globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Piskovani (co lze)
18.3.2019 v 07:48
Dobry den,

chci se zeptat na banalni otazku no nevim to vygooglit. Pokud chci nechat vypiskovat ram 250/353 , tak potrebuji zakryt stitek ? Je blbe citelny a nevim zda mu piskovani pomuze nebo naopak. Taky co se piskovat na motorce nesmi ?

Dekuji moc.

Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 08:05 | Nahoru | #1
tak štítek se zpravidla sundává a v.č. přelepit páč některý hovada ho úplně znehodnotí, do závitů šroubky a otvory zakrýt

Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 08:07 | Nahoru | #2
Štítek je potřeba hodně dobře zakrýt nebo lépe sundat, jinak se znej dočteš možná jen to co je na něm vyražený. A co pískovat a co ne? No v podstatě to co chceš nechat chromovat tak by jsi neměl pískovat.

2 reakcí na tento příspěvek Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 09:16 | Nahoru | #3
Pokud nesmim piskovat to co chci chromovat napr . vyfuk a riditka, tak jak odstranim puvodni chrom a korozi ?

(reakce na) Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 09:45 | Nahoru | #4

pionko píše: Pokud nesmim piskovat to co chci chromovat napr . vyfuk a riditka, tak jak odstranim puvodni chrom a korozi ?



To vše si udělá chromovna sama, původní chrom se odstraňuje v odchromovací lázni.

(reakce na) Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 09:50 | Nahoru | #5

pionko píše: Pokud nesmim piskovat to co chci chromovat napr . vyfuk a riditka, tak jak odstranim puvodni chrom a korozi ?



tady to bude hodně těžký, napřed něco nastuduj, nejen na forech jawamanie, veteranfora ap. je toho dost

Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 10:27 | Nahoru | #6
Štítek sundej. Pokud máš jen holou kostru tak vyrazit ty nýtky zevnitř z krku - nerozjebeš si tak štítek, jde to v pohodě. Pískovat pak s vylisovanou kyvkou, do závitů šrouby, otvor po kyvce a krk zakrýt. Já to dělám tak že dám závitovou tyč a dvě plechová víka osazená. Pozor třeba u péráka, v krku je véééééélký otvor!!!...z toho pak vyplývá mnoho písku, kuliček,..v kostře! Po pískování si kompresorem vždy kostru profoukej v každém otvoru. Písek v miskách řízení není nijak echt gold!
Apropo pískování,..sežeň si prva dobrou firmu. Pískování rukama a pískem není, jako pískování mletím prudem kuliček v pískovací automatické mašině! Z té mašiny Ti klidně pak vytáhnou pokroucené díly! Rám to vydrží, ael blatníky a podobně......nehledě na to že není opískováno vždy rovnoměrně. Navíc pokud mají tu lázeň starou budeš jak pikačus umývat dvě hodiny všechno od černého humusu jako já.

Chromování ve zkratce : Chromovna Ti stáhne původní chrom, měd a nikl, Ty si doma pak vyleštít na leštičce několika postupy díly a ty pošleš zpět do chromovny. Pokud to zvládneš můžeš se tím docela dobře živit!

Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 10:39 | Nahoru | #7
mám mnohem lepší zkušenost s louhováním,než s pískováním. štítek samozřejmě sundat v obou případech

1 reakcí na tento příspěvek Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 10:51 | Nahoru | #8
k Dolinovi dodám, že řada chromovaných dílů řídítka, madla, rámeček světla, ráfky, kolena, doutníky atd. se dá koupit ve slušné replice, ale nikoliv turecké! Zajeď si nahlednout třeba na prodejnu v Rosicích a vůbec nejlépe k Montymu (montyjawa.cz) kousek za Tišnov, nebo ho potkáš i na jarní Motortechně. Ráfky a výfuk ti stejně asi nikdo nenachromuje. Nechám si vždy chromovat jen nádrž, kluzáky, spodní kryty zadních tlumičů, řadičku, kryt klaksou, nějaké drobnosti a to je tak asi vše. Ono taky záleží na výchozím stavu, fotku jsme ještě neviděli .

A po pískování je nutno povrch ihned ošetřit jinak chytá lišku a každý otisk mastných prstů je hned vidět takže manipulovat raději v rukavicích.

Naposledy editováno 18.03.2019 11:10:15

(reakce na) Piskovani (co lze)

18.3.2019 v 14:14 | Nahoru | #9

cmiral píše: k Dolinovi dodám, že řada chromovaných dílů řídítka, madla, rámeček světla, ráfky, kolena, doutníky atd. se dá koupit ve slušné replice, ale nikoliv turecké! Zajeď si nahlednout třeba na prodejnu v Rosicích a vůbec nejlépe k Montymu (montyjawa.cz) kousek za Tišnov, nebo ho potkáš i na jarní Motortechně. Ráfky a výfuk ti stejně asi nikdo nenachromuje. Nechám si vždy chromovat jen nádrž, kluzáky, spodní kryty zadních tlumičů, řadičku, kryt klaksou, nějaké drobnosti a to je tak asi vše. Ono taky záleží na výchozím stavu, fotku jsme ještě neviděli .

A po pískování je nutno povrch ihned ošetřit jinak chytá lišku a každý otisk mastných prstů je hned vidět takže manipulovat raději v rukavicích.



Já to hned po pískování, stříknu bezoplachovým odrezovačem a můžeš v klidu mít takto ošetřené díly i přes půl roku bez problémů v dílně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116053 Včera v 20:19 Béďa17
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist