bbg_listopad_2





Téma: Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
1.5.2019 v 14:16
Mám na novejch rozvodech s novejma napínákama najeto 23.000 km a už se zase za studena na volnoběh při zavrkání plynem slyším rachtání. Když se motor prohřeje tak napínáky jen občas poklepávaj (to bylo slyšet i u novejch), ale řetěz nerachtá vůbec. Máte někdo zkušenosti z manuálníma napínákama ve VFR? Chtěl bych koupit tyhle. Co vy na to?

Naposledy editováno 01.05.2019 19:58:34
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 18:35 | Nahoru | #1
A proč chceš manuální napínáky?Za ty prachy koupíš origo.....

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 18:54 | Nahoru | #2
Přesně tak.....
https://rover.ebay.c...2Fitm%2F121754092199
Ale je to zvláštní já oba napinaky měnil někdy v 68t km

Naposledy editováno 01.05.2019 19:01:27

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 19:55 | Nahoru | #3

jarak píše: A proč chceš manuální napínáky?Za ty prachy koupíš origo.....


Proč? Protože automatický se serou a už mě to nebaví A i kdybych měl novej za 1500, tak se zase vysere. U toho manuálního bych jen musel cca každejch 10 tisíc kontrolovat dopnutí...

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 19:57 | Nahoru | #4

Gahan37 píše: Přesně tak.....
https://rover.ebay.c...2Fitm%2F121754092199
Ale je to zvláštní já oba napinaky měnil někdy v 68t km


Tak jestli dobře vidím., tak je tkak 1800 za jeden + poštovné a clo...

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 20:43 | Nahoru | #5
A nebo pokud chceš ještě víc ušetřit tak zde:Napínák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 21:06 | Nahoru | #6

jarak píše: A nebo pokud chceš ještě víc ušetřit tak zde:Napínák


To je hnus...

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 22:36 | Nahoru | #7
No asi Tě z Japan vyjde na cca 2300.- komplet , pořad jsi o 1000.- minimálně méně nez partsdepot....ty mechanicky ...nevím , nikdy jsem do Vfr nedal nic než to co tam z výroby patří ....
Ve finále s tím co v posledních tématech píšeš by jsem vtec poslal do světa a koupil Fi..,,,

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

1.5.2019 v 22:59 | Nahoru | #8
A nebo si ty mechanické napínáky nechat vyrobit, případně si je vyrobit sám - kus silnějšího hliníku, silnějšího železa - aspoň nějakou 20tku (20 mm tlustý matros), orezat do potřebného rozměru, vyříznout závit na šroub s nizkym stoupáním a hotovo...

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 07:29 | Nahoru | #9

Gahan37 píše: No asi Tě z Japan vyjde na cca 2300.- komplet , pořad jsi o 1000.- minimálně méně nez partsdepot....ty mechanicky ...nevím , nikdy jsem do Vfr nedal nic než to co tam z výroby patří ....
Ve finále s tím co v posledních tématech píšeš by jsem vtec poslal do světa a koupil Fi..,,,


Z Fi bych bral jen motor do svýho vtecu (myslím, že nejde zaměnit), protože vzhledově se mi Fi nelíbí. Ovšem Fi mívá problémy s trojkovým kolečkem převodovky nebo se pletu?

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 07:30 | Nahoru | #10

2stroke píše: A nebo si ty mechanické napínáky nechat vyrobit, případně si je vyrobit sám - kus silnějšího hliníku, silnějšího železa - aspoň nějakou 20tku (20 mm tlustý matros), orezat do potřebného rozměru, vyříznout závit na šroub s nizkym stoupáním a hotovo...


O ty peníze nejde, chtěl jsem vědět, jestli je tu někdo, kdo vyměnil automatický za manuální...

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 09:59 | Nahoru | #11

Mike70 píše: To je hnus...


To je...

