Vybírám ve finále z těchto 2 modelů. Který z nich byste zvolili vy? Díky.
https://www.insportl...y-pmj-titanium/modra
https://obchod.biker...men-jeans_56566.html
Ale neporadim, sam mam s vyberem dzinu stejny problem jeste podtrhnuty tim, ze kdyz se do nejakych vejdu tak mam chranice kolen v pulce lytek...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
ale přetočily se a ....prostě na místech, kde byly kalhoty podšity kevlarem, tak v pohodě, přestože se riflovina prodřela, kevlar svůj účel splnil,
kde ale nebyl... přišla ke slovu moje kůže. Proto jsem se ponaučil a vybírám moto rifle, které plní svůj účel po celé své ploše...a nehraje roli,
jakkoliv se přetočí.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
Armalit v celý ploše materiálu. Protože byly delší, než potřeboval, zkracoval je. Zkoušel nůž (takovej ten řezák) a nebyl schopnej to proříznout. Nakonec to postupně upižlal nějakejma extra nůžtičkama. Trvalo mu to prej asi půl hodiny.
Prodávám, jak jsem koupil.
Teď na ně maj u Louise slevu.
www.louis.de/artikel/vanucci-armalith-2-0-jeans/211191
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr nejbezpečnějších motojeansů
Naposledy editováno 07.04.2019 20:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr nejbezpečnějších motojeansů
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
3 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr nejbezpečnějších motojeansů
volkswagen píše: Já uvažuju o tomhle https://the-cafe-ra...ggings-black [/quote]
To je snad do baletu,ne?!?
Jinak u motojeansů si nedělám iluze,že při pádu zůstanou chrániče na kolenou. Ještě jsem neměl pád,ale myslím si,že pokud někdo spadne v riflích na kolena jede po silnici,tak musí mít ty chrániče vyhrnuté až ke krku. Zvláště pak u těch jeansů jako mám já,ze strečového denimu a podšité kevlarem.
Abych to upřesnil. I ty v místech, kde byl kevlar, tak v pohodě. Ten se na rozdíl od Denimu neprodřel.
Ty kalhoty byly nějaké Nazrany. Kevlarové podšití měly na nezvykle velké ploše 60% kalhot. Což je neobvyklé. Ale ani to nestačilo.
Problematická jsou ta místa, kde je pouze obyčejná riflovina. Mé ponaučení je, že u kalhot je důležitější než samotný typ chráničů,
které se stejně vždycky nějak a někam posunou, mít po celé ploše kalhot materiál, který se neprodře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr nejbezpečnějších motojeansů
sox píše: já mám ty trilobity ale vždy koupím větší a ještě to hodím vietnamcum a uděláme kalhoty na miru cenove tak 350. jinak je to děs jezdit v tom z výroby. udělá to tak že to ani není poznat vše ve švech.
vietnamci šijí jakýma nitěma?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr nejbezpečnějších motojeansů
zahadnytajemny píše: Pánové díky za průběžné názory. Nicméně z původního výběru byste měli větší důvěru ke kterým z uvedených dvou riflí?
Taky hledám ideál. Tak bezpečnější budou asi PMJ, ale jsou pak těžší a tlustější a mne třeba nesedla velikost. Pletenina s UHMWPE Trilobite je krásně tenká, asi bude mít slušnou odolnost (i když asi menší než PMJ), ale známý problém je s teplem (možná je neprodřeš, ale spálíš se). To už řešili jiní výrobci podšitím např. nomexem.
Já si vydedukoval ideál bezpečnosti a jako UHMWPE klasicky lokálně podšité aramidem. Ale to nikdo nevyrábí Námět na podnikání
Já jezdím v létě také v kevlarkách a na jaře a podzim v textilních motogatích,protože kůži bych v pařáku asi nedal,ale jezdím s vědomím toho,že při pádu je to průser