bbg_listopad_2





Téma: Chcípe motor
3.3.2019 v 17:45
Ahoj všichni,mám velkého varana r.v. 01 naj.55t., ,začal zlobit a to tak že když se rozjedu jde dobře za plynem, neškube ,ale když dám neutral tak motor občas střelí a chcípne ,jinak startuje v poho a při jízdě nijak nezlobí,snad jen že mu chutná olej tak 1 decka na 100 km....diky všem za nápovědu..

Chcípe motor

3.3.2019 v 18:06 | Nahoru | #1
1dc na sto?to je dvoutakt?

Chcípe motor

3.3.2019 v 18:08 | Nahoru | #2
Ahoj nechal bych vyčistit a seřídit karburátory. Ventily by možná taky mohli zkouknout a střílení dělává těsnění za zadním svodu.

Naposledy editováno 03.03.2019 18:10:45

Chcípe motor

3.3.2019 v 18:20 | Nahoru | #3
jestli bere decku na 100km tak ho rovnou vyndej.
Jinak zkontroluj příruby jestli jsou utažený, filtr svíčky a pal. čerpadlo.ventil. vůle no prostě všechno co jde :D

Chcípe motor

3.3.2019 v 18:24 | Nahoru | #4
Moc diky za rady ,jdu na to mrknout.

Chcípe motor

6.3.2019 v 19:54 | Nahoru | #5
V první řadě musíš seřídit synchronizaci karburátorů. Varan s karbcema je na to hodně citlivý. To seřízení musí být perfektní. Tím začni a pak postupuj podle rad v příspěvcích nade mnou.

Chcípe motor

6.3.2019 v 20:09 | Nahoru | #6
Ještě co se týká úbytku oleje, tak u Varana bývají vychozená gufera na ventilech. Sada origo Honda je za nějakých 1800 Kč. Druhovýrobu nekupuj, tvrdnou a rozpadají se. Dá se to zvládnout bez sundání hlav, ale raději to svěř zkušenému mechanikovi. Honda píše tuším u Varana 0,8 litru na 1000 km jako přípustnou normu. Také zkus použít jiný olej. I když budou oleje značené 10w-40 všechny, tak některý to bude brát více. Za mě MOTUL 5100. Přechod z Castrolu GPS na Motul znamenal zastavení úbytku oleje.

Chcípe motor

6.3.2019 v 20:58 | Nahoru | #7
r.v. 2001, deci oleje na tisíc, když dám neutrál, tak motor občas střelí a chcípne. A přitom zánovních 55 tisíc km. Jestli bude mít štěstí, tak ti časem ztvrdly gufera na ventilech a máš rozhozené karburátory. Zřejmě usazeniny z benzínu, když motorka prakticky stojí v koutě. Jestli ale máš smůlu, tak má motorka těch 55 tisíc už asi počtvrté a výměna gufer, vyčištění a seřízení karburátorů k odstranění problémů nepomůže :(

Chcípe motor

9.3.2019 v 08:46 | Nahoru | #8
Varan byl tři dny v servisu měnili olej,filtry,svíčky,koukli i na karbece a ventily ty prý byly v pořádku ze servisu jsem ujel tak 20 km a zatím vše ok tak doufám že bude klid.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prodloužený víkend 2610-2810 (Asi S... Honda XL 1000V Varadero LuMi 9 25.10.2019 v 06:37 LuMi
TDM900 vs Tiger 955i vs Multistrada... BMW R 1100 GS, Yamaha TDM 900, Honda XL 1000V Varade... Kaki 18 21.10.2019 v 16:16 Kaki
Opravdu spolehlivý servis Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 9 16.10.2019 v 18:40 Aldamore73
Varadero přetlakováni víka ventilů Honda XL 1000V Varadero Huhllukas 19 2.10.2019 v 18:58 Huhllukas
Jaký pohodlný dvouválec na cestován... Honda XL 650V Transalp, Suzuki DL 1000 V-Strom, Yama... Pleskynol 20 25.9.2019 v 14:35 DVI

TOPlist