Včera jsme se byly podívat na jednoho M600 u Prahy. V inzerátu psáno ze potřebuje péči ale super motor. Asi před týdnem jsme se už na nej jeli mrknout ale skončilo to tak ze běžel na jeden válec a tak prodávající slíbil ze to da do kupy a pak ať prijedeme znovu ze neměl čas a ze tam je ještě italskej benzin atd...
Mělo to být ok ale žádné švýcary se teda nekonali. Včera jsme na ni byly znovu.
Motorka běží na jeden občas se chytí druhej válec za studena musel přidávat plyn aby nexhcipla. Po zahřátí drží ale pořad vynechává. Za jízdy má obrovskou díru po zařazeni než se chytne a začne táhnout. Jinak pak už jede hezky. Šlo špatně radit dolu hlavně na 1.
Nikde nic nebylo psáno ale motorku v Itálii někdo pěkně položil. To by tak nevadilo. Každopádně motorka jede rovně, při brzdění Nikam nemá tendenci táhnout, ale říditka včetně vidlice nejsou v ose kola a je to dost nepříjemné. Komplet předek zřejmě výměna z jiného typu protože má ten dvoukotouč a jinej blatnik. Navíc barva kotoucu sedí s riditky.
Nedalo mi to a prohlížel jsem si to víc. Najednou lup a co nevidím praskly rám přímo u krku řízení. Horní trubka vlevo přímo jakoby “odlepeny” svár z krku. Na pravé straně už to někdo svařoval a zapatlal barvou. Pěkný pěkný. Samozřejmě uroznuty rám vzadu za sedadlem ale to by tak nevadilo.
Dále nález pod nádrži. Nikdo se neměl k natazeni hadicky k baterii a celá nádrž a rám po baterku je slušně chycenej od kyseliny.
Hadice zřejmě od odlučovače do saní je úplně mrtvá taky praveodpodne od kyseliny. Jeden kryt rozvodů prasklý...
Pán nám o ničem co jsme našli předem neřekl. Jasně třeba to nevěděl. Ale to se mi nezdá. Každopádně když jsme mu ukázali tyto věci ( řekl akorát že to nechá svařit) přestal být tak kamarádský a vstřícný jako ze začátku (asi zjistil ze nejsme úplně dementi) a taknejak naznačil ať už tahneme do prdele.
Cena je lehce nad 30tis a hlavně má mít 25kw. Ale i tak mi přijde cena hodně vysoká na takovou poměrně závažnou konstrukční závadu. Nebo jsem jen zbytečně náročný?
Samozřejmě běžná údržba a oprava nějakých částí je samozřejmost. Ale tohle poškození už je trochu něco jiného. Samozřejmě kdyby se dalo hodně jednat o ceně tak není problém sehnat rám a prehazet to třeba.
Ale motorka jako celek nás taknejak strašně zaujala. Tak jsme dost zklamání.
Budu rád za váš osobní názor a pohled. Jde o to ze se oháněl tím ze má další zájemce dokonce i nějaké z Moravy. Přišlo mi ze v žádném případně nic nesleví a ze dalším zájemcům určitě neřekne závady které jsme objevili (pokud o nich nevěděl) a ty to případně koupi pokud nebudou opatrní.
Zatím díky
Naposledy editováno 31.03.2019 09:21:45
Docela blbe se to zhani. Uz si nepamatuju kolik to stalo nove, ale vzhledem k tomu, ze si majitel motorky radeji risknul koupit bazar nez objednat nove dily, tak to bylo asi docela mastne. Po vymene za bazarovou pumpu motorka slape.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu
urizla podsedlovka je u tohoto modelu normalni bezna uprava predeslych majitelu, stejne tak i ty predni vidle s dvojkotoucem. Takze se to u techto motorek bezne prehazuje. Dokonce mozna predni vidle muzou bejt myslim original, protoze tam maji uchyty na brzdovej trmen a tim padem se nahodi jen brzdic, hadice a kotouc a mas na M600 dvojkotouc..ale tim si nejsem jsitej..nicmene tuto upravu take vidam velice casto i na nebouranejch strojich. Tady to bylo asi z duvodu nehody, nicmene i tak nekdo docela investoval aby to dostal do kupy a nacpal tam dvojkotouc. JAsne nemuselo bejt nikde nic na bazaru ,ale i tak.. ze by se na opravu uplne vysral tak to ani ne... No a je pak otazka jestli ten ram byl vazne prasklej a nebo to byla jen opet kvalitni italska prace, kde ten svar byl jakby prelitej a vypadalo to, ze to odstava. Chtelo by to fotku...ale je mi jasny, ze tu asi nemas.
