bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K 1200 RS
 
16.2.2019 v 11:09
Zdravim, chystam se koupit (mozna) K1200RS r.v. 1999, ale nic o ni nevim, poradil by mi nekdo? Je to dobrej stroj? Mam K1000RS, s ni jsem spokojenej a vim, ze to je drzak, trochu mi chybi 6tka, to se odrazi na spotrebe. Tak bych ji chtel koupit jeste segru. Pls poradte. Popr. na co pri loupi koukat. Dik J.

1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS

16.2.2019 v 11:27 | Nahoru | #1
Ahoj Rs 1200 sem měl tuším rok 2002,je to těžká kráva,jinak pohodlné,měl sem i tempomat.Na mém šíleně drnčeli plasty :/,otestuj si motorek ABS je po sedačkou a musí při zmáčknutí brzdy vrčet.Jinak asi klasika jako na kazde motorce

1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS

16.2.2019 v 12:41 | Nahoru | #2
K1000RS?To musí být opravdu ojedinělý kousek....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 14:02 | Nahoru | #3

kokoška. píše: ...otestuj si motorek ABS je po sedačkou a musí při zmáčknutí brzdy vrčet...



Pod sedačkou ti "nevrčel" motorek ABS, nýbrž elektro-hydraulický posilovač brzd, který '99 stejně nemá, takže po zmáčknutí brzdy určitě nic neuslyší.

Jinak K1200RS je jedna z mála motorek, od které jsem toho moc nečekal a o to víc mě příjemně překvapila. Pohotovostní hmotnost 285 kg, vypadá na papíře brutálně, ale jak se rozjedeš, motorka se krásně vodí a ani ti to nepřijde tak těžký. Motor táhne nezáludně odspodu až k vršku, takový trochu Hondí průběh, na svižné cestování ideální. Je to vcelku kovadlina, hřídele v motoru jsou opravdu hřídele, žádné tyčky, motor má zaděláno na "nesmrtelnost". Vystřídal jsem už hodně strojů a s Káčkem bych klidně uměl žít Každopádně osobně bych vybíral kousky právě bez zmíněného posilovače brzd.

(reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 20:32 | Nahoru | #4
sekáčmagor> jj. po 5km jsem se zamiloval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 20:35 | Nahoru | #5
Sete> diky moc, tak to po ni pujdu. Vim, ze jsou tezky, ale jak pises, nez se rozjedes.

1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS

16.2.2019 v 22:05 | Nahoru | #6
Od kterého ročníku nebo varianty to má elektrický posilovač brzd? Tento typ mě výhledově také zajímá a takovouhle blbost tam rozhodně nepotřebuji.

(reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 23:02 | Nahoru | #7
Freedoom> Koukni se ke mě do profilu............mám tam popsané RS i nynější GT. Jsou v podstatě téměř shodné.......liší se jen v detailech. RS do cca 150 000km bylo docela v pohodě a přitom dostávalo neskutečnou čočku. Lítalo furt v omezovači, honilo se po okruhu, dálnice v DE několika hodinové přesuny rychlostí neklesající pod 200km/h........stupačky odřené až ke gumě, stojan zkrz - takže bylo vidět do trubky........potom jsem se rozhodl doplnit kufry a začít cestovat. ODEŠEL POSILOVAČ BRZD - jde vyřadit - přijdeš o ABS, ale chtěl jsem mít aktivní tempomat a jinak to nešlo. PRASKLO SEDLO VENTILU - takže hlava dolů a opravit. Mojí blbostí při zpětné montáži došlo k povolení rozvodového kola - takže jsem si to dal ještě jednou a přihodil k tomu 8x sací ventil Začalo sáknout gufero kliky u spojky..........už jsem to neřešil - chtěl jsem to udělat rovnou se spojkou. Jinak mě vždy dovezlo domů..........dokonce i s prasklou tlakující hlavou jsem dojel ze Švýcarska domů.......jen jsem vyhodil termostat a do kopce netahal a dálnici než začalo pršet jsem jel cca 120km/h.........při dešti spadla teplota dolů, takže stoupla rychlost na mých oblíbených 100 - měl jsem tacho v mílích
Kdyby to byla blbá motorka, asi bych po cca 5letech neskočil do její sestry. Jen tě to po zvyknutí na hmotnost bude pořád zrychlovat a zjistíš, že dle pravidel se moc jezdit nedá. Já už jí zpomalil i připojením PaVíka, ale občas na něj zapomenu .............takže až uvidíš letět za motorkou vozík, víš odkud povane vítr

Píšeš o modelu, který nemá posilovač - odpadne jedna asi největší bolest. Bohužel budeš mít model kde byly stížnosti na aerodynamiku přední kapotáže a plexiskla. Pozor ještě na model se sníženým výkonem 72kw oproti 96kw. Při normální jízdě se to ani nepozná - uškrcený model má zase větší krouťák.............staří germáni nechtěly čtyřventilovou cihlu do Káček, že se musí více točit a že chtějí dvouventil, který byl pružnější. Takže BMW se snažilo upravit motory na větší krouťák a pár těchto motorů určených pro LTčko se dostalo i do RSa.

Jezdím cestovně - svižný cesťák, který se umí pověsit v Alpách i za sporta a pozlobit - jen tě utahá na brzdách, tam musíš být dříve kvůli hmotnosti stroje. Získáš podvozkem - nedává sice velkou zpětnou vazbu, ale je neskutečně stabilní. Když chceš svižnou jízdu, pohyb levého kotníku tě nemine. Když chceš přesun, kopneš doma za 6 a pojedeš od 50 - 250km/h. Díky této neskutečné pružnosti motoru bez jediného cuknutí jsem požadoval model s tempomatem. Hodně náchylný stroj na přední gumu - ojedeš ji dříve než zadek, chce foukat dle výrobce, nebo i trochu víc. Častěji spíná ventilátor chladičů - klidně ve městě při čekání na zelenou, ale jezdil jsem i v Africe při teplotách přes 40°C a uchladilo se to.

Moc hezká motorka to není, ale je to takový dělník co nemá kromě posilovače brzd moc slabin. Technika již lety prověřená a ještě poctivý materiál. Opravíš si to doma téměř vše svépomocí - pokud alespoň víš jak vypadá šroubovák a golasada. Jestli se rozhodneš, tak ať slouží.

(reakce na) K 1200 RS

16.2.2019 v 23:08 | Nahoru | #8
Deadman> 2001 - 2004 s posilovačem, některé modely i s tempomatem. Předchozí ročníky elektrický posilovač neměly.

(reakce na) K 1200 RS

18.2.2019 v 08:42 | Nahoru | #9
Freedoom> Já bych vybíral 2001 a novější. Lépe vypadá a mám pocit, že ergonomie posedu není tak sportovní. Posilovače se neboj. Je to o udržbě. Kdo totálně zanedbával výměnu brzdové kapaliny tak mohl mít problémy. Vzhledem k opravdovému nájezdu těchto motocyklu to není žádné pravidlo. I naloženou motorku ubrzdíš nádherně jedním prstem. Tyto stroje byly ještě stavěny na dlouhověkost. Za 40000 km jsem měnil pouze kapaliny, filtry a zadní destičky. Spotřeba 4,7 - 5,7 l. 100% spolehlivost.

1 reakcí na tento příspěvek K 1200 RS

19.2.2019 v 08:20 | Nahoru | #10
Hmm, a co převodovky, toho jsou u K1200 "plné internety"? Jinak taky trochu po nějaké koukám, ceny jsou docela lákavé (až podezřele).

(reakce na) K 1200 RS

19.2.2019 v 11:35 | Nahoru | #11
Ijon> To si pleteš s K1200GT od roku myslím 06. To je jiná motorka. K1200RS je stará dobrá létající cihla s položeným motorem a suchou spojkou. Žádný problémy tady nebyly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist