Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
6.5.2019 v 21:09
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Tu niekde na fóre je presný návod, ako na to, je to podrobne rozpísané, možno pomôže bajpas, alebo kontrola vodičov. Studené spoje a podobne.
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
no zas tak nekonecna zahada to neni. Vzhledem k tomu, ze jste jelita a zmerili jste vinuti jen odporove a ne za chodu motoru kolik ktere dava, tak se asi da pomerne snadno odvodit kde asi soudruzi opravarensky udelali chybu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
cuir> netvrdím že ne. ? Právě sbírám rady a zítra chci měřit ??
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Tak pokud je to "nekonečná záhada" a regulátor máš nový od Ignitechu, tak to nejspíše bude vadný alternátor.
Jen doufej, že to ten nový regulátor od Ignitechu přežil!!!
Jen doufej, že to ten nový regulátor od Ignitechu přežil!!!
krokoš píše: Tu niekde na fóre je presný návod, ako na to, je to podrobne rozpísané, možno pomôže bajpas, alebo kontrola vodičov. Studené spoje a podobne.
jen by musel hledat, a protože jsem si ráno pěkně zašukal... tak tady https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Proc kupujes origo honda regler, kdyz stojej za hovno.
Az vyndas to vinuti, tak ho posli k Maresovi, vyjde te to asi na polovinu novyho vinuti a prace super, lepsi nez origo.
Az vyndas to vinuti, tak ho posli k Maresovi, vyjde te to asi na polovinu novyho vinuti a prace super, lepsi nez origo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
gugo> dej mi prosím kontakt na Marese, dík ( jen kdyby něco )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
GL1> tu
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
GuGo kdysi sepsal podrobný popis jak se s měřením poprat - kdysi mi to pomohlo (díky za něj, to jsou ty správné informace, které tady oceňuji)
tak TADY je
tak TADY je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Krleš70> no vždyť to píšu v #6
Tak za ten návod ďakujem gugovi aj ja , som riešil podľa toho tri motky za rok sa mi posrali tri reglery, 1x suzuki a dva krát Yamaha, hahaha, do jednej Yamahy som napchal regler z hujdy, sa mi zvýšil . aj tie v Yamahe stoja za hovno. A u tej XT je pod sedlom a vedľa výfuku, tam ho véééééľmi dobre chladí. Keď už sa tu ďkuje, chcem byť aj ja vďačný.
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Tak při volnoběhu bylo mezi fazemi bez regulátoru naměřeno u všech cca 13 V střídavého a 7 ohmů
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Při vyšších otáčkách zhruba těch 30-38 max volt mezi sebou( 4000-5000 otáček )
Naposledy editováno 07.05.2019 22:05:12
Naposledy editováno 07.05.2019 22:05:12
https://www.hondavfr...diagnostika-dobijeni
Právě jsme provedl celý tento test a vyšlo mi špatný konektor + ... Právě byl opraven a nahrazen jiným a problém přetrvává u obou reg
Právě jsme provedl celý tento test a vyšlo mi špatný konektor + ... Právě byl opraven a nahrazen jiným a problém přetrvává u obou reg
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Baterie už není v nejlepší kondici ale pokud ji nabíjí drží ... S nabitou tedy a regulátorem bez světel 14,4 asi cca houpe se to a zapnu světla spadne na 12,2 a klesá až na 11 s blinkry 10 ale to už blinkry nejdou, pokud prodám otáčky zhruba na 2500+ stoupne napětí na 12,5 V se světly - u obou reg, jak u Honda tak u ignitech dík
1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením
Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít
No to je divny, opravdu ti to dava na ty stridavy casti pri odpojedni regleru to napeti co pises ? Zkuse tam pripojit nejakou zatez treba 3 zarovky do hvezdy.
Este by mohly bejt vyseptany magnety, takze by to melo malo magnetickyho pole... ale takhle od stolu se to spatne odhaduje.
Este by mohly bejt vyseptany magnety, takze by to melo malo magnetickyho pole... ale takhle od stolu se to spatne odhaduje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Ajty_3 píše: Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít
Bud jsou oba regulatory vadne ( muze byt) ale pravdepodobneji je to vinuti alternatoru. To, ze jsi ho meril bez zateze za RT neznamena ze funguje spravne za tepla pod zatezi. Vydratuj si nejaky logger z vinuti a bez to projet.Budes mit jistotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením
Dawe02> logger? Jdi zkusit to. S těmi zářivkami to jediné jsem nedělal jinak už nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
CDI 589B Honda NSR 125 | čeplin | 0 | 10.3.2024 v 16:18 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |