paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Našel jsem motokufr, mezi Zliví a Pištínem, mám ho u sebe. 736223790

2 reakcí na tento příspěvek Ztráty a nálezy

30.3.2019 v 17:04 | Nahoru | #1

Jinak já vždycky přemýšlím nad tím jak se asi ten dotyčný tváří když zjistí že nemá kufr, jako že prostě sedneš na mašinu jedeš se projet a zabrzdíš někde na pumpě, slezeš z mašiny a teď koukáš že nemáš kufr

30.3.2019 v 18:20 | Nahoru | #2

30.3.2019 v 19:07 | Nahoru | #3
Proto si začnu kufr uvazovat nějakým lanem k plotne.

(reakce na) Ztráty a nálezy

30.3.2019 v 20:29 | Nahoru | #4
JiriK84> Něco takovýho jsem si zažil s mobilem na řidítkách

30.3.2019 v 20:46 | Nahoru | #5
když tě ve 130 někdo poplácá po zádech a ty vyhrkneš protože víš, že jedeš sám. Ta chvilka než se otočíš a uvidíš svůj kufr tancující po silnici je zajímavá . Já měl to štěstí, že se loučil.

30.3.2019 v 21:19 | Nahoru | #6
blbě zacvaklej kufr mě upad jen jednou a hned jsem tomu udělal ráznou přitrž. Bočni jsou pojištěný přidavnými řemeny, zadní šroubem.

30.3.2019 v 23:08 | Nahoru | #7
Kdyz me jednou zastavili policajti, tak jsem zjistil, ze se mi (asi na dalnici) rozepl batoh a z nej odletel lak na vlasy a trenky...

Jinak jsem dnes nic neztratil ani nenasel.

31.3.2019 v 09:31 | Nahoru | #8
Jednou ve starých ČMN byl sloupek a v něm uvedeno, že jel kluk na mašině s kámošem kupovat motorku, dal si prachy na volno do baťohu a ten se mu otevřel a ty pětitisícovky mu odlétávaly cestou. Brzy na to přišli a až asi na jednu až dvě je zase našli u silnice. Ale nevím, jestli to nebylo ve sloupku Kachnislava Divokého. RIP ČMN.

(reakce na) Ztráty a nálezy

31.3.2019 v 09:45 | Nahoru | #9

JiriK84 píše:

Já se taky jednou takhle tvářil. Bývalá ho, nevim proč, odemkla od plotny tim spodním tlačítkem, takže tam držel jenom na těch zámcích, nevšiml jsem si toho. Pak jsme jeli. Každej na jedný motorce, obě moje. Jel jsem za ní a najednou kufr šup na silnici a ještě mě málem sejmul. Ještě se divila, že se mi to nelíbí.

31.3.2019 v 10:45 | Nahoru | #10
pred lety jsem sedl na masinu a letel od pritelkyne ze Znojma, pres Brno do Ostravy pomoct kamosovi vytahnout motor z auta.
Protoze byla jeste zima, tak uz v brne jsem byl zmrzlej jak hovno. Zastavil jsem na byte, dal si horkou sprchu a poradne se oblekl. Kvuli uspore casu pelasim na masine po dalnici a pred olomouci zastavuju na benzince kvuli tankovani. Sundam batoh ze zad a natankuju. Nasledne letim jeste rychleji a dojizdim do ostravy kde zastavuju u kamose sice s batohem na zadech ,ale otevrenou horni kapsou kde se naporem vetru roztrhnul zip a prisel jsme o doklady k motorce, kompletne svoje doklady, kreditky, ridicak a penize. Iphone, protoze byl tezkej tak zustal v kapse.
O ctrnact dni pozdeji jedu s jinym kamaradem pro motorku z Brna do cech. Vystupujem na benzince u masarykacu a jdem si koupit kafe. Nahazuju bundu a zpetne si vybavuju, ze me neco lizlo po noze, ale myslel jsem si, ze to byl jen zip od bundy. V cechach u motorky zjistuju ze nemam v bunde mobil. Zkousim volat a telefon zvoni, po dalsich pokusech jiz nezvonil a tak jsem behem 14cti dni stratil krome trenek vsechny osobni veci :D

Kufry jsem vzdy na motorkach provrtal , dal tam velkou podlozku a kridlovou matici.

31.3.2019 v 12:16 | Nahoru | #11
Hmm, tak to já nic tak děsivého. Nahazoval jsem před posledním loňským výjezdem horní kufr na motorku a protože jsem zrovna u sebe neměl klíč k přimknutí, jen jsem ho položil na nosič.
Jdu pro klíč, ale začal jsem dělat něco jiného a na kufr zapomněl.
Vzpomněl jsem si až když 100m od garáže padá z motorky na kostky a já slyším jakousi ránu.
Oba zámky na spodním díle jsou dorasované a v horním dílu je díra - funkční zůstal jen kobereček a vnitřní kapsa.
Tedy nezbývá, než uvažovat o novém Hepco-Becker Junior 55l - sranda za 5 a půl tisíce.
Nazdar

