bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s motorem Jawa 50 05
24.2.2019 v 11:22
Dobrý den,měl bych na vás dotaz.Renovuji motocykl Jawa 50 05,dnes jsem zkoušel motocykl startovat.Motor několikrát bez problémů naskočil a běžel.Při pohybu řídítek do krajní polohy se mírně zvýšili otáčky motoru(předpokládám špatně seřízený bowden u šoupátka.Z ničeho nic ale vyskočili otáčky,motor se na nich držel a nešel vypnout vypínačem na krytu světla.Musel jsem odpojit fajfku svíčky.
Nevíte prosím někdo čím to může být?Mockrát děkuji za rady.

Problém s motorem Jawa 50 05

24.2.2019 v 11:48 | Nahoru | #1
Zdar, to přidání plynu při otočení řiditek značí, že ti někde drhne bovden od plynu, jak otočíš, tak ti to zatáhne za něj, a to druhý bych tipoval, že ti to někde netěsní a saje to falešnej vzduch. Hledej pod válcem nebo pod hlavou. Ale už je to dávno, co jsem dělal fechtly. Nevybavuju si přesně jestli je pod hlavou taky těsnění. Naposled mi tohle udělala kejvačka a tam fouklo právě těsnění pod hlavou. Vypnul sem ji že jsem zastavil benzín. Na klíček taky nereagovala. Jinak hodně zdaru.

Problém s motorem Jawa 50 05

24.2.2019 v 12:27 | Nahoru | #2
A měl jsi rozpůleny motor ? Mi to dělalo gufero pod zapalkem nebo to může být těsnění pod válcem.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem Jawa 50 05

24.2.2019 v 20:29 | Nahoru | #3
Mockrát děkuji za rady.Motor půlený byl a dělal se komplet u pána,který to dělá pravidelně a byl mi doporučen v obchodě s Jawa díly,tak předpokládám,že tam je vše OK.Zeptám se možná hloupě.Mohl by to dělat zaseklý plovák?Jen nechápu,proč mi nejde motor po tom co sám vystřelí do otáček zhasnout přepínačem na krytu světlometu.

(reakce na) Problém s motorem Jawa 50 05

25.2.2019 v 16:30 | Nahoru | #4
Daudi> zaseklý plovák to spíš udusí, jak je moc benzínu tak to chcípne. Spíš bych tipnul že se ten bowden zasekl ještě o něco víc a nebo se kouslo šoupátko. Plus mne ještě napadá že pokud jsi ten motor trápil bez jízdy (chlazení) dostatečně dlouho, mohl ti chytnout samozápal, 05ky ještě namají hlavu se zhášecí štěrbinou u výfukového kanálu. Jinak samo se hlava dává bez těsnění, ale tísko ničemu v podstatě nevadí, jen se jím sníží komprese a tím i výkon.

Problém s motorem Jawa 50 05

26.2.2019 v 10:46 | Nahoru | #5
Pokud běží ve vysokých otáčkách bez zapalování je to DIESEL!
Ale pokud chcípnul po odpojení fajfky, tak nefunguje vypínač zapalování. Jinak by běžel dál i bez fajfky.

Naposledy editováno 26.02.2019 10:48:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... dom_burda 13 12.3.2024 v 19:51 kasssy
Jawa 50 indukční cívka [1, 2] Jawa 50/05, Jawa 50/05 Sport Pivo86 49 24.2.2024 v 19:42 Milos1
Ulomený kousek pístu Jawa 05 Jawa 50/05 Katalyzátor 18 29.11.2023 v 00:40 motovlk
co za výplet Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr dom_burda 15 26.11.2023 v 18:42 Milos1
Jawa 05 evidenční kontrola bez motoru Jawa 50/05 Bluecz98 19 27.10.2023 v 15:00 rg250


TOPlist