cfmoto_cerven




Téma: Prosím o radu
Zdravím motorkáři. Prosím vás. Mám problém s mým alpem.. Stále cuka jak svina... Uděláno asi toto
Karburátor vycisteny ultrazvukem
Nové membrány
Směs 3 otacky
Nové kabely a fajfky
Vyzkoušené jiné inducky
Nové svíčky a filtr
Jednotka Vyzkousena od ignitechu
Hladina plovaku dle manuálu...
Zkontrolovane sítko a podtlakovy ventil benzínu ok
Prostě je to stále na hovno.. Už nevím co musím udělat aby ta motorka jela bez problémů... Děkuji za každý nápad co radu

Prosím o radu

16.5.2019 v 16:28 | Nahoru | #31
To jdu vyzkoušet stemi hadickami... Přesně a jsem člověk který se snaží se sní trošku seznámit... Rád si vše dělám sám... Ale toto se mi vymklo

Prosím o radu

16.5.2019 v 16:43 | Nahoru | #32
Takže tváře se mi nenafoukly jde do toho krásně foukat...

Prosím o radu

16.5.2019 v 16:55 | Nahoru | #33
Takže ještě zbývá ten palivový ventil. Ještě,když jsi měnil ty membrány, nepřehodil jsi jehly o nějaký zářez výš(myslím zajištění výš, tzn,jehla níž) třeba? A koukal jsi i na barvu svíček po nějaké jízdě?

Naposledy editováno 16.05.2019 16:57:02

Prosím o radu

16.5.2019 v 16:57 | Nahoru | #34
Svíčky mají jakou barvu? Černé?

Píšeš nové zapalování... Co cívky? Kabely?

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:14 | Nahoru | #35
Jehly jsem vůbec nevyndaval.. Jen jsem dal nové membrány... Kabely a fajfky nové, Vyzkoušené i nové cívky.. Stále stejné... Svíčky jsou černé jak svina... Zkoušel jsem i ubrat směs.. Výsledek stejný... Teď jsem zkoušel i palivový ventil... Vytáhl jsem přívodní hadici od benzínu a na ventil nasadil jinou.... Do kanďáku. A nastartoval... Krásné tekl. Takže tam. Problém taky není... Trysky jsou obě 132..

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:22 | Nahoru | #36
A nemůže Ti viset částečně otevřený sitič? Protože černé svíce jsou bohatá směs...

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:31 | Nahoru | #37
Taky jsem na to myslel.. Včera to bylo znovu rozebrane. A krásné se pohybují.. Jde to i vidět že zavírají a otvírají... Proto mi můj problem neleze do hlavy...a nemůže být něco z motorem?? Co jsem měřil komprese tak obě byli 12.5bar.... Což je super... Má mít rozmezí 11.5 až 15.5bar

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:32 | Nahoru | #38
Určitě jde o příravu směsi...Nějaký šotek tam bude. Když budeš mít neutrál a vytočíš motor do vysokých otáček a budeš ho tam držet, má to lineární postup a vydrží běžet několik vteřin bez problému na max?

Naposledy editováno 16.05.2019 17:33:05

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:32 | Nahoru | #39
ti to bud preplavuje nebo sytic nemas ty lanka sytice privereny v tech plastovejch koncovkach ?

edit: jak mas po par km cerny svicky tak je to bohaty u karbutlratoru vetsinou spatne serizena hladina nebo sytic.

Naposledy editováno 16.05.2019 17:34:16

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:34 | Nahoru | #40
I ty malé akceleracni membrány jsou ok..

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:38 | Nahoru | #41
Vytocim na max až za červené pole.. Bez problemu... Jde krásně za plynem... Teda na volnoběh
Ty Lanka jsou nasazena dobře.. Vím jak mají být. Tak jsem si na to dával bacha.....a sytic funguje asi dobře...kdyz to bylo prohrate zkusil jsem za jízdy dát sytic a hned se to dusilo... Ale uplne

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:38 | Nahoru | #42
Ještě můžeš zkusit to, jak jsem psal před chvílí, nandej na vypoušťák karbce průhlednou hadičku, dej jí smerem nahoru,abys viděl,jak si stojí hladina a koukej na to při nastartovaném motoru a různým plynu a uvidíš,jak ti to bude klesat a stoupat... Jehli na plovákách jsi měnil taky? Stojí to pár kaček a dokáže to nasekat velkou neplechu...

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:44 | Nahoru | #43
Nene jehli jsem neměnil...koukam že budu muset zase vyndat ten posranej karbec... Já už to měl vše tolikrát rozebrane, že bych se na to nejradši vysral.. A nebo zapálil

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

16.5.2019 v 17:51 | Nahoru | #44
Každopádně děkuji všem co se zúčastnili na vyřešení mého problému... Děkuji

Prosím o radu

16.5.2019 v 17:52 | Nahoru | #45
Hlavně sem pak dej vědět, co bylo příčinou,jestli se toho dopátráš:) Držím palce a pevné nervy! Jinak při výměne jehel je třeba znovu nastavit hladinu a ujisti se, že je to opravdu správně!

Naposledy editováno 16.05.2019 17:52:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

16.5.2019 v 17:54 | Nahoru | #46
jawista84> nez to vyndas, tak si zmer ty hladiny prihlednou hadickou. optimalne za chodu.

