Téma: Suzuki GSR 600 - Na co si dát pozor
15.4.2019 v 22:59
Zdravím všechny!
Jsem tu na fóru nový a právě dělám řidičák na A - a asi 9 let dozadu jsem jezdil na fechtlovi
... Po přečtění a doporučení od některých kamarádů jsem se rozhodl, že byh jako první motorku nejen i kvůli vzhledu, chtěl Suzuki GSR 600. Prý je to dobře ovladatelná moto, s kterou se dá jet i dále než jen na zmrzlinu a zpátky
(tnapůl cestovní).. Jen pro info jezdit budu především pak ve 2 s přítelkyní... Moje váha 80kg, výška 183cm...
Chtěl bychl jít do bazarového kousku a tady přichází i můj první dotaz..
Něco málo mám vyhlídlého, nicméně jak je to všeobecně u těchto motorek... Dávaz si pozor, na to jestli je to dovoz IT a "ruce pryč od toho"?
Jaký je takový hraniční počet km u těchto motorek a na co si všeobecně dávat pozor při koupi....
Co se týče rozpočtu 50-80tis max.. Samozřejmě poměr cena/kvalita, nerad bych solil hned tu horní hranici..
Ovšem našel jsem 2007 (najeto 11tis po prvním majiteli, PC. 74tis) a 2010 (najeto 13tis po prvním majiteli - má i servis knížku, PC. 79 900,-)
Pokud to nejsou stočené km a není v tom nějaký háček, tak oproti ostatním bazarovým kouskům co jsem našel, které se pohybuji mezi 58-68tis. kdy mají ty mašiny nalítané od 35tis do 50tis km to ale zní víc než lákavě si připlatit..
Samozřejmě vím, že záleží kousek od kousku a chce to pak sebou vzít někoho, kdo se opravdu vyzná a ideálně i právě konkretní model vlastní, aby se na tom projel a řekl co a jak... Nicméně rád takhle předem než bych se jel na to podívat uvítám rady od Vás co máte ty zkušenosti :)
Mimochodem co se týká údržby a serivsu, spotřeby, jak je na tom tahle kráska?
A poslední dotaz... Za kolik cca by se dalo na tehle model sehnat nějaké gelové sedlo? Hledal sem na netu ale nic moc nenašel...
Děkuji moc Všem za jakékoliv rady, zkušenosti!
Zdraví
David

Jsem tu na fóru nový a právě dělám řidičák na A - a asi 9 let dozadu jsem jezdil na fechtlovi


Chtěl bychl jít do bazarového kousku a tady přichází i můj první dotaz..

Něco málo mám vyhlídlého, nicméně jak je to všeobecně u těchto motorek... Dávaz si pozor, na to jestli je to dovoz IT a "ruce pryč od toho"?
Jaký je takový hraniční počet km u těchto motorek a na co si všeobecně dávat pozor při koupi....
Co se týče rozpočtu 50-80tis max.. Samozřejmě poměr cena/kvalita, nerad bych solil hned tu horní hranici..

Ovšem našel jsem 2007 (najeto 11tis po prvním majiteli, PC. 74tis) a 2010 (najeto 13tis po prvním majiteli - má i servis knížku, PC. 79 900,-)

Pokud to nejsou stočené km a není v tom nějaký háček, tak oproti ostatním bazarovým kouskům co jsem našel, které se pohybuji mezi 58-68tis. kdy mají ty mašiny nalítané od 35tis do 50tis km to ale zní víc než lákavě si připlatit..

Samozřejmě vím, že záleží kousek od kousku a chce to pak sebou vzít někoho, kdo se opravdu vyzná a ideálně i právě konkretní model vlastní, aby se na tom projel a řekl co a jak... Nicméně rád takhle předem než bych se jel na to podívat uvítám rady od Vás co máte ty zkušenosti :)
Mimochodem co se týká údržby a serivsu, spotřeby, jak je na tom tahle kráska?
A poslední dotaz... Za kolik cca by se dalo na tehle model sehnat nějaké gelové sedlo? Hledal sem na netu ale nic moc nenašel...

Děkuji moc Všem za jakékoliv rady, zkušenosti!

Zdraví
David
koukám, že to v dotazu zmiňuješ ... "...Samozřejmě vím, že záleží kousek od kousku a chce to pak sebou vzít někoho, kdo se opravdu vyzná ..."....
tak to ještě podpořím, fakt si někoho vem sebou, jak to čtu, si pěkně natěšenej, sezóna je tady, přijedeš k nablýskaný motorce ...a je vymalováno,
přehlídneš spoustu věcí, nic ve zlým, to se stane i zkušenějšímu, když kupuje pro sebe. Druhé/nestranné oči jsou k nezaplacení.
Přeji šťastný výběr, jo a ten dovoz z IT bych nedramatizoval, osobně mám dvě, a obě ok
tak to ještě podpořím, fakt si někoho vem sebou, jak to čtu, si pěkně natěšenej, sezóna je tady, přijedeš k nablýskaný motorce ...a je vymalováno,
přehlídneš spoustu věcí, nic ve zlým, to se stane i zkušenějšímu, když kupuje pro sebe. Druhé/nestranné oči jsou k nezaplacení.
Přeji šťastný výběr, jo a ten dovoz z IT bych nedramatizoval, osobně mám dvě, a obě ok
nevím jestli ti to pomůže ale dělám to následovně:
1. přečtu si manuál k motorce
2. projdu fórum abych vyzvěděl řešené problémy a ceny oprav
3. skouknu osobně a detailně mašinu která je v top stavu - v mém případě byla cena takové 110t
4. body 1-3 opakuju
5. jedu se kouknout na zajímavej kus
Pak vezmu cenu moto v top stavu a odpočítávám ceny oprav které jsou potřeba na tom konkrétním kusu a pokud mi vyjde hodnota stroje alespoň o 15% vyšší než je jeho cena tak do toho jdu.
Ono na každé jeté mašině je něco k opravě/výměně/úpravě a po koupi je dobré nechat udělat věci do kterých člověk nevidí jako jsou třeba tlumiče které třeba nemají moc odpracováno ale zarůčeně je v nich jeden olej už deset let.
K nájezdům.. těch 11 tkm dokážu najet za rok takže za dvanáct let může mít motorka 111 tkm a na tachu ukáže zase jen 11 tkm protože má jen pět číslic. Měl jsem jednu motorku od 44 tkm do 65 tkm a když jsem jí prodával, byla o dost pěknější a v lepším technickém stavu než když jsem jí kupoval. Shrnuto a podtrženo, nekoukat na nájezd km ale na celkový stav a přístup majitele.
1. přečtu si manuál k motorce
2. projdu fórum abych vyzvěděl řešené problémy a ceny oprav
3. skouknu osobně a detailně mašinu která je v top stavu - v mém případě byla cena takové 110t
4. body 1-3 opakuju
5. jedu se kouknout na zajímavej kus
Pak vezmu cenu moto v top stavu a odpočítávám ceny oprav které jsou potřeba na tom konkrétním kusu a pokud mi vyjde hodnota stroje alespoň o 15% vyšší než je jeho cena tak do toho jdu.
Ono na každé jeté mašině je něco k opravě/výměně/úpravě a po koupi je dobré nechat udělat věci do kterých člověk nevidí jako jsou třeba tlumiče které třeba nemají moc odpracováno ale zarůčeně je v nich jeden olej už deset let.
K nájezdům.. těch 11 tkm dokážu najet za rok takže za dvanáct let může mít motorka 111 tkm a na tachu ukáže zase jen 11 tkm protože má jen pět číslic. Měl jsem jednu motorku od 44 tkm do 65 tkm a když jsem jí prodával, byla o dost pěknější a v lepším technickém stavu než když jsem jí kupoval. Shrnuto a podtrženo, nekoukat na nájezd km ale na celkový stav a přístup majitele.
Díky všem za rady a tipy, moc si jich vážím..
Ještě ale váhám nad Hondou CBR600F r.v. 2004 .... Nějaké zásadní rozdíly krom toho že GSR je naháč v ovladatelnosti, spolehlivosti, servisu a kvalitě mezi těmito motorky?Co taková udržba, jízdní vlastnosi, použití i na cestování... Kamarád mě na ni nalákal... Co se týče vzhledu, více mě to táhne ke GSR ale dál..?
Opět díky moc za odpovědi!
Naposledy editováno 16.04.2019 22:45:40

Ještě ale váhám nad Hondou CBR600F r.v. 2004 .... Nějaké zásadní rozdíly krom toho že GSR je naháč v ovladatelnosti, spolehlivosti, servisu a kvalitě mezi těmito motorky?Co taková udržba, jízdní vlastnosi, použití i na cestování... Kamarád mě na ni nalákal... Co se týče vzhledu, více mě to táhne ke GSR ale dál..?


Opět díky moc za odpovědi!

Naposledy editováno 16.04.2019 22:45:40
Cestovat se da na vsem, vse je otazka komfortu posezu a plexi..
Mrkni sem: http://cycle-ergo.com / zadas moto a uvidis, jak jsi nahrbeny ?.. Vyber, co se ti libi vzhledove nejvice, prece na tom budes jezdit ty.. Tyhle sportovne/cestovni 4V sestky jsou vsecky +- stejne, co se tyce udrzby a vykonu. Jsou univerzalni - muzes na nich do Chorvatska k vode nebo do Brna na drom..
Mrkni sem: http://cycle-ergo.com / zadas moto a uvidis, jak jsi nahrbeny ?.. Vyber, co se ti libi vzhledove nejvice, prece na tom budes jezdit ty.. Tyhle sportovne/cestovni 4V sestky jsou vsecky +- stejne, co se tyce udrzby a vykonu. Jsou univerzalni - muzes na nich do Chorvatska k vode nebo do Brna na drom..

GSRku už nějaký ten rok mám, za sebe mohu doporučit. Je sportovní ale i pohodlná jak pro řidiče tak i baťůžek. Sedí se na ní více vzpřímeně než na Hondě CBR 600F to je lepší při delších cestách. Je to naháč tak tam víc fouká, to je nepříjemné při vyšších rychlostech (nad 120) a pokud je protivítr tak i při nižších. Chce to kvalitní přilbu. Je spolehlivá, teda sice mě jednou vypekla kdy odešlo čidlo polohy klikové hřídele, ale to se stát může. Měl jsem štěstí na skoro zánovní stroj, ale nabídka je velká tak jistě vybereš tu správnou. Určitě si sebou někoho vem
Ještě co se týče vzhledu, GSRka není vůbec fotogenická ale v reálu vypadá o 100% lépe. Osobně jsem ji trochu vylepšil (teda podle mě
) viz foto
Naposledy editováno 17.04.2019 21:08:29
Ještě co se týče vzhledu, GSRka není vůbec fotogenická ale v reálu vypadá o 100% lépe. Osobně jsem ji trochu vylepšil (teda podle mě

Naposledy editováno 17.04.2019 21:08:29
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - Na co si dát pozor
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - Na co si dát pozor
GSR 600 jsem měl od nova,najel jsem na ní okolo 20.tisíc,naprosto bez problémů,spotřeba okolo 5l/100. Pak jsem šel do Hondy CB1000R,velké rozčarování. Jak už tady někteří píší,v podstatě je jedno,do které Japonské šestky půjdeš,záleží na celkovém stavu a inzerované kilometry u takto staré motorky ber spíš informativně. Ono se už šmelí i se serviskama(kupoval jsem ojetý auto). Ideálně,když jsou k servisce i protokoly z STK,pak bys měl mít o najetých kilometrech jasno.
Rokec: Ve špatném, CB 1000R byla asi nejhorší motorka co jsem měl,na litr nejela,pro spolujezdkyni zcela nevhodná,zpracování nic moc. Jediné pozitivum vidím v dobré ovladatelnosti. Od té doby jsem se zařekl,že Honda mi už nesmí do garáže,což jsem dodržel.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - Na co si dát pozor
Rokec, stojaspalka: Něco málo z prvních dojmů mám v profilu k motorce.
Co bych po té chvíli co jí mám teď mohl dodat a není tam: Motorka má na mě moc úzká řídítka a celkově na delší trasy (200km +) začne být nepohodlná (měřím 178cm).
Zrovna v sobotu jsem jí byl znovu protáhnout a na kratší výlety je to stále paráda, nějak jsem měl náladu a podíval jsem se k dvoustovkové rychlosti a zalehnutý za nádrží to bylo v pohodě.
Většinou jezdím po městě (Praha) a spotřebu mám kolem 6l
Servis jsem zatím v podstatě neměl moc co řešit (najeto cca 3000 km), takže v tomhle neporadím, akorát jsem pravidelně mazal/čistil řetěz.
Tyhle Suzi už měli tuším i ABS tak se zamyslet nad tím jestli s nebo bez.
Nic víc mě aktuálně nenapadá, když tak napište do SZ pokud vás něco zajímá a zkusím odpovědět jak nejlépe umím.
Co bych po té chvíli co jí mám teď mohl dodat a není tam: Motorka má na mě moc úzká řídítka a celkově na delší trasy (200km +) začne být nepohodlná (měřím 178cm).
Zrovna v sobotu jsem jí byl znovu protáhnout a na kratší výlety je to stále paráda, nějak jsem měl náladu a podíval jsem se k dvoustovkové rychlosti a zalehnutý za nádrží to bylo v pohodě.
Většinou jezdím po městě (Praha) a spotřebu mám kolem 6l
Servis jsem zatím v podstatě neměl moc co řešit (najeto cca 3000 km), takže v tomhle neporadím, akorát jsem pravidelně mazal/čistil řetěz.
Tyhle Suzi už měli tuším i ABS tak se zamyslet nad tím jestli s nebo bez.
Nic víc mě aktuálně nenapadá, když tak napište do SZ pokud vás něco zajímá a zkusím odpovědět jak nejlépe umím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skútr nebo motorka - kdo už takto v... [1, 2, 3] Suzuki GSR 600, Honda XL 700V Transalp, Yamaha X-max 400 | ihnaja | 67 | 7.1.2021 v 11:16 Jutu |
Přední světlo GSR 600 Suzuki GSR 600 | jakubfojtik | 3 | 17.11.2020 v 16:01 ihnaja |
Praská pojistka Suzuki GSR 600 | jested14 | 24 | 16.11.2020 v 14:13 assassin |
Přepákování, zvýšení stupaček řidič... Suzuki GSR 600 | JardaSH | 17 | 17.8.2020 v 10:01 assassin |
Někdo na vyjížďky Havířov a okolí... Suzuki GSR 600 | jelfi | 20 | 14.8.2020 v 20:13 Zed44 |