Téma: S kterou začít
8.4.2019 v 20:11
Ahoj jsem tady jednou psal,do ktere bude nejlepší jít na začátek.Zkušenosti s motorkama zkoro nulový až na pár let se skútrem do 125cca.Na silnicích jinak si myslím hodně zkušenej 12 let praxe na náklaďácích a autobusech i když to mě bude prd platný. Tito tři motorky jsou moji favoriti.Zajímá mě hlavně která bude nejlepší na výlety hlavně ve dvou.Jestli jste měli možnost někdo porovnat velikost S2 a XJ6.VŠE chci s kapotou.Moje míry 185cm 95kg.Děkuji za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Mam Fz6 polokapota. Dneska najeto 270km jen tak bez cíle. Ctyrvalec je navykovej, furt na sestku, rozsah rychlosti 30- až max. Dneska 210km/hodinu jak prd. Obe motorky jsou vyborny, ale fz ti mohu doporucit. Sezen to co bude v dobrem stavu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
_Michal> čtyřválec a návykovej, jsi mě rozesmál
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Jsi velkej kluk, tak z těhle ta FZ8
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Hlavně zakládej každý týden téma to ti určitě něco dá nehledě na to, ze ti v tvém tématu odpovědělo už dost lidi nepochopím tohle fakt
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Kup třeba FZ6.
Výhodou je, že do 7000 otáček je hodná, vstřícná.
Pro začátečníka ideální.
Od 7000 to začíná jet jako ďas, tak to už postačí i pokročilému.
Zbytečné dál rozmýšlet a váhat.
Nebudeš rozhodně litovat.
Ale dobré budou všechny.
To bych se nebál.
Výhodou je, že do 7000 otáček je hodná, vstřícná.
Pro začátečníka ideální.
Od 7000 to začíná jet jako ďas, tak to už postačí i pokročilému.
Zbytečné dál rozmýšlet a váhat.
Nebudeš rozhodně litovat.
Ale dobré budou všechny.
To bych se nebál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
VladaM> Hlavně mě jde o tu jizdu ve dvou co bude z toho nejvhodnější.
XJ6 Diversion F...Nadherna aspon pro mě...
Já v době co jsem ji obcas jezdil s vyskou 186cm a 110kg naprosto super....
Jizda ve dvou pro spolujezdkyni utrpeni...
S majitelkou toho Xj6 jsme se na něm jeli podivat na jeji novou motorku a na ceste Votice-Praha skucela uz v Benesove,kterej čur.ak to sedlo vymyslel....a to neni zadnej rozmazlenej cimprlich a sama jezdi hodne...
Žena si to taky zkusila vzadu a nazor stejnej..
Naposledy editováno 09.04.2019 06:54:17
Já v době co jsem ji obcas jezdil s vyskou 186cm a 110kg naprosto super....
Jizda ve dvou pro spolujezdkyni utrpeni...
S majitelkou toho Xj6 jsme se na něm jeli podivat na jeji novou motorku a na ceste Votice-Praha skucela uz v Benesove,kterej čur.ak to sedlo vymyslel....a to neni zadnej rozmazlenej cimprlich a sama jezdi hodne...
Žena si to taky zkusila vzadu a nazor stejnej..
Naposledy editováno 09.04.2019 06:54:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
_Michal píše: Mam Fz6 polokapota. Dneska najeto 270km jen tak bez cíle. Ctyrvalec je navykovej, furt na sestku, rozsah rychlosti 30- až max. Dneska 210km/hodinu jak prd. Obe motorky jsou vyborny, ale fz ti mohu doporucit. Sezen to co bude v dobrem stavu.
No mám XJ Diversion a nevím, jak moc se liší od motoru v Fz6, ale jezdit 30 na šestku, tak myslím, že kdyby motor mohl, tak vyskočí z rámu a nakope mě kamsi
Frysi1 píše: VladaM> Hlavně mě jde o tu jizdu ve dvou co bude z toho nejvhodnější.
Na FZ6 se jede obstojně ve dvou.
Moje si nikdy extra nestěžovala.
Celkem pohodlné.
Madla vzadu jsou OK.
Taky jsem se nechal svézt vzadu a dobrý.
Výhodou jsou výfuky pod sedlem!
Nespálí se nohy, boty.
A když dáváš brašny, tak se taky nespálí o výfuk, který jinak často bývá z boku vysoko.
Někdo říká, že ten výfuk pod sedlem topí moc do sedla.
Já měl FZ6N 2004 v sériovém stavu a nic extra jsme nepozoroval, trošku teplejší, ale pohoda.
FZ6 a asi i ostatní Yamahy mají dost velkou rezervu ve štelování zadní pružiny.
Je tam u FZ6 celkem 7 stupňů nastavení.
Pro normálních 70 - 80 kg sólo jezdce je to na 3 nebo 4 výstupek.
Ve dvou tak asi na 6, ještě s bagáží na 7.
To třeba Kawa Z750 nemá takovou rezervu, tam je 5 pro jednoho.
