1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky
Jinak 1-2cm na konci páčky je normální. Stejně jako u brzdy musí být při puštěné páčce otevřenej průtok z nádobky a když páčku mačkáš tak ho musí pístek napřed uzavřít No a milimetr na pístku na konci páčky už udělá poměrně dost.
Trochu delší vypínací tyčka neudá vůbec nic, pokud bude delší o hodně tak nejspíš napáchá nepěkné škody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati-Vůle spojkové páčky
Anti píše: stráťa> No,to byla jen taková úvaha...Co jsem zjišťoval,tak Ducati má snad jen dva typy vypínacích tyček-na suchou a mokrou spojku.Napadlo mě,že by třeba delší tyčka vymezila tu vůli mezi spojkovým válečkem a vypínacím talířem.Jenže když nad tím přemýšlím,ta vůle je tam potřeba pro změnu vzdálenosti která vzniká postupným opotřebováním lamel.Možná ten vypínací váleček nefunguje jak má.Já kvůli tomu koupil novou pumpu a ona má podobnou vůli.Možná chtělo původní páku jen poštelovat šroubkem...
Podle mě opravuješ vlastnost kapalinovou ovládané spojky. Možná by to chtělo pěknou animaci brzdové/spojkové pumpy ale ta vůle tam prostě být musí, bez ní by to nefungovalo.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky
Anti píše: Já samozřejmě chápu,že tam ta vůle musí být,ale připadá mi velká.Předpokládal jsem,že spojkový váleček se bude chovat jak brzdič,že se vrátí jen o kousek..
Čau, ja to mám na Huske , hydraulické ovládanie spojky tiež také. Nastavovanie páčky mám tou skrutkou si nastavím vzdialenosť od rukoväte,, ale tá vôľa je tiež 2 cm. Páčku mi ale tomu piestiku pritláča druhá slabšie pružnka , to asi tak má byť po Taliansky. Mám to tak aj na brzde. Serem na to.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati-Vůle spojkové páčky
Postupný opotřebení lamel přeci pobírá ta hydraulika, ne?
Mě se od samýho začátku dělá hned na pumpě někde nahoře co 500-700km bublina. Zmáčknout, lehce, povolit odvzdušňovák, vyprskne a zatáhnu... Nevím kde se bere ale je to furt dokola a jednoduše odstranitelný.
Naposledy editováno 02.05.2019 18:51:01