bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto na dloooooouhé cesty
Po 10 letech jsem se zbavil Monstera, se kterým jsem najel 90000 km (bez nehody) vesměs vše po zemích exSSSR. Svezení bylo parádní, ale je to motorka bez originální možnosti báglů/kufrů a jiných cestovatelských doplňků. Navíc se chci letos vydat k Bajkalu... A tak přemýšlím.... Střelbu už nejezdím, jasně že semtam když je pěkná cesta to osolím, ale je to spíše výjimka než pravidlo. Takže vybírám....

Nechci nic přetechnizovaného, cestuju sám a ne moc naložený (pokud něco potřebuji, tak si to v tom Rusku koupím, nic navíc sebou netahám), takže objem motoru nemusí být ani těch 1000....

Logicky se nabízí Multistrada 1000 DS (vzducháč, nic složitého) ale nebráním se i jíným univerzálům...

BMW 650 GS - sice jednobuch, ale podle mě o moc více vibrací, než na Monster 900 tam není....
Aprilia Caponord - sice jsem na ni neseděl, ale od pohledu se mi jeví vysoká (mám 175cm)
TDM 900 - totéž jako Caponord
V-Strom 650/100 - není to moc velká rozpočtovka?
CBF 1000 - na to jsem moc negativních reakcí nenašel
Transalp 650/700 - taky asi spolehlivá moto, ale při srovnání vůči GS 650 je asi Báwo lepší, ne?
Honda VFR 800 VTEC - ty budou už asi hodně vyhoněné, na ciferníku 50000 najetých km za 15 let je výsměch
Fazer - tuctovka, ale na dálky no problem

Budu rád za postřehy, nebo další tipy. Rozpočet 100k.

Naposledy editováno 02.03.2019 16:44:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na dloooooouhé cesty

27.8.2019 v 18:22 | Nahoru | #1

Brůča. píše: Rado_> Od vynálezu automatického mazání o řetězu téměř nevím..............umytí jednou ročně. Dokonce i na ostrém enduru jsem měl ztrátové mazání - nádobku od brzdové kapaliny z Lada Niva a z akvaristických potřeb regulační šroubek ke vzduchování, kterým jsem nastavil kapání podle hustoty oleje a venkovní teploty. Já bych si díky těmto zkušenostem a bylo-li by na výběr zvolil řetěz. K 1200 GT a R 1150 GS volbu nemají.

M900 nic takového nemá

(reakce na) Moto na dloooooouhé cesty

27.8.2019 v 21:19 | Nahoru | #2
Rado_> To neřeš. Teď máš stroj, který při troše alespoň základní péče má předpoklady sloužit až do tvého motorkářského důchodu. A hlavně, alespoň podle té fotky, co jsi sem dával, na svůj rok vzniku v opravdu pěkném a zachovalém stavu. Tak ať slouží a jsi s ním spokojen.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 Včera v 22:14 lifik
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 Včera v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 Včera v 09:24 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders


TOPlist