Téma: Oprava defektu
26.3.2019 v 10:53
Zdar, chytil som defekt - skrutku do gumy a v servise ju vybrali a na opravu použili tú gumičku a lepidlo. Majster vravel, že by sa to malo vyzuť a zvnútra vlepiť "klobúk". Ja chcem len od Vás radu, či ste ten "klobúk" vždy dali, alebo jazdíte aj so "základnou" opravou defektu. Nie je to nebezpečné ? Nevystrelí to ?

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:01 | Nahoru | #1
může to vystřelit, osobně to sice dojíždím pouze s tím knotem, ale nemělo by se to správně dělat

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 11:04 | Nahoru | #2
Osobne i na aute tyhle veci nechavam vzdy lepit zevnitr po sundani gumy (nekdy staci i zaplata, nemusi byt hribek), zatim 4 pneu a ani jedna neuchazela.

(reakce na) Oprava defektu

26.3.2019 v 11:14 | Nahoru | #3
8enil: Pokud jsi to knotem zalepil správně, vydrží to. Pokud ne - většinou lidi zapomínají po vražení knotu tím přípravkem pootočit, aby se vevnitř udělal uzlík - může to opravdu časem vypadnout.

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:24 | Nahoru | #4
Vzhledem k tomu, že ta guma je úplně nová, tak nemá cenu přemýšlet o tom, jestli to udělat pořádně a nebo jen tak na dojetí.

Oprava defektu

26.3.2019 v 11:29 | Nahoru | #5
Knot jsem vždy dojel do smrti gumy... ale i s knotem se to musí umět (koment 1100Virago )

Naposledy editováno 26.03.2019 11:31:10

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 11:36 | Nahoru | #6
díky za odpovede. no mna hnevá to, že aj motorka je funglovka a už len predstava, že ju rozoberám po 3 dnoch a 150 km je odporná. navyše kolesá sú červené a bojím sa, či to vyzúvací stroj nepoškodí - ten lak.

(reakce na) Oprava defektu

26.3.2019 v 11:56 | Nahoru | #7

8enil píše: díky za odpovede. no mna hnevá to, že aj motorka je funglovka a už len predstava, že ju rozoberám po 3 dnoch a 150 km je odporná. navyše kolesá sú červené a bojím sa, či to vyzúvací stroj nepoškodí - ten lak.


jaký ´´rozoberám´´...jen sundáš zadní kolo....
....jsou týpci co jí po 3 dnech a 150 km vyndavaj z kopřiv....buď rád za knot hele

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:17 | Nahoru | #8
vždycky knot, a držel, i na sportovních gumách

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:20 | Nahoru | #9
Popravdě, sichr je sice lepit záplatou zevnitř, ale knotem jsem lepil lochnu, kterou by bez odporu prošla tužka, a taky to 30 kiláků dojelo. Tak proč by v takovou dírku neměl udržet? Záleží, jestli majster správně pootočil o čtvrt otáčky při vytahování šídla.

Oprava defektu

26.3.2019 v 12:51 | Nahoru | #10
I na auta nechávám dávat hříbek zevnitř, na moto o to víc. Na Inazumě jsem měl na zadní danej knot, netušil jsem o tom, byla to sada kterou měla motorka nazutou při koupi. No a jednou mi v dlouhé a táhlé zatáčce ten knot povolil a guma ušla na 0,5bar. Knot bych tedy bral jen jako dojezdovou opravu.

Oprava defektu

26.3.2019 v 13:36 | Nahoru | #11
Ano, knot jde sice dojezdit...ale když jsi to měl v servise, tak tam měli dát ten "hříbek", knotem sis to mohl opravit sám v garáži za zlomek ceny

Oprava defektu

26.3.2019 v 14:55 | Nahoru | #12
Na Varaderu jsem zadní novou gumu opravil na cestě knotem a dojezdil do konce cca 18000km. Neboj se toho.

Oprava defektu

26.3.2019 v 16:37 | Nahoru | #13
lepil som prvykrat v zivote knotom gumu (na manzelkinej moto), odjazdila nasledne cca 2500km a uplne bez problemov.. netreba sa toho bat

Oprava defektu

26.3.2019 v 19:35 | Nahoru | #14
nech to tam a používej ten šroubek jako výpustný šroub...

Oprava defektu

26.3.2019 v 21:59 | Nahoru | #15
Mně knot ze zadní gumy vyletěl snad asi ve 180, než jsem si to uvědomil, guma byla prázdná...od 90 km/h až do zastavení jsem jel po ráfku...celkem prdel...nacpal jsem druhý knot, dofoukal a dojel s tím domu : )))

Naposledy editováno 26.03.2019 22:00:09

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 22:44 | Nahoru | #16
Knot se má podle návodu použít na nouzové dojetí do pneuservisu, kde by správně měli gumu vyzout a zkontrolovat zevnitř, jestli není poškozený kord. Díru následně nalepit hřebíkem.
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 22:49 | Nahoru | #17
I opravy pneu mají svoje pravidla, knot je pouze nouzová oprava, ten kdo s tím bude jezdit činí tak na vlastní nebezpečí, pneu servis takovou opravu vůbec nesmí provést, musí provést tzv trvalou opravu zevnitř.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

26.3.2019 v 23:28 | Nahoru | #18
2 knoty a hribek a dojeto az na <dopln si sam>



dojel sem hromadu knotu az do smrti pneu (a to i pri rychlostech nad 280 kmh) a mel problemy jen jednou, kdy prvni knot utikal, tak se vyndal a dal se tam novy. ten novy vyletel, i dalsi a dalsi. pak sem prezul pneu. problem byl s tim vyndanim toho prvniho knotu, to by se evidentne nemelo delat, asi lepsi tam pridat druhej, ale prvni nevyndavat. a samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot a s knotem v dire zatocit (viz Virago).

pokud je to zadni guma, tak i vylitnuti knotu neni takova tragedie a da se celkem ustat (zalezi na spouste okolnosti, ale v 99% jo).