Naposledy editováno 09.04.2019 14:51:21
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Já bych Ti doporučil spíš FZ 8,nebudeš to muset tolik točit,obzvláště ve dvou. Silnější motorky se nemusíš bát,já jsem přesedl z Jawy 350 na CBR100F,ale to bylo v devadesátých letech. Jak tu v jiných příspěvcích mnozí píší,je to o hlavě a rukách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
To jsem si taky říkal,že by to mohlo byt vhodnější ve dvou právě zkrz to abych to nemusel točit,ale v klidu přidal trosku plyn a jel kochačku.Ale možná plácám nemam stim zkušenosti
Naposledy editováno 09.04.2019 19:28:22
Naposledy editováno 09.04.2019 19:28:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S kterou začít
Frysi1>
Asi ještě netušíš, jak FZ6 dokáže jet.
Tady to někteří popisují jak starou vydechlou Jawu.
FZ6 zvládne v pohodě jízdu kochačkou na 6 kvalt od 60 do přes 200.
Kdyby Ti to bylo málo, můžeš se z 60 rozjíždět na 5.
Nebo taky na 4, nebo na 3, nebo na 2.
Ale bacha, v horní třetině otáček je to už dost peklo, na které není začátečník ani zdaleka připravený.
Asi ještě netušíš, jak FZ6 dokáže jet.
Tady to někteří popisují jak starou vydechlou Jawu.
FZ6 zvládne v pohodě jízdu kochačkou na 6 kvalt od 60 do přes 200.
Kdyby Ti to bylo málo, můžeš se z 60 rozjíždět na 5.
Nebo taky na 4, nebo na 3, nebo na 2.
Ale bacha, v horní třetině otáček je to už dost peklo, na které není začátečník ani zdaleka připravený.
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
70km- 4000t.ot
90- 5000t. Ot
130-7000t.ot.
Pokud si dobre pamatuji. Mozna dam ve predu o jeden zub navic, uvidime. Od 60km za to na sestku vezmes a jedes. Neni to zadna nepředvídatelna mrcha.
90- 5000t. Ot
130-7000t.ot.
Pokud si dobre pamatuji. Mozna dam ve predu o jeden zub navic, uvidime. Od 60km za to na sestku vezmes a jedes. Neni to zadna nepředvídatelna mrcha.
_Michal píše: 70km- 4000t.ot
90- 5000t. Ot
130-7000t.ot.
Pokud si dobre pamatuji. Mozna dam ve predu o jeden zub navic, uvidime. Od 60km za to na sestku vezmes a jedes. Neni to zadna nepředvídatelna mrcha.
Naposledy editováno 10.04.2019 11:56:20
Jasný,každý si chválí to svoje. Nikomu neberu,že FZ 6 je špatná motorka,ale Fryzi chce jezdit i ve dvou,bez toho aby to točil jak o život. K tomuto účelu bude FZ 8 vhodnější. I když je pravda,že jsem měl GSR 600 a pak jsem přešel na CB1000R. Z Hondy jsem byl velmi zklamaný,na litra úplný čajíček a oproti GSR 600 o tolik líp nejela.
1 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Ty motorky jsou "skoro" stejné.
Je to naháč s polokapotou od Yamahy.
Velikostně podobné, váha se taky nebude moc lišit.
Rozdíl největší je v síle motoru.
U FZ6 můžeš pro začátek točit třeba do 6 tis. Tam bude hodná, poslušná.
U FZ8 to samé, můžeš se držet do třeba 5 tis. A bude tam podobně hodná, jako FZ6.
Pojede to klidně, nedivočivě.
Ve dvou vás to v pohodě odveze.
A časem se pustíš do vyšších otáček.
Je to naháč s polokapotou od Yamahy.
Velikostně podobné, váha se taky nebude moc lišit.
Rozdíl největší je v síle motoru.
U FZ6 můžeš pro začátek točit třeba do 6 tis. Tam bude hodná, poslušná.
U FZ8 to samé, můžeš se držet do třeba 5 tis. A bude tam podobně hodná, jako FZ6.
Pojede to klidně, nedivočivě.
Ve dvou vás to v pohodě odveze.
A časem se pustíš do vyšších otáček.
3 reakcí na tento příspěvek S kterou začít
Frysi: Nevím z jakého důvodu chceš jen Yamahy,ale třeba zvaž i Hondu CBF 1000. Výkon okolo 100PS,pohodlná pro dva a určitě to bude držák s nenáročným servisem. Ať se rozhodneš tak či tak,vždy si vyber tu se serviskou,byť s větším nájezdem i cenou. Stočených motorek se záhadně ztracenou serviskou je v inzerci víc než dost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Laděné výfuky XJ600N Yamaha XJ6 Diversion | Kovanek | 5 | 22.3.2024 v 22:57 GL1 |
Nové pneu XJ6 Diversion 2010 Yamaha XJ6 Diversion | LowAndSlow | 14 | 23.1.2024 v 13:54 jandaxx |
barva Yamaha XJ6 Diversion | Luda56 | 8 | 21.1.2024 v 17:19 LowAndSlow |
Tip na Yamaha servis Yamaha FZ8 N/S | Finotus | 8 | 9.12.2023 v 20:13 Rooks |
Yamaha XJ6 velký rozdíl ukazatele r... Yamaha XJ6 Diversion | Luda56 | 14 | 26.9.2023 v 18:28 bandsmet |