bmw_r1300gs_cartec





Téma: BMW R 1150 GS Adventure
1.4.2019 v 14:24
Prosím o radu.Po dlouhém zimním přemýšlení jsem si řek že potřebuji změnu.Rád bych se občas podíval mimo silnici.Chci pořídit BMW R 1150 GS Adventure.Na co si dát pozor při výběru.Vždy jsem jezdil jen japonce a o GS moc nevím.Pročítal jsem články atd.něco jsem tedy načet.Jde mi spíš o zkušenosti majitelů těchto strojů.Bude to rok 2002 najeto něco přes 100 tisíc.
Moc děkuji

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #31
Destroyer-Jen nikde nevidím toho adv co máš teď.Se servisem počítám,jako u každé mašiny.

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 11:18 | Nahoru | #32

VlaHa píše: Jinak hoši,já vám to nevyvracim,pouze se tím bavím,protože dávno už vím že týhle sortě naznačit něco o tomto báječném stroji,to je jako chtít poplivat hovniválovy jeho kuličku.Pro něj je prostě skvělá a ještě na ní ojede samičku,zrovna tak jak si to představuje oranžovej labužník


Uhodil jsi hřebík na hlavičku. To že se zamlouvá každému jiná mašina, to je normální věc. Ale někoho škatulkovat, to jsi nasral i mne. Přišla doba, kdy za rozumnou cenu se již dají dovést, proto ten nárůst GS. Já bavca mám, a nevidím důvod lézt někomu do prdele, fařit se, protože má potisk vrtule i na slipech.

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 11:34 | Nahoru | #33

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 11:39 | Nahoru | #34
servis sa moze predrazit. Na GS mas plno veci kam nevidis, ale vacsinou vsetko co opravis tak mas minimalne na 80.000km pokoj. Zadne lozisko vydrzi vyse 100tis km, male kuzeliky za 65e/ks nejake gufera alebo klapky su radovo za par eur. oprava je drahsia ako vymena napr. retazoveho kitu, ale zivotnost je vyssia. Najma je to jednoducho servisovatelna motorka, neda sa to porovnat s japoncami. vsetko spravis za chvilku. Ak mas moznost kupit udrziavany kus pravidelne servisovany, nestoceny tak pravdepodobne nebude treba velke investicie. najhorsia kupa GS je okolo 100.000km lebo vtedy treba menit relativne vela veci. Ak to nebolo robene.

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 14:12 | Nahoru | #35
Destroyer-je pěkná

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 14:34 | Nahoru | #36
Hele a znate tenhle?Za stoletym mnichem prijde reporter a pta se.Mistre,v cem vezí vase dlohovekost?Mnich,No je to v tom ze neodporuji blaznum.Reporter na to,to kecate.Mnich,ano.

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 14:36 | Nahoru | #37
Ale k veci,ANO mate pravdu,omlouvam se

Naposledy editováno 02.04.2019 14:37:54

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 14:42 | Nahoru | #38
VlaHa-na čem tedy jezdíš?

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 16:17 | Nahoru | #39

Destroyer píše: Najma je to jednoducho servisovatelna motorka, neda sa to porovnat s japoncami. vsetko spravis za chvilku.



Tak tohle je vyloženě blábol - co třeba spojka? Na ní se mi vysralo spojkový prasátko (na R1150 GS) a to musíš rozebrat 3/4 motorky. Podsedlovku a vše na ní, kardan, převodovku ....

Naproti tomu typický japonec (třeba teď jsem si dělal spojku na fazeru) - jen odhákneš lanko, sundáš dekl a voilá ... pod 6 šroubama přítlačáku jsou plechy a lamely. Ani olej nemusíš vypustit. A stálo to celý tolik, co by na BMW stálo tak těsnění ...