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 10:31 | Nahoru | #12
Jak spravne nastavis silu kterou bude napinak vyvijet na vodici listu ? Je nejaky moment utazeni, ktery je definovan jako spravny? nebo je to jen na cit a podle oka?
diky..

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 11:01 | Nahoru | #13

cuir píše: Jak spravne nastavis silu kterou bude napinak vyvijet na vodici listu ? Je nejaky moment utazeni, ktery je definovan jako spravny? nebo je to jen na cit a podle oka?
diky..



Podle citu. Když prstem zatlačíš dírou napínáku na napínací lištu, tak přesně poznáš kolik se lišta s řetízkem napne a pak už nejde dál. Když si necháš vyndanej napínák vyjet ven, tak poznáš jakou silou tlačí na tvůj prst. Z toho co jsem napsal z praxe vím, že napínák jen na lištu zatlačí tak, jak to já udělám prstem strčeným do díry po vyndaným napínáku. Větší sílu napínák nemá. Taky bych si to pojistil tím, že bych na napínáku před jeho vyndáním spočítal otočky na jeho aretaci a pak dal tak přesně napínák a podle něj nastavil manuální. A taky přepokládám, že šroubem na manuálním napínáku budu točit jen prstama a ucítím tlak na lištu až na úplný napnutí.

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 12:08 | Nahoru | #14
Kup si radsi origo.

Jakto, ze nikdo nezapochyboval nad tema km?

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 12:43 | Nahoru | #15

Ignot píše: Kup si radsi origo.

Jakto, ze nikdo nezapochyboval nad tema km?



Rozvody s napínákama jsem po koupi nechal dělat já na tachometrovejch 50 tisících km a speciálně napínáky sem sám kupoval... Proto už nechci origo, když je to takovej kšunt

Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 19:38 | Nahoru | #16
Brácha to kdysi dělal na stařičké GPZ 750 - srackovy poloautomat vyměnil za manuál a bylo po problemu

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 20:26 | Nahoru | #17
Nejdou tam nacpat z neceho jineho? Nebo jim vymenit pruziny? Napinak prece neni soucastka z raketoplanu a treba ja o mem nevim a na tachometru mam cca 60 tisic... Proc teda naVFR nevydrzi?

Naposledy editováno 02.05.2019 20:28:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

2.5.2019 v 21:01 | Nahoru | #18

V_i_c_i píše: Nejdou tam nacpat z neceho jineho? Nebo jim vymenit pruziny? Napinak prece neni soucastka z raketoplanu a treba ja o mem nevim a na tachometru mam cca 60 tisic... Proc teda naVFR nevydrzi?


Podle mě je to tím, že u tohohle véčka je napínací mechanismus více namáhanej a napínáky sou pod větším tlakem...

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 00:35 | Nahoru | #19

Mike70 píše: Podle mě je to tím, že u tohohle véčka je napínací mechanismus více namáhanej a napínáky sou pod větším tlakem...



To jako že se ta pružina unaví třeba 2x rychleji? To se mi nezdá. Podle mě tam bude zakopaný pes jinde.

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 06:44 | Nahoru | #20
Co mate proti manualu? Naopak nekde se "automaty" vyhazovali jako nespolehlive a davali se manualy...napr. dr-z 400, vtr 1000...neni to raketova veda, fakt se to nemusi kontrolovat pred kazdou jizdou a ve vysledku je to prave spolehlivejsi...
E: pismenko

Naposledy editováno 03.05.2019 06:44:34

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 08:43 | Nahoru | #21

kokonhead píše: Co mate proti manualu? Naopak nekde se "automaty" vyhazovali jako nespolehlive a davali se manualy...napr. dr-z 400, vtr 1000...neni to raketova veda, fakt se to nemusi kontrolovat pred kazdou jizdou a ve vysledku je to prave spolehlivejsi...
E: pismenko


Taky si myslím, že by stačilo kontrolovat tak každejch 10 tisíc. Jen u VFR je to vopruz, protože u zadního je potřeba demontovat držák se stupačkou a krycím plechem a u předního napínáku se musí odmontovat celej airbox a přístup je tam stejně nahovno...

