vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Oprava defektu
26.3.2019 v 10:53
Zdar, chytil som defekt - skrutku do gumy a v servise ju vybrali a na opravu použili tú gumičku a lepidlo. Majster vravel, že by sa to malo vyzuť a zvnútra vlepiť "klobúk". Ja chcem len od Vás radu, či ste ten "klobúk" vždy dali, alebo jazdíte aj so "základnou" opravou defektu. Nie je to nebezpečné ? Nevystrelí to ?

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:01 | Nahoru | #1
může to vystřelit, osobně to sice dojíždím pouze s tím knotem, ale nemělo by se to správně dělat

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 11:04 | Nahoru | #2
Osobne i na aute tyhle veci nechavam vzdy lepit zevnitr po sundani gumy (nekdy staci i zaplata, nemusi byt hribek), zatim 4 pneu a ani jedna neuchazela.

(reakce na) Oprava defektu

26.3.2019 v 11:14 | Nahoru | #3
8enil: Pokud jsi to knotem zalepil správně, vydrží to. Pokud ne - většinou lidi zapomínají po vražení knotu tím přípravkem pootočit, aby se vevnitř udělal uzlík - může to opravdu časem vypadnout.

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:24 | Nahoru | #4
Vzhledem k tomu, že ta guma je úplně nová, tak nemá cenu přemýšlet o tom, jestli to udělat pořádně a nebo jen tak na dojetí.

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:29 | Nahoru | #5
Knot jsem vždy dojel do smrti gumy... ale i s knotem se to musí umět (koment 1100Virago )

Naposledy editováno 26.03.2019 11:31:10

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 11:36 | Nahoru | #6
díky za odpovede. no mna hnevá to, že aj motorka je funglovka a už len predstava, že ju rozoberám po 3 dnoch a 150 km je odporná. navyše kolesá sú červené a bojím sa, či to vyzúvací stroj nepoškodí - ten lak.

(reakce na) Oprava defektu

26.3.2019 v 11:56 | Nahoru | #7

8enil píše: díky za odpovede. no mna hnevá to, že aj motorka je funglovka a už len predstava, že ju rozoberám po 3 dnoch a 150 km je odporná. navyše kolesá sú červené a bojím sa, či to vyzúvací stroj nepoškodí - ten lak.


jaký ´´rozoberám´´...jen sundáš zadní kolo....
....jsou týpci co jí po 3 dnech a 150 km vyndavaj z kopřiv....buď rád za knot hele

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:17 | Nahoru | #8
vždycky knot, a držel, i na sportovních gumách

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:20 | Nahoru | #9
Popravdě, sichr je sice lepit záplatou zevnitř, ale knotem jsem lepil lochnu, kterou by bez odporu prošla tužka, a taky to 30 kiláků dojelo. Tak proč by v takovou dírku neměl udržet? Záleží, jestli majster správně pootočil o čtvrt otáčky při vytahování šídla.

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:51 | Nahoru | #10
I na auta nechávám dávat hříbek zevnitř, na moto o to víc. Na Inazumě jsem měl na zadní danej knot, netušil jsem o tom, byla to sada kterou měla motorka nazutou při koupi. No a jednou mi v dlouhé a táhlé zatáčce ten knot povolil a guma ušla na 0,5bar. Knot bych tedy bral jen jako dojezdovou opravu.

Oprava defektu

26.3.2019 v 13:36 | Nahoru | #11
Ano, knot jde sice dojezdit...ale když jsi to měl v servise, tak tam měli dát ten "hříbek", knotem sis to mohl opravit sám v garáži za zlomek ceny

Oprava defektu

26.3.2019 v 14:55 | Nahoru | #12
Na Varaderu jsem zadní novou gumu opravil na cestě knotem a dojezdil do konce cca 18000km. Neboj se toho.

Oprava defektu

26.3.2019 v 16:37 | Nahoru | #13
lepil som prvykrat v zivote knotom gumu (na manzelkinej moto), odjazdila nasledne cca 2500km a uplne bez problemov.. netreba sa toho bat

Oprava defektu

26.3.2019 v 19:35 | Nahoru | #14
nech to tam a používej ten šroubek jako výpustný šroub...

Oprava defektu

26.3.2019 v 21:59 | Nahoru | #15
Mně knot ze zadní gumy vyletěl snad asi ve 180, než jsem si to uvědomil, guma byla prázdná...od 90 km/h až do zastavení jsem jel po ráfku...celkem prdel...nacpal jsem druhý knot, dofoukal a dojel s tím domu : )))