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 16:50 | Nahoru | #40
Piwell - vymena spojky na GS je praca na 4 hodiny pre jedneho cloveka. To ze sa ti vyliala spojka je problem zanedbanej vymeny brzdovky v spojke. Treba ju menit kazde 2 roky a napriklad u mna pri 125.000km ziadny problem. Spojka po 125.000km bola este OK. To trebars Transalp derie uz tretiu sadu a ma vybity unasac. Alebo Ducati derie piatu sadu a treti unasac . Fakt sa o tom nema cenu bavit. Servisoval som uz dost japoncov. GS je poklad na servis. Len netreba nic zanedbat. Konieckoncov ako vsade.

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:24 | Nahoru | #41

Flaxa píše: VlaHa-na čem tedy jezdíš?


Honí si šulina nad fotkou čínskýho skútru a při tom se vypisuje na motorkari.cz

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:26 | Nahoru | #42
Zatím to tak vypadá

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:37 | Nahoru | #43
Ano,máte pravdu

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:38 | Nahoru | #44

Destroyer píše: Piwell - vymena spojky na GS je praca na 4 hodiny pre jedneho cloveka. To ze sa ti vyliala spojka je problem zanedbanej vymeny brzdovky v spojke. Treba ju menit kazde 2 roky a napriklad u mna pri 125.000km ziadny problem. Spojka po 125.000km bola este OK. To trebars Transalp derie uz tretiu sadu a ma vybity unasac. Alebo Ducati derie piatu sadu a treti unasac . Fakt sa o tom nema cenu bavit. Servisoval som uz dost japoncov. GS je poklad na servis. Len netreba nic zanedbat. Konieckoncov ako vsade.


Jestli ti Transalp při 125 tisících jede už třetí spojkovou sadu, tak buďto nemá 125 tisíc nebo to jezdí či servisuje pan "umělec". Chudák motorka....

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:39 | Nahoru | #45
VlaHa -nejvíc si tady kecal a pak nejsi schopen odpovědět...

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:54 | Nahoru | #46
Piwell - spomial som ze cena spojkovej lamely BMW je 40Eur pricom na Fazera ta stala okolo 60 plus silikon za 6Eur alebo tesnenie za 5? Na GS sa da zlozit prevodovka s paraleverom ako jeden kus. zvladol som to sam. Vsetko na hlavnom stojane...

2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 17:57 | Nahoru | #47
vilemx - spojka bezne jazdeneho TA 650/700 ma zivotnost medzi 50-70.000 podla stylu jazdy. Tymto koncim lebo je to off topic.

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 21:05 | Nahoru | #48
Destroyer> Mě se spojka nevylila, zadřelo se na prasátku ložisko a točil se celej pístek, kterej zničil sebe i prasátko a pořád pomalu nasával vzduch a spojku dokola zavzdušňoval. Stalo se mi to v Itálii, moc příjemný. 2 BMW servisy to nedokázaly identifikovat, odstranit pak tedy taky ne. Akorát to stálo hromadu peněz a stejně to jelo domu autem. Mělo to 65 000 km. Asi to bylo ještě málo zajetý

Pak jsem si přečetl tvoje zkušenosti. A už to chápu. Cituji:

"Možno to nieje najlepšia motorka (aj keď všetci vieme že je) ale je to najlepší základ na prestavbu (k absolútnej dokonalosti jej chýba veľmi málo)." -

"Prvá jazda s krátkou 6 ma presvedčila že toto asi nieje cesta, motorka síce šlape ale rozdiel medzi 5 a 6 som nijak nevnímal a popravde neviem prečo je to takto zprevodované. Posledných pár rokov som občas jazdil celkom rýchlo chcel som spomaliť a kúpiť Advíka aj pre pomalšiu bezpečnejšiu jazdu. Zistil som že je to o hlave a nie o motorke, skrátka a dobre ešte idem prehodiť prevodovku za dlhú..." - dokonalá, jistě ...

"Musím sa priznať že jazdím svižnejšie a posledných 5 rokov som ani na žltej nemal spotrebu pod 5,5l/100km." - no twl, pod 6 to nejde ani když jedeš jako dědek a když to honíš aby jsi se svezl (a stejně to nejede), žralo mi to přes 8, což je fakt hodně na to jak to nejede ...

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 21:44 | Nahoru | #49

Destroyer píše: spojka bezne jazdeneho TA 650/700 ma zivotnost medzi 50-70.000 podla stylu jazdy. Tymto koncim lebo je to off topic.


hmmm, mám naprosto jinou zkušenost. TA-čka s najetým kilem, která jsem servisoval, v klidu drandily s origo spojkami a servisní limit byl ještě daleko. A ten off topic jsi sem zatáhnul ty, když jsi měl potřebu Báwo srovnávat (vychvalovat) s jinými motorkami...

BMW R 1150 GS Adventure

2.4.2019 v 21:46 | Nahoru | #50
Popravde 1150GS mi nesedla, ale se starou 850GS 20 let starou jsem v pohode. Proc? Nemam tuseni....
Ale i tak uz jsem menil hall, kulovy cep paraleveru, starter (spis preventivne, mam i sadu na repas), tesneni vidlic a tlumice za Wilbers. Ma najeto 110 tisic.

2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 06:31 | Nahoru | #51
Piwell - mal si asi problem s palivovym systemom predpokladam chybna lambda sonda alebo potenciometer skrtiacej klapky. Motor v nudzovom rezime strati 30perc. vykonu. Na 7l/100km sa s GS dostat sice da, ale to je plny plyn nonstop pri aportovej jazde v otackovom pasme 5.000-8.100. To axialne spojkove lozisko treba raz za 50.000km premazat, nikde sa to nepise a tak to v servisoch nerobia.
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 11:00 | Nahoru | #52
Díky moc Všem za rady!!Hlavně pak VlaHa

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 13:46 | Nahoru | #53

Destroyer píše: Piwell - mal si asi problem s palivovym systemom predpokladam chybna lambda sonda alebo potenciometer skrtiacej klapky. Motor v nudzovom rezime strati 30perc. vykonu. Na 7l/100km sa s GS dostat sice da, ale to je plny plyn nonstop pri aportovej jazde v otackovom pasme 5.000-8.100. To axialne spojkove lozisko treba raz za 50.000km premazat, nikde sa to nepise a tak to v servisoch nerobia.
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.



Kurva,tak to uz je fak moc,nevim co je sportovni jizda s touhle hroudou,ale kdyz ji budes honit,tak zere jak zigul,.pak k tomu i olej.To s tim transalpem,taky dobry keci,ta spojka ma zivotnost ze budes tezko hledat nekoho kdo ji delal.Tys klasickej zastupce a stvoritel bájí ,kecú a legend kolem toho ptakopyska.Pak kdyz na to clovek leze plnej ocekavání,tak cumi jako vúl a premejsli jesli zrovna nema pujcenou rozbitou
Pravdu popsal piwel,zdar

Naposledy editováno 03.04.2019 14:02:25

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 14:09 | Nahoru | #54

Flaxa píše: Díky moc Všem za rady!!Hlavně pak VlaHa



Nemas za co,jesli nejsi duchodce a mas rad motorky bez hovadin,tak na to prijdes sam

Naposledy editováno 03.04.2019 14:12:17

2 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 14:35 | Nahoru | #55
VlaHa -jinou odpověď jsem asi nečekal.Máš motorku bez hovadin? To je jaká??

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 16:18 | Nahoru | #56

Destroyer píše: Piwell - mal si asi problem s palivovym systemom predpokladam chybna lambda sonda alebo potenciometer skrtiacej klapky. Motor v nudzovom rezime strati 30perc. vykonu. Na 7l/100km sa s GS dostat sice da, ale to je plny plyn nonstop pri aportovej jazde v otackovom pasme 5.000-8.100. To axialne spojkove lozisko treba raz za 50.000km premazat, nikde sa to nepise a tak to v servisoch nerobia.
Sudis motorku podla toho ze si kupil jeden srot. To mi pride nefer.



Neměl jsem problém vůbec s ničím mimo toho prasátka. A to se samozřejmě stát může. Rozhodně to nebyl žádnej šrot. Šel jsem do toho plnej očekávání (právě naočkovanej od lidí jako jsi ty), ale kde nic neni, ani smrt nebere - prostě výhody jsem u tý "bavorský Avie" neshledal vůbec v ničem, naopak.

To, že říkám, že je to nudný, těžký a líný (a příkladně praktický to taky vážně neni) je prostě fakt, vlastnost. Ne chyba mýho (naštestí už bývalýho) GS.

A špatně tomu rozumíš - já nehaním velký GS kvůli tomu, že se něco podělalo (je to jen stroj, to se stává), ale už mam vážně pokrk těhle debilních keců, jak je to dokonalý a nejlepší a jediný správný a všechno ostatní je póvl. Pro mě je to spíš naopak - a to právě díky lidem jako jsi ty. Možná proto, že nemam potřebu patřit do nějakýho kultu přátel "modrobílý vrtule" (přitom to znak vrtule vážně neni) ...

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 16:21 | Nahoru | #57

Flaxa píše: VlaHa -jinou odpověď jsem asi nečekal.Máš motorku bez hovadin? To je jaká??



Ale vážně - kup si tuhle nebeskou dokonalost a sám uvidíš.

BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 16:46 | Nahoru | #58
Piwell-osobně nečekám nebeskou dokonalost-tu mám teď stačí mi prostě poctivá motorka.Zvažoval jsem varana-nesednul mi..africa se mi moc libí-nesehnal jsem slušný kus..no a pak brambora-je trochu hnusná ale čím víc pak na ní koukám tak se mi vlastně líbí a říkám si něco by to mělo vzdržet když to objede svět

(reakce na) BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 19:13 | Nahoru | #59
Flaxa> přes DR800, CB9, GSX ,tdm900 jsem se po 8mi letech vrátil na CB9,mám z něj pocit že to vyrobily pro mě a baví mě nejvíc,až to prodám,tak už nic nechci,max tigra 1050,ale fakt nevím,už mě to za třicet let celkem opouští,i díky tý nový komunitě co se dnes kolem motá

Naposledy editováno 03.04.2019 19:15:43

BMW R 1150 GS Adventure

3.4.2019 v 20:05 | Nahoru | #60
Piwell - ja rad jazdim na vsetkych motorkach. Mam aj Ducati alebo cezetu. je mi jedno ci je to japonec, evropan, supersport alebo chopper. Zajazdil som si s motorkami ktore ma bavili viac alebo menej. Od Fireblade, Intruder, R1, Bandit, Hornet, Afrika Twin (teda mi nesadla absolutne) alebo Triumph Tiger ci Guzzi, nasiel som si na kazdej klady aj zapory. GS1150 ma neprestala bavit ani po 65t km. Skusil by som rad KTM 1090 R-ko. Napriklad taky Transalp ma nezacal bavit ani po par tisic km. proste nuda a vkuse som bol v obmedzovaci a vkuse to neslo (2x nova motorka do 15.000km) proste mi nesadol. Ako ziadna Honda, ale nehovorim ze su Hondy zle. Aj ked si asi nikdy Hondu nekupim. Ja nezatracujem ziadne motorky - ty odsudzujes GS len preto ze je to GS. To mi pride ako zaujate. A nehovorim ze GS je najlepsia na svete, teda vravim jedine ze pre mna je najlepsia na svete. Napriklad stvorvalce ma vobec nebavia, ja potrebujem vibracie a zatah od podlahy. A dobry podvozok, to je vsetko.
Na nejake klubovanie, nasivkovanie, trenky znacky motorky, vrtule alebo image motorkara z vysoka serem.
pekny vecer.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist