bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ktm lc4 adventure
18.4.2019 v 11:16
Caute, uz 2 roky jazdim na Aprilii pegaso cube, ta stara s hranatym svetlom a vyssimi zdvihmi, myslite ze by malo vyznam presedlat na lc4 ? Vacsinou moje jazdenie je turistika, sem tam si ale dam treningovu jazdu cez lesy a nedaleke motokrosove trate, nikdy nie ale zavodne, na vylety do vychodnejsej europy. Neviem ci KTM bude posun oproti mojmu pegasu, na tom som vymenil uz dokopy vsetko a teraz ide hladko ako ma.
Od motorky ocakavam hlavne spolahlivost, lahky servis a velku nadrz, Vazim 110kg a meriam 195 takze ani 200kg pegaso nemam problem otocit.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 11:27 | Nahoru | #1
Jizdni posun oproti pegasu bude obrovksej, hlavne mimo silnici poznas, co opravdu bylo pegaso zac podvozkove.

Problem bude s tim lehkym servisem a nez vychytas problem tak se spolehlivosti.

(reakce na) Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 11:52 | Nahoru | #2
KubaLC8> na pegasu som si sam repasoval vidlicu, spojku, komplet prerobil elektriku a vymenil rozvody, zacalo ma ale trochu srat, ze vzdy ked nieco robim, nieco ine odtrhnem ... preto by som chcel ist do niecoho novsieho, zvazujem este xt660z, ale za jazdenku pytaju 5000€, co je nekrestanske

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 12:02 | Nahoru | #3
Posun to bude, otázka je, zda pro tebe správným směrem. Pokud chci od motorky spolehlivost, cestování a lítání terénem na čas mam jen jako bonus, tak bych uvažoval o čemkoliv, jen ne o KTM.

motor - výkonnej
podvozek - kvalitní
servisní náročnost - nadstandartní
spolehlivost - podprůměrná
v součtu je to taková Alfa Romeo mezi motorkama :)

Další věc jsou vibrace, starší LC4, co se dávaly do Adventure jsou celkem vibrátory. Rezistence vůči vibracím je dost individuální, je třeba to vyzkoušet. Za mě osobně, jakože sedět (stát) celej den na XT nebo DR mi nedělá problém, tak na starej LC4 už to pro mě problém je.

Naposledy editováno 18.04.2019 12:03:32

(reakce na) Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 12:06 | Nahoru | #4
JohnnyS08> diky, toto som hlavne chcel vediet, ci je to az taka zbijacka oproti inym jednovalcom, ak ano tak to pre mna nema velky vyznam, pockam si, kym zlacneju yamahy trochu teda

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 12:15 | Nahoru | #5
LC4 v dobrým stavu se nebude snadno shánět, kamarád teď prodává (jestli už neprodal), uživatelsky příjemnější bude 690 nebo nová Huska701, ale tam ti bude cena připadat jkeště víc nekřesťanská
Čau, Tom

(reakce na) Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 12:20 | Nahoru | #6
TomElefant750> to ano, su strasne drahe stroje, cim lacnejsia tym menej budist pozornost, tak este asi rok pojazdim na svojej a potomdo niecoho vacsieho, lc8

Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 12:47 | Nahoru | #7
jestli se ti za to nechce davat 5000eur tak radeji nic nekupuj.
LC4A za nizsi cenu bude kasicka pripravenma na investici 15 - 20 tycek, mozna vice

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 13:30 | Nahoru | #8
Vzhledem k tomu ze sis Pegaso vymazlil,tak ho jeste pojezdi,pac pri prodeji to stejne nikdo neoceni a budes jen poslouchat kolik slevis..

(reakce na) Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 15:56 | Nahoru | #9
miguel323> okej dik za rady :) ak by to niekoho zaujimalo tak som pozeral na toto Bazos.sk

Ktm lc4 adventure

18.4.2019 v 20:21 | Nahoru | #10
Ja bych klidne lc4 ve spatnym stavu vzal a rovnou bral na bazaru druhej motor (nebo dva) . U LC4 se to opravdu vyplati. Nadruhou stranu kdyz vis proc ji chces tak LC4 je proste super , 690 je proti tomu desna uhlazena nuda.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

20.4.2019 v 20:02 | Nahoru | #11
U LC4 bacha hlavně na lidi který píšou a všude říkají jak je nah*vno aniž by ji někdy vlastnily. Já ji mám už 5 let, ne Adventura ale motárda a dostává dost kouř, co se mi s tím stálo za tu dobu tak mě vypadl šroub z rotoru zapalování a rozbil cívky a druhá fatální věc byla vůle na ložisku spojkovyho koše. Zkráceně já na LC4 nedám dopustit je to dobrej stroj kterej byl dost schopnej ve svý době závodů ale samozřejmě nezapomínat na to že když to prostě bude mašina po idiotovi tak se to budr kazit tak jako by se kazila kdejaká jiná která nedostala co dostat měla.

Naposledy editováno 20.04.2019 20:03:35

(reakce na) Ktm lc4 adventure

20.4.2019 v 21:41 | Nahoru | #12
_SHIFT_> diky, takze som na tom rovnako ako predtym :D asi budem obhospodarovat svoju a budem sledovat inzeraty kym sa nieco dobre nenaskytne, ved o vadach je vela popisane, a skryte vady aj tak neodhalis

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

22.4.2019 v 11:10 | Nahoru | #13
Máme Lc4 640 druhý rok . Jsou obecně známé problémy Lc4 640 . Stačí googlit a ty "vady" zkontrolovat v případě problému vyměnit. Neprávem má lc4 640 takovou pověst jakou má - si myslím já . Máme doma dvě Lc4 640 . Jedna 21tis druhá 35tis . Na obou se podepsal předchozí majitel . Jsou to takové blbosti, ale když člověk chce aby vše fungovalo opraví si to . Ona ta lc4 640 není zas tak složitá motorka a na NETu je spousta návodů jak na to.
Vždyť jen z tohoto serveru Beba na ní dojel ve dvou do Mongolska a zpět .. osobně znám další dva majitele co také nemají málo najeto . Na amatérských Rallye se jich také pár objevuje. Dokonce bych řekl, že poměr 640 vs 690 1:1 ..
Ale jak je psáno výše .. koupíš vrak a je z toho kasička , ale to je u každé motorky - stačí si pročíst toto fórum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 adventure

22.4.2019 v 21:57 | Nahoru | #14
skydxrv> jo, chapem, ale dneska som dal na pegase 500km napriec slovenskom, a rozhodol sa, ze este vydrzi tento rok, potom rovno 660z alebo mozno 990 adventura, nebudeme trocharit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 adventure

23.4.2019 v 12:39 | Nahoru | #15
Almohad> pokud zvažuješ 660z nebo 990 adv tak to jsou zcela jiné světy - jezdil jsem oboje ... 660z je z mého piohledu hodně specifická motorka, váhově je už hrozně blízko dvouválcům, výkonem a podozkem je to slabota - celkově cestovatleský stroj bez větších terénních nebo silničních ambic

lc8 naproti tomu má luxusní pdovozek a slušný výkon - tam si užiješ i na silnici a v terénu je v dané váhové kategorii mastodontů taky hodně slušná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 adventure

23.4.2019 v 12:48 | Nahoru | #16
Honza-TA950> 660z vyhovuje spotrebou, podla mna ale cenovo je strasne draha, stoji rovnako ako dvojvalce rovnakych rocnikov, 990 bude mat pre mna asi drahy a zlozity servis, neviem ci ju zvladnem opravit niekde na kolene ak sa nieco pokazi, proste pegaso je moja prva motorka, a netusim, aky dalsi krok mam zvolit, 660z je znama svojou spolahlivostou a nizkou spotrebou, co s velkou nadrzou sa rovna dobrej vyletnej masine

(reakce na) Ktm lc4 adventure

23.4.2019 v 13:23 | Nahoru | #17
Almohad> No jestli to jde v prvni rade o spotrebu a jednoduchost servisu, tak do LC8 nechod. Bo to zere jak auto a servis uplne jednoduchej neni.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 11:16 | Nahoru | #18
gugo - A ty lc8 máš ? základní servis je úplně stejně náročný jak na jiných motorkách .. Nebyl jsem při koupi Lc8 kdovíjaký mechanik, ale olej . filtr, vodu prostě základ jsem v pohodě zvládnul sám . Ono na internetu jsou pěkný servisní manuály takže tě to pěkně vede. Jezdím na 950 6.5L ve dvou s kuframa na 990 je to o něco míň . To Ti přijde hodně ?
Almohad - Nějak nechápu co chceš na cestách opravovat ? Když uděláš základní věci problém nebude .. a generálku motorku neuděláš na koleně na žádné motorce . Pasti Lc8 jsou jasně dané a když je vychytáš už pak nic neřešíš . 660 je váhově už skoro jak 990, ale výkonově jinde .. I

(reakce na) Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 11:29 | Nahoru | #19
skydxrv> Ne ja jsem LC8 nikdy nevidel, jenom tak placam z hladu.

1. zakladni servis uplne stejne narocny neni, minimalne casove. Treba tebou zminena vymena oleje, u bezny motorky 30 minut a nemas co delat, u kaceny prace pomalu na pul dne. Sundat padak,nadrz, spodni susplech, vypustit olej ze skrine, vypustit olej z nadrze, zkontrolovat kulicku, vymenit filtr, vycistit trysku na spojce, cely zakrytovat.

Vymena svicky na prednim valci opet prace na pulden.

Jestli se s 950 ve dvou s kuframa vejdes do 6.5l tak jezdis jak ponocnej , protoze vetsina lidi co znam to bud radeji nepocita nebo jezdi min za8.

Nevim cemu rikas generalka na kolene, me k tomu tedy staci stul a naradi, kdo by to delal na kolene

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 12:51 | Nahoru | #20
Hele o času nikdo nemluvil.
To je daň za nízké těžiště .. s tím holt nic neuděláš . Zas tolik motorek nemám , aby mě vadil den v garáži .

Na to koleně bylo myšleno, že to prostě na cestě ve světě některé opravy prostě neuděláš na žádné motorce a je jedno jakou máš . Nebo co umíš .. nebo ty vozíš sebou vozíš celou dílnu ?

Jak jezdím je moje věc .. dle předpisů . Motorku mám na cestování ne jako stíhačku .

(reakce na) Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 13:04 | Nahoru | #21
skydxrv> tak cas na praci je ta narocnost. je celkem jedno jestli si to promitnes do penez nebo svyho casu.
Nechapu o cem debatujes, proste jednoduchej ukon zabere o 2 hodiny vic casu, tudiz je to narocnejsi a lidi na to serou. Vo servisu na ceste jsem nic nerikal.

1 reakcí na tento příspěvek Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 14:02 | Nahoru | #22
Tak ja s sebou vozim takovou malou dilnu a opravy i servis provadim zasadne na ceste protoze doma neni cas.
Jen jednou jsem to na ceste neopravil, protoze jsem nemel nove soukoli do uhloveho prevodu, jinak by problem nebyl.
Sry za dalsi OT, ale ten pohled muze byt hodne ruznorody a zalezi na kazdem co si pod cim predstavi. Manualy tu jsou snad ke vsemu, tak kdo ma zajem stahne si ho a udela si obrazek dle svych moznosti. To je jako ptat se mechanika a pekare jestli mu tenhle ukon prijde slozity. Pro mechanika bude, protoze zabere 2x tolik casu nez u jineho stroje tak pro pekare to nemusi byt tak slozite kdyz to prece za dva dny dal i on...

Naposledy editováno 30.04.2019 14:03:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 14:08 | Nahoru | #23
V_i_c_i> Vono kdyz to beres napriklad z pohledu toho co by melo zajimat clovek kterej prechazi treba z nejaky rozpoctovky typu TA na kacenu, takz proste ten servis je narocnejsi a ve vysledku se to projevi financne.
Castejsi servis, horsi prace, drazsi volej atd. Pro srovnani stim TA to vyjde tak na 2 nasobek. (minimalne)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 16:06 | Nahoru | #24
gugo> trefil jsi to přesně - já měl jak TA tak 950 a ten provoz na lc8 stál v podstatě skoro přesně 2x tolik na kilometr než TA - nejde jen o spotřebu (nejmíň jsem jel za 5,2 dlouhodobý průměr 6,3 a maximum raději nepočítám) ale dražší olej, kratší interval, gumy, řetězovka, brzdy včetně repase podvozku - ale pořád si myslím, že to svezení za to stálo

(reakce na) Ktm lc4 adventure

30.4.2019 v 16:18 | Nahoru | #25
Honza-TA950> Tak to jsme natom stejne, ja to popravde uz radeji nepocitam , a to lc8 je jeste zlata. U lc4 si rikam dost casto, ze kdyby natom nebylo takovy svezeni tak uz to davno letelo ze skaly

Jinak ta cena alp vs lc8 me vychazi stejne nebo mozna este trochu vic nez dvojnasobek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
KTM LC4 640 Adventure [1 ... 295, 296] KTM LC4 Adventure smazany13800 8854 14.3.2024 v 14:28 VanHalen
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.


TOPlist