globalmoto_duben_nolan





Téma: Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019
9.3.2019 v 18:55
Ahoj moto přátelé.
Potřeboval bych poradit s výběrem moto navigace na mé GS-so Adventure. Vlastním navigaci Navitel a musím říct, že nejsem moc spokojený a chtěl bych jí nahradit pokud to bude mít smysl za jinou. Navigace Navitel naviguje, ale největší problém mám s displejem, který za slunečného počasí je opravdu na h.... Dále odezva dotyků a rolování je také řekl bych na podprůměrné úrovni, ale není to není důvod obměny. Další problém mám s Bluetooth spojením s helmou a interkomem Sena Linkin Ride II. S navigací se spojí a jede v poho, Jakmile se odpojím vypnutím navigace či interkomu , spojení se naváže ale přenos zvuku už nefunguje. Po různých zkoušení odpojení a znovu naparování se opět podaří, že jde přenos bez problému. A takhle se to opakuje stále. Přehrál jsem Firmware v Seně, ale zde problém nebude.

Uvažuji o Garmin Zumo 595 a nebo TomTom Rider 550

Máte zkušenosti s těmito navigacemi a v případě mi doporučit kterou je lepší varianta ?
Mé preference shrnutí :
1. Co nejlepší bezproblémová navigace
2. Dobrá čitelnost na přímém slunci
3. Dobrá odezva systému
4. Fungující přenos zvuku mezi navi a interkomem Sena

Moc všem děkuji za co nej poznatky o těchto navigacích a doporučení kterou vybrat, popřípadě pokud je i jiná možnost, tak i za to.


Naposledy editováno 09.03.2019 19:37:42

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 07:13 | Nahoru | #61
Tak za mě TomTom 550 velké zklamání

Tak já přidám taky svojí zkušenost .....
Asi 5 let jsem používal TOM TOM Rider 2013 a byl jsem fakt spokojenej
Jediné co mi trochu vadilo byla nutnost po naplánování trasy připojit navi kabelem k noťasu .....
Taky jsem se nechal zlákat online dopravní situací .
Říkal jsem si Tom Tom je super a posunu se koupí Toma 550 zase trochu dál .....
Jaký to byl omyl
Novej model je nelogickej zmetek kterej asi brzo vzteky zahodím
Ovládání (2 možnosti citlivosti) za jízdy nepoužitelné - buď nereaguje nebo si dělá co chce
Malé titěrné tlačítka do kterých se za jízdy nelze trefit
Display neustále zamatlaný a furt se leskne ( u staršího modelu matný a žádné otisky )
Nejvíc mě vytáčí že po přejetí odbočky a vyjetí z plánované trasy není rychlá volba další průjezdný bod jak to bylo u starýho modelu
Prostě furt nutí projet naplánovaný bod a nelze upravit trasa
Další co mě dorazilo (za to tomtom nemůže) je odpružený držák od Touratechu který stojí za 2 věci .......
Viz odkaz : https://www.motorka...etail&ddid=70540
Plánování v My Drive taky na rozdíl od Tyre nelogické ( nelze přetahovat trasu )
Navi se neustále odpojuje a je bez dopravní situace
Personalizace 550 nulová ( u staršího modelu nebyl problém změnit ikonku nebo úvodní obrazovku )
Proč nemůžu mít před očima jako u starší dojezd km a čas dojezdu ??? (furt to přeblikává)
Proč se musím několikrát proklikávat když u starší to vše fungovalo logicky na jeden dotyk ????
Chápu že pokud někdo jezdil s tefonem nebo jinou GPS tak mu může vyhovovat ale pro někoho kdo měl starší model Tomtoma kde vše fungovalo je to k nas..rání
Návod stojí za 2 věci a vše musím zkoušet pokus omyl ......
Vše nasvědčuje tomu že je program dělaný hlavně na telefon a né jako motorková plnohodnotná navigace ...

