bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Quickshifter
26.2.2019 v 12:36
Uvažuji o montáži quickshifteru od Healtech iQSE-1 na Z900. Máte někdo zkušenost ?

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 13:09 | Nahoru | #91

BlackSabbath píše: Protože je to pohodlné, návykové a lidem se to líbí.


na tomhle se shodnem určitě

BlackSabbath píše: Proč je spousta jiných věcí, jako např. radiální brzdy na cestovních motorkách (což bylo původně určeno pro závodní motorky)?


naprosto úúúúplně k hovnu, stejně jako ten QS

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 16:13 | Nahoru | #92
D

Naposledy editováno 14.12.2020 12:32:06

2 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

1.5.2019 v 16:25 | Nahoru | #93
No kdyz jsme u toho co kdo psal, ja psal ze to jinak nez pres spojku nepujde, ..a podle vsech racionalnich uvah jsem uz absolutne presvedenej ze pro razeni dolu je mnohem zasadnejsi skutecne ta spojka - naknec ta Murkinem velmi spravne zminena antihopova ! (tu teda taky nevim jestli Zed ma)
ten elektronickej plyn tomu muze samozrejme dost pomoct-odlehcit, ale tak rychlej zadnej motor na svete fakt neni aby hned z fleku zmenil otacky

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

1.5.2019 v 16:37 | Nahoru | #94
Kerut: kola v prevodovce se taky hned z fleku nepresouvaji...

Muze tam by i delsi krok pres misto kde se stává falešnej neutral

Naposledy editováno 01.05.2019 16:39:41

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 16:47 | Nahoru | #95
assassin> hele jako jo, ale ty casy jsou fakt kratoucky,.. vzdyt pro QS se bezne nastavuje 30-80ms tusim ? a to uz je cas vcetne rezervy vsech odezev na mechanicky zprevodovani (radicku, vidlicky atd) takze to samotne zarazeni v prevodovce bude radove treba 1/2 spis 1/3 z toho.. tohle bez hodne slusny laborky, tenzometru a pod. asi nevyargumentujeme no,..

ber to tak ze vlastne ten tebou zminenej cas na presun kol, je prkticky celej cas kterej ma motor (ve chvili presunu vlasten odlehcenej) na to roztoceni.. je to fakt straslive malo.. ten motor se samozrejme postupne roztoci takze to tim
(statisticky, uanvova pevnost..) dost odlehci, ale ze by to fakt stihl hned na prvni po zarazeni nasledujici expanzi, to je scifi..

Naposledy editováno 01.05.2019 16:51:53

Quickshifter

1.5.2019 v 16:51 | Nahoru | #96
Jasny, ani na to nemam cas, pisu jen kdyz jedu na lanovce na kopec :D

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 18:12 | Nahoru | #97
kerut>
Citace z brožury k Z900 :

Navržena dle požadavků závodního oddělení, Assist & Slipper spojka využívá dvou typů vaček ( asistenční a prokluzové ) k přitlačení lamel, nebo naopak k jejich rozpojení. Během běžné jízdy lamely přitlačovány k sobě. Toto umožńuje snížit sílu přítlačných pružin spojky, což má za následek lehčí ovládání spojkové páčky. Při náhlém velkém brzdném účinku motoru během podřazování, dochází k odlačení spojkového koše a tedy k rozpojení spojkových lamel. To zabrání zadní pneumatice poskakování, případně zablokování.

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 19:31 | Nahoru | #98
.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:32:19

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

1.5.2019 v 19:56 | Nahoru | #99
Jarin55> tak to je konecne poradny slovo do pranice, chlape takze dolu radis presne jak ja tvrdim diky spojce, ne kvuli tomu dodelavanemu QS kterej (jak od zacatku pisi HMS a Dakarista) by zastaval funkci blipperu.. BTW ta spojka pobere dost ale taky ne vsechno, a bez toho elektronickeho plynu to taky nedelas uplne nejlip jaromire (rozumej, prevodovka nedostane velkej kout ale nejakej malej dostane protoze musi udelat to co by udelal ten bliper,.. jen to udela "mekceji" protoze neprenese zpet plny moment ale nejakoui cast (podle toho jak mas tu spojku nastavenou) tzn, nedostane nafackovano poradne, ale trosku samozrejme taky...

HMS> tak to si zase pis ze ta zabere na prvni impulz, protoze ten spojkovej kos vazi skutecne skoro nic, a pri zaberu antihopu se zveda ten kos - ted abys mi dobre rozumel, kdyby na tech pruzinkach spojky visela velka hmota, bude setrvacnosti branit jejich otevreni a tudiz prokluzu (klasicka dynamika hmota na pruzine atd..), ale ty pruzinky tu (temer) zadna hmota nebrzdi - kouzlo mechaniky

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 21:04 | Nahoru | #100

BlackSabbath píše: Tak to mě těší... Hele já nemám přímo s Healtechem zkušenost, můžu se pokusit o něm něco zjistit, jaké s ním jsou zkušenosti, atd. Za sebe můžu říct, že mě to taky bavilo, když jsem si půjčil motorku s QS z výroby. Zjišťoval jsem, co tam dát, aby to pokud možno co nejméně škodilo převodovce. Mechanikem mi byla doporučena Cordona a odladění na brzdě. Takže to samé můžu doporučit tobě. Jinak obecně do toho běž, pokud se ti to líbí a baví tě to. Je to fajn. Pokud má motorka el. plyn, můžeš dát i řazení bez spojky dolů, ale to nevím, jestli Z900 má.
U toho Healtechu by měla být výhoda, že nemusíš mít další jednotku a nebo upravovat standartní ECU.