Naposledy editováno 26.03.2019 22:00:09

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 22:44 | Nahoru | #16
Knot se má podle návodu použít na nouzové dojetí do pneuservisu, kde by správně měli gumu vyzout a zkontrolovat zevnitř, jestli není poškozený kord. Díru následně nalepit hřebíkem.
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 22:49 | Nahoru | #17
I opravy pneu mají svoje pravidla, knot je pouze nouzová oprava, ten kdo s tím bude jezdit činí tak na vlastní nebezpečí, pneu servis takovou opravu vůbec nesmí provést, musí provést tzv trvalou opravu zevnitř.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 23:28 | Nahoru | #18
2 knoty a hribek a dojeto az na <dopln si sam>



dojel sem hromadu knotu az do smrti pneu (a to i pri rychlostech nad 280 kmh) a mel problemy jen jednou, kdy prvni knot utikal, tak se vyndal a dal se tam novy. ten novy vyletel, i dalsi a dalsi. pak sem prezul pneu. problem byl s tim vyndanim toho prvniho knotu, to by se evidentne nemelo delat, asi lepsi tam pridat druhej, ale prvni nevyndavat. a samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot a s knotem v dire zatocit (viz Virago).

pokud je to zadni guma, tak i vylitnuti knotu neni takova tragedie a da se celkem ustat (zalezi na spouste okolnosti, ale v 99% jo).

Oprava defektu

26.3.2019 v 23:31 | Nahoru | #19
kdyz vas tady ctu, tak sichr je jezdit autem a na motorku vubec nelezt ...

Oprava defektu

27.3.2019 v 10:44 | Nahoru | #20
Při defektu na autě jsem jednou místo knotu použil vrut do dřeva, dofoukal a ještě 150 km bez problémů dojel. Knot jsem dal až doma a s ním pneu dojezdil.

Oprava defektu

27.3.2019 v 19:59 | Nahoru | #21
Mě teda vždycky stačil jen antipich...

(reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 07:37 | Nahoru | #22

Davecherokee píše: I opravy pneu mají svoje pravidla, knot je pouze nouzová oprava, ten kdo s tím bude jezdit činí tak na vlastní nebezpečí, pneu servis takovou opravu vůbec nesmí provést, musí provést tzv trvalou opravu zevnitř.


Správně a když se provede tzv. trvalá oprava zevnitř tak s tím bude jezdit na cizí nebezpečí.

(reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 08:05 | Nahoru | #23

Bubrak-ZX10R píše: ...samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot...


Dobrá připomínka To je další věc, na kterou se zapomíná. Ten trn, kterým se díra protahuje a začišťuje, by se měl máznout lepidlem, aby se dostalo dovnitř a na stěny průpichu. A poslední chyba která mě napadá je, že lidi nezarazí ten nástroj, kterým se zavádí knot, až po rukojeť. Tím pádem je uvnitř knotu příliš malý kus a nemusí pak vydržet na místě.

Oprava defektu

28.3.2019 v 22:41 | Nahoru | #24
1100Virago: tak

Oprava defektu

28.3.2019 v 22:47 | Nahoru | #25
Loni jsem píchnul novou gumu první den. Za týden zas a pak znovu. Se třemi knoty jsem ujel 10000. Přední bych vyměnil hned. Zadní nechal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 22:48 | Nahoru | #26

Gugulek píše: Knot se má podle návodu použít na nouzové dojetí do pneuservisu, kde by správně měli gumu vyzout a zkontrolovat zevnitř, jestli není poškozený kord. Díru následně nalepit hřebíkem.
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.



Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.

Naposledy editováno 28.03.2019 22:51:58

(reakce na) Oprava defektu

29.3.2019 v 21:32 | Nahoru | #27

Buznapsí píše: Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.

...jj,taky podobna zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

31.3.2019 v 20:21 | Nahoru | #28
Všichni koukaj jaký DOTko mají gumy, vybírají ty nejlepší pneu, kupují si drahý přilby, serou si na motorku ukazatel zařazené rychlosti a jiný píčoviny, řešej power commandery a laděný výfuky, nechávají si šít kombinézy na míru a pak ty kokot jezdějí s knotem v gumě.. no to mě poser.....

(reakce na) Oprava defektu

31.3.2019 v 22:35 | Nahoru | #29

Davecherokee píše: Všichni koukaj jaký DOTko mají gumy, vybírají ty nejlepší pneu, kupují si drahý přilby, serou si na motorku ukazatel zařazené rychlosti a jiný píčoviny, řešej power commandery a laděný výfuky, nechávají si šít kombinézy na míru a pak ty kokot jezdějí s knotem v gumě.. no to mě poser.....



tyhle lidi prave ne, to si spatne pochopil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 650 2016 Suzuki SV 650 nefro 0 14.5.2022 v 10:51 nefro
První motorka - cafe racer, Scrambler Suzuki SV 650 Suzuki Suzuki jacobfr 10 14.5.2022 v 10:12 Gahan37
První motorka - cafe racer, Scrambler Suzuki SV 650 Suzuki Suzuki jacobfr 13 13.5.2022 v 21:10 jandaxx
Nestabilní motorka při jízdě [1, 2] Suzuki SV 650 Tommy69 32 2.4.2022 v 21:16 Bady5
Přední destičky SV650 Suzuki SV 650 vocko250 12 1.4.2022 v 22:33 Johny_Servis


TOPlist