globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NSR 125 problém s dobíjením
19.4.2019 v 19:37
Zdravím řeším nekonečný problém s mým nsr ? odešla baterie tak se pátralo co za to může, ukázal se přebíjející regulátor ten byl odstraněn a zakoupen jiný ( po výměně měřeno byl ok ) ale bohužel j němu byla zakoupena baterie která místo 70 A dokáže vydat jen 50 A což mělo vliv jen na startování, nyní po 14 dnech ježdění mám namontovaný měřič napětí a je připojen přímo k baterii ... Baterie je úplné zničena a po 3 dnech stání je úplné ko, při jízdě se ukazují hodnoty 11.9 l, když byla nová ukazovala 13.4 při jízdě, teď dotaz ? je možné že byla zničena kvůli tomu že má malý výdej a mám zakoupit novou nebo mám ještě něco hledat ? díky

NSR 125 problém s dobíjením

19.4.2019 v 19:37 | Nahoru | #1
Mrkají mi všechna světla i palubovka a při jízdě nyní ukazuje stále 11.9 nebo 12.0 a nehne se jakoby nedobijela dostatečně

1 reakcí na tento příspěvek NSR 125 problém s dobíjením

19.4.2019 v 20:13 | Nahoru | #2
11,9 i 12,00 je malo dobijet to ma snad 13v?Kolik mas na baterce pri spustenem motoru a rosvicenymy svetly?Mozna mas KO alternator

(reakce na) NSR 125 problém s dobíjením

19.4.2019 v 20:15 | Nahoru | #3
kokoška.> právě těch 11,9 až 12,1 aktuálně.. před týdnem na volnoběh bez světel 14,3 a při světlech 13,5 začalo to slábnout až tohle

NSR 125 problém s dobíjením

19.4.2019 v 20:25 | Nahoru | #4
Zkontroluj přechodové odpory . Takže projdi všechny spoje ( konektory ) , od alternátoru k relé , na baterii a zkontroluj kostru jak u baterie , tak u motoru jestli je dostatečně ukostřený . Ona elektrika na NSR je taková Italská pomsta . Pokud máš voltmetr , změř za chodu motoru všechny tři fáze od alternátoru . Měli by dávat plus minus stejné hodnoty . Pokud ne , je v háji alternátor . Někde tu na foru je návod na změření a kobtrolu alternátoru a relé , pročti jej a budeš vědět jak postupovat .

NSR 125 problém s dobíjením

20.4.2019 v 13:40 | Nahoru | #5
Tak jsem vše proměřil a ozkoušel, a pokud měřím napětí u regulátoru je třeba 14.9 na volnoběh bez světel a v tu samou chvíli u baterie a mám 14.2 pokud zapnu světla odchylka je ještě větší, je možné že mi moc spotřebovávají světla ? Mám to předělané na H4 ale mám tam zároveň slabší baterií

NSR 125 problém s dobíjením

20.4.2019 v 20:25 | Nahoru | #6
Na světla pozor . Pokud tam máš velkou H4 (50/60W ) tak to je jasné . Do NSR patří tuším 25/30 W .

NSR 125 problém s dobíjením

20.4.2019 v 22:29 | Nahoru | #7
Jsou tam 35 W myslím.ze to bylo že výměnou jsem zvýšil o 10 W celkově ale jezdilo to na to rok až teď se to začalo srat a baterii mám jinou jen v tom že dá maximálně 50A místo 70 A ale jinak kapacita atd stejné .... Pokud dám všechna světla + blinkry a brzdu blinkry nejdou dokud nepřidam plyn cca na 3000 aby měli dostatek proudu ( i pokud je baterie nabitá )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist