globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Písty na Jawu
Zdar, ve spoustě eshopů jsou teď na prodej písty na 250 panelky z Indie.Máte s tím někdo zkušenost.Vždy jsem dával Almet protože ty Maďarské nebyly nic moc.Ale Almety už jde koupit těžce tak bych chtěl vědět jaké jsou ty Indické.

Písty na Jawu

13.4.2019 v 12:21 | Nahoru | #1
A není lepší to poslat někam kde brousí aby ti udělaly píst přímo na výbrus?Mě brousí pan Havelka v Jičíněvsi ale třeba i AHRA v Hradci dělá výbrusy.Dávat nový pist do staré díry není nejlepší :/

Písty na Jawu

13.4.2019 v 12:29 | Nahoru | #2
Asi spis jde o vseobecnou otazku ohledne kvality pístů..
A když Almety nejsou,tak ti je tam neda ani brusič.

Písty na Jawu

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2019 v 16:18 | Nahoru | #3
Almety jdou sehnat naprosto běžně....
www.moto-pisty.cz

Písty na Jawu

13.4.2019 v 16:35 | Nahoru | #4
Moje zkušenost s indickým strojírenstvím je jen ta nejhorší, a je to čerstvá zkušenost. Nectí normy, ani rozměry natož tolerance, materiály ani tepelné zpracování. Úroveň myšlení jak u pasáků dobytka. Odtud nic dobrého nevzejde ještě sto let.

Písty na Jawu

13.4.2019 v 17:28 | Nahoru | #5
Odpověď od kuby350 tento dotaz vyřešila.Ale mám ještě jeden dotaz na uložení kliky na motorech 559/592/592.Nejdříve se vyráběly s klikou na třech ložiskách pak nějakou dobu na dvou a pak zase na třech.Nevíteproč se od toho uložení na dvou upustilo?Je mi jasné že strana u primáru je více namáhána ale to je i 350...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 17:39 | Nahoru | #6
třipade klika je uložená celkem "masivně" v prostředku a čep k primáru je relativně krátký.
U dvouložiskový 559 čep u primáru trčí z ložiska a logicky je víc namáhanej než u 3 ložiska, kde je čep uložen ve větší šířce...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 20:23 | Nahoru | #7
Myslíte že by šel složit funkční motor na 559 s tím že by byla každá polovina karterů z jiného motoru?Mám doma šest motorů tři dvouložiska a tři tříložiska ale zrovna u těch tříložisek je je vždy hodně poškozená pravá půlka.A taky mám perfektní kartery tříložisko 590 a ty bych vyměnil za dobré tříložisko 559...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 23:18 | Nahoru | #8
Kartery jsou vždy spárované a sfrézované dohromady, tedy dát každou polovinu z jiného motoru téměř nejde. jinak já používám Madarské písty už hodně dlouho a zatím žádná reklamace! V Maďarsku jsou totiž dva výrobci a jen jeden dělá dobrou kvalitu ;) Například na svém Manetu S125 mám najeto 50 tis Km a je tam maďarský píst

Naposledy editováno 13.04.2019 23:19:02

1 reakcí na tento příspěvek Písty na Jawu

14.4.2019 v 08:18 | Nahoru | #9
No a jak se tedy pozná ten lepší maďarský píst z těch dvou možností?

Naposledy editováno 14.04.2019 10:20:52

(reakce na) Písty na Jawu

14.4.2019 v 09:11 | Nahoru | #10
sekáčmagor> než to bastlit, tak bych radši opravil ty nejlepší tříložiskový kartery...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 37 30.1.2024 v 21:29 Dolin
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete

TOPlist