globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Písty na Jawu
Zdar, ve spoustě eshopů jsou teď na prodej písty na 250 panelky z Indie.Máte s tím někdo zkušenost.Vždy jsem dával Almet protože ty Maďarské nebyly nic moc.Ale Almety už jde koupit těžce tak bych chtěl vědět jaké jsou ty Indické.

Písty na Jawu

13.4.2019 v 12:21 | Nahoru | #1
A není lepší to poslat někam kde brousí aby ti udělaly píst přímo na výbrus?Mě brousí pan Havelka v Jičíněvsi ale třeba i AHRA v Hradci dělá výbrusy.Dávat nový pist do staré díry není nejlepší :/

Písty na Jawu

13.4.2019 v 12:29 | Nahoru | #2
Asi spis jde o vseobecnou otazku ohledne kvality pístů..
A když Almety nejsou,tak ti je tam neda ani brusič.

Písty na Jawu

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2019 v 16:18 | Nahoru | #3
Almety jdou sehnat naprosto běžně....
www.moto-pisty.cz

Písty na Jawu

13.4.2019 v 16:35 | Nahoru | #4
Moje zkušenost s indickým strojírenstvím je jen ta nejhorší, a je to čerstvá zkušenost. Nectí normy, ani rozměry natož tolerance, materiály ani tepelné zpracování. Úroveň myšlení jak u pasáků dobytka. Odtud nic dobrého nevzejde ještě sto let.

Písty na Jawu

13.4.2019 v 17:28 | Nahoru | #5
Odpověď od kuby350 tento dotaz vyřešila.Ale mám ještě jeden dotaz na uložení kliky na motorech 559/592/592.Nejdříve se vyráběly s klikou na třech ložiskách pak nějakou dobu na dvou a pak zase na třech.Nevíteproč se od toho uložení na dvou upustilo?Je mi jasné že strana u primáru je více namáhána ale to je i 350...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 17:39 | Nahoru | #6
třipade klika je uložená celkem "masivně" v prostředku a čep k primáru je relativně krátký.
U dvouložiskový 559 čep u primáru trčí z ložiska a logicky je víc namáhanej než u 3 ložiska, kde je čep uložen ve větší šířce...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 20:23 | Nahoru | #7
Myslíte že by šel složit funkční motor na 559 s tím že by byla každá polovina karterů z jiného motoru?Mám doma šest motorů tři dvouložiska a tři tříložiska ale zrovna u těch tříložisek je je vždy hodně poškozená pravá půlka.A taky mám perfektní kartery tříložisko 590 a ty bych vyměnil za dobré tříložisko 559...

Písty na Jawu

13.4.2019 v 23:18 | Nahoru | #8
Kartery jsou vždy spárované a sfrézované dohromady, tedy dát každou polovinu z jiného motoru téměř nejde. jinak já používám Madarské písty už hodně dlouho a zatím žádná reklamace! V Maďarsku jsou totiž dva výrobci a jen jeden dělá dobrou kvalitu ;) Například na svém Manetu S125 mám najeto 50 tis Km a je tam maďarský píst

Naposledy editováno 13.04.2019 23:19:02

1 reakcí na tento příspěvek Písty na Jawu

14.4.2019 v 08:18 | Nahoru | #9
No a jak se tedy pozná ten lepší maďarský píst z těch dvou možností?

Naposledy editováno 14.04.2019 10:20:52

(reakce na) Písty na Jawu

14.4.2019 v 09:11 | Nahoru | #10
sekáčmagor> než to bastlit, tak bych radši opravil ty nejlepší tříložiskový kartery...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist