bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage
Zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage 1100 2005-2010 . Uvažuji o koupi této moto a potřebuji relevantní info. díky

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

27.4.2019 v 22:09 | Nahoru | #1
Měl jsem teda "jenom" Special Sport, ale základ je stejný...Co tě zajímá?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

2.5.2019 v 18:34 | Nahoru | #2
fatman>
čau, zajímá mě všechno :--) dostupnost servisu/dílů, slabé stránky MOTO GUZZI apod. díky

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2019 v 18:52 | Nahoru | #3
zivotaschopna> Dostupnost spotřebáku bezproblémová, na méně běžné díly můžeš chvíli čekat (není to masovka).

- V rámci kategorie bývají Californie poměrně sportovnější, - s větší volností náklonu a lepšíma brzdama.
- "Divně se to třepe."
- Blbě se na tom jezdí v kraťasech.
- Kardan se chová trochu jinak než řetěz ale na to si zachvíly zvykneš.

Spolehlivost dobrá, pohonná jednotka je dostatečně otestovaná jenom některý kalifornie měli problémový hydroštely - předělávali se na klasiku šroubky. Běžnej servis jednoduchej, trochu nepříjemný jsou 3 druhy oleje (motor, převodovka, kardan), ale jinak je to včetně ventilů práce nachvilku.

2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

3.5.2019 v 13:30 | Nahoru | #4
Mám titana ... skoro stejný ...
hydroštely jsou peklo, předělání není jednoduchý ... ale jestli měla původně hydroštěly (vintage myslím neměli ) tak zjisti jestli byla na svolávačce. tam se měnilo kdeco, a mazaní hydroštělů je pak o dost lepší.
Teď jsem se kouknul, a Vintage hydroštely nemá.
Další špek je spojka. Na některých kozách je jedokotouč, a ten jde do háje celkem rychle (je sice levnej, ale výměna začíná slovy vyndáme motor ven )
Vintage má ale podle všeho dvoukoutouč, a ten je nesmrtelnej.
dostupnost díů ... no masovka to úplně není, semtam se na něco čeká, a taliáni to maji jako všechno na háku.
tři druhy oleje.. no, to spíš je peklo že oleový filtr je uvnitř vany, takže při výměně motorovýho oleje je to vždycky filtr-olej-těsnění na vanu.

co de týká ježdění .... je to koza, takže divný. na to jak vypadá je to vyšší, sedí se na tom jako na záchodě. Na cruiser to umí zatáčet a i brzdit. trochu si budeš asi zvykat na duální brzdu ( noha brzdí kotouč vzadu a jeden kotouč vepředu, ruka ten druhej přední ) ale celkem to jde.
Divně se to třese, při čekýní na semafru vrtí řídítkama a zadkem. Při přidání plylu ssebou cukne do strany. Na všechno a tom budeš jen nadávat ( jestli si to koupíš) ale stejně nic jinýho chtít nebudeš. Kozu si nemůžeš vybrat hlavou. Tu svojí bych neměnil ani za nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

3.5.2019 v 13:58 | Nahoru | #5
helioland> Filtr jde vyměnit i bez sundávání vany, stačí hlavice na filtr... aspoň já to tak dělám na Centauru.

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

5.5.2019 v 12:15 | Nahoru | #6
helioland> díky, to čtení mě i pobavilo

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

6.5.2019 v 07:19 | Nahoru | #7
zivotaschopna> jéje...Dlouho mrtvo a pak...
Takže tak, jak už kluci psali...
Guzzi je JINÁ!
Na cruiser je ovladatelná, vcelku lehká, dá se celkem klopit a brzdí sakra dobře!
Všichni píšou, jak je pohodlná, ale mě na ní bolely záda a trnuly nohy!Ten zách.posed mi nesedí
Kozí ruchy z motoru(nic se ne.ere, jen je to Guzz i) a povolující se šroubky na zadních tlumičích i jinde ( zakápnout závitovým lepidlem a je ).
Tahle motorka má charakter a všechny tyhle "jinakosti" jsem stejnou měrou miloval i nenáviděl !
Bohužel patřím k těm, co neustále "něco" slyší a mají potřebu to řešit
Moje chyba!
Svoji Special Sport jsem prodal vlastně proto, abych koupil Vintage .Vyhlídnutá moto mi utekla a já "skončil" opět u sterilně fungujícího japonce ...
Sen? Bílá California 1400 Touring !

Naposledy editováno 06.05.2019 07:29:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

6.5.2019 v 11:36 | Nahoru | #8

Stann píše: helioland> Filtr jde vyměnit i bez sundávání vany, stačí hlavice na filtr... aspoň já to tak dělám na Centauru.



Nechápu v čem ti to pomůže...Vana musí dolů...

P.S:Stein-Dinse nabízí upravenou vanu s filtrem vně...

Naposledy editováno 06.05.2019 11:39:45

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

7.5.2019 v 13:54 | Nahoru | #9
fatman> přesně jak říkáš ... filtr je schovanej uvnitř vany, vana musí dolu.
fakt? to by bylo fajn (ne, kecám, zas tolik mě to neštve .... ale kdybych vanu prorazil a kupoval novou, tak o tom budu přemejšlet :D ) každopádně díky za info

zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

4.6.2019 v 21:29 | Nahoru | #10
Jedna z nejlepších motorek, jakou jsem měl - sedlo kanape, do zatáček super a o tom ostatním už to všichni velice dobře a výstižně vypsali. Včetně té spojky a hydroštelů - Vintage už by tyto věci měla mít v pořádku.
Umí se i rozjet, je to taková lokomotiva, a když jsem jel fakt piánko, tak jsem se dostal spotřebou pod čtyři na sto - neuvěřitelný, na takovej stroj!
Líbily se mi i ty boční kufry. Ještě co tu nebylo zmíněno - sem tam se mi povoloval kuželík u převodovky, co k němu vedl ten úžasný páčkový mechanismus řazení.
Měl jsem Stone Touring (tudíž tu nejvíc oholenou ) s plotnama, které jsem vyhodil a namontoval zpět normální stupačky. Taky jsem dokoupil předkopy - na pohodu.
Ještě jedna báječná věc - na rozdíl od jiných motorek skoro není poznat, když člověk veze spolujezdce, ani výkonem a téměř ani v zatáčkách.
Přeji dobré pořízení!

2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

23.4.2020 v 15:12 | Nahoru | #11
A je to tady, Guzzina poprvé

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

25.4.2020 v 20:44 | Nahoru | #12
zivotaschopna>
Gratuluju
Nádherná Vintage!
A propos...Zase jsem u Guzzi ...

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

28.4.2020 v 08:53 | Nahoru | #13
zivotaschopna>
a seš v háji, koupila sis kozzu :D další mtorky už pro tebe nebudou mít duši. Chápu to, shánáme pro ženu motorku, a ona se zhlídla v guzzinách že prej ostatní motorky jsou divný nebo (a to hůř) obyčený. Calif se jí ale nelíbí, takže asi budem kupovat Brevu.

s těma kuframa a bílejma linkama je fakt krásná,

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

13.10.2020 v 16:37 | Nahoru | #14
Ahoj,

jestli ti někdo jako holce doporučil Californii tak neví o čem mluví, podle mě pro holku absolutně nevhodná motorka hlavně kvůli váze. Tedy pokud nemáš proporce horské vůdkyně.

Výhody :
hezká motorka - a to jako fakt
celkem nízká spotřeba dá se jezdit za 4.5 lt na 100 km
kufry , nošič, centrál, prostě plně vybavená moto

Nevýhody :
taková italská Jawa
těžká jako kráva
jízdní vlastnosti jsou o 20 let jinde oproti dnešním stojům
celkem veliké vibrace v rozmezí rychlosti od 90 - 110 km v hod, takže použitelnost na nic, když jedeš mín nebo víc, je to ok.
plexi jen na parádu, lepší jezdit bez něj.
dílenské zpracování trága.

Motocykl jsem vlastnil 4 roky, jsem rád že už ho nemám. Jsou mnohlem lepší Guzzi motocykly než tenhle koráb vhodný na jízdu rovně po dálnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

18.11.2020 v 21:48 | Nahoru | #15
Vlada>
Tak s nevýhodama příliš nesouhlasím.
V současné době jezdím Califu 1400 a dost hustě vytuněnou Sport 1200 8V.
Califu 1100 jsem jezdil také a jestli se mi po nějaké motorce stýská, tak je to rozhodně tato.
Měl verzi Tour.
Těžká jako kráva - má jen 250 kg s třema kuframa a kompletní kapotáží a navíc nemá nijak vysoko těžiště - viděl jsem v Mandellu děvčata jezdit na Audace 1400, která je o 80kg těžší a o dost větší.
Nestěžovali si.
Jízdní vlastnosti 20 let pozadu - no to jak to srovnáš, já tu svojí prodal před 3 roky a soudobým Harykům jsem se v zatáčkách jen uculoval. Samozřejmě když vlezu na Sportku, tak to jede úplně jinak a když vlezu na GSXR také. Máš li na mysli třeba srovnání se současným naháčem do 750, tak je stará Califa samozřejmě pozadu.
Nicméně motorka se vybírá srdcem a já bych si v současných odisplejovaných šišácích také vybíral dost obtížně.
Vibrace jsem v uvedených rychlostech nepociťoval - tak buď jsem hroch nebo jsi měl pondělní motor.
Plexi na verzi Tour fungovalo naprosto skvěle.
Za mne spíše lepší ochrana než na Califě 1400.
Dílenské zpracování - no je to kovářina trochu.
Letos mám trochu slabší nájezd, ale běžně na svých motorkách za rok najíždím cca 30.000 km. Califu 1100 jsem měl tři roky a řešil jsem běžnou udržbu, tj. kotouče, destičky, oleje, pneu a seřizování ventilů. Jo a měnil jsem občas žárovky. To k tomu tragickému dílenskému zpracování.
Jestli bych něco vyčetl tak slabý světelný tok na potkávačky. Ale moje Tour měla v základu dvě přídavné světla a ty to celkem řešily.
Califa je pro děvče v pohodě. Jen musí být (úplně stejně jako klouček) aspoň trochu vyježděná.

Naposledy editováno 18.11.2020 21:48:51

(reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

22.11.2020 v 19:39 | Nahoru | #16
Lubos64> měl jsem Guzzi V11, Sportku 1200, a pak tuto Californii vintage. Vše nové stroje, první majitel. Asi mi prostě nejak nesedla.
Od Guzzi se mi líbí jejich současné 750 modely, nebo TT850, to je krásná a povedená motorka. Jinak ty přídavné světla jsem měl taky, ale říkali mi v Sušici at s nima moc nesvítim že ten odběr prý elektrovýbava nezvládá. Po městě určitě ne....

zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage

19.6.2021 v 22:52 | Nahoru | #17
jak slouzi? nekaky info jak jsi (ne)spokojena?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám znalce Motoguzi California Moto Guzzi California 1100 Vintage Zdeno-Námořník 12 13.6.2023 v 19:56 Vladimir
Moto Guzzi California 1100 Moto Guzzi California 1100 Vintage fatman 1 3.11.2021 v 20:14 Tom-K
Pneu s bílou bočnicí Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi California 1100... fatman 7 8.3.2020 v 15:12 rg250
Přemýšlím o koupi Moto Guzzi California 1100 Vintage Zdeno-Námořník 1 27.9.2018 v 13:56 motogart
Jak vyndat motor Moto Guzzi California 1100 Vintage Špageťák 16 4.8.2017 v 19:10 mvmoto


TOPlist