globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s elektrikou
3.3.2019 v 12:45
Čau, mám na KTM takový problém se světlama. Když je moto nastartovaná na volnoběh, tak vůbec světla blinkry atd. nefungují. Až po když trochu přidám, tak ve vyšších otáčkách vše začne fungovat. Na volnoběh naměřím na světle cca 3 volty. po přidání cca 13v. Potřeboval bych tedy poradit jestli nejak proměřit zapalování, nebo jestli je může být špatný třeba regulátor.

Problém s elektrikou

3.3.2019 v 13:11 | Nahoru | #1
Osobně bych začal baterkou, jestli je v háji tak snižuje proud v celém systému.

2 reakcí na tento příspěvek Problém s elektrikou

3.3.2019 v 13:27 | Nahoru | #2
Jo ještě sem nenapsal že je to KTM EXC 300 2014. Jinak baterka je ještě celkem dobrá a nemělo by to náhodou fungovat aji bez baterky ?

(reakce na) Problém s elektrikou

3.3.2019 v 16:48 | Nahoru | #3
FrankX1> To je dobrá věta 'je ještě celkem dobrá 'Změř jaké má napětí,může být KO

(reakce na) Problém s elektrikou

3.3.2019 v 19:56 | Nahoru | #4

FrankX1 píše: Jo ještě sem nenapsal že je to KTM EXC 300 2014. Jinak baterka je ještě celkem dobrá a nemělo by to náhodou fungovat aji bez baterky ?


Nemělo, protože alternátor potřebuje buzení které bere pro start z baterky a proud jde v prvé řadě na baterku, která to s minimem výkyvů posílá dál jako stabilnější zdroj.
Takže když je baterka na odchodu do olověného nebe, celý systém je zásoben proudem sníženým o vnitřní odpor a malou kapacitu baterky.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s elektrikou

4.3.2019 v 09:47 | Nahoru | #5
Karburátorový EXC k provozu baterku nepotřebuje, bude svítit, houkat a td. i bez baterky.

Koukni na konektor k regulátoru pod nádrží, na regulátor a na cívky v alternátoru.

(reakce na) Problém s elektrikou

5.3.2019 v 18:19 | Nahoru | #6
V9king> Prošel jsem na motorce všechny kabely a nikde nic zoxidované nebo porušené není. Pokud jsem to správně pochopil, tak světla by měl napájet žlutý a bílý kabel, který vede přímo ze zapalování. Zájímalo by mě tedy jak je proměřit a jestli mají být při měření zapojené , nebo můžou být i odpojené (abych mohl zapalování vyloučit) a jaké z nich mají jít hodnoty.

Problém s elektrikou

6.3.2019 v 10:37 | Nahoru | #7
Ted budu trochu vařit z vody, ale klidně at mě někdo opraví.

Fáze pro světla jsou na výstupu z alternátoru dva samostatné ploché fastony(barvu si nepamatuji). Odpor mezi je cca 0.1-0.3 Ohm(určitě ne víc než 1 Ohm a méně než 0.1 Ohm)

Proti kostře oba vodiče musí vykazovat nekonečný odpor.

Fáze na výstupu alternátoru by měly mít mezi sebou při volnoběžných otáčkách střídavé napětí cca 15 - 30V. V maximálních otáčkách se dostane až na cca 200 V.

Fáze na výstupu alternátoru by měly mít mezi sebou při volnoběžných otáčkách proud cca 5-10 A. Proud se otáčkami nemění.

Při měření musíš fáze odpojit, protože zkratový regulátor by Ti do toho kecal:)

Výstup na regulátoru (červená a černá) cca 14 V.

Naposledy editováno 06.03.2019 11:12:05

Problém s elektrikou

27.5.2019 v 06:52 | Nahoru | #8
zdravim chalani neviete i nekto nafotit elektriku na ktm exc300 97 ? davam moju dokopy a nikde nemozem najst el schemu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist