrazvukem
Nové membrány
Směs 3 otacky
Nové kabely a fajfky
Vyzkoušené jiné inducky
Nové svíčky a filtr
Jednotka Vyzkousena od ignitechu
Hladina plovaku dle manuálu...
Zkontrolovane sítko a podtlakovy ventil benzínu ok
Prostě je to stále na hovno.. Už nevím co musím udělat aby ta motorka jela bez problémů... Děkuji za každý nápad co radu

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2019 v 20:22 | Nahoru | #1
přesně tyhle problémy stejným postupem řešil na alpu kolega v práci až vyměnil celé zapalko od ignitechu a je klid. Že hlavně kolem 4000tis to cukalo, na jedničku to přelítlo ale ostatní kvality postupně víc a víc škubání a jestli si dobře pamatuju tak od 5tis zase klid, měl i půjčenou origo jednotku z moto která jela a na jeho to dělalo taky. Se ho zítra ještě zeptám.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2019 v 22:32 | Nahoru | #2
Co víčko nádrže? Zkus to projet s jiným nebo s otevřenou nádrží.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2019 v 05:33 | Nahoru | #3
skontroluj spinac na bocnom stojane ci nerobi problemy

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2019 v 09:17 | Nahoru | #4
Ahoj, a mas v poradku priruby? Ma to senzor polohy klapky? Tam muze vyt taky problem.

Naposledy editováno 16.05.2019 09:18:49

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2019 v 09:32 | Nahoru | #5
Na jednom TA jsem videl spuchrelou hadicku od postlakovyho ventilu, , dira byla tak sikovna ze prisavala jen nekdy..ale bylo to patrny jen pri nizkejch rychlostej a otackach. Vono tou jadickou toho moc nepritece. To tvoje cukani je pri jakejch otackach ? je to jedno cuknuti pri prechodu z nizkejch na vysojky > nebo proste jedes a znicehonic to zacne cukat ?
IMHO napred zjistit jestli jde o problem v benzinu nebo v elektrice a pak se na to zameri.

(reakce na) Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2019 v 13:29 | Nahoru | #6
jawista84> je tam natoceni klapky, to by se ti ten kabel musel slusovat aby to neco kloudneho delalo. Tak ho zkus odpojit, ja myslim ze TA to ani nepozna. Mozna pri prechodu z volnobehu.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 10:00 | Nahoru | #7
Zrovna jdu kolem, takže u šestpade téáčka dost časté příčiny cukání
nedovírající sytič, netěsnící PAIR systém, špatné odvzdušnění karburátorů, špatně zaskočené gumové příruby, přepětí v elektrice

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 13:20 | Nahoru | #8
Přepjetí je nad hodnotou 14,5 voltu ,víc by ti to regulátor neměl pustit... takže nastartuj, připoj voltmetr někam do sítě na + a - a přidávej plyn a v žádným bodě,ani na max plynu by to nemělo výrazně a dlouhodobě přestřelit přes 14,5V Hodně špatný je taky podpětí, kdy se dlohodobě nedostaneš nad cca 12,5 voltu..to jede jen z baterky a nemá to sílu živit všechno.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 15:05 | Nahoru | #9
Přepětí by se projevovalo stejně na neutrál i za jízdy, ale přiznávám, že to bylo to první co mě napadlo.
Zkoušel jsi dát jehly o zářez níž? Nejsou viditelně ošoupané (ikdyz Keihiny na to pokud vím netrpěly, to byla doména Mikunďáků) nebo nezkoušel nějakej chytrák před tebou provrtat trysky, aby mu to "lip jelo"?

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 20.5.2019 v 15:55 | Nahoru | #10
Ještě mě napadlo taková blbost. Nemáš motorku napadenou kutilem domácím? Něco neorigo, upravené, zaslepené? Pokud jsou černé svíčky, tak většinou moc benzínu nebo také málo vzduchu. Až bude po dešti, zkus se projet bez vzduchového filtru. Třeba díky chladnému vzduchu a bez ztrát ve filtru se směs trochu ochudí a pojede to normálně. Pak máš vodítko, kterou cestou dál pátrat.
Měl jsem tady Afriku s upraveným vstupem do airboxu, která také v nzkých a středních otáčkách dost škubala. Pral jse se s tím docela dlouho, než mě za zoufaosti napadlo tam dát na zkoušku originál neupravený airbox. Motorka potom jela normálně, po vrácení samo-domo opět škubala.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2019 v 16:18 | Nahoru | #11
Zkus se pořádně kouknout na membránu v podtlakovém ventilu.Já ji měl prasklou a dělalo to psí kusy a stálo mě to spoustu peněz než se na to přišlo.Za zkoušku nic nedáš

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2019 v 18:00 | Nahoru | #12
tomestein> no to by mohla byt trefa... Koukal jsem, ze novej ventil stoji cca tisicovku na partsdepot. Je rozebiratelnej?

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2019 v 20:24 | Nahoru | #13
Ještě mě napadá další věc. Kolega měl problém s vodou v hadičce nebo benzinovým filtru. Měl tam kapku vodu, která tam furt smrděla a přicpávala přívod benzínu. Taky rozdělal celou motorku. Několikrát čistil karburátory atd.. A nakonec jen odpojil všechny hadičky, filtr a pumpu a vše vylil. A z jedné části vylil i tu kapku vody a bylo po problému.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2019 v 19:52 | Nahoru | #14
skusal si na miesto nadrze napojit flasu z benzinom?do vrchnaka dierku na hadicku otocit hore dnom a hore urobit malu dierku a vyskusat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2019 v 21:00 | Nahoru | #15

jawista84 píše: problém byl v NOVÉM VZDUCHOVEM FILTRU... .


Dvě stránky zpátky jsem ti psal, ať to projedeš bez filtru....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981
Hledám parťáka na vyjížďky Tachov a... Honda XL 650V Transalp OskarKilo 5 2.1.2024 v 13:02 FaktNeníCoŘešit


TOPlist