BlackSabbath píše: Protože je to pohodlné, návykové a lidem se to líbí.
na tomhle se shodnem určitě
BlackSabbath píše: Proč je spousta jiných věcí, jako např. radiální brzdy na cestovních motorkách (což bylo původně určeno pro závodní motorky)?
naprosto úúúúplně k hovnu, stejně jako ten QS
2 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
ten elektronickej plyn tomu muze samozrejme dost pomoct-odlehcit, ale tak rychlej zadnej motor na svete fakt neni aby hned z fleku zmenil otacky
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Muze tam by i delsi krok pres misto kde se stává falešnej neutral
Naposledy editováno 01.05.2019 16:39:41
ber to tak ze vlastne ten tebou zminenej cas na presun kol, je prkticky celej cas kterej ma motor (ve chvili presunu vlasten odlehcenej) na to roztoceni.. je to fakt straslive malo.. ten motor se samozrejme postupne roztoci takze to tim
(statisticky, uanvova pevnost..) dost odlehci, ale ze by to fakt stihl hned na prvni po zarazeni nasledujici expanzi, to je scifi..
Naposledy editováno 01.05.2019 16:51:53
Citace z brožury k Z900 :
Navržena dle požadavků závodního oddělení, Assist & Slipper spojka využívá dvou typů vaček ( asistenční a prokluzové ) k přitlačení lamel, nebo naopak k jejich rozpojení. Během běžné jízdy lamely přitlačovány k sobě. Toto umožńuje snížit sílu přítlačných pružin spojky, což má za následek lehčí ovládání spojkové páčky. Při náhlém velkém brzdném účinku motoru během podřazování, dochází k odlačení spojkového koše a tedy k rozpojení spojkových lamel. To zabrání zadní pneumatice poskakování, případně zablokování.
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
HMS> tak to si zase pis ze ta zabere na prvni impulz, protoze ten spojkovej kos vazi skutecne skoro nic, a pri zaberu antihopu se zveda ten kos - ted abys mi dobre rozumel, kdyby na tech pruzinkach spojky visela velka hmota, bude setrvacnosti branit jejich otevreni a tudiz prokluzu (klasicka dynamika hmota na pruzine atd..), ale ty pruzinky tu (temer) zadna hmota nebrzdi - kouzlo mechaniky
BlackSabbath píše: Tak to mě těší... Hele já nemám přímo s Healtechem zkušenost, můžu se pokusit o něm něco zjistit, jaké s ním jsou zkušenosti, atd. Za sebe můžu říct, že mě to taky bavilo, když jsem si půjčil motorku s QS z výroby. Zjišťoval jsem, co tam dát, aby to pokud možno co nejméně škodilo převodovce. Mechanikem mi byla doporučena Cordona a odladění na brzdě. Takže to samé můžu doporučit tobě. Jinak obecně do toho běž, pokud se ti to líbí a baví tě to. Je to fajn. Pokud má motorka el. plyn, můžeš dát i řazení bez spojky dolů, ale to nevím, jestli Z900 má.
U toho Healtechu by měla být výhoda, že nemusíš mít další jednotku a nebo upravovat standartní ECU.
Tak teď mně nějak vypadlo, že už to máš na motorce. Takže je tahle diskuze asi zbytečná a uvidíme časem, jestli se převodovce něco stane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
Naposledy editováno 14.12.2020 12:32:33
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Po počáteční spokojenosti se začaly objevovat problémy a to že při vyšších otáčkách (5000 a výše) se samovolně odstavovalo vstřikování i když nebyl požadavek na řazení, tj. bez doteku řadičky. To bylo samozřejmě velmi nepříjemné, zejména při předjíždění. Řešení nakonec bylo velmi jednoduché. Zjistilo se, že je nevhodně umístěné čidlo. Jednak v místě původní polohy nešlo dodržet požadovaných 5 Nm při utahování šroubu, což výrobce požaduje dodržet a druhak bylo čidlo asi i ovlivňováno vibracemi sklopeného policajta. Po umístění čidla do nové polohy a použití fabrického nastavení parametrů funguje vše tak jak má.
