bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati-Vůle spojkové páčky
 
30.4.2019 v 22:04
Malý průzkum:.Jakou máte vůli na páčce?Na té mojí mi připadá dost velká,cca 1-2 cm mrtvého chodu,předpokládám,že se to nedá seřídit,leda sehnat delší vypínací tyčku?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky

30.4.2019 v 23:02 | Nahoru | #1
Na monsteru jsem měl páčky co měli v místě kde páčka působí na pístek pumpy červíka.
Jinak 1-2cm na konci páčky je normální. Stejně jako u brzdy musí být při puštěné páčce otevřenej průtok z nádobky a když páčku mačkáš tak ho musí pístek napřed uzavřít No a milimetr na pístku na konci páčky už udělá poměrně dost.

Trochu delší vypínací tyčka neudá vůbec nic, pokud bude delší o hodně tak nejspíš napáchá nepěkné škody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 07:29 | Nahoru | #2
stráťa> No,to byla jen taková úvaha...Co jsem zjišťoval,tak Ducati má snad jen dva typy vypínacích tyček-na suchou a mokrou spojku.Napadlo mě,že by třeba delší tyčka vymezila tu vůli mezi spojkovým válečkem a vypínacím talířem.Jenže když nad tím přemýšlím,ta vůle je tam potřeba pro změnu vzdálenosti která vzniká postupným opotřebováním lamel.Možná ten vypínací váleček nefunguje jak má.Já kvůli tomu koupil novou pumpu a ona má podobnou vůli.Možná chtělo původní páku jen poštelovat šroubkem...

(reakce na) Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 13:13 | Nahoru | #3

Anti píše: stráťa> No,to byla jen taková úvaha...Co jsem zjišťoval,tak Ducati má snad jen dva typy vypínacích tyček-na suchou a mokrou spojku.Napadlo mě,že by třeba delší tyčka vymezila tu vůli mezi spojkovým válečkem a vypínacím talířem.Jenže když nad tím přemýšlím,ta vůle je tam potřeba pro změnu vzdálenosti která vzniká postupným opotřebováním lamel.Možná ten vypínací váleček nefunguje jak má.Já kvůli tomu koupil novou pumpu a ona má podobnou vůli.Možná chtělo původní páku jen poštelovat šroubkem...


Podle mě opravuješ vlastnost kapalinovou ovládané spojky. Možná by to chtělo pěknou animaci brzdové/spojkové pumpy ale ta vůle tam prostě být musí, bez ní by to nefungovalo.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 13:29 | Nahoru | #4
Já samozřejmě chápu,že tam ta vůle musí být,ale připadá mi velká.Předpokládal jsem,že spojkový váleček se bude chovat jak brzdič,že se vrátí jen o kousek..

(reakce na) Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 15:28 | Nahoru | #5

Anti píše: Já samozřejmě chápu,že tam ta vůle musí být,ale připadá mi velká.Předpokládal jsem,že spojkový váleček se bude chovat jak brzdič,že se vrátí jen o kousek..



Čau, ja to mám na Huske , hydraulické ovládanie spojky tiež také. Nastavovanie páčky mám tou skrutkou si nastavím vzdialenosť od rukoväte,, ale tá vôľa je tiež 2 cm. Páčku mi ale tomu piestiku pritláča druhá slabšie pružnka , to asi tak má byť po Taliansky. Mám to tak aj na brzde. Serem na to.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 15:39 | Nahoru | #6
Nemáš to zavzdušněné? Že by ti malá bublinka prodlužovala dráhu? Zažil jsem to na fj1200 kde protéká spojkový váleček a než se to mačkáním odvzdušní tak spojka zabírá od rukojeti a postupně se záběr posouvá do poloviny dráhy páčky...

(reakce na) Ducati-Vůle spojkové páčky

1.5.2019 v 16:13 | Nahoru | #7
syrrius> To jsem předpokládal na první pumpě.I tam byla dráha stále stejná.Ještě mě napadá nepoměr mezi pumpou a válečkem.Možná to chce prostě větší pístek v pumpě.Každopádně spojka funguje bez nějakých záludností,tak to asi smetu do kolonky "neřešit"...

Ducati-Vůle spojkové páčky

2.5.2019 v 18:48 | Nahoru | #8
Zavzdušněný, nebo je někde vakl.
Postupný opotřebení lamel přeci pobírá ta hydraulika, ne?
Mě se od samýho začátku dělá hned na pumpě někde nahoře co 500-700km bublina. Zmáčknout, lehce, povolit odvzdušňovák, vyprskne a zatáhnu... Nevím kde se bere ale je to furt dokola a jednoduše odstranitelný.

Naposledy editováno 02.05.2019 18:51:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist