Před 37 lety (to mi bylo 18) jsem v rámci získávání zkušeností rozbil svoji Jawu 175, a od té doby jsem motorku neměl, a ani na žádné neseděl.
Nyní jsem se rozhodl do té jedné lajny vrátit a jezdit i nějaké ty delší cesty. Jelikož jsem jako řidič z povolání "objel Zemi" dokola cca 60x, jsem už definitivně uhoněnej, a proto už předem vylučuju motorky typický pro "dárce orgánů" a rozhodně chci něco pohodlnýho, pohodovýho- "kochacího".
Zhlédl jsem se v Kawasaki Vulcan S 650, která by mi rozhodně padla, protože mám už problémy s koleny a mít kolena složený delší dobu v ostrém úhlu pod sebou, by asi při zastavení nedopadlo dobře. U Vulcana mi sedí ty nohy dopředu. Ještě jsem koukal po Versys 650, ale to už by bylo na kolena horší, ale zase bych se nemusel bát nějakých těch rumunských šotolin.
Ale nejsem žádnej drobeček, jsem už tak trochu (více) "prostorově výraznější", takže zase nevím, jestli ten Versis není chatrnější, než Vulcan, který vypadá dost masivně. Bohužel v nabídkách se člověk dozví sice pohotovostní hmotnost, ale už ne celkovou, nebo nosnost. Takže tápu a nějak se nemám podle čeho rozhodnout. Můžete mě tak nejak trošku nakopnout? (Ne tam, kam myslíte). A hlavně nepište, že jsem se zbláznil- nezbláznil, jako blázen jsem se už narodil
Naposledy editováno 18.04.2019 20:03:33
2 reakcí na tento příspěvek Návrat do jedné stopy po 37 letech
1 reakcí na tento příspěvek Návrat do jedné stopy po 37 letech
1 reakcí na tento příspěvek Návrat do jedné stopy po 37 letech
At to jezdi
Gahan37 píše: Co je proboha Soptík?
HAHAHA, ja som bol ešte lepší, ja som čítal, že soplík, čo to za sopľa kúpil, ale on to nazval soptík ako že od sopky, čiže vulcan, bože už som starý a aj slepý , dementný už dávno. Nech Ti to jazdí ten sopeľ, hahahaha Držím palce.
1 reakcí na tento příspěvek Návrat do jedné stopy po 37 letech
Ahoj, gratuluji k nákupu Vulcana. Taky máme jednoho v garáži - partner si toto "kochadlo" pořídil vloni v červenci jako své vůbec první moto. Pochvaluje si výkon, faktor otáčení se kolemjdoucích vysoký... Provedl nějaká vylepšení, a jediné, co mu tolik nevyhovuje, je skutečnost, že stupačky, ač nastavitelné, se mu zdají málo pohodlné. Rád by plotny, aby při delších kilometrech mohl měnit pozici nohou. Ty však údajně nainstalovat nepůjdou.
Integrálku nechci. Koupil jsem otevřenou LS2 Verso, a proti tý NAU je super- tichá, větrá (už mi neteče z lebky), a ještě je lehčí a z lepšího materiálu.
Motokatynka:
To asi opravdu nepůjdou, ale osobně si myslím, že ty stupačky jsou "variabilnější", než plotny, ale to je asi o preferencích každého soudruha, že. No a že si pochvaluje výkon se ani nedivím- mě ten výkon spíš štve (asi jinej gang). Pořád si na něj nemůžu zvyknout. Já sedlal (naposledy před 37 lety) Jawu 175 a teď tohle... Já byl zvyklej otočit pravou rukou a čekat až se to rozjede, a když to udělám teď, vlaju za tím jak sovětskej prapor na 1. Máje A taky většinou v nejnevhodnější chvíli mi občas vyplave z hloubi paměti starý Jawácký řazení (jednička nahoru a zbytek dolů), a to se pak motor a otáčkoměr nestačí divit. Ale snad se to časem poddá.
Naposledy editováno 18.06.2019 22:40:40
krokoš: Ty zelený čačky jsou kovová holografická samolepící fólie zakoupená na autosamolepky.cz, a na slunci to dělá doslova divy. Když jsem byl v Kawasaki na garančce, tak se jim to taky moc líbilo. Akorát nelze moc tvarovat, protože je kovová.
Pár lidí zde psalo o další fotky, tak tady jsou z mýho výletu "Mototrek Slovensko, Polsko 2019"