Tak teď mně nějak vypadlo, že už to máš na motorce. Takže je tahle diskuze asi zbytečná a uvidíme časem, jestli se převodovce něco stane...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 21:46 | Nahoru | #101
k.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:32:33

(reakce na) Quickshifter

1.5.2019 v 21:52 | Nahoru | #102
HMS> vsak jasne, taky nepobere vsechno, ale tu cast momentu na kterou je nastavena pobere.. v soucinnosti s tim blipperem (jak od zacatku tvrdim blipper samotnej to taky nepobere vsechno, nema sanci) a jak spravne pise Dakarista zdravym rozumem to muze dohromady jaks taks fungovat.. ja bych to stejne vymackl odradil a pak zas pustil (s AH nebo dokonce volnobezkou klidne na prase, a bez toho teda radsi opatrne ...neb lide nejsou k letani uplne nejlip uzpusobeni :D)

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

12.6.2019 v 11:00 | Nahoru | #103
Další zkušenosti z provozu .
Po počáteční spokojenosti se začaly objevovat problémy a to že při vyšších otáčkách (5000 a výše) se samovolně odstavovalo vstřikování i když nebyl požadavek na řazení, tj. bez doteku řadičky. To bylo samozřejmě velmi nepříjemné, zejména při předjíždění. Řešení nakonec bylo velmi jednoduché. Zjistilo se, že je nevhodně umístěné čidlo. Jednak v místě původní polohy nešlo dodržet požadovaných 5 Nm při utahování šroubu, což výrobce požaduje dodržet a druhak bylo čidlo asi i ovlivňováno vibracemi sklopeného policajta. Po umístění čidla do nové polohy a použití fabrického nastavení parametrů funguje vše tak jak má.


Na obrázku nová poloha, původní byla na šroubu na hřídeli s tisícihranem.



Naposledy editováno 12.06.2019 11:34:38

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

12.6.2019 v 12:19 | Nahoru | #104
na tom puvodnim umisteni to bylo jako pod tim sroubem co stahuje tisicihran ???

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

12.6.2019 v 13:01 | Nahoru | #105
Jak funguje ten Healtech, když řadíš se spojkou? Taky vypíná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 13:57 | Nahoru | #106

kerut píše: na tom puvodnim umisteni to bylo jako pod tim sroubem co stahuje tisicihran ???



Ano, přesně tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 14:02 | Nahoru | #107

dakarista píše: Jak funguje ten Healtech, když řadíš se spojkou? Taky vypíná?



Když řadíš se spojkou, QS je neaktivní. Navíc Healtech má apku pro android do mobilu, kde si přes modrý zub můžeš nastavovat všechny parametry. Umožňuje i softwarově QS deaktivovat (např. když jezdíš po městě). Deaktivace je možná i hardwarově, v dodávce je klemovací bazmek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 14:20 | Nahoru | #108
Jarin55> a fungovalo (spis nefungovalo) to tam proboha jak , to bralo jako deformaci z te priruby, vzdyt na tom sroubu se zadnej moment/sila neprenasi ? ten sroub tam drzi sevrenej ten tisicihran, kdyz ho dotahnes malo (jak psies z manualu) tak tam asi deformace bude, ale to je tedy dost prasarna......
..novy umisteni je naprosto spravne, presne tam to patri

(reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 15:38 | Nahoru | #109
kerut> Montoval to servis , předpokládal jsem, že vědí co dělají. Já měl rozpůlenný motor naposledy u Jawy Californian ( cca 1972), měnil jsem kolečka a vybrušoval věčně zadřený válce. Chodil jsem stát frontu do jediné prodejny v Křížovnické, kde prodával pan Chytrý. Vše bylo originál Californian, akorát když jsem to přinesl domů, nic nepasovalo. Od té doby už jsem svoje mechanické aktivity opustil a vše svěřuji servisu. Asi tak.

Naposledy editováno 12.06.2019 16:02:35

(reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 16:09 | Nahoru | #110

Jarin55 píše: Když řadíš se spojkou, QS je neaktivní. Navíc Healtech má apku pro android do mobilu, kde si přes modrý zub můžeš nastavovat všechny parametry. Umožňuje i softwarově QS deaktivovat (např. když jezdíš po městě). Deaktivace je možná i hardwarově, v dodávce je klemovací bazmek.



A jak to pozná, že řadíš se spojkou?