Oprava defektu

26.3.2019 v 23:31 | Nahoru | #19
kdyz vas tady ctu, tak sichr je jezdit autem a na motorku vubec nelezt ...

Oprava defektu

27.3.2019 v 10:44 | Nahoru | #20
Při defektu na autě jsem jednou místo knotu použil vrut do dřeva, dofoukal a ještě 150 km bez problémů dojel. Knot jsem dal až doma a s ním pneu dojezdil.

Oprava defektu

27.3.2019 v 19:59 | Nahoru | #21
Mě teda vždycky stačil jen antipich...

(reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 07:37 | Nahoru | #22

Davecherokee píše: I opravy pneu mají svoje pravidla, knot je pouze nouzová oprava, ten kdo s tím bude jezdit činí tak na vlastní nebezpečí, pneu servis takovou opravu vůbec nesmí provést, musí provést tzv trvalou opravu zevnitř.


Správně a když se provede tzv. trvalá oprava zevnitř tak s tím bude jezdit na cizí nebezpečí.

(reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 08:05 | Nahoru | #23

Bubrak-ZX10R píše: ...samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot...


Dobrá připomínka To je další věc, na kterou se zapomíná. Ten trn, kterým se díra protahuje a začišťuje, by se měl máznout lepidlem, aby se dostalo dovnitř a na stěny průpichu. A poslední chyba která mě napadá je, že lidi nezarazí ten nástroj, kterým se zavádí knot, až po rukojeť. Tím pádem je uvnitř knotu příliš malý kus a nemusí pak vydržet na místě.

Oprava defektu

28.3.2019 v 22:41 | Nahoru | #24
1100Virago: tak

Oprava defektu

28.3.2019 v 22:47 | Nahoru | #25
Loni jsem píchnul novou gumu první den. Za týden zas a pak znovu. Se třemi knoty jsem ujel 10000. Přední bych vyměnil hned. Zadní nechal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

28.3.2019 v 22:48 | Nahoru | #26

Gugulek píše: Knot se má podle návodu použít na nouzové dojetí do pneuservisu, kde by správně měli gumu vyzout a zkontrolovat zevnitř, jestli není poškozený kord. Díru následně nalepit hřebíkem.
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.



Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.

Naposledy editováno 28.03.2019 22:51:58

(reakce na) Oprava defektu

29.3.2019 v 21:32 | Nahoru | #27

Buznapsí píše: Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.

...jj,taky podobna zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

31.3.2019 v 20:21 | Nahoru | #28
Všichni koukaj jaký DOTko mají gumy, vybírají ty nejlepší pneu, kupují si drahý přilby, serou si na motorku ukazatel zařazené rychlosti a jiný píčoviny, řešej power commandery a laděný výfuky, nechávají si šít kombinézy na míru a pak ty kokot jezdějí s knotem v gumě.. no to mě poser.....

(reakce na) Oprava defektu

31.3.2019 v 22:35 | Nahoru | #29

Davecherokee píše: Všichni koukaj jaký DOTko mají gumy, vybírají ty nejlepší pneu, kupují si drahý přilby, serou si na motorku ukazatel zařazené rychlosti a jiný píčoviny, řešej power commandery a laděný výfuky, nechávají si šít kombinézy na míru a pak ty kokot jezdějí s knotem v gumě.. no to mě poser.....



tyhle lidi prave ne, to si spatne pochopil.

Oprava defektu

3.6.2022 v 06:32 | Nahoru | #30
Zdar, slyšel jsem že na dojetí k nějakému pneuservisu je možné opravit to samoreznym šroubem, máte s tím někdo zkušenost a příp jaké vozite sebou? Koukal jsem na netu i na nějaké gumové čepy které se tam jednoduše zašroubují. Máte s tím někdo zkušenost, píšou že to spolehlivě výplní 1-5mm

Naposledy editováno 03.06.2022 06:43:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zhasínaní motoru Suzuki SV 650 Filip2508 10 2.8.2022 v 14:12 ja1
SV 650 střílý do výfuku, nepravidel... Suzuki SV 650 pila2 24 28.7.2022 v 21:04 pila2
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR spectacular 7 25.7.2022 v 21:38 Maarten
snimac 2 a 3 stupnana prevodovce Suzuki SV 650 roman999 4 15.7.2022 v 16:49 zdenysrx6
A2 lepší seškrcená nebo neseškrcená... [1, 2, 3, 4] Suzuki SV 650 zahadnytajemny 100 23.5.2022 v 16:59 zahadnytajemny

TOPlist