bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit 1200S 2000 - 2005
5.3.2019 v 11:00
Zdravím motorkáře a majitele B12, nevíte zda jsou nějaké razantní rozdíly mezi modely 00 - 05? Chci koupit Bandita 1200 druhé generace a zajímalo by mě jestli je lepší se zaměřit na model od určitýho ročníku nebo je to během těchto 5 let prašť jak uhoď Zajímají mě rozdíly v motoru, konstrukci, výbavě... Prošel jsem všechny témata a nic co by mi řeklo a místní článek řeší jen rozdíly mezi 1200 a 1250. RSV šlo do světa tudíž přemýšlím co dál protože jezdíme dálky a B12 mě nadchnul Díky za všechny postřehy

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 11:05 | Nahoru | #1
Ročník 2000 byl ještě starý model. Ročník 2001 (tedy první nový) měl pár mušek - údajně vyšší spotřebu oleje. Ten jsem měl i já, ale nezaznamenal jsem nějaký zásadní úbytek oleje. Měnil jsem ale po cca. 5.000 km. Potom snad jen ročníky 2004-2005 měly pro některé trhy jiný katalyzátor, ale jinak to bylo pořád beze změn.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 11:05 | Nahoru | #2
Ještě budeš fňukat po dvouválu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 11:38 | Nahoru | #3

kotzitzaq píše: Ročník 2000 byl ještě starý model. Ročník 2001 (tedy první nový) měl pár mušek - údajně vyšší spotřebu oleje. Ten jsem měl i já, ale nezaznamenal jsem nějaký zásadní úbytek oleje. Měnil jsem ale po cca. 5.000 km. Potom snad jen ročníky 2004-2005 měly pro některé trhy jiný katalyzátor, ale jinak to bylo pořád beze změn.


díky za info. Možná to je kec ale ještě prý od 2003 měl výstražné blinkry

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 11:51 | Nahoru | #4
strakon> je mi jasný, že to bude po 8 letech na V2 totálně jiný a kdo tvrdí, že se na SS nedá cestovat je břídil ale popojíždky 700 - 800km na jeden zátah + absence kufrů, plastová nádrž tak na 200km, jízda na ucukaným véčku v dešti apod je fakt naprd

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 12:01 | Nahoru | #5
Hejdzzzuk> Jo taky jsem někde viděl, že měl světlo spínané automaticky klíčem (u starších lze vypnout) a varovné blinkry.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 12:02 | Nahoru | #6
má výstr.blinkry a po zapnutí.klíčku svítí

Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 12:04 | Nahoru | #7
Vyhni se rocniku 01 viz kolega nademnou..... Tenhle rocnik mel problem s ovalitou valcu a nektere kusy brali vcelku dost oleje a opravit to prakticky neslo....jinak rozdily tam prakticky nejsou az novejsi model 2006+byl jiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 12:06 | Nahoru | #8
bandit104> do 2005 ne!!!

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 12:15 | Nahoru | #9

HornisGSX píše: bandit104> do 2005 ne!!!


díky za postřeh že 01 nebrat! a hlavně si mě potěšil, že nemá automatický spínání světel protože osobně bych to nechtěl...

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 13:12 | Nahoru | #10
Některý ročníky trpěli na vydrolení cementace u ozubených kol, projevilo se to klidně jen po pár desítkach tis. km hučením převodovky, rozhodně bych na to u výběru dal pozor, jediná oprava je výměna. Osobně si taky myslim, že je to velký krok zpět

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 13:15 | Nahoru | #11
Rolda89> vidis to jsem zapomel.....na to velky bandit hodne trpi.....nejcasteji to dela 1 a 3..... Ale kdo je hluchej je mu to jedno

Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 13:25 | Nahoru | #12
Kup si radši Blacka, nebo X11

Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 13:58 | Nahoru | #13
Vzal bych nejnovější rok co můžeš, možná spíš 1250tku, bude to mít vychytané všechny mouchy, hladší chod motoru, novější převodovku.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 14:21 | Nahoru | #14
Je mi jasný, že v určitých směrech to může být krok zpět ale všude čtu jak je to bezúdržbová a při pravidelné výměně oleje nesmrtelná motorka právě proto že nemá žádný vstřikování, vodní okruh, vodní čerpadlo, palivový čerpadlo apod. elektronický serepetičky jen jedeš a jedeš a jedeš pořád dál. V minulosti mi na SV v Rakousku odešlo celý zapalování, takže jsem za Grazem strávil 3 dny venku a na RSV v Maďarsku pověstná volnoběžka. Chci něco na dlouhý trasy s minimem elektroniky nad 1000ccm a B12 vypadá ideálně

Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 14:35 | Nahoru | #15
HornisGSX>mám 04 a výstr.blinkry mám a po zapu klíčkem hned svítí.Jinak jsem ho kupoval novýho a jenom jezdím a pouze spotřebák,jediná závada prasklá žárovka

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 15:45 | Nahoru | #16
Hejdzzzuk> Tak blbuvzdorná motorka to celkem je. Pokud nejseš úplnej vocas a nevyválíš se někde "in the middle of nowhere" - jako třeba já v Tunisku. Ale jinak to přežije asi fakt všechno. Proto jsem Bandita poměrně dlouho sedlal, přestože na cestování jsou i lepší stroje (myšleno pohodlí, spotřeba, schopnost jet i mimo asfalt).

Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 16:10 | Nahoru | #17
není to žádnej krok zpět,prostě je to motorka, která někoho baví a docela ho chápu,já si po pár motorkách a dost letech koupil zpět Horneta 9,protože mě prostě bavil,a teť ho mám 2roky zpět.Vúbec nemám pocit že by to byl krok zpět,spíš naopak,nevím čím by jsem ho nahradil,dělá my pořád radost,kor když se mě snaží setřást někdo na stroji třikrát dražším,prostě v dnešní nabídce nenajdu náhradu(naháč 190 kilo,pohodlnej i pro dva se slušnou spotřebou,držák co nic nechce a jezdí jak větší obsahy).Každej to má jinak,pro mě byly a zústaly motorky jako je hornet bandit fázer prostě top,a né ty plastový digitální mrdky s hmyzíma ksichtama a nesmyslnejma funkcema.Bandit je sice trochu těžší ale taky super

Naposledy editováno 05.03.2019 16:11:26

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

5.3.2019 v 16:33 | Nahoru | #18
Ja osobne bych karbec proti vstrikovani u techto moto neuprednostnoval. Podle me je spolehlivejsi a CDI maji stejne obe moto minimalne kvuli zapalovani. Jestli to uz ridi i vstriky je jedno. Ale zadne membrany apod.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

7.3.2019 v 20:20 | Nahoru | #19
V_i_c_i> žádné membrány a na jaře starty na otočení.

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 07:53 | Nahoru | #20

_Michal píše: V_i_c_i> žádné membrány a na jaře starty na otočení.



Je to jenom o tom jak zazimuješ....
Pokud dáš Vervu tak já nemám problém po zimě natočit na brnk...
A to mám FZS 1000 s karbcema a sytičem....
A jak píše Vlaha nevím co si pořídit dalšího (nový mrdky ).....prostě pohodlný na cestování a když tomu rožneš tak to jede jak píchlá svině...

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 08:05 | Nahoru | #21

_Michal píše: V_i_c_i> žádné membrány a na jaře starty na otočení.



Prohledej forum kolikrat se tu resi trable s karburatorama a kolikrat se vstrikovanim.
Mam GSX1400 a nevim o nem. Nehlede na to, ze moznosti upgradu u vstrikovani jsou mnohonasobne vetsi a pohodlnejsi...

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 08:45 | Nahoru | #22
Bohužel na 1250 se vstřikama nejsou chechtáky. Ještě by připadal v úvahu fazer FZS takže karbec jako karbec a navíc 1200 bude na pohodový cestování super Btw. možná náhoda ale s SV jsem nikdy po zimě neměl problém se startem a žádná Verva, žádný spešl zimování

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 08:49 | Nahoru | #23

Hejdzzzuk píše: Bohužel na 1250 se vstřikama nejsou chechtáky. Ještě by připadal v úvahu fazer FZS takže karbec jako karbec a navíc 1200 bude na pohodový cestování super Btw. možná náhoda ale s SV jsem nikdy po zimě neměl problém se startem a žádná Verva, žádný spešl zimování



Tak pak je to jasný. Šel bych osobně do co nejmladšího ročníku a samo rozhodoval dle konkrétního stavu konkrétního kusu. Ale vstřikování u této moto bych rozhodně nepovažoval za nevýhodu jak z této debaty od některých mohlo vyznít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 08:51 | Nahoru | #24
V_i_c_i> presne tak ja jsem rad ze jsem vsechny motorky s karburatorem vymenil za strikacky.....

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

8.3.2019 v 09:19 | Nahoru | #25

V_i_c_i píše: Tak pak je to jasný. Šel bych osobně do co nejmladšího ročníku a samo rozhodoval dle konkrétního stavu konkrétního kusu. Ale vstřikování u této moto bych rozhodně nepovažoval za nevýhodu jak z této debaty od některých mohlo vyznít...


Tak tak a proto mě zajímalo zda jsou mezi ročníky 01 - 05 nějaký rozdíly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

3.4.2019 v 07:13 | Nahoru | #26
HornisGSX> No protože jsi kupoval vraky....
A hlavně proto že to byli všechno eNka...kdybys měl eSko nemáš problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

3.4.2019 v 07:25 | Nahoru | #27

kakac píše: HornisGSX> No protože jsi kupoval vraky....
A hlavně proto že to byli všechno eNka...kdybys měl eSko nemáš problém



Vliv kapoty na karburátory je evidentní

(reakce na) Bandit 1200S 2000 - 2005

3.4.2019 v 07:38 | Nahoru | #28
V_i_c_i> Neboj on mi chlapec rozumí.... . Jenom musíme počkat až si toho tady všimne .... a jinak jedině eSko-Go eSko Go

Naposledy editováno 03.04.2019 07:40:50

Bandit 1200S 2000 - 2005

16.4.2019 v 13:23 | Nahoru | #29
Ještě otázečka - výkon alternátoru je 500W? Někde udáváno dokonce 550W.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit pota 20 1.7.2023 v 22:23 pota
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT
přerušovač blinkrů Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit P-epíno 2 13.11.2022 v 18:35 P-epíno
Jehlový ventily Suzuki GSF 1200S Bandit Uni33 6 11.8.2022 v 21:46 Ariete


TOPlist