globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Multistrada 1000ds (1100)
8.4.2019 v 20:29
Zdar vsichni, predevsim ale Ducatisti.
Nevim proc, ale nejak me tahne tahle pro nekoho obluda.
Na co si mam dat pozor az ji pujdu projet, treba poznam nacatou suchou spojku? Nemam vubec zkusenost s timhle rechtakem z it. Model 1100 ji nema a bude predpokladam bezproblemovejsi, sucha me ale tahne vic.. Je treba nejaky zasadni duvod proc uprednostnit 1100? Za kazdy postreh budu rad..

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 11:59 | Nahoru | #1
sucha spojka ducati ma zivotnost do 20.000km. Spojkovy kos ma zivotnost dve sady lamiel. Ked mas vysekany kos tak to spoznas vyssim hlukom, kvoli tomu ze lamely maju vacsiu volu.
Najvacsi pozor si treba dat na desmo servis. Ked sa zanedba, tak je zadelano na velky pruser. Ak ti kupujuci nebude vediet dolozit kedy robil posledny desmo servis tak do toho bud nechod, alebo sa dohodni na vyraznej cenovej zlave (napr. 15.000kc).

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 15:26 | Nahoru | #2
Dekuji..
Zanedbane desmo zpusobi co? Muze se neco trvale poskodit treba na vacce, ventilu?
Takze na zivotnost a asi i udrzbu lepsi mokra 1100

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 15:48 | Nahoru | #3
jak pise Destroyer jdi po servisu. Ducati proste musi mit pravidelnou peci a ne kazdej kdo ma opičku Ducati chce mit i a banany

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 16:45 | Nahoru | #4
zanedbane desmo sposobi podpalenie ventilu, ak bude popaleny saci je moznost ze ulomok sa dostane medzi piest a valec, nasledky takehoto trieskoveho obrabania piestoveho mechanizmu koncia tragicky. V lepsom pripade len ciastocna strata kompresie vplyvom netesnosti alebo vysokopravdepodobne podpalenie ventilu bez znicenia piestu a valca.

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 18:39 | Nahoru | #5
Diky moc hosi. To tady nebude sranda... tady je to samej kutil a vochcavka.. ale diky

Multistrada 1000ds (1100)

9.4.2019 v 19:05 | Nahoru | #6
První ročníky 1000 měly problémy s nestabylním stojánkem, praskajícím podsedlovým rámem a nervózním ukazatelem paliva. 1100 už těmi neduhy netrpí.
Jinak suchá spojka je klasika a dělá krásnej zvuk

Multistrada 1000ds (1100)

10.4.2019 v 07:38 | Nahoru | #7
mam 1100. Pro představu az ti nekdo bude povidat co vsechno menil ci nemenil.
Mam najeto 22000km za tu dobu probehly dva velke servisy. Predni desky zatim ok zadni ted menim. Retezovka jeste puvodni ale uz ji moc nechybi. Olej to nereze, vubec nedolevam, ale motor se "poti" Cas od casu ho odmastuji. Spojka ok. Jakakoli guma nevydrzela vic jak 8000km. Studene starty obcas delsi, ale to je normalni. Od toho pomaha tankovat vysokooktanovy benzin a hlavne pred zazimovanim. Jedine co tak mi pomalu mizi kapalina z ovladani spojky, lehce pousti prasatko u motoru. Prozatim minimalne tak neresim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Kolínko Ducati Multistrada 1000 MAJK_TORTELINA 13 2.7.2023 v 13:46 assassin
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 -KAR- 1 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 33.petr 32 7.2.2023 v 19:17 33.petr


TOPlist