osobne pokud by tam skutecne byly vady ktere jsi uvedl..vzal bych ji nejvic za 15 000kc..
Co se tyce rámu jasný nebyl by asi problém to opravit, ale pán by podle me horkotezko slevil o 2 tisíce, takže třeba i 20 je naprosto nereálné (to jsme si nastavili jako takovou hranici za kolik bychom to případně možná vzali).
Jinak přední vidle jako takový mi nevadí. Dvoukotouc vypadá i hezky to zrovna vítám. Ale zase jsou hnuty a té jde otázka kde přesně.
Je dobře, že jsi to sem napsal, snad to alespoň někoho varuje, za takové chování prodávajícího fakt nakopat do gulí .
Jinak, úplně tě chápu v tom zklamání, trochu zanedbaný monstřík, kterého si doma postupem času zvelebíš a bude z toho nádherná motorka, ve které si nechal kus vlastního času a o tím si k ní vybudoval vztah . Snad najdeš jiný hezký kousek od prodávajícího, který se nesnaží podvádět.
Nebudeš nasranej a nezabiješ díky tomu sráči nikoho dalšího
kur.a do pr...e jak někdo může prodávat i s vědomím že se na tom může někdo zabít
2 reakcí na tento příspěvek Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu
Za 30litru se prodávají ve stavu po jakem tu vetsina vola tak skútry - kazdej kdo si jde pro “velkou” motorku za 30 by mel pocitat s tim, ze to sežere jeste spoustu penez a casu nez to bude tip top, proberte se, za kolik prodávat vaše stroje ktere nejsou bourane, nemají prasklinu na ramu atd, taky za 30?
Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu
Cena je lehce nad 30tis a hlavně má mít 25kw. Ale i tak mi přijde cena hodně vysoká na takovou poměrně závažnou konstrukční závadu. Nebo jsem jen zbytečně náročný?
Bauraná a dojebaná není konstrukční vada. Ruplo to při nehodě.
Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu
assassin píše: ...co asi tak očekávat za 30litru...
Za 30litru se prodávají ve stavu po jakem tu vetsina vola tak skútry - kazdej kdo si jde pro “velkou” motorku za 30 by mel pocitat s tim, ze to sežere jeste spoustu penez a casu nez to bude tip top, proberte se, za kolik prodávat vaše stroje ktere nejsou bourane, nemají prasklinu na ramu atd, taky za 30?
Já za podobné peníze koupil krásný kousek do kterého jsem za 3 sezóny nemusel dát korunu za údržbu a to na tom jezdím vcelku pravidelně . Tyhle starší stroje se už často prodávají v OK stavu za OK ceny s tím, že pár let pojezdíš a pak prodáš bez ztráty, protože už to nemá moc kam zlevnit a nové stroje, které se do pěti let začínají srát už hodně lidí nelákají...
Mr.Dreamer píše: Já za podobné peníze koupil krásný kousek do kterého jsem za 3 sezóny nemusel dát korunu za údržbu a to na tom jezdím vcelku pravidelně . Tyhle starší stroje se už často prodávají v OK stavu za OK ceny s tím, že pár let pojezdíš a pak prodáš bez ztráty, protože už to nemá moc kam zlevnit a nové stroje, které se do pěti let začínají srát už hodně lidí nelákají...
Presne tak, mel jsem to stejne s SV....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 | TheMoses | 3 | 30.5.2023 v 20:41 honzabiker |
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 | Ducati88 | 1 | 12.3.2022 v 13:08 Ariete |
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 | blahi | 55 | 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 | chatra | 102 | 28.7.2020 v 12:05 kratkej01 |