motozem_cervenec





Téma: Výkon
18.3.2019 v 21:54
Ahoj, pořídil jsem Kčko, předním jsem jezdil Suzuki SV 650, 53 vs 96 kw 190 vs 285kg a teď dotaz: čekal jsem minimálně stejnou dynamiku, ale BMW se teda nepretrhne a v nízkých otáčkách jede, ale zátah žádný. Je to normální ?

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

18.3.2019 v 22:51 | Nahoru | #1

Jaké hořké poznání charakteristik chování různých typů motorů.
Netocis, nejedeš. To jsou r4. Při pohledu na tachak by se ale mělo něco dít. Pokud ne, je někde chyba.

(reakce na) Výkon

19.3.2019 v 11:04 | Nahoru | #2
KubaLC8> No právě u tohoto motoru všichni chválí zátah.. podle hodnot to není vysavač ale tahoun, proto se ptám tady, jestli má někdo osobní srovnání.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

19.3.2019 v 11:45 | Nahoru | #3
možná se s tím jen musíš naučit jezdit si pamatuju když jsem přešel na 1150 par set km trvalo než jsem zjistil, jak s tou motorkou jezdit aby to dělalo co má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon

19.3.2019 v 14:34 | Nahoru | #4
jetam> to asi jo, ale boxer je trochu jinej... u K1200 bych očekával standardní průběh výkonu / krouťáku...

(reakce na) Výkon

19.3.2019 v 14:36 | Nahoru | #5
MedWed> moje chyba. Jsem si to spletl a jinou moto

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

19.3.2019 v 14:50 | Nahoru | #6
K1200 jede jak z praku, kdybych nebyl posera a ve 270 to nezaklapnul, tak zrychluju dodnes

E: A safra, já o eSku a ty o RS, moje chyba, sorry

Naposledy editováno 19.03.2019 14:53:53

(reakce na) Výkon

19.3.2019 v 14:54 | Nahoru | #7
D-fens> on ma dle me "predchozi" model pise 96 kw a 285 kg ty k1200/1300 ale fakt letej...

Výkon

19.3.2019 v 15:01 | Nahoru | #8
Třeba pro mě bylo R1150R ohromné zklamání, jsem se těšil po tom Káčku v eSku jak jim ty stroje šlapou, vím, eRko je boxer, ale již dlouhou dobu mrtvej boxer, tak si možná narazil na další mrtvolu od bmw

Výkon

19.3.2019 v 20:50 | Nahoru | #9
Tak jak jede boxer a nové K už vím, je tu prosím někdo kdo jezdí, nebo jezdil K1200rs 97-2000rok a má srovnání s jinou motkou? Děkuji

Výkon

19.3.2019 v 22:07 | Nahoru | #10
K 1200 RS jsem jezdil pár let. Výkon je lineární........nikde není kopanec - a jestli se spokojíš s šepotem květin, tak tě udolá kdejaká šestka. Jestli se chceš svézt, přestaň řadit u trojky a zkus omezovač. Boxer ti žádný neujede na motor.........ujede ti na brzdách a na techničtější trase - bohužel máš stroj cca 300kg bez posádky.
Mě třeba boxer (a ani SVčko - to jezdí matka mých dětí ) projevem motoru nevyhovuje. Chce totiž řadit i tehdy, kdy já se chci kochat. K 1200 RS chce řadit jen tehdy, když chceš "sport".
Pravděpodobně neumíš s káčkem jezdit.........měl jsem to stejně........ukolébá tě plynulostí a vyžehleností všeho, co dělá......no a ty chceš potom na dlouhej kvalt nějaké zrychlení a ono nic. Jeden kvalt dolů nic neřeší
Bohužel jsi očekával zábavu - tento typ stroje je spíše charakterizován slovem sterilita. Špatně to ale není - já si po pár letech pořídil klon - K 1200 GT (pouze lepší výbava, ale parametry stroje identické)
U tohoto stroje využij jeho silné stránky - neskutečná tuhost a stabilita podvozku. Já s bábou za zády, komplet okufrován + tankvak, a honím se v rychlých passech se supersportama.
Bohužel realita - mám ještě staršího Triumpha cca 90koní - no a slova mojí báby - s Triumphem jedeme 150km/h a něco se děje............s BMW jedeme 200km/h a ono nic........ bába si vzadu klidně usne.

Asi jako v autech. Měl jsem 3500ccm osmiválec.........a byl jsem s ním na trase Plzeň - Deggendorf (bez dálnic) pomalejší než s čtyřválcovou 1300ccm.
K takovému stroji musíš dozrát a vědět, že je to zrovna to, co potřebuješ. Koukni do mého profilu.

Výkon

20.3.2019 v 09:56 | Nahoru | #11
79michal> zkus si změřit zrychlení, stopnout. Myslím že jsou i android aplikace na to. Taky maximálku pokud máš možnost.

Výkon

21.3.2019 v 09:12 | Nahoru | #12
němci naměřili stejný pružný zrychlení na poslední kvalt 60-100kmh proti sv650. Tak asi vše v pořádku, prostě kila a dlouhý převod

Výkon

23.3.2019 v 21:37 | Nahoru | #13
Když srovnáš naměřené hodnoty SV 650 .............0-100 3,3sec (BMW naprosto shodně 3,3 sec)...........a jednu míli za 11,85 sec (BMW za 11,1sec)..........tak jediný rozdíl je v tom, že SVčko skončí ve 200km/h a BMW ve 250km/h - což asi je údaj, který by mě při kupování stroje zajímal asi ze všeho nejméně. Ber v potaz, že všude opěvovaný kardan je poměrně dost slušný žrout výkonu............u BMW máš na zadním kole pouze 116,7koně a ještě při otáčkách 8 300. A je ta obluda o 100kg težší.

Ten výkon je tam jen proto, aby se to stalo průměrnou motorkou .............koupil si si prostě pohodlí a motor s největším spektrem použitelných otáček.

Výkon

15.4.2019 v 19:37 | Nahoru | #14
Máte pravdu, má jízdní režim kochám se a od 4-5 sport :) ještě mě čeká nějaký ten servis po těch letech, ale až v zimě, tak snad bába vydrží :) díky M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW K1200RS ABS - odvzdušnění předn... BMW K 1200 RS Ricky001 10 28.7.2020 v 21:16 Alicerny
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 43 20.6.2020 v 14:26 PerNox
zvýšenie riaditok BMW K 1200 RS Orava 1 30.8.2019 v 20:33 Destroyer
guferá predných tlmičov BMW K 1200 RS Orava 2 29.7.2019 v 10:08 Orava
Jak seřídit tlumiče na K1200RS BMW K 1200 RS mirorr 5 23.7.2019 v 13:16 mirorr


TOPlist