2 reakcí na tento příspěvek Problém s elektrikou
FrankX1 píše: Jo ještě sem nenapsal že je to KTM EXC 300 2014. Jinak baterka je ještě celkem dobrá a nemělo by to náhodou fungovat aji bez baterky ?
Nemělo, protože alternátor potřebuje buzení které bere pro start z baterky a proud jde v prvé řadě na baterku, která to s minimem výkyvů posílá dál jako stabilnější zdroj.
Takže když je baterka na odchodu do olověného nebe, celý systém je zásoben proudem sníženým o vnitřní odpor a malou kapacitu baterky.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s elektrikou
Koukni na konektor k regulátoru pod nádrží, na regulátor a na cívky v alternátoru.
Fáze pro světla jsou na výstupu z alternátoru dva samostatné ploché fastony(barvu si nepamatuji). Odpor mezi je cca 0.1-0.3 Ohm(určitě ne víc než 1 Ohm a méně než 0.1 Ohm)
Proti kostře oba vodiče musí vykazovat nekonečný odpor.
Fáze na výstupu alternátoru by měly mít mezi sebou při volnoběžných otáčkách střídavé napětí cca 15 - 30V. V maximálních otáčkách se dostane až na cca 200 V.
Fáze na výstupu alternátoru by měly mít mezi sebou při volnoběžných otáčkách proud cca 5-10 A. Proud se otáčkami nemění.
Při měření musíš fáze odpojit, protože zkratový regulátor by Ti do toho kecal:)
Výstup na regulátoru (červená a černá) cca 14 V.
Naposledy editováno 06.03.2019 11:12:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |