bmw_r1300gs_cartec

Téma: Kde nechat motorku na dovolené

27.4.2019 v 08:10
Ahoj, láká mě letos zkombinovat dovolenou na motorce s pěší turistikou a přemýšlím, jestli existuje nějaký ověřený způsob, jak někde bezpečně na pár dní uložit motorku, na které ještě třeba nechám nějaká zavazadla. Konkrétně mi jde o Sarajevo, ale dotaz je myšlený spíš obecně. Napadá mě jedině najít předem třeba přes booking ubytování a prostě se zeptat, jestli tam je taková možnost.

27.4.2019 v 09:29 | Nahoru | #1
booking by som vyuzil tiez na podobne zamery a dohodnut to rozhodne dopredu. Na balkane to ulozenie/parkovanie bude za par korun

27.4.2019 v 10:21 | Nahoru | #2
Ptát se nemusíš. Na bookingu je to vždy u každého ubytování uvedeno včetně ceny.

27.4.2019 v 12:38 | Nahoru | #3
To, že je na Bookingu uvedeno parkování, ještě neznamená, že je parkoviště někde hlídané, nebo kryté atd.... Měl jsem přes Booking rezervaci v Petrohradu i parkingem. Navíc jsem do poznámky napsal, že přijedu na motorce a potřebuji jí mít někde hlídanou. Po příjezdu na mě na recepci koukali jak trubky a ukázali mi vyšrafovanej trojúhelník uprostřed křižovatky ve tvaru "T". Prostě si představte noc ve městě, které má 5 000 000 obyvatel a křižovatku, kde uprostřed stojí motorka, kterou všichni objíždí, na to jsem fakt neměl koule, abych jí tam nechal, tak asi tak. Řekl bych, že to musíš řešit až na místě. Mailem a telefonicky ti slíbí cokoli....

27.4.2019 v 13:51 | Nahoru | #4
Řešil jsem to častokrát trochu drzým způsobem a vždy se stoprocentní úspěšností. Zazvonil jsem u místních lidí a po domluvě jim nechal motorku na zahradě, nebo prostě tam, kam mě ukázali a nevadila jim. A věř, že když lidem dáš důvěru, že jsou kompetentní ti hlídat stroj i pro ně s vyšší pořizovací cenou, jsou tak hrdí, že jsi si vybral zrovna je, že ji hlídají lépe jak svojí vlastní.
Při vyzvedávání koupíš nějakou flašku, nebo pár cukrátek pro děti - když zjistíš, že jsou v domě, před odjezdem uděláš pár fotek, nebo děti svezeš kolem baráku a je vyřešeno.
Pozor na luxusní domy - těm se vyhýbej.......tam občas bývá problém........já vždy nejtypičtější místní dům, když měli dobytek, tím lépe. Věděl jsem, že nebudou dům opouštět na dlouho, aby jim to nepochcípalo, takže stroj denně pod kontrolou.

27.4.2019 v 17:37 | Nahoru | #5
Nejlepší nechat ji doma a jet stopem. Ušetříš pneu, benzín a poznáš spoustu zajímavejch lidí. Taky s chlastem nebudeš mít problém

27.4.2019 v 18:54 | Nahoru | #6
Azralel: Super napad. Nebo muze jit zrovna do kolbenky, usetri zrovna cas kterej muze prochlastat a zajimavy lidi potka taky

27.4.2019 v 19:40 | Nahoru | #7
na booking vždy podrobně zjišťuji jestli bude motorka pod uzavřením. Párkrát to bylo na hraně ale vżdy zařídili, že motorka byla pod uzavřenim nebo alespoň přimo u okna pokoje. Je jednou v Talinu jsme odjeli do jiného hotelu. Obecně jsou informace z Booking na 90% správné.

28.4.2019 v 09:54 | Nahoru | #8
Bůkink, navigace, chytrej mobil, chytrý hodinky, chytrá tv, kamera na helmě a nasráno f palici. Čím si mám utřít prdel a kudy se dostanu na hajzl? Poraďte prosím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde nechat motorku na dovolené

28.4.2019 v 10:13 | Nahoru | #9
Azrael-III> kvůli tvé sprosté neotesanosti bylo ku škodě věci právě jiné téma uzavřeno. Táhni s podobnými projevy k čertu a jdi si své mindráky léčit jinam.

28.4.2019 v 10:39 | Nahoru | #10

28.4.2019 v 10:41 | Nahoru | #11
Kdysi jsme řešili auto v nevábně vypadající destinaci. Taky jsme zazvonili u jednoho domu a bez problému nám bylo vyhověno. Lidé jsou zpravidla ochotnější, než se předpokládá.
Dnes už takový problém nemusím řešit. Funguju přes Couchsurfing, tak není problém nechat cokoliv kdekoliv na světě.

28.4.2019 v 11:04 | Nahoru | #12

ynzha píše: se-se> na utrápený čuráky tohoto typu lépe nereagovat. Když nemají obecenstvo, přestane je to bavit.

Naposledy editováno 13.05.2019 07:31:08

28.4.2019 v 11:11 | Nahoru | #13
se-se> mindrák, neboli komplex mám z takovej matkomrdů jako seš ty a tobě podobný. Avšak nejedná se o komplex méněcenosti, nýbrž o komplex vícecenosti. Tak utíkej za maminkou ať ti ho zase pohoní

28.4.2019 v 11:13 | Nahoru | #14
ynzha> asi jsi našel bolavou patu toho šmejda, von se k ostatním chová jak dobytek ale na sebe je asi citlivej

28.4.2019 v 11:14 | Nahoru | #15
Azrael-III> takovejch jako ty jsou plný zoologicky zahrady

28.4.2019 v 11:17 | Nahoru | #16
se-se> božínku, jsi tak sladký

28.4.2019 v 11:22 | Nahoru | #17
Azrael-III> já proti homosexuálům nic nemám, ale víš, já jsem jaksi z druhého břehu

28.4.2019 v 12:09 | Nahoru | #18
se-se>
Za to že si bukvice se nestyď. Dneska je to IN

28.4.2019 v 13:27 | Nahoru | #19
on ale nilgiri zrejme neriesi len to, ci ma nejake ubytko na bukaco parkovisko a ake. Ak ho chapem spravne, ide mu o to ze sa ubytuje napr na den a nasledne dva/tri dni ide na trek (pesi) a motorka ostane zaparkovana v ubytovani. Tu si myslim, ze vacsina prevadzkovatelov asi nebude mat problem za nejake drobne vsimne ako som pisal hned hore. Skoda ze sa tu prisiel vyburit frustrat z plzne :-/

29.4.2019 v 14:10 | Nahoru | #20
Komorerth> To si myslím, že sa stále môže skúsiť dohodnúť s tými, kde bude ubytovaný (ak teda plánuje niekde aspoň jednu noc prespať), alebo skúsiť to, čo písal Brůča

29.4.2019 v 16:17 | Nahoru | #21
Musím se nejprve vrátit k počátečnímu dotazu. Je třeba si ujasnit, co chci. Jak se říká, jednou prdelí nelze sedět na dvou židlích. Buď jedu na mašině nějaký trip, nebo táhnu batoh na zádech přes hory. Na tůry je lépe dojed autem. Vést na mašině ještě výbavu , počínaje "pohorkama"......atd. je pro mne nepředstavitelné.
A jak psal Bruča, zazvonil u "nejchudšího "baráku, ti budou hlídat, že i u mašiny budou spát, jen za všimné.

30.4.2019 v 11:02 | Nahoru | #22

BrumlaRT píše: Jak se říká, jednou prdelí nelze sedět na dvou židlích. Buď jedu na mašině nějaký trip, nebo táhnu batoh na zádech přes hory. Na tůry je lépe dojed autem. Vést na mašině ještě výbavu , počínaje "pohorkama"......atd. je pro mne nepředstavitelné.

Ja tak chodím na víkendy. Ak niekde prespávaš, zatiaľ som sa vždy vedel s nimi dohodnúť, že prídem skôr, nechám si moto a ubytujem sa večer. Batoh si dám na chrbát prázdny a to ostatné sa v pohode pobalí do kufra a na zadné (ak mieniš spať vonku).

Problém je skôr s moto výbavou, zatiaľ som nenašiel kufor, do ktorého sa mi vmestí korytnačka (páteřák), ale i bez nej to zaberie dosť miesta a priviazané na moto to nechávať nechcem.

11.5.2019 v 10:44 | Nahoru | #23
Metric> Protože jezdím vždy s bábou, tak máme věcí více než když jede člověk sám. Řešil jsem podobný problém, jak zabezpečit věci u motorky, když se někde na parkovišti převlékneme a jdeme na prohlídku města. U přímořských měst lze dost často využít "marinu" - je tam parkoviště pro auta loďařů a jachtařů, záchod i sprchy........a občas bývá s obsluhou domluva. Když tato možnost není, necháváme všechny věci na motorce..............helmy zamčené lankem na řidítkách a kalhoty, bundy a boty nacpeme do sítě PACSAFE - travel security. Velikost ve sbaleném stavu 18×10×6cm a objem cca 140l. Váha 740g včetně zámku. Síť je vyrobena z nerezových ocelových lanek, které jsou mimořádně odolné. Jen to nenechávat pod motorkou v místech s výskytem toulavých psů - balkán, Řecko, jih Itálie a pod. - jsou schopní to pomočit při značení teritoria.
Viděl jsem to u baťůžkářů a docela se mě to líbilo. Mám velikost 140l a je to tak akorát.........jezdíme v kůži a je to samý neskladný protektor.

Většinou se ale snažím najít na okraji města kemp, tam to zapíchneme a jen na lehko se přesuneme do středu. A na těch pár věcí už prázdné kufry stačí. Když máme výlet kombinovaný s turistickými výšlapy - Slovinsko, Norsko a pod. - beru vozík za motorku. Mám navíc 103,6l uzamykatelného prostoru a limituje mě jen na dálnici. Kupodivu dost motorek předjedu i s vozíkem.....jen dálnici držím cca 130km/h. Oni se na mě jednou vyspí a spočítají mě to - povolenou mám na soupravě jen 100km/h.

13.5.2019 v 22:21 | Nahoru | #24
x - omlouvám se, sám jsem smazal, příspěvek patřil do jiného vlákna