(reakce na) Prosím o radu

16.5.2019 v 17:59 | Nahoru | #47

gugo píše: jawista84> nez to vyndas, tak si zmer ty hladiny prihlednou hadickou. optimalne za chodu.

už to tam má výše i ode mě:) edit: v 17:38

Naposledy editováno 16.05.2019 17:59:50

Prosím o radu

16.5.2019 v 18:04 | Nahoru | #48
Určitě jsem napíšu co byla závada... Třeba někdo bude mít stejný problém, tak se mu to třeba hodí.. Nicméně když na něco přijdu napíšu.. Děkuji všem

Prosím o radu

16.5.2019 v 18:45 | Nahoru | #49
ventil z nadrze si mal von?nieje sajrajt v nadrzi ze ti to nestiha dotekat?

Prosím o radu

17.5.2019 v 04:12 | Nahoru | #50
Ano ventil je vyzkoušený.. Úplně bez problemu..

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 10:00 | Nahoru | #51
Zrovna jdu kolem, takže u šestpade téáčka dost časté příčiny cukání
nedovírající sytič, netěsnící PAIR systém, špatné odvzdušnění karburátorů, špatně zaskočené gumové příruby, přepětí v elektrice

Prosím o radu

17.5.2019 v 10:09 | Nahoru | #52
Jaj. A já už objednal jiný karbec... Na vyzkoušení... Hmm a teď co... To přepětí v El. Poznám. Jak.... Nevím jaké mají být hodnoty.. A hlavně copak stim... Někdo ten pair systém i vyrazuje... Na co si tam mám dát bacha... Na co se podívat... U sytice se ještě můžu mrknout... Jestli to pořádně uvidím...

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 13:20 | Nahoru | #53
Přepjetí je nad hodnotou 14,5 voltu ,víc by ti to regulátor neměl pustit... takže nastartuj, připoj voltmetr někam do sítě na + a - a přidávej plyn a v žádným bodě,ani na max plynu by to nemělo výrazně a dlouhodobě přestřelit přes 14,5V Hodně špatný je taky podpětí, kdy se dlohodobě nedostaneš nad cca 12,5 voltu..to jede jen z baterky a nemá to sílu živit všechno.

Prosím o radu

17.5.2019 v 14:11 | Nahoru | #54
Dobře.. Moc děkuji...

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2019 v 15:05 | Nahoru | #55
Přepětí by se projevovalo stejně na neutrál i za jízdy, ale přiznávám, že to bylo to první co mě napadlo.
Zkoušel jsi dát jehly o zářez níž? Nejsou viditelně ošoupané (ikdyz Keihiny na to pokud vím netrpěly, to byla doména Mikunďáků) nebo nezkoušel nějakej chytrák před tebou provrtat trysky, aby mu to "lip jelo"?

Prosím o radu

17.5.2019 v 15:12 | Nahoru | #56
Předtím to na ty jehly jelo.. Tak jsem snimi nic nedělal.. Jak říkám mám to od prosince. Takže tak 800km jsem najezdil. Mě ty jehly připadají že nejsou nějak osoupane.. Žádné viditelné známky tam nejsou vidět... Pokud by tam přepětí bylo, jak se to řeší.. Nový regulátor? Asi jo....nicméně si vážím vaší pomocí a jsem rád že jste si udělali vždycky chvilku na to mi odepsat a poradit

Prosím o radu

17.5.2019 v 15:44 | Nahoru | #57
jawista84> a v tom prosinci když jsi to zkoušel projet, bylo víc teplo než teď nebo spíš víc zima?

Prosím o radu

17.5.2019 v 16:13 | Nahoru | #58
Noo Toť otázka....bylo určitě nad nulou.. Ale kolik to přesně nevím... Tam jsem to moc neprojel.. Jelikoz už byla tma...poradne jsem si ji v garáži prohledl a pak si nechal dovést.. Bohužel jsem narazil na nějakou zradu

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

19.5.2019 v 19:37 | Nahoru | #59
Takže dneska vše opět rozebrano. Vyčištěno,serizeno, sytice ok, pair ok, bez změny...
Přišel známý co dělá mašiny na promereni... Výsledek je... Na volnoběh 14.70-14.90v.....rikal že 14.70 v je na hraně.. Že nemůže s určitostí říci že je to ten problem... Vypadá že prý je asi načatý.... Tak co myslíte...

(reakce na) Prosím o radu

19.5.2019 v 23:34 | Nahoru | #60

jawista84 píše: Takže dneska vše opět rozebrano. Vyčištěno,serizeno, sytice ok, pair ok, bez změny...
Přišel známý co dělá mašiny na promereni... Výsledek je... Na volnoběh 14.70-14.90v.....rikal že 14.70 v je na hraně.. Že nemůže s určitostí říci že je to ten problem... Vypadá že prý je asi načatý.... Tak co myslíte...



ze tim to neni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna rozety Honda XL 650V Transalp PetNed 6 23.5.2019 v 21:30 Pedl
Životnost motoru transalp [1, 2] Honda XL 650V Transalp kaltan 39 4.5.2019 v 08:48 R_O_C_K_Y
Moto na dloooooouhé cesty [1 ... 4, 5] Honda VFR 800, Yamaha FZ6 Fazer, Honda XL 650V Trans... Rado_ 126 28.4.2019 v 19:57 Wolferine
Imobilizér u TA 650 Honda XL 650V Transalp Mlíkař 13 29.3.2019 v 12:07 kastro
Reversní odvzdušnění_výměna brzdové... Honda XL 650V Transalp PetNed 13 23.3.2019 v 08:31 zatr


TOPlist