bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto na dloooooouhé cesty
Po 10 letech jsem se zbavil Monstera, se kterým jsem najel 90000 km (bez nehody) vesměs vše po zemích exSSSR. Svezení bylo parádní, ale je to motorka bez originální možnosti báglů/kufrů a jiných cestovatelských doplňků. Navíc se chci letos vydat k Bajkalu... A tak přemýšlím.... Střelbu už nejezdím, jasně že semtam když je pěkná cesta to osolím, ale je to spíše výjimka než pravidlo. Takže vybírám....

Nechci nic přetechnizovaného, cestuju sám a ne moc naložený (pokud něco potřebuji, tak si to v tom Rusku koupím, nic navíc sebou netahám), takže objem motoru nemusí být ani těch 1000....

Logicky se nabízí Multistrada 1000 DS (vzducháč, nic složitého) ale nebráním se i jíným univerzálům...

BMW 650 GS - sice jednobuch, ale podle mě o moc více vibrací, než na Monster 900 tam není....
Aprilia Caponord - sice jsem na ni neseděl, ale od pohledu se mi jeví vysoká (mám 175cm)
TDM 900 - totéž jako Caponord
V-Strom 650/100 - není to moc velká rozpočtovka?
CBF 1000 - na to jsem moc negativních reakcí nenašel
Transalp 650/700 - taky asi spolehlivá moto, ale při srovnání vůči GS 650 je asi Báwo lepší, ne?
Honda VFR 800 VTEC - ty budou už asi hodně vyhoněné, na ciferníku 50000 najetých km za 15 let je výsměch
Fazer - tuctovka, ale na dálky no problem

Budu rád za postřehy, nebo další tipy. Rozpočet 100k.

Naposledy editováno 02.03.2019 16:44:32

1 reakcí na tento příspěvek Moto na dloooooouhé cesty

2.3.2019 v 20:30 | Nahoru | #1
strabonits > škatulkování neberu jako dogma. Ducati Monster 900ie je 1000x sportovnější, než Fazer a najel jsem s ním po "SSSR" 90 tisíc bez problémů, a to jsem zdaleka nejezdi jen po A+++ cestách. Pri vhodné volbě pneu (cestoval jsem vždy na Dunlop Roadsmart II) a nastavení podvozku to dáš i na Panigale, pokud to zvládne Tvá tělesná schránka

gege1 > TDM900 zvážím, hodně dálkových cestovatelů na ní jezdí... NENÍ TO MOC VYSOKÉ?

Naposledy editováno 02.03.2019 20:34:03

(reakce na) Moto na dloooooouhé cesty

2.3.2019 v 20:42 | Nahoru | #2
Rado_> Není vysoké. Sedlo je +/- centimetr stejně vysoké jako V-Strom 650 , ale je užší. Celkově je ta motorka užší , takže z ní dosáhneš líp. Měl jsem Stromka 650 2007 a teď jezdím na TDM900 2006 a Suzuki je prostě "bachratější" ...
Oproti V-Stromu to má 2 slabiny , je zpřevodovaná do rychla , takové to courání na dvojku těsně nad volnoběhem ( typicky popojíždění po městě ) motorce moc nevoní a má to přední 18' kolo , takže výběr pneu je menší...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 17.4.2024 v 09:24 ja1


TOPlist