bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení motorky
18.3.2019 v 15:42
Dobrý den,
Chci se zeptat na snížení Suzuki gsx 650 f r.v 2008? Prý se dají koupit kosti na snížení sedla, ale nemůžu to nikde najít.? prosím poraďte?

Snížení motorky

18.3.2019 v 16:19 | Nahoru | #1
http://www.motosouku...-motorky-detail_3614

a nebo vyrobit..jednou jsem si to nechával za pár korun dělat...

1 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

18.3.2019 v 17:44 | Nahoru | #3
Mockrát děkuju...asi bude lepší to nechat vyrobit ?

Snížení motorky

18.3.2019 v 17:45 | Nahoru | #4
rám bude asi stejný s 1250 a potom při snížení bude v plném propružení zadní kolo brousit podsedlovku, takže asi bude potřeba zkrátit chod zadního tlumiče. Ten plast je zespodu tenoučký a je tam řídící jednotka, která to po velký ráně (třeba velká díra na silnici) může odnést. Bez kolize je možné snížení 15 mm, víc ne.

Naposledy editováno 18.03.2019 17:47:07

Snížení motorky

18.3.2019 v 17:46 | Nahoru | #5
Dvě pásovinky, čtyři díry zaoblit konce a máš to. Ale aby to trochu vypadalo, tak nechat vyřezat cnc mašinou.

(reakce na) Snížení motorky

18.3.2019 v 17:48 | Nahoru | #6
machsy>
Pokud znáš rozměr a použiješ správný materiál může bejt.
A ještě jedna možnost sice né moc levná
eshop.psihubik.cz/boty-daytona-lady-star-gtx-2/
nebo přešít sedlo
www.calounikps.com/photogalery/moto

Naposledy editováno 18.03.2019 17:50:17

1 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

18.3.2019 v 18:02 | Nahoru | #7
rozměr jde zjistit jednoduše..zavěsit motorku,vyndat stávající díl..pomalu motorku spouštět do výšky,jakou chceš..v té ji nechat zavěšenou a odměřit,já si to vyrobil z kartónu,kterej sem tam nasadil,abych věděl rozměr a podle toho udělal..

(reakce na) Snížení motorky

18.3.2019 v 20:03 | Nahoru | #8
p.a.t.r.i.k.7> Jo, výrobu "prototypu" z nějakého lehce obrobitelného materiálu taky praktikuju, ne pokaždý jde všechno naměřit současně..

Snížení motorky

18.3.2019 v 22:19 | Nahoru | #9
já tam teď už mám čtvrtý kosti. Jednou jsem to měřil, je to jednoduchý, jsou to páky a dá se to změřit metrem. Jestli si to dobře pamatuju, tak na GSX rámu to je 1:5,5 tedy zkrácením kostí o 1 mm se zvedne zadní kolo o 5,5 mm. Sedlo pak asi 60% této hodnoty.

2 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

18.3.2019 v 22:35 | Nahoru | #10
zmenou kosti se zmeni prubeh prepakovani na tlumic...

ja bych doporucil vybrat motorku co se nemusi timto "prznit" a nebo to snizit na tlumici - sice se tim zkrati pouzitelny zdvih, ale zustane prubeh prepakovani jak ho zamyslel konstrukter.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 02:27 | Nahoru | #11
assassin> tady zrovna ty otočný body jsou v takových polohách že změny plus minus několik cm na zadním kole skoro nic nezmění. S tou kolizí kola s podběhem je to horši.

Snížení motorky

19.3.2019 v 10:00 | Nahoru | #12
Teda tady to upadá... co kozy?

(reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 10:17 | Nahoru | #13
assassin> I snížení na tlumiči bude mít své problémy protože se změní se geometrie. Nejlepší je vybrat nižší motorku nebo se naučit zastavovat na jedné noze.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 10:27 | Nahoru | #14

se-se píše: assassin> tady zrovna ty otočný body jsou v takových polohách že změny plus minus několik cm na zadním kole skoro nic nezmění. S tou kolizí kola s podběhem je to horši.



jsi modeloval prubeh prepakovani? ja na to mam soft a zmena par mm tam udela docela velkou zmenu... je fakt ze jsem nemodeloval bandita... ale proste ja snizovani motorky pomoci prepacka nedoporucuju. to ze pak koliduje kolo s blatnikem je docela jasna napoveda, ze to neni uplne ok reseni.

ale kazdy sveho stesti strujcem

strata: no slo by to popustit i vepredu, aby zustala zachovana geo - tzn prijdes jen o svetlou vysku - snizis moznost naklonu. jinak souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 10:42 | Nahoru | #15
assassin> chápal bych to u nějaký okruhovky ale u cesťáka to normální smrtelník jako rozdíl nemuže podle mě vůbec rozeznat. Měnil jsem tam a zpátky 0 až -40 mm a nepoznal jsem mimo té výšky nic. Ale konkrétně u GSX stačí málo a na některých retardérech v Praze veme stojánkem (ve dvou bez nákladu). Proto jsem zas zvyšoval, jak jsem si na ní zvykal.

(reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 16:32 | Nahoru | #16

se-se píše: assassin> chápal bych to u nějaký okruhovky ale u cesťáka to normální smrtelník jako rozdíl nemuže podle mě vůbec rozeznat. Měnil jsem tam a zpátky 0 až -40 mm a nepoznal jsem mimo té výšky nic. Ale konkrétně u GSX stačí málo a na některých retardérech v Praze veme stojánkem (ve dvou bez nákladu). Proto jsem zas zvyšoval, jak jsem si na ní zvykal.



Naprostej souhlas mám snižovaný všechny moto ve předu i v zadu a pokud to nepoženeš do extrému tak s tím není problém.

(reakce na) Snížení motorky

19.3.2019 v 16:41 | Nahoru | #17
assassin> jenže u mě je ta možnost náklonu jinde než v motorce

ale je pravda, že když jsem byl na -40 mm, ta škrtala i na kruháčích tak jsem to zas rychle zvedl.

1 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

20.3.2019 v 00:10 | Nahoru | #18
se-se: obavam se ze zpusob pouzivani motorky se u tebe hodne lisi od ostatnich - ja jsem si jist, ze spousta lidi pozna rozdily v parametrech o kterych pises, ze je normalni smrtelnik nepozna... posouvani teziste ve svisle ose v radu centimetru (tezkej naklad nad hlavou), ubirani/pridavani neodpruzene hmoty v radu 10procent, snizovani motorky ktera ma zdvih cca 120mm o desitky milimetru a navic na prepakovani.

jo a pouziju tvuj argument - mam spoustu let zkusenosti s motorkama a jejich upravama, takze musim mit pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 03:46 | Nahoru | #19
assassin> nojo ale:když já o koze, ty o voze. Řeč je o snížení prodloużením kostí u GSX o řádově 20 mm a tam to běžně člověk prostě nepozná a k argumentaci berličky netřeba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 08:38 | Nahoru | #20
se-se> Myslím že by ses měl naučit napřed tu motorku ovládat pokud tak výrazné zvýšení nebo snížení na jejím chování nepoznáš.

(reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 10:04 | Nahoru | #21
stráťa> já nejezdím žádný okruhy a najeto s ní mám přes 30 tis. Je to téměř stejný, jako když povolím tlumuč a motorka při nasednutí víc sedne. Měnil jsem ty kosti vícekrát tam a zpátky a mimo tý výšky jsem fakt nic nepozoroval. Co bych jako měl pozorovat? Vážně nevím.

Naposledy editováno 20.03.2019 10:05:00

1 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

20.3.2019 v 10:12 | Nahoru | #22
Se-se: ze nic nepozorujes je tim jak jezdis. Si to zkus namodelovat a udelat průběh do grafu: poměr prepakovani/zdvih - bud ti vyjde vetsi progrese = pri spravne pružině pro počátek chodu ti vyjde, ze nevyuzivas zdvih a nebo to naopak bude vic “linearni” a bude to mit tendenci chodit po dorazech.
Treba u mountainbiku maji nekteré stroje vlozenej segment do prepakovani kterej posune polohu cepu o několik milimetru a zmeni to geo a chování kola.

(reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 15:10 | Nahoru | #23
assassin> nedělej vědu, kde není potřeba. Nedalo mě to a kouk jsem do manuálu na nákres. Tak na týhle motorce se prodloužením kostí o řádově 8 mm skoro nic nezmění mimo základní polohy kola. Absolutně není nutné zakladatelku strašit. Pokud jezdí sólo a nevozí extrabagáž, tzak se na doraz dost pravděpodobně nedostane, ale to omezení zdvihu tlumiče je lepší. A opět omezení o 10 mm není žádná tragédie. Já mám zkrácený zdvih o 5 mm, snížení asi o 10 mm. Je pitomost jí odrazovat od tohoto jednoduchého řešení jen kvůli nějakýmu flame.

1 reakcí na tento příspěvek Snížení motorky

20.3.2019 v 16:30 | Nahoru | #24
Se-se: Ja jsem psal, ze omezení zdvihu je správná cesta pokud to musi byt. Zásah do prepakovani je z mého pohledu blbost a stejne tak z pohledu respektovanych odborníků v oboru, pred 14ti dny jsem byl MCSS motorcycle suspension school v Anglii a majitel rika, ze tyhle kosti jsou nejvetsi zverstvo ktere kdy kolem uprav podvozku videl... ale dělejte si se svyma motorkama co chcete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 16:46 | Nahoru | #25
assassin> Ale musíš brát v úvahu o jaké účely jde. Pro rekreační ježdění pro radost je takováto jednoduchá úprava naprosto vyhovující. Chápu, že pro extrém a závodění to ono není, ale to není případ drtivé většiny uživatelů. Je to také řešení levné a plně vratné a to je taky pro velmi mnoho lidí důležitý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

20.3.2019 v 23:42 | Nahoru | #26
se-se> nedej se mám naopak už zvýšenou druhou motorku a pokud se to nepoužívá na okruhu tak normální smrtelník nic nepozná dal bych delší kosti a trochu to popustil na vidlích jo a pro rejpaly mám na motorkách naježděno 250 000 a na každé zvýšené 50 000 .
maschy: zaukoluj nabíječe ať se pustí do práce a máš to hotové já to vyrábím v domácích podmínkách z 6 mm nerezu a za 2 hodiny není co řešit

Naposledy editováno 21.03.2019 06:38:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení motorky

21.3.2019 v 05:28 | Nahoru | #27
MILOS61> pozor, ona chce snížit, takže pro sníżení u GSX, Bandit a spol. kosti delší. Já to nechávám pálit na laseru. Klidně sem hodím dxf soubor pro páleni ale mám jich několik a bohužel si nepamatuju, kterej je pro jakou výšku. Z jedný strany jsem ten obrys zesílil ( pro představu je jakoby vyplněné to vybrání tvaru kosti). Když se to montuje tím zesílením dozadu, tak to ničemu nevadi a mám alespoň lepší pocit, że to vydrží všechno.
Co se týká ceny na laseru, je to 200 až 300 kč podle toho jestli jen ty kosti nebo víc věcí. Pro laser dávám průměr na díry pro šrouby větší jen o 0,05 mm. Záleží na typu laser stroje jestli rozhodí nebo podřízne. Je lepší pak spíš trošičku dopilovat než aby díra byla moc velká.

Naposledy editováno 21.03.2019 05:30:06

(reakce na) Snížení motorky

21.3.2019 v 06:42 | Nahoru | #28
se-se> já vím že se jedná o snížení ,už sem ten překlep opravil .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava středové plošky na zadní pne... [1 ... 16, 17] Suzuki GSX 650 F Fantom40 491 25.9.2023 v 09:38 FiZzeR
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC


TOPlist