bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

20.2.2019 v 22:55 | Nahoru | #61

titus píše: Je na tom raketoplánu ještě vůbec něco origo z výroby



Rám, motor, brzdy, chladič

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

20.2.2019 v 23:58 | Nahoru | #62
se-se> tak v tom jsme na tom skoro podobne, vlastne az na ten chladic (..uprava/zahloubeni trmenu na stahlbusy se doufam nepocita )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

21.2.2019 v 00:01 | Nahoru | #63
kerut> tak já mám taky instalovaný vlast i kryt chladiče na výměnné síťky proti hmyzu a vlast ě na brzdách mám pancéřovky a ventilové odvzdušñováky i na motoru drobnosti jako teploměr oleje, výpustný ventil o!eje, řadička

Naposledy editováno 21.02.2019 00:05:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

21.2.2019 v 00:20 | Nahoru | #64
se-se> jj, takovy veci jako vypousteni vody a viko radicky mam upravovany taky a stahlbusy naprosta pecka, fakt jsem to ted kdyz jsem delal brzdy dost ocenil

..taxe vrhnem jeste na motory ne ? at to mame komplet ..ja bych jako vedel, titanovy ojnice o par desetin vyssi kvuli vetsi komresi, a leps(hc)i pisty, jenze to uz je na takove to "hrani si" docela velka polozka

(reakce na) ejektor na výfuk

21.2.2019 v 13:25 | Nahoru | #65
kerut> jestli myslíš Stahlbus odvzdušnění brzd, tak na to jsem nemusel nic upravovat, jen jsem je našrouboval a hotovo. To vypouštění oleje je taky Stahlbus

Do motoru se šťourat nechci, vybíral jsem motorku mimo jiné i kvůli velké životnosti motoru

Naposledy editováno 21.02.2019 13:26:15

ejektor na výfuk

10.3.2019 v 21:16 | Nahoru | #66
sliboval jsem fotky úprav 2019, tak tady jsou

ejektor na výfuk

11.3.2019 v 02:14 | Nahoru | #67
ta guma na kufru vypada jak zachrannej kruh, kterej ti tam tudiz jeste chybi !

ejektor na výfuk

11.3.2019 v 04:52 | Nahoru | #68
to musí bejt něco jako skrytá kamera a někdo sleduje reakce

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

11.3.2019 v 07:28 | Nahoru | #69
co bude další krok? Autopilot?
na tom bych fakt nikam jet nechtěl :/ zvlášť, když vezmeš v potaz to, že seš prakticky odkázanej jen na asfalt a tím pádem na "civilizovanou evropu" tak ti stačí vozit nepromok, platební kartu a čistý trenky... ale neber to jako nějaký rejpání, je to spíš na zamyšlení pro mě, jestli toho nevozím ještě zbytečně moc...

ejektor na výfuk

11.3.2019 v 07:41 | Nahoru | #70
když hodně přivřu oči, tak tam vidím Goldwinga , ale jinak na celek je to hroznej bastl....s tím si přece neužiješ víc jak s jakýmkoliv jiným autem

ejektor na výfuk

11.3.2019 v 08:15 | Nahoru | #71
Ty kjávo, ten heliport vzadu i s naváděcíma světlama No při bočním větru to musí být slušnej adrenalin

(reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 11:18 | Nahoru | #72
Harry007> dost jme najezdili po šotolinách ale ne že bych chtěl, jinak to nešlo. Loni jsme jeli pár set km iv opravdu hodně silným bočním větru. Musí se jet pomalu ale vozík motorku hodně stabilizuje. Jak je těžká, tak docela odolává nárazovýmu větru.

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

11.3.2019 v 12:00 | Nahoru | #73
Na co ta náhradní guma? To se ti jednou sjela, tak už ji budeš vozit vždy? To nechci vidět, co sebou budeš tahat, až ti jednou vysadí motor

e-a tu znacku jsi rozostřil proč? Na všech ostatních fotkách Taťána1 přiznanou máš

Naposledy editováno 11.03.2019 12:03:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 12:25 | Nahoru | #74
fockewulf> místo na náhradní motor nemám no .
Gumy vozím jen na dovolenou. Přední na kufru, zadní na vozíku. Ale zas to, co jsem teď měnil vozit nebudu - spojkový lamely, destičky, ložiska do kol tak se to zas trošku odlehčí
Značka na tý fotce není podstatná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 13:13 | Nahoru | #75
se-se> buď jsi od mládí dost vyměkl nebo je tohle jiný se--se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 13:32 | Nahoru | #76
fockewulf> tak to je hustý. Toho človíčka neznám ale asi máme na některé věci podobný pohled.

(reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 13:45 | Nahoru | #77
se-se> U tvé zimní Evo II verze jsem čekal daleko větší vkus. Asi budeš geniální konstruktér, ale o to mizernější designér. Škoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 13:49 | Nahoru | #78

se-se píše: fockewulf> místo na náhradní motor nemám no .
Gumy vozím jen na dovolenou. Přední na kufru, zadní na vozíku. Ale zas to, co jsem teď měnil vozit nebudu - spojkový lamely, destičky, ložiska do kol tak se to zas trošku odlehčí
Značka na tý fotce není podstatná.



skoro bych rekl, ze jsi vyhodil dily ktery muzou selhat s vetsi pravdepodobnosti nez ten zbytek co tahas....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 14:07 | Nahoru | #79
assassin> teď jsem je dal nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 14:30 | Nahoru | #80

se-se píše: assassin> teď jsem je dal nový



Pomerne nedavno jsem videl motorku kde se rozlitla lamela na nove spojce - melo to najeto jen par hodin.

Jen jsem napsal svuj názor, nehodlam te přesvědčovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 14:44 | Nahoru | #81
assassin> a když jsem je vozil, přesvědčovals, že je to blbost
furt mám ty starý, který mírně unášej

(reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 14:54 | Nahoru | #82

se-se píše: assassin> a když jsem je vozil, přesvědčovals, že je to blbost
furt mám ty starý, který mírně unášej


...originální co maji za sebou 20+tis km - tem se nejspis nic nestane, ale u čerstvé vymenených bych si tak jistej nebyl.

Ja osobne rozporoval vozeni komplet náhradní motorky v dílech - pokud uz nutne potrebujes byt připraven na vse, tak zrovna desky a spojka mi prijdou jako to smysluplnejsi z toho co vozis.

2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

11.3.2019 v 15:19 | Nahoru | #83
.

Naposledy editováno 14.12.2020 11:19:38

(reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 15:37 | Nahoru | #84

HMS píše: Dle zadních lamp tipuji na helmě