bmw_r1300gs_cartec

Téma: Moto pojištění

2.3.2019 v 10:40
Zdravím,
mám před sebou druhou sezonu, kdy bych si rád vyjel někam dál do blízkého zahraničí. A protože nemám funglovku, ale takovou starší babičku, tak jsem přemýšlel o nějakém pojištění - asistence v případě nějakého problému.
Rád bych hlavně zprostředkování odtahu v případě poruchy/nehody do servisu. Zkrátka nechci se dostat do situace, kdy by mi někde v zahraničí odešla motorka, popřípadě bych to někde nějak ošklivě položil a já bych neměl komu zavolat a horko těžko bych sháněl a domlouval nějakou pomoc. Prostě abych měl v tomhle směru jistotu, kdyby něco...
Doporučil by někdo nějakou pojišťovnu s kterou už má třeba dobrou zkušenost?

Předem díky za tipy.
1 2

2.3.2019 v 10:51 | Nahoru | #1
Pro začátek bych zkusil tohle....

2.3.2019 v 11:14 | Nahoru | #2
Gahan37> 2 a více let starší příspěvky pro mě nejsou moc aktuální...

2.3.2019 v 11:40 | Nahoru | #3
Jestli není levnější kamarád s vozíkem....Teda pokud nejedeš moc daleko.

2 reakcí na tento příspěvek Moto pojištění

2.3.2019 v 12:05 | Nahoru | #4

2.3.2019 v 12:12 | Nahoru | #5
Jo a není tam ani finanční limit jako třeba u Moto-Care 35tis.

2.3.2019 v 18:52 | Nahoru | #6

js-strom píše: Mám Allianz, Plus Maxi. Odtah na tebou určené místo, třeba domů, bez omezení limitu kilometrů. Cena 1200kč ročně. Zkušenost byla jedna a funguje to. Z Itálie za tu cenu, bych se nedostal ani omylem.

A to máš na mašinu ? - co jsem pročmuchal ,tak tam píší jen o os. autě

2.3.2019 v 19:29 | Nahoru | #7

2.3.2019 v 19:29 | Nahoru | #8
Malp> Jj, na mašinu. Mám tam teda i povinné ručení, takže nevím jestli to jde samostatně

2.3.2019 v 19:59 | Nahoru | #9

2.3.2019 v 20:11 | Nahoru | #10
Ja mam od UAMK http://uamk.cz/motohelp
Zatim jsem s nimi zadny problem neresil. Vyhodou pro me je, ze to neni vazane na konkretni motorku, protoze mam motorek vic.
V minulosti jsem mel i MotoCare od Europe Assistance a tam problem s odtahem z Nemecka zadny nebyl. Bylo to asi 150 km. Nicmene na foru jsem tu nekde cetl negativni recenze.
Asistenci k povinnemu ruceni (od Ceske pojistovny) jsem taky vyuzil, ale tam je ten limit smesne maly, takze jsem doplacel (odtah za 4000, z toho pulku jsem platil ja).

2.3.2019 v 21:37 | Nahoru | #11
Také jsem si dokupoval od UAMK. Zatím ( doufám nikdy ) jsem ho ještě nevyužil.

3.3.2019 v 16:23 | Nahoru | #12

se-se píše: já mám u Kooperativy povinné i havarijní bez pojištěni krádeže s malou spoluúčastí za 7 200 ročně a k tomu si uzavírám krátkodobé připojištění podle toho kam jedu. Loni jsem asi za 2500 přikoupil na 4 týdny plné pojištění proti krádeżi motorky a všech zavazadel. Funguje to u nich bezvadně.

Tak já teda bych už u Kooperativy nepojistil nic , minulý rok jsem se u nich pojistil i s odtahem a nechali mě v Albánii . zjednodušeně byla jejich odpověd Pomož si sám

3.3.2019 v 16:31 | Nahoru | #13
Ještě k příspěvku kolega co byl se mnou se teda jen zajímal jestli by pro něj přijeli, byl ale pojištěný u jiné pojištovny ted si nevzpomenu jaké ,tak tam volal ,proběhl normal rozhovor a světe div se posílali pro něj odtahovku . Takže někde to jde ale u koop určo nee .

3.3.2019 v 16:37 | Nahoru | #14
salman> tak já mám z loňska opačnou zkušenost z Norska. Šlo sice jen o odtah do nejbližšího pneuservisu, ale bylo to uprostřed noci. Zafungovali perfektně, zatímco místní linka 112 i místní žlutý anděl naprosto selhali. Já mám ale havarijní, także jestli máš třeba jen povinný, tak možná je tam menší asistence

2 reakcí na tento příspěvek Moto pojištění

3.3.2019 v 19:02 | Nahoru | #15
Já mám špatnou zkušenost s Kooperativou. Nechali nás stát v noci na dálnici u Kasselu. Nechtěli nám pomoct protože jsme nevěděli nějaký kód služby či co. Do dnes nevím jaký kód po nás tehdy chtěli.

3.3.2019 v 19:10 | Nahoru | #16
dave-lister> Meli na mysli uroven asistence, kterou ma clovek zaplacenou. V minulosti to byl nejaky kod "A44" nebo tak neco. Tenhle kod by mel byt na asistencni karticce, kterou by mel clovek vozit spolu se zelenou kartou. Samozrejme kdyby byla vule pracovnika pomoct, tak by to asi nejak dohledal sam treba podle SPZ v databazi smluv.

3.3.2019 v 19:11 | Nahoru | #17
dave-lister> to je fakt divný já jsem řekl jen RZ a pak už to byl z jejich strany naprosto profesionálni zásah. A v noci. A i jinak, když jsem ztratil zelenou kartu, jen jsem zavolal pani c omě má na starosti a za 3 dny jsem ji měl. Mám u nich 4 pojistky.

Naposledy editováno 03.03.2019 19:12:26

3.3.2019 v 19:41 | Nahoru | #18
_Hans_> Ano kartičku jsme měli, ale bohužel ten člověk který jí vyplňoval tam do té kolonky kód nevypsal. Byla klika že v tom místě dálnice dost klesá. Na neutrál jsme dojeli o nějaký km dál a auto nechali na sjezdu pro otáčení údržby. :D V autě jsme přenocovali a ráno jsme jeli domů. :D Auto jsme domů odtáhli asi až za dva dny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pojištění

3.3.2019 v 20:22 | Nahoru | #19
se-se> No já se šel připojistit ,a přímo na pobočku osobně . Vysvětlil jsem kam jedu do kterých zemí a co chci . Ta baba tam mi to vypsala a šel jsem .Chtěl jsem hlavně ten odtah kdyby něco no a když se to vážně stalo tak mi asistenčka řekla že do Albánie nejezdí provolané s nima 2 litry a zbytečně .Tak asi tak moje zkušenost.

3.3.2019 v 20:25 | Nahoru | #20
salman> Moje řeč, vyhozený prachy. V létě je toho plný facebook a lidi třeba nadávají na nějaký moto-care. Taky jim nikdo nikdy nepomohl.

3.3.2019 v 20:51 | Nahoru | #21
salman> dobrá informace, letos do Albánie jedem tak se na to v Kooperativě zeptám předem

3.3.2019 v 22:11 | Nahoru | #22
čus, zde je taky jedna alternativa, ale asi jen pro evropu

4.3.2019 v 12:32 | Nahoru | #23
Já si už pár let platím MotoCare od EuropeAssistance. Zatím jen jedna zkušenost a to pozitivní, nechala mě mašina předloni v létě na Rujáně v Německu a byl potřeba odtah zpět do ČR. Zajistili mi odtah na druhý den, zaplatili hotel, odvezli mě domů do Nymburka a motorku do mého domovského servisu v Praze. V sumě sranda za nějakých 25k, takže za to se ta tisícovka za pojištění vyplatila.
Trochu jsem se bál, protože jsem na MotoCare také četl mnoho negativního, ale ve finále pomohli - sice nejdříve zkoušeli na telefon různé rady jako odstavte motorku někde na parkovišti a jeďte domů vlakem a pošlete pak účet, my máme na návrat motorky do ČR 2 týdny a pak vám ji přivezeme, ale nakonec jsme si porozuměli a pomohli rychle.
Ale je pravda, že o UAMK Moto Help teď taky uvažuji, je to prakticky za stejnou cenu tak si to ještě porovnám - mám do června čas.

4.3.2019 v 17:40 | Nahoru | #24
Mám povinné ručení u Slávie a ta využívá služeb Global Assistance. Máte s nima nějaké zkušenosti?

4.3.2019 v 21:18 | Nahoru | #25
Global Assistance je dcera Kooperativy a zajišťuje asistence i Kooperativě a ČPP. Zkušenosti klientů jsou zatím normální, nestěžovali si.

5.3.2019 v 15:33 | Nahoru | #26
Nechci zakladat nove vlakno, tak se optam tady. Mate nekdo zkusenost s KTM Asistenci ? Dostal jsem ji na rok ke koupi nove machiny a nastesti jsem nemusil vyuzit, ale premyslel jsem, ze bych to prodlouzil.

Diky

Tomas

5.3.2019 v 22:59 | Nahoru | #27
Já mám doteď pojištění MotoCare, využil jsem ho 1x na Slovensku při defektu pneu a spokojennost, do 40 min, přijelo asistenční vozidlo s mechanikem a na místě opraveno. Když koukám na pojištění od ÚAMK,tak je to hodně podobné,jak cenově,tak s nabídkou služeb.....

6.3.2019 v 18:11 | Nahoru | #28
Tomas9010>

Taky by mě to zajímalo :) Platí mi do Května/2019.

6.3.2019 v 21:19 | Nahoru | #29
tak Kooperativa z Albanie opravdu nedopravuje. Doporučili mě obrátit se na Global Asistance

29.5.2019 v 15:47 | Nahoru | #30

ale to je cena jen za tu extra asistenci, že? Pojistka co jsem se ptal v u nich v základu vyjde na cca 2.400,- což je o litr víc než mám u české se stejným plněním...

Kdyby byla možnost tuto asistenci dokoupit bez ohledu u jaké pojišťovny je člověk pojištěn, tak by to nebylo špatný.