globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

6.5.2019 v 21:21 | Nahoru | #1
Tu niekde na fóre je presný návod, ako na to, je to podrobne rozpísané, možno pomôže bajpas, alebo kontrola vodičov. Studené spoje a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2019 v 22:35 | Nahoru | #2
no zas tak nekonecna zahada to neni. Vzhledem k tomu, ze jste jelita a zmerili jste vinuti jen odporove a ne za chodu motoru kolik ktere dava, tak se asi da pomerne snadno odvodit kde asi soudruzi opravarensky udelali chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

6.5.2019 v 22:42 | Nahoru | #3
cuir> netvrdím že ne. ? Právě sbírám rady a zítra chci měřit ??

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

6.5.2019 v 23:35 | Nahoru | #4
Tak pokud je to "nekonečná záhada" a regulátor máš nový od Ignitechu, tak to nejspíše bude vadný alternátor.
Jen doufej, že to ten nový regulátor od Ignitechu přežil!!!

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 04:28 | Nahoru | #5

Ajty_3 píše: cuir> netvrdím že ne. ? Právě sbírám rady a zítra chci měřit ??



me se neptej, me je to uplne jedno

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 06:57 | Nahoru | #6

krokoš píše: Tu niekde na fóre je presný návod, ako na to, je to podrobne rozpísané, možno pomôže bajpas, alebo kontrola vodičov. Studené spoje a podobne.



jen by musel hledat, a protože jsem si ráno pěkně zašukal... tak tady https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 07:42 | Nahoru | #7
XL700VA> no vypadá to že mi bude jedna fáze dávat méně ? ale tak minimálně se o to modlím ? jestli mi to odpálí 3 tak už nevím. ?

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 08:28 | Nahoru | #8
Proc kupujes origo honda regler, kdyz stojej za hovno.
Az vyndas to vinuti, tak ho posli k Maresovi, vyjde te to asi na polovinu novyho vinuti a prace super, lepsi nez origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 08:58 | Nahoru | #9
gugo> dej mi prosím kontakt na Marese, dík ( jen kdyby něco )

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 09:09 | Nahoru | #10
Ja bych zacal tim, ze bych zkouknul a vycistil/vymenil vsechny konektory po ceste mezi alternatorem, regulatorem a baterkou. Pak bych si teprve zacal hrat s alternatorem.

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 09:17 | Nahoru | #11
A já bych se ještě podíval, jestli nejde někde něco do zkratu (prakticky cokoli a kdekoli, ale hlavně v primárním okruhu dobíjení).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2019 v 10:11 | Nahoru | #12
GL1> tu

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 10:17 | Nahoru | #13
Za mě to bude altik teď nedávno něco podobného řešil kámoš. Prostě klasika na honde

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 10:52 | Nahoru | #14
GuGo kdysi sepsal podrobný popis jak se s měřením poprat - kdysi mi to pomohlo (díky za něj, to jsou ty správné informace, které tady oceňuji)
tak TADY je

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 12:54 | Nahoru | #15
gugo> dík, ( a jsem blbej, tyhle stránky mám někde uložené, doteklo mi to až teď, když jsem otevřel odkaz od tebe )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 12:55 | Nahoru | #16
Krleš70> no vždyť to píšu v #6

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2019 v 13:56 | Nahoru | #17
GL1> Nevšilm jsem si, tak raději 2x

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 17:34 | Nahoru | #18
Tak za ten návod ďakujem gugovi aj ja , som riešil podľa toho tri motky za rok sa mi posrali tri reglery, 1x suzuki a dva krát Yamaha, hahaha, do jednej Yamahy som napchal regler z hujdy, sa mi zvýšil . aj tie v Yamahe stoja za hovno. A u tej XT je pod sedlom a vedľa výfuku, tam ho véééééľmi dobre chladí. Keď už sa tu ďkuje, chcem byť aj ja vďačný.

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 21:49 | Nahoru | #19
Tak při volnoběhu bylo mezi fazemi bez regulátoru naměřeno u všech cca 13 V střídavého a 7 ohmů

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 22:04 | Nahoru | #20
Při vyšších otáčkách zhruba těch 30-38 max volt mezi sebou( 4000-5000 otáček )

Naposledy editováno 07.05.2019 22:05:12

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 22:51 | Nahoru | #21

Cívky ale vypadají relativně ok a mají stejné napětí jen nízké tak nevím

Nekonečná záhada s dobíjením

7.5.2019 v 23:17 | Nahoru | #22
Nenapadá už mi nic než jen to že je tam baterie kompletně stejná jako dřív jen s rozdílem že původní měla 70A max a tahle má 50 A max ... Ale to mi přijde blbost na nabíjení a stíhání dobijet. Dík

Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 10:20 | Nahoru | #23
https://www.hondavfr...diagnostika-dobijeni
Právě jsme provedl celý tento test a vyšlo mi špatný konektor + ... Právě byl opraven a nahrazen jiným a problém přetrvává u obou reg

Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 14:33 | Nahoru | #24
Ty hodnoty nevypadaj spatne, a kolik tedy nameris s pripojenym reglerem a nabitou naterkou ??? Na baterce ?

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 15:27 | Nahoru | #25
Baterie už není v nejlepší kondici ale pokud ji nabíjí drží ... S nabitou tedy a regulátorem bez světel 14,4 asi cca houpe se to a zapnu světla spadne na 12,2 a klesá až na 11 s blinkry 10 ale to už blinkry nejdou, pokud prodám otáčky zhruba na 2500+ stoupne napětí na 12,5 V se světly - u obou reg, jak u Honda tak u ignitech dík

(reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 15:27 | Nahoru | #26
Ajty_3> baterie je tam jiná ale je to jen max A což si myslím že nehraje roli ... Jinak je uonne stejna jak kapacitou a napětím i značka

1 reakcí na tento příspěvek Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 15:30 | Nahoru | #27
Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít

Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 17:45 | Nahoru | #28
No to je divny, opravdu ti to dava na ty stridavy casti pri odpojedni regleru to napeti co pises ? Zkuse tam pripojit nejakou zatez treba 3 zarovky do hvezdy.
Este by mohly bejt vyseptany magnety, takze by to melo malo magnetickyho pole... ale takhle od stolu se to spatne odhaduje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2019 v 17:54 | Nahoru | #29

Ajty_3 píše: Celý den tu u toho tápu a zkouším různá měření atd . Nemůžu pořád nic najít



Bud jsou oba regulatory vadne ( muze byt) ale pravdepodobneji je to vinuti alternatoru. To, ze jsi ho meril bez zateze za RT neznamena ze funguje spravne za tepla pod zatezi. Vydratuj si nejaky logger z vinuti a bez to projet.Budes mit jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

8.5.2019 v 18:07 | Nahoru | #30
Dawe02> logger? Jdi zkusit to. S těmi zářivkami to jediné jsem nedělal jinak už nevím
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus

TOPlist