bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Simson-Svíčka
23.3.2019 v 15:03
Zdarec, potřebuji help. Jedná se mi o to, že mám šedivou až bílou svíčku. Mám 16N1-11. Zkusil jsem dát polohu jehly na 1. a bohatost došrouboval na max a barva se nemění. Mám motor v záběhu. Motor vůbec netáhne oproti mému druhému simsonu. Ztrácí výkon. Nevíte čím to může být? Polovodičové zapalování jsem zkousel měnit, svícen taky. Díky za rady ??
Předchozí
1 2
Následující

Simson-Svíčka

23.3.2019 v 16:16 | Nahoru | #1
Jednou to jde do otáček a jednou se to dusí. Prostě to chytá jak chce. Do 4 tisíc se to dusí, pak to chytne, ale žádný zázrak. Při nižších se to dusí :/ pak se to přehopne na vyšší otáčky a jakš takš to jede. Mám zase podezření na snímač, ale ten byl kupován nový, 180 km najeto..

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

23.3.2019 v 17:43 | Nahoru | #2
Ahoj, hladina benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

23.3.2019 v 18:59 | Nahoru | #3
předstih?nejlépe stroboskop a pak ladit dál.. A proč proboha píšeš HELP? to se stydíš za češtinu?

Naposledy editováno 23.03.2019 19:01:39

2 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

24.3.2019 v 06:22 | Nahoru | #4
Sroub bohatosti na Max je blbost....Lehce dotahnout a o 2-2,5 otacky povolit je zakladni nastaveni...

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

24.3.2019 v 08:51 | Nahoru | #5
Pročti si něco o štelování a principu karburátorů a potom zjistíš, že jsi tu napsal blbost. Jestli je motor náladový, tak může brát někde falešný vzduch.

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

24.3.2019 v 13:12 | Nahoru | #6
N14C odtrhnout 0,4mm hladina karbce nebo gufero pod zapalkem. jestli je KO.kup z vitonu. benzín mícháme motul 510 s aditivum VIF. A Jde jako z prakue. zvuk jako krosska.

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:34 | Nahoru | #7
Sieg> Hladinu jsem nastavil. Zavřený 27mm a otevřený 32,5 mm

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:35 | Nahoru | #8
karavanista> Předstih nikdy nebyl nebyl problém. Nastavím packy proti sobě a jezdí to. Předstihem to nebude :/ a nestydím se za ní, je to krásný jazyk ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:37 | Nahoru | #9
miguel323> Ano, to také vím, nejsem hlupák a začátečník. 1. nemohu dát 2-2,5 otáčky, protože válec je po výbrusu a zajíždím, takže co nejvíce bohaté. A právě, že jsem zkoušel dát jehlu na 1. polohu a karbec na max. jestli se barva změní. Nezměnila

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:38 | Nahoru | #10
Králík.> Proč blbost? Jen jsem zkoušel dát bohatost co to jde, jestli se změní barva. Bezvýsledně. A kdyby sál faleš, tak jde sám do toček.

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:39 | Nahoru | #11
deep> Odtrh mám 0,4 mm a hladinu jsem nastavoval a motor po G.O, takže na gufero to nevypadá.

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 20:41 | Nahoru | #12
A navíc jsem zkoušel dát 3-4 a stejný. Volnoběh drží krásně, ale jak to má jít do toček, tak hrůza. Simson mě proškolil hodně krát, ale tohle jsem ještě nezažil.

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

24.3.2019 v 21:18 | Nahoru | #13
U takovýchle polozávad těžko radit, může to být cokoli. Jehla ti určuje bohatost směsi v nízkých až středních otáčkách, pokud to nejde ani s plným plynem, nehledal bych v ní závadu. Co tam máš za motor? Obsah, počet kanálů atd. Ono je to totiž taky poměrně důležitý. Pokud jsi si stoprocentně jistý, že to nikde nesaje falešný vzduch, funguje a je správně nastaveno zapalování plus ty ostatní kraviny okolo, a přesto je to chudý, zkusil bych větší hlavní trysku. I když to na všechny tebou popisované příznaky taky docela nesedí. A pak znova přenastavit karbec, protože pak se ti to zas na volnoběh v současném nastavení bude ulejvat.

Každopádně takové náhodné chování včetně (ne)reakce na nastavovací šrouby karbce bylo v mém případě vždy zapříčiněno vadnými gufery na klice, zapalovacím modulem, nebo klasická kravina, a to vypadlá tryska karbce.

(reakce na) Simson-Svíčka

24.3.2019 v 21:34 | Nahoru | #14
Krovak> ahoj, mám klasický originál 50 2 kanál a 5q. Když uže se to rozjede a mám třeba dejme tomu 6/10 plynu a dám plný tak to vůbec nereaguje. Tryska je 72 ta co ma být. Právě že jsem prolezl všechno. Kdyby bylo špatně gufero u zápalka tak to saje faleš a jde do toček samo ne? A kdyby na levé straně tak to hulí jak temelin z prevodaku a svíčka by byla černá. Tryska vypadla 100% není, gufero asi taky ne, je nove, ale zkusím dát jiné. Ale je pravda že kdyby sálo jen lehce, tak bude hodně vzduch a svíčka by byla bílá, ale to že když se snažím jeto na půl plynu a vynechává toa škytá je divné.

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

25.3.2019 v 06:42 | Nahoru | #15
Hladina v české příručce je špatně myslím. Stáhni německou a podívej se, budou tam jiné hodnoty.

(reakce na) Simson-Svíčka

25.3.2019 v 06:50 | Nahoru | #16
dadanek1999> je tuším dobře. Je tam 27 a 32,5. A já jsem to nastavil podle německé stranky kde je hodnota stejná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson-Svíčka

25.3.2019 v 08:22 | Nahoru | #17

posoldikml píše: miguel323> Ano, to také vím, nejsem hlupák a začátečník. 1. nemohu dát 2-2,5 otáčky, protože válec je po výbrusu a zajíždím, takže co nejvíce bohaté. A právě, že jsem zkoušel dát jehlu na 1. polohu a karbec na max. jestli se barva změní. Nezměnila



To je blbost co pises...das zakladni nastaveni a pak si to o pul otacky obohatis,ale asi tezko radit,dle toho co pises,tak vsecko vis a stejne ti to nefacha...

(reakce na) Simson-Svíčka

25.3.2019 v 08:38 | Nahoru | #18
miguel323> ano vím, že je toto základní nastavení. Šlo mi jen o barvu a ta se nemění. Samozřejmě jsem tohle nastavení zkoušel a bezvýsledně. Proto jsem dal na zkoušku 3-4 a stejný.

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

25.3.2019 v 10:14 | Nahoru | #19
Synku, vždyť to máš v záběhu, čili nejspíš po výbrusu a nové kroužky - tak je to asi těsnější než by mělo být - proto ztrácí výkon. Co se týká svíčky - stáhni stahovákem zapalování a vyměň gufero - občas se staně že i nové nesedí úplně dobře, párkrát se zastartuje nebo ujedou nějaké kilometry a pohne se nebo se trochu zkroutí a už ti tam jde trochu falešného vzduchu , který rozhodí směs. Takže jukni na gufero a raději dej pod zapalování nové. Karburátor dej na základní tovární nastavení. Funguje ti sytič jak má? Není spadlý na konci hliníkového tělíska ten gumový pístek? Elektrikou závada nebude, to by byla svíčka mokrá jak dunaj. Ještě mě napadá jehlovej ventil a kohout pod nádrží - ty ale u simálů moc nezlobily oproti Jikováckým. Pak je ještě možná křivá příruba u karbecu - bere to faleš.

(reakce na) Simson-Svíčka

25.3.2019 v 10:19 | Nahoru | #20
Bimbam> gufero vyměním, to mám v plánu. Karbec je v základním nastavení. Sytič funguje jak má, kdyby ne tak svíčka je černá jak uhlí jak by to bylo bohaté. 16N1-11 je novy a v 3-4 je jehlovy ventil nový. Může to být elektrikou, protože to špatně asi zapaluje nebo nevím. A příruba by neměla být špatná. Na ten vAlec se před vybrusem najeto 8 000 bez problémů.

Simson-Svíčka

25.3.2019 v 13:58 | Nahoru | #21
Myslím to takhle - udělali výbrus, dali novej píst a kroužky ovšem nemuseli dodržet toleranci a mohli to vybrousit víc do mínusu a už se to bude trochu víc třít. I proto že máš chudou směs - vyšší teplota hoření, horší mazání. Že na ten válec bylo najeto 8000 lautr nic neznamená, jen je mi divný proč se na to najelo tak málo - simák dá v pohodě víc než 30 000 aniž by se musel dělat další výbrus, když se o ten benzínovej strojek člověk trochu stará a to je sifon dost málo náročnej na údržbu a maže se 1:40 až 1:50. Na zajetí samozřejmě oleje víc, tak 1:33

Simson-Svíčka

25.3.2019 v 14:04 | Nahoru | #22
Hmmm, 16N 1-11 nový - ale je to originál německý karbec ze starých zásob anebo nějaká druhovýroba? Už se mi stalo že druhovýroba byla tak zmršeně udělaná že to skoro vůbec nefungovalo jak by mělo. Vzduchový kanálky v karburátoru úplně zanesený nějakým bordelem z výroby. Trysky jinejch rozměrů než měly na sobě vyražený číslování.... Ze dvou karburátorů a hrsti drobností jsem složil nakonec jeden kterej funguje.