Více zde...................

https://www.motorkari.cz/tema/?t=206767

Naposledy editováno 11.03.2019 07:15:41

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 07:29 | Nahoru | #62
PetNed> Naprostá pecka recenze uživatele tak, jak bych to asi napsal já pro ostatní. Hodně přínosné, moc děkuji.

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 07:35 | Nahoru | #63
Petr_TA> Taky moc díky za zkušenosti, které člověk když nevyzkouší prostě nezjistí. Toho by si měli všichni co chtějí něco koupi moc vážit, že ostatní jim v podstatě napoví předem, jaký je vlastně ten výrobek. Chápu, že každý očekává něco jiného, ale základní a zásadní věci musí být přece v pohodě. Moc děkuji za příspěvek.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 10:13 | Nahoru | #64
Ahoj, mám garmina595, přilbu C4 od shuberta, tzn. interkom sena a funguje to OK. S tomtomem nemám zkušenost.

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 10:38 | Nahoru | #65
Zbyna72> Super, přesně tuto kombinaci mám v plánu. Moc děkuji za dobrou zprávu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 13:49 | Nahoru | #66

PetNed píše: ...
Zumo 595 podporuje OSM mapy (open street maps) a "custom maps" - tedy možnost doplnit vektorovou mapu o vrstevnice (např. OSM mapu Gruzie a naskenovat výřez speciálky a spojit to do navigace) ... Mám verzi navi s mapou Evropy. bez problémů lze doplnit o jakoukoliv mapu (požívám OSM mapy). Např. potřebuji podrobnou mapu Rumunska s pokrytím v horách. To mi oficiální mapa Garminu nenabízí. Dohraju mapu OSM Rumunsko a v Garminu zvolím tuto mapu (nelze mít spuštěno souběžně). V okamžiku, kdy chci přejít na garminovskou, přepnu ji a jedu dál.

Přes všechny mouchy, které Garmin má (hlavně přímo v navigování - např. "zkratky"), si myslím, že to je pro motorkáře cestovatele, nejlepší řešení. Mám za sebou pokusy s auto navigaci Garmin (top model) a navigování v telefonu (Sygic).



s recenzí souhlasím, včetně poslední věty - vidím to stejně, prošel jsem si taky pokusy a pak skočil u Garmina (550.660.590, MOntana), ale s těmi OSM mapami, jsem měl alespoň u 590 dost problémů - samozřejmě závisí i na mapě a její kompilaci, ale vyzkoušel jsem několik OSM map Srí Lanky a všechny měly na 590 problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 13:59 | Nahoru | #67
Honza-TA950> Díky moc za účast v tomto vlákně.

Díky všem za rady, poznatky a zkušenosti co jste zde napsali.

Už to nevidím jinak než, že koupím Garmin Zumo 595 . Trošku se obávám, aby za pár měsíců nevyšla nová verze třeba Zumo 600 , ale to nemění na tom, že je to skvělá navigace a sloužit bude dlouho. Klidně pište dál vaše poznatky a návrhy, rád si je přečtu a určitě budou prospěšné i ostatním.

Naposledy editováno 11.03.2019 14:04:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 14:56 | Nahoru | #68
Borivas> S tím se prostě musíš hlavně u elektroniky smířit než něco bvybereš, tak aby to bylo vyzkoušené a funkční tak to pak koupíš a za chvíli na to vyjde nová verze co toh umí víc nebo má opraveno něco co Tě štve ...tak už to prostě chodí

já to řeším tak, že jak něco koupím tak zbytek zase na chvíli ignoruji, protože tam vždycky něco je, že kdybych počkal měsíc dva tak by bylo tohle a tohle jinak, lepší a levnější...a až za nějakou dobu zase začnu něco shánět tak si to nastuduji znovu

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 17:58 | Nahoru | #69
Honza-TA950> Honzo naprostý souhlas

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 18:46 | Nahoru | #70
Honza-TA950> Ba,ba.

Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 19:31 | Nahoru | #71
Doufam, ze se nebude autor zlobit kdyz se pridam se svym dotazem kdyz uz ma vybrano ale chtel bych zjistit existuje nejaka navigace idealne na android ale pokud ne tak si klidne koupim samostatnou kde se da nastavit aby pri trasovani uprednostnovala treba silnice 3 a 2tridy a vyhybala se silnicim 1 tridy? Zkratka navigace pro kochace na toulky po okreskach. Vsechny navigace na ktere jsem koukal jsou prevazne pro plechovkare takze maji moznosti typu nejrychleji a nejlevneji, ale ja bych chtel neco jako cyklonavigace kterou pouzivam na kole ktera me schvalne tahne mimo hlavni tahy a po co nejmene frekventovanych silnickach. Nutnost je jeste import tras z pocitace, kdyz to bude znat turisticke zastavky a historicka mista tim lepe.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 20:10 | Nahoru | #72
ještě za mne tečku na závěr - pro zakladatele vlákna.
Určitě stojí za prozkoumání tato varianta. Když vezmu celkovou cenu za Zumo vč. držáků TT (základní + točna), jsem už na podobné ceně. A myslím si, že tato navi je prostě luxus epes rades. Asi bude složitější nájezd, ale potom už bude super.

http://www.offroadna.../cz/produkty/x720_cz

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

11.3.2019 v 20:39 | Nahoru | #73
PetNed> Hodně zajímavá, díky za tip. Já myslím, že vlákno nekončí. Pořád se něco najde a motorkáři jsou super banda, pomáhají si. Díky

Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 06:40 | Nahoru | #74
Mě ještě třeba zaujalo TOHLE. Dost nad tím uvažuju a přeméšlím, abych nemusel řešit na moto zase zásuvku. Podle baterky 13000 by to na jednodenní výlety mohlo stačit a přes noc se to dá dyštak zase nabit. Je to teďka novinka, takže věřím, že např. na rok ta cena bude už zase jinde.

Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 12:32 | Nahoru | #75
Taky jezdím s telefonem. Silnice Sygic a offroad po horách LocusMap... Maximálně mi to vyhovuje cca 3rokem... Hlavně mimo silnice to naviguje super a stezky vidím dlouho dopředu, jestli se sejdou apod...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 13:25 | Nahoru | #76
Ad Offroadnavi - znám autory a i aplikaci i HW - má to své výhody i nevýhody, výhody jsou navigační volnost, ovládání, joystick atd., ale nemusí vyhovovat každému, chce to po uživateli víc přemýšlet a pracovat se zařízením - z tohohle pohledu je ten setup Garminu víc uživatelský, klik mapa, je cesta a přes interkom volám do hotelu co je v mapě

Ad telefon - za normálních podmínek to funguje, ale čitelnost na slunci, ovládání v dešti a v rukavicích je horší než navigace, stejně tak použivání na beterku - pár modelů s obří baterkou ještě jde, ale s menší baterií to nevydrží celý den a když pak jde se záýpadem slunce do tuhého a zrovna jak na potvrou dochází baterka tak to není nic moc

Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 17:36 | Nahoru | #77
Tak přátelé dnes dorazil Garmin Zumo 595. Teď mě čeká demontáž Navitelu s kabeláží a montáž Garminu. Držák na hrazdě mám od SW-Motech, takže stačí na něj dát držák s kabeláží od Garmina, protáhnout kabeláž k baterii a hurá jedem. Pokud by někdo měl zájem o Navitel, dám ho za 2000 Kč. Ale teď mě napadlo, že vlastně to nepůjde, protože mapy jsou registrovány na můj email a ten nemohu dát, tak nevím. Nemýlím se že?

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 20:55 | Nahoru | #78
Zdravim vespolek,
dám ještě jeden tip ke Garminu Zumo 595. Obal. Přestože je navigace odolná, pokaždé, když ji sundávám (tedy pokaždé když opuštím moto na delší dobu), ji dávám do obalu. Origiginální je dost drahý. Hledal jsem na webu až jsem našel. Tento - viz. link, mám od června loňského roku a maximální spokojenost. Je tuhý, rozměrově je akorát, uvnitř je síťovaná přihrádka na např. USB kabel pro připojení ke compu atd. Originál stojí o 420 Kč více.

https://www.alza.cz/...-EAQYASABEgIVIfD_BwE

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 21:03 | Nahoru | #79
Borivas> nemýlíš se. Prodával jsem Garmina autonavi s mapama Evropy. Abych to prodal, oželel jsem svůj Garmin účet. Obešel jsem to tak, že jsem nejdříve jako majitel účtu změnil své jméno a mailovou adresu - to jde. Změnil jsem ji na kupujícího. Akorát, že jsem přišl o veškeré data ze svých běhů za poslední roky, tréninkové plány atd. Měl jsem tam totiž napojeného i Garmina Fenixe (hodinky). Toto mne teda žralo hodně, ale už bylo pozdě. Jinak v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 21:09 | Nahoru | #80
Honza-TA950> Můj názor je, že telefon není řešení, prošel jsem si tím. Zkoušel jsem i automobilovou navigaci od Garminu (top model). Zásadní problém všech těchto řešení je kabel. Prostě to nestíhá nabíjet. Muselo by se to připojit stejně jako Zumo přímo na baterku a musí to být napájecí kabel - ne datový.
https://www.poi.cz/p...viewtopic.php?t=4560
Problém je také v zástrčce (zapalovačová). Mám 100% vlastní zkušenost. Měl jsem zásuvku SW motech a do ní USB samce. Do toho už potom samotný kabel. Pak jsem zkoušel přímo napájecí kabel od Garminu. Na USB samci byla LED dioda, která pokud bylo spojení svítila. Díky tomu jsem viděl jak často docházelo k výpadku. Stačil mikroposuv díky vibracím a navi, příp. telefon, jela na svou baterku. Zkoušel jsem to v nouzi i přivazovat proti vysunutí. Bylo to lepší, ale ne spolehlivě.
Telefon jsem několikrát přehřál (byl v obalu SW motech) a musel jsem čekat než se zvetí a znovu naběhne. A to nemluvím o plánování tras v PC. Base camp od Garminu je "zmetek". Ale pořád toho umí nejvíce a příprava tras pro vícedenní akci je v podstatě luxusní. Následná případná editace v navigaci vs v telefonu jsou nesrovnatelné věci. Stejně tak samotné možnosti navigace.
Určité řešení je použití outdoorové navigace např. Garmin Oregon, ale také to má své mouchy. Oregon jde připojit přes USB, takže můžete najednou navigovat i nabíjet. Ale časem vám díky vibracím odejde konektor.. Outoorové navigace vydrží jet dlouho na baterky (cca 16 hod), ale to není řešení pro cestovatele na motorce, pokud teda nejede po penzionech a může každý den nabíjet baterky.

Naposledy editováno 12.03.2019 21:23:56

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 21:53 | Nahoru | #81
PetNed> Ahoj, dík za potvrzení, že musím vytvořit nový email, na ten pak změnit u účtu pro Navitel. No hlavně, že to nějak jde. Naštěstí tam žádnou historii jak ty nemám. Pro nového Garmina jsem už vytvořil zvláštní email abych ho neměl na svůj hlavní email. Díky za info

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 22:00 | Nahoru | #82
PetNed> Podle mě taky si myslím, že není telefon řešení používat na motorce. V autě je to v pohodě. Tam není voda, slunce, vibrace, můžeš ho ovládat holou rukou a napájení není takový problém. Prostě navi na motorku je určené k účelu ke kterému je pojmenovaná.

Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 22:01 | Nahoru | #83
K plánování u 595...teď používam mobil a to tak, že si na mapy.cz naklikám trasu, uložím si jí v kml a nebo gpx do počítače do sdílené složky. Telefonem si jí z té složky stáhnu a načtu v Locus map. Docela jednoduché, bezdrátové, bez potřeby něco konvertovat v ITN a podobně.
Jde to nějak "jednoduše" do zuma resp. jak nejjednodušeji jde dostat do zuma trasu?
Pak by mě zajímalo, jak je to s nastavením trasy. Někde u 590ky jsem četl, že vyhýbání se dálnicím nebo zpoplatněným silnicím je v nastavení v menu. Hluboko. A že to nejde jednoduše při plánování trasy. Je to tak? Třeba že celý den se motám po okreskách a večer chci rychle dojet, tak klidně zvolím i dálnici?
A ještě jak je to s otáčením. TT dělá otočný mezikus. Asi za litr Já ho mam na svém držáku telefonu taky a telefon se samozřejmě hned překlopí. Zumo má taky čidlo a překlopí se obraz na výšku/na šířku a nebo je potřeba do menu?

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

12.3.2019 v 22:03 | Nahoru | #84
PetNed> Ano, souhlasím, že obal je důležitý. Já byl už aktivní a objednal jsem originál. Moc ale díky za tip. Díky

Naposledy editováno 12.03.2019 22:03:42

2 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

14.3.2019 v 17:20 | Nahoru | #85
Uf, možná s krížkem po funuse, ale raději pozdě nežli později:)
Prvotní doporučeni:
1) HLAVNĚ si ty navi VYZKOUŠEJTE NAŽIVO SAMI, ať víte, co vyhovuje vám, ne někomu jinému. Doporučeni je věc příjemná, ale sami vidíte, že často to jsou cistě subjektivní pohledy na věc, a každému vyhovuje něco jiného.
2) Bude to navi na silnice? Na offroad? Resp. jak moc čeho? Všechno má svoje plusy i minusy.

TOMTOM RIDER 550:

K prvotním dotazům zakládajícího:
Displej: Nemam s ním problém. Ano, mohl by svítit trochu vic, ale to v podstatě všechny navi, že. Zumo 395 a R550 mají v uživatelsky totožné displeje, Zumo 595 používá trochu jiny typ, ale taky stoji víc.

Odezva displeje: Chce to vychytat dobrou kombinaci mezi nastavením citlivosti a jaké rukavice používáte. Nicméně, nevybavuju si, že by mě neposlouchal správné, ani když fest pršelo. Za mě adekvátní.

Bluetooth spojeni s helmou a přenos zvuku: Já osobně používám spojení telefon (Note od Samsungu) - navi – Interphone F3MC. Funguje to dobře, po odpojeni není problém se znova připojit. Co občas blbne, je kvalita zvuku. Příkazy jakoby "lupou". Stava se to !NÁHODNĚ, pokud je Bluetooth připojeni využity na maximum. Tzn. když si např. pouštíte muziku z telefonu do interkomu, zároveň mate zapnutá data z telefonu do navi pro dopravu a navi k tomu pouští hlasový příkazy do helmy. A ještě ke všemu se to stává náhodně, ale dle Murphyho zákonů hlavně v tom 1 % případu, když zrovna potřebujete všechno najednou:) Muziku R550 neumí, ale ta se da pouštět z telefonu, a hudbu ovládám pres interkom.
Odpojeni a znovu-připojeni se chova podle mě dobře; v podstatě stejně jako Bluetooth handsfree v autě. Než si na pumpě napíšu kilometry, zamknu nádrž a tak podobně, tak to už jede.
Když se to zapne, tak R550 může posílat oznámení z telefonu na displej, holka z navigace je může přečíst do helmy. Číst umí dobře.