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 13:01 | Nahoru | #22
Jenže když někdo nalita 20+ročně a kontrola 2x ročně mechanických v podobné ceně origo zda se mi pořizovací cena origo lepší protože to ze některý z těch dvou jde do kytek poznám podle ucha aniž by jsem musel do moto hrabnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 14:48 | Nahoru | #23

Gahan37 píše: Jenže když někdo nalita 20+ročně a kontrola 2x ročně mechanických v podobné ceně origo zda se mi pořizovací cena origo lepší protože to ze některý z těch dvou jde do kytek poznám podle ucha aniž by jsem musel do moto hrabnout.


Ty kilometry sem odhad... Jenže tenhle mechanickej napínák bych už měl nafurt.

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 16:54 | Nahoru | #24
Mike70> Já když probiram vtec s Gapyrou a on si je teda schopen udělat i ventily , já už vtec loni prodal tak nám servisem stejne vyjde lip Fi pokud pomineme fakt, ze je o par let starší...ze než se zlobit s vtec tak koupit Fi které je z 90% stejný jízdními vlastnostmi .....

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 19:00 | Nahoru | #25
Chalani, sorry keď trepnem, ale čo je na tých vtec ventiloch taká veda? Ja som ich dal preventívne spraviť do motomo, lebo som neveril kilometrom. Viem, že sa tam menia celé tie "hrnečky". Treba na to nejaký špeciálny skill?

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 19:19 | Nahoru | #26
BranoVFR> Tak přesnou odpověď nechám třeba na Gapyrovi, nebo na czech Vfr klubu je o nich článek , on to lecktery servis nechce dělat, a když už muže to stát i kolem 20t co jsem viděl par faktur i když tam to bylo i kapaliny a podtlaky atd....
Kolik si za ne platil?

1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 19:31 | Nahoru | #27
Já za servis před dvěma lety, kdy sem nechal měnit rozvoďáky, napínáky, štelovat ventily a podtlaky dával vč. matroše, práce a DPH 17 tisíc.
PS: A to si můj servisák sám vyráběl aretační podložky na vtec ventily.

Naposledy editováno 03.05.2019 19:33:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 19:48 | Nahoru | #28

Mike70 píše: Já za servis před dvěma lety, kdy sem nechal měnit rozvoďáky, napínáky, štelovat ventily a podtlaky dával vč. matroše, práce a DPH 17 tisíc.
PS: A to si můj servisák sám vyráběl aretační podložky na vtec ventily.



jak vyrabel servisak ty podlozky?to me strasne zajima

(reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 21:04 | Nahoru | #29
jungen> normálně z kulatiny. Dělá se z toho strašná věda, ale v reálu je to spíš pracné a zabere to dost času. Dvoje rozvody, opakovaně rozebrat a složit. A samozřejmě rozebrat půl motorky kvůli přístupu. Peníze se v servisu dají vydělat snadněji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem

3.5.2019 v 22:49 | Nahoru | #30

jungen píše: jak vyrabel servisak ty podlozky?to me strasne zajima


Nemyslím vtecový hrníčky, ale ty aretační bazmeky, ty si vysoustružil z nějaký kulatiny...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VFR 800 VTEC - špatné studené start... Honda VFR 800 Stratocaster2 5 15.11.2019 v 20:31 Mike70
horní bryle vfr800 vs cb 900 Honda VFR 800 Remi-la-bo 6 13.11.2019 v 17:46 VlaHa
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 39 31.10.2019 v 08:20 mari
Plyn ON/OFF [1, 2, 3] Honda VFR 800 Moto68 70 12.10.2019 v 05:07 Kajx
VFR 800 FI - zimní radovánky a znov... Honda VFR 800 dtr 10 27.9.2019 v 21:42 BranoVFR

TOPlist