2 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

25.3.2019 v 16:23 | Nahoru | #23
Nemáš ucpanej luftfiltr? Máš tam originál ?

(reakce na) Simson-Svíčka

25.3.2019 v 16:57 | Nahoru | #24
Bimbam> origo mám taky, ale měl jsem tam druhovýrobu od MZA. Luftfiltr je čistý, byl čištěn pro renovaci 160 km a žádný hadr nemá aby ho ucpával. Gufero jsem vyměnil jede to lépe, ale prvnÍrán co mě zarazilo, když jsem sundal gufero, tak že najednou vztekle dost benzínu, ale možná aj to byl převoďak, ale to by hulilo. Posílám jen fotku svíčky při 1:33 a na 1. Polohu.

Simson-Svíčka

25.3.2019 v 16:59 | Nahoru | #25

2 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

26.3.2019 v 08:57 | Nahoru | #26
Benál by tam v takovým množství moc neměl co dělat natož aby odtama přímo tekl, leda že bys nechal puštěnej benzín a k tomu blbnul jehlovej ventil anebo měl vysokou hladinu a jak to stálo, nevrčelo a protékalo, benál se dostal přes karbec dolů ke klice. Na té svíčce bude možná nalepenej prach a bordel - protože to samý je na těsnícím kroužku. Máš na luftlitru tu molitanovou houbičku? Když máš svíčku venku, jak jde píst ve válci když hrábneš do startovačky? Párkrát to prostě bez svíčky prošlápni ať vyhážeš bordel z klikovýho prostoru. Svíčku odrbej kartáčem do čista a dej zpátky. Té nic nebude. No ale když už ji máš venku tak zkus jiskru - měla by být taková že je až slyšet prasknutí jak na svíčce přeskočí.

(reakce na) Simson-Svíčka

26.3.2019 v 09:02 | Nahoru | #27
Bimbam> svíčku jsem čistil abych zjistil tu barvu. V luftfiltru je taková kovová plsť. To jsem zkoušel brz svíčky projet a svíčku na jiskru jsem také zkoušel. Byla tam ale že by bylo slyšet jak praskne to ne.

(reakce na) Simson-Svíčka

27.3.2019 v 08:57 | Nahoru | #28
Bimbam> podávám hlášení. Dnes při cestě do školy, když jsem dosáhl dane rychlosti, tak jsem trochu stáhnul plyn a při konstantní rychlosti to cukalo, jakoby škitalo. Bylo to cítit docela dost, ale když jsem dal hned plný tak to zase jelo. Nevíte čím to může být?

Simson-Svíčka

27.3.2019 v 09:38 | Nahoru | #29
Když jsi trochu ubral plyn a ono to začalo cukat - čili neudrželo to stabilní otáčky, bude nejspíš nějaká nečistota v hlavní trysce anebo je to bohatší na směsi. Pokud by to při malém ubrání plynu chtělo trochu zrychlovat nebo to jelo jakoby líp je to chudé. Ještě mě napadá - Jestli to zajíždíš, tak to nehoň, jinak se ti to kousne - ono to cukání může být klidně i tím, jak se při zajíždění píst trochu roztáhne, zvětší se vzájemné odpory mezi pístem a válcem. Jak daleko to do školy máš? Při zajíždění rozhodně nejezdi na plnej plyn. Tak do půl plynu a střídat otáčky - ideální je na to ježdění po městěm kde jsou křižovatky a podobně. Když jsi měl svíčku venku a hemžil startovačkou - jak chodil píst ve válci? Dělalo to nějaký zvuky?

1 reakcí na tento příspěvek Simson-Svíčka

27.3.2019 v 09:42 | Nahoru | #30
Jinak ještě jeden přípodotek - až budeš příště svíčku vyndavat, tak na zchladlém motoru, jinak si ničíš závit v hlavě. No a barvu jakou to aktuálně má uvidíš právě na NEOČIŠTĚNÉ svíčce - ta ti řekne nejvíc o tom, jaká je zrovna směs. Tak příště až svíčku vyndáš, neodrbávat, neutírat a koukat nebo ji vyfoť a šoupni sem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik martin12424 1 19.2.2024 v 15:07 borishonda
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik VědecOldSchollů 1 31.8.2023 v 08:41 vit51
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik dom_burda 5 30.7.2023 v 16:48 dom_burda
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik Chvojik 11 4.7.2023 v 06:22 Chvojik
Simson s51 dusí se Simson S 51 Elektronik gege252 5 22.6.2023 v 20:56 Kalasnikov


TOPlist