Na obrázku nová poloha, původní byla na šroubu na hřídeli s tisícihranem.
Naposledy editováno 12.06.2019 11:34:38
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
kerut píše: na tom puvodnim umisteni to bylo jako pod tim sroubem co stahuje tisicihran ???
Ano, přesně tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
dakarista píše: Jak funguje ten Healtech, když řadíš se spojkou? Taky vypíná?
Když řadíš se spojkou, QS je neaktivní. Navíc Healtech má apku pro android do mobilu, kde si přes modrý zub můžeš nastavovat všechny parametry. Umožňuje i softwarově QS deaktivovat (např. když jezdíš po městě). Deaktivace je možná i hardwarově, v dodávce je klemovací bazmek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
..novy umisteni je naprosto spravne, presne tam to patri
Naposledy editováno 12.06.2019 16:02:35
Jarin55 píše: Když řadíš se spojkou, QS je neaktivní. Navíc Healtech má apku pro android do mobilu, kde si přes modrý zub můžeš nastavovat všechny parametry. Umožňuje i softwarově QS deaktivovat (např. když jezdíš po městě). Deaktivace je možná i hardwarově, v dodávce je klemovací bazmek.
A jak to pozná, že řadíš se spojkou?
1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter
dakarista píše: Tak nepozná
A co z toho plyne ? Pouč mě.
Jarin55 píše: Další zkušenosti z provozu .
Po počáteční spokojenosti se začaly objevovat problémy a to že při vyšších otáčkách (5000 a výše) se samovolně odstavovalo vstřikování i když nebyl požadavek na řazení, tj. bez doteku řadičky. To bylo samozřejmě velmi nepříjemné, zejména při předjíždění. Řešení nakonec bylo velmi jednoduché. Zjistilo se, že je nevhodně umístěné čidlo. Jednak v místě původní polohy nešlo dodržet požadovaných 5 Nm při utahování šroubu, což výrobce požaduje dodržet a druhak bylo čidlo asi i ovlivňováno vibracemi sklopeného policajta. Po umístění čidla do nové polohy a použití fabrického nastavení parametrů funguje vše tak jak má.
Na obrázku nová poloha, původní byla na šroubu na hřídeli s tisícihranem.
Pres zimu jsem sehnal krasnou pouzitou prevodovku komplet. A asi budu pouzivat delsi casy i kdyz to krapet skubne projistotu (+55ms). Navic prvni kvalty ktere s QS nesly zrovna jemne(je tam vetsi prevod pomer) byly krasne. Tak snad to byla ta vyrobni nemoc R1 nez QS.
Osobne si myslim ze pro motorky s antihopovou spojkou je QS vhodnejsi. Kazdopadne pro sportovni uziti je QS suprova vec, pro cestovani v paru nadbytecnost
Jinak ten dotaz na razeni s QS a pouzivani spojky = tam neni rozdil oproti bez QS
2 reakcí na tento příspěvek Quickshifter
Čiliman píše: Zdravím komunitu. Vlastním SpeedTripla z 2005. Chtěl bych Qs/Blipper. Moje představa je skopat kvalty při brzdění, samozřejmě se zavřeným plynem. QS easy od Healtechu to neumí ( nedává meziplyn) Máte zkušenost nebo víte o nějakém výrobci co toto řešení poskytuje?
Tvoje motorka už má elektronický plyn?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 34 | 2.2.2024 v 13:33 docent |
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 9 | 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58 |
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 | Jirrri | 2 | 27.8.2023 v 21:56 Jirrri |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Výběr moto Yamaha FZ1 N, Yamaha MT-09, Kawasaki Z900, Triumph S... | ondrastoud | 22 | 12.6.2023 v 08:30 jawatar |