Naposledy editováno 31.03.2019 12:17:57

31.3.2019 v 13:08 | Nahoru | #12
To ja pracoval v DE..jel jsem pro motorku do Ceska..v jeden den jsem ji koupil,vyresil vsechny papiry a vyrazil 600km zpet..jak jsem v DE najel na “no limit” dalnici..po asi 10minutach mi neco mlati do zad..batoh co jsem mel,byl uplne otevrenej...vsechny doklady od moto i pojistka uletela nekam do haj*lu nastesti penezenka tam zustala ..po asi 10km byla desna kolona...3 celni auta hledali nejakeho uprchlika,tak vsechny lustrovali..ja byl zesranej,protoze jsem nemel ani doklady od motorky s ceskou spz ...nakonec na me jen mavnuli at jedu ...od ted zapnout batoh vzdy zipama dolu a stahnout pojistnyma popruhama a vydrzi vsechno

31.3.2019 v 21:15 | Nahoru | #13
Uleteny kofor?? 6mm diera.. skrutka, motylyk, podlozky , perovky a jazdim bez strachu (: jedine ze by uletel cely drziak :D

Naposledy editováno 31.03.2019 21:15:34

31.3.2019 v 21:34 | Nahoru | #14
Ty vole dobrý degeši dávat si prachy, doklady a mobil do baťohu může jen duševní nahotina

1.4.2019 v 13:27 | Nahoru | #15
Já taky ztratil kufr z moto. Měl jsem v něm peněženku a v ni peníze na dovolenou cca 25 litrů. Jedu z Hlučína z moto servisu do Ostravy a zjištuju skoro doma, že je kufr fuč. Zastavím stres jak hovado, kouknu na mobil a 5 nepřijatých hovoru z polskeho čísla. Volám z5 a borec, že kufr našel a má ho u sebe, že jede na výlet do Hradce nad Moravicí. Takže se potkáme u vchodu do zámku. Vrátil mi všechno do posledního halíře na kufru minimální oděrky. Dál jsem mu litr, ještě se o něj cukal, že to je prý moc, nakonec jsem mu ho strčil do kapsy, takže ho teda přepije na moje zdraví. No štěstí bylo, že jsem měl vizitky v peněžence a že byl Polák takový frajer !!!
Edit pravopis

Naposledy editováno 01.04.2019 13:29:29

1.4.2019 v 14:17 | Nahoru | #16
vzdy sa divim ze ide kufor stratit.. ale zjavne to ide.. jazdim z topcase prakticky furt a zatial za 30 000km pohoda. Je ale fakt ze to nie je premia, obyc Kappa (48l) a ze kontrolujem tiez je fakt ze nejazdim rychlejsie ako 130km/h

1.4.2019 v 15:08 | Nahoru | #17
Ja som stratil top case asi pred dvoma mesiacmi. Skočil som do shoppingu dcére kúpiť nohavice. Moto som parkoval pred obchodom asi 10 minút. Vyšiel z obchodu gate dal do kufra, zamkol a vyrazil. Doma v garáži pozerám - kufor nikde. Tak som hneď išiel tú istú trasu, či som niekomu nerozpakoval chladič na aute, alebo tak. 35km tam, potom späť. Nenašiel a nehoda tiež žiadna.
Keď som tak nad tým rozmýšľal, tak si hovorím, možno to niekto skúšal vylomit, veď na platforme sedel a stratil by som ho už cestou tam.
Tak pozerám mašinu ešte raz a zistil som že zmizla aj ŠPZ. Podľa mňa mi ju niekto ukradol a skúšal aj ten kufor. Išiel som vtedy Max 120kmh

2.4.2019 v 07:42 | Nahoru | #18
Podobně jsem koukal po zastavení a zjištění, že nemám sedačku spolujezdce (spolujezdec na ní neseděl ). Jako na potvoru jsem jel v koloně motorek poslední. Zámek nezapadl pod plech, ale nad něj. Prohledali jsme silnici a nic. Nová sedačka 2500,- a půl roku čekání na dodávku. Nový zámek též 2500,- , ale ani po půl roce nedodali. (Partsdepot). Tak přizpůsobit zámek z poštovní schránky a dobrý.

2.4.2019 v 08:00 | Nahoru | #19
ještě že jezdim jen kolem komína a jen v kombinéze. Sice skoro nemůžu dejchat, když tam nacpu doklady, telefon a klíče, ale aspoň to neztratim. Musim si ale dávat pozor třeba na benzínce když vytahuju prachy, aby s tim nevypadly doklady nebo zelená karta... S batohem jsem jel párkrát a taky vždycky nervózní, jestli se něco cestou neotevře. To už je možná lepší batůžek, tam se dá pár věcí taky bezpečně uschovat ale jsou i případy kdy ho řidič zapoměl na benzínce, ten se ale většinou dá snadno najít

3.4.2019 v 07:06 | Nahoru | #20
Nepomůžete si ani strčením pod sedačku. Tam si u Triumphu dávám peněženku, ta samozřejmě neuletí. Na ní jsem si dal stravenky - takové ty lepší, Flexipass nebo co to je, balíček za 6 litrů, 10 poukázek. A ty svině tou mezírkou mezi sedačkou a podsedlákem chytly lufta, ten je vytáhnul a páápáá. Teď už je to vtipný, tenkrát to bylo pěkně na hovno

5.4.2019 v 10:18 | Nahoru | #21
S kamošom sme cestou na kratšiu dovolenku v taliansku stratili na dialnici ŠPZku...takú robenú podľa seba čiže cca 160€...išlo medzi nami auto tak si to nikto nevšimol...nakoniec sme sa všetci traja museli vrátiť...jednu sme našli...ale cudziu ...nakoniec sa poslednému podarilo nájsť aj tú jeho...potom celú cestu do talianska mal špzku v sietke v ruksaku..:D