Quickshifter

12.6.2019 v 17:13 | Nahoru | #111

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

12.6.2019 v 17:54 | Nahoru | #112
Tak nepozná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 18:00 | Nahoru | #113

dakarista píše: Tak nepozná



A co z toho plyne ? Pouč mě.

(reakce na) Quickshifter

12.6.2019 v 18:58 | Nahoru | #114
Jarin55> tak technicky v podstate nic, ...jen to ze ten QS nemuze byt neaktivni, kdyz to nepozna, zejo

...jinak dobrej servis, to teda asi mozna jezdi jinam

Quickshifter

3.4.2020 v 09:53 | Nahoru | #115
Ma nekdo zkušenost s Quick shiftrem Plug&Play ? Na 1290 ktm?

(reakce na) Quickshifter

4.4.2020 v 05:42 | Nahoru | #116

Jarin55 píše: Další zkušenosti z provozu .
Po počáteční spokojenosti se začaly objevovat problémy a to že při vyšších otáčkách (5000 a výše) se samovolně odstavovalo vstřikování i když nebyl požadavek na řazení, tj. bez doteku řadičky. To bylo samozřejmě velmi nepříjemné, zejména při předjíždění. Řešení nakonec bylo velmi jednoduché. Zjistilo se, že je nevhodně umístěné čidlo. Jednak v místě původní polohy nešlo dodržet požadovaných 5 Nm při utahování šroubu, což výrobce požaduje dodržet a druhak bylo čidlo asi i ovlivňováno vibracemi sklopeného policajta. Po umístění čidla do nové polohy a použití fabrického nastavení parametrů funguje vše tak jak má.


Na obrázku nová poloha, původní byla na šroubu na hřídeli s tisícihranem.

taky je dobrý si na tu tyčku dát ještě kontra matku, při těch 5nm se to za chvilku zase povolí, mě se tam nevešla, tak sem druhou matku zabrousil cca na polovinu, pak to drželo

Quickshifter

9.4.2020 v 15:03 | Nahoru | #117
Na konci sezony mi odesla prevodovka...QS mam (FZ1 >55tkm). Nicmene odesla 5tka a zjistil jsem ze motor R1 RN13 co ma i fazer prave na 5a6kvalt trpi(vyrobni nemoc motoru rn12) .A ano po rozebrani bylo videt, ze krom vydlicky radicich kamenu 5tky byl i 6tka jeta. Kazdopadne QS vzdy radil vyssi kvalt (4,5,6) velice krasne hladce se zdalo. Pouzival jsem fixni cas <50ms a QS fungoval az od >6500rpm. Jinak prevodovka mi neodesla zrovna pri orkuhu/sportovni jizde/drag race(co taky parkarat jela), ale pri normalnim razeni se spojkou-kdyz jsem s 3plnymi kufry+tankvak+stan a pritelkyni(51kg) jel na motodovolenou(ps:priznavam sviznejsi tempo)
Pres zimu jsem sehnal krasnou pouzitou prevodovku komplet. A asi budu pouzivat delsi casy i kdyz to krapet skubne projistotu (+55ms). Navic prvni kvalty ktere s QS nesly zrovna jemne(je tam vetsi prevod pomer) byly krasne. Tak snad to byla ta vyrobni nemoc R1 nez QS.
Osobne si myslim ze pro motorky s antihopovou spojkou je QS vhodnejsi. Kazdopadne pro sportovni uziti je QS suprova vec, pro cestovani v paru nadbytecnost

Jinak ten dotaz na razeni s QS a pouzivani spojky = tam neni rozdil oproti bez QS

Quickshifter

26.7.2020 v 23:07 | Nahoru | #118
Má někdo setup quicksifter healtech na zx10r 2004 nebo podobnou motorku. Doladíme si. Díky.

2 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

29.7.2020 v 15:39 | Nahoru | #119
Zdravím komunitu. Vlastním SpeedTripla z 2005. Chtěl bych Qs/Blipper. Moje představa je skopat kvalty při brzdění, samozřejmě se zavřeným plynem. QS easy od Healtechu to neumí ( nedává meziplyn) Máte zkušenost nebo víte o nějakém výrobci co toto řešení poskytuje?

(reakce na) Quickshifter

30.7.2020 v 15:29 | Nahoru | #120

Čiliman píše: Zdravím komunitu. Vlastním SpeedTripla z 2005. Chtěl bych Qs/Blipper. Moje představa je skopat kvalty při brzdění, samozřejmě se zavřeným plynem. QS easy od Healtechu to neumí ( nedává meziplyn) Máte zkušenost nebo víte o nějakém výrobci co toto řešení poskytuje?


Tvoje motorka už má elektronický plyn?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 34 2.2.2024 v 13:33 docent
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 zahadnytajemny 9 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 Jirrri 2 27.8.2023 v 21:56 Jirrri
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Výběr moto Yamaha FZ1 N, Yamaha MT-09, Kawasaki Z900, Triumph S... ondrastoud 22 12.6.2023 v 08:30 jawatar


TOPlist