Uživatelské prostředí: Je jiné než v Garminu, to je pravda. Mam to štěstí mít v autě vestavěnou navi Garmin, a její ovládaní mi nevyhovuje. Subjektivní záležitost. TomTom mi přijde v dobrém smyslu slova jednoduchej. A můžete si např. přeházet pořadí ikonek, které používáte. A vybrat jednu z asi deseti barev prostředí. Jo, jasně, mohlo by toho byt víc, ale buďme rádi i za to. Ty barvy jsou celkem fpoho, já třeba jezdím ze zelenou, u R450 jsem jezdil se žlutou. Kždp to chce to prostredi vyzkouset.

Odezva systému: Rychlost odezvy je fpoho. Starší modely (R410, R450) byly občas za trest, tohle je fakt fpoho. Ano, sem tam se to zamysli, ale není to nic světoborného.

A další témata z diskuze:

OSMaps: Tohle TT neumí, protože je to cistě silniční navigace. Tady teda záleží, jestli s moto pojedete někam mimo silnici, nebo ne. Já mám jen silniční motorky, takže mi to nechybí.

Aktualizace: Velké aktualizace map jsou 4x za rok, a malé v podstatě furt. R550 se aktualizuje přes wifi, a když se připojí k wifi, řekne, že nějaká aktualizace existuje. Rychlost je pak závislá na rychlosti připojení k netu.

Mapové pokryti: Mapový podklady TomTomu jsou dobrý a aktualizovaný. Ano, v nějakých částech světa to nezná čísla popisná...tj život. Dobra věc je, pokud mate připojené interfernet, tak kromě offline vyhledávaní můžete dat "Vyhledat online", takže to pak najde víc. Případně je možný použít MyDrive appku v telefonu, a z ty poslat trasu/bod do navi, a je to otázka cca vteřiny.

Držáky: V balení R550 je napájený držák na moto. Existuje ještě verze Premium Pack, ve které je navíc napájený držák do auta a zámek na držák na motorku, případně se to dá dokoupit dodatečně. Zámek na moto je super věc třeba na kafe, pumpu atp. – já mám. Třeba Touratech navíc dělá ještě speciální odolnější verze držáků, které mají smysl hlavně při použití v náročnějším terénu. Origo držák v pohodě přežije vítr ve 200, jen se, pravda, už trochu klepe :). V origo držáku se dá taky otočit na šířku/výšku.

Baterka: Vydrží cca na 5-6h reál používání, takže se dá vzít i bez držáku a napájení třeba na výlet s autem. Pozor na standby režim (spánek), ten vyžahne baterku cca za den až dva.

Traffic: Jako…ve městech to funguje 95 % času fpoho. Pravda je, že sem tam to z bůhvíjakých důvodů vypadne. Zažil jsme to jednou na D1 s autem a málem nestihl sjet :) Tady teda trpím, že chvíli trvá, než přepne z domácí wifi na data z telefonu, který to sosá přes BT hotspot. Můžete si zapnout i wifi hotspot, ale wifi hotspot zase sosá baterku telefonu víc než je zdrávo. A, podle všeho to jede na big data z Vodafonu, takže tam, kde Vodafone neexistuje (Balkán), tam Traffic nejede (ale třeba SK je ok).

Políčko Dojezd km vs Čas dojezdu: To jde nastavit, je to někde zahrabaný v nastavení. Onon vůbec je tam možnost tuny úprav, jen jsou občas trochu debilně poschovávaný.

A ještě pár drobností, co se mi líbí:
Předpověď dojíždění: Navi se dá skvěle používat na dojíždění, protože předpovídá, kam jezdíte. A chytře, tzn. když budete každej čtvrtek jezdit k mamince na večeři, bude vám to nabízet. Ale taky vám bude nabízet, že jezdíte ve středu k milence, takže se to dá i vypnout. Kždp je to funkce, která se vylepšuje používáním, ze začátku to nebude 100%.
Zařízení není vázaný na TT účet. Prostě se vyresetuje a může do světa. Nezdá se mi, že by to Garmin taky neumožňoval?
Umí i zeměpisnou šířku/výšku. Zadávání není komfortní, ale jde to. A, protože je to silniční navigace, nalepuje pak takhle zadaný body na cestu, kterou zná.
Nekonečná debata navi vs telefon: To snad nebudu rozvádět, to je furt dokola. Já jsem pro navi.

A ještě jedna zásadní věc: Zumo 595 je 5“. Na některý motorky je to prostě velký, navíc ještě držák…prostě, počítejte s tím. 4,3“ je o dost univerzálnější.

A naposled, znova:
HLAVNĚ si ty navi VYZKOUŠEJTE NAŽIVO SAMI. Stoji to dost peněz a firmy to nerady měněj :)

Díky za dlouhou pozornost
dzejzdej

Naposledy editováno 14.03.2019 17:22:25

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

14.3.2019 v 20:24 | Nahoru | #86
JJ_McKay> Parádní recenze, díky za ní. Já už koupil Zumo 595 a musím říct, že zatím jsem nadmíru překvapen. Instalaci na GS Adventure jsem měl za 1,5 h hotovou, Nejvíce trvalo opatrně odstranit kabeláž od Navitelu a následně protáhnout novou kabeláž od Zuma. Já jsem rád, že je display 5". Mám velkou motorku a taky potřebuji k vůli brýlím větší obraz . Spároval jsem mého iPhona prakticky během dvou sekund a SENA Linkin to samé. Zatím jsem překvapen, jak vše funguje svižně a bez problémů. Systém je rychlej, odezva displaye je parádní a mnoho nastavení je také super. Čitelnost je hodně na dobré úrovni. Schválně jsem Zumo dal na sluníčko když zrovna vylezlo a je na display krásně vidět, je takovej jinej, prostě to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

15.3.2019 v 07:22 | Nahoru | #87
Včera mi přišlo pouzdro pro Garmin Zumo 595. Je to originál a musím říct, že je opravdu kvalitní. Zvnějšku má tvrdý obal, takže snese nějaké to zmáčknutí, ve vnitřku přesně pasuje pro Zumo a výstelka je z takové té paměťové pěny. Zumo se v ní cítí dopře, řekla mi to

(reakce na) Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

4.4.2019 v 21:37 | Nahoru | #88
Borivas> Ahoj, krásný sluneční počasí už si stačil Garmina pořádně vyzkoušet? Nějaké nové poznatky a zkušenosti? Dej vědět, prosím.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

9.4.2019 v 12:35 | Nahoru | #89
Tak si taky přidám svoje - Měl jsem na moto Zumo550 v době kdy to byla novinka a stále kolem 20t.- vydržela sotva 5let, což za ty peníze nic moc. Displej, rozpadající se tlačítka a nejhorší bezdůvodné výpadky GPS čipu. Od té doby mám zajištěnou autonavigaci na přísavce, ale začínám opět zvažovat. Myslel jsem tomtoma, protože garmin se mi už nechce podporovat a to už i kvůli předraženému servisu Picodas kde za digitizer chtěli nesmyslnou pálku a já ho nakonec koupil za 120,- v číne a vyměnil sám..
Ale ted mne napadla ještě možnost jedné značky, protože mám dobrou zkušenost s jejich autonavigacema - nemáte někdo
BECKER mamba.4 LMU plus?

1 reakcí na tento příspěvek Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019

9.4.2019 v 15:22 | Nahoru | #90
Ahoj, máte někdo zkušenosti s levnější auto navigací, kterou bych nikam nemusel montovat a jen ji dal do tankvaku před sebe a byla by chráněna i proti dešti? Koukal jsem třeba na tuhle TomTom Go Basic za 4.190 Kč, popis je zde: https://www.tomtom....cts/go-basic-5-inch/

Co si o tom myslíte?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 34 26.3.2024 v 10:06 kokosman
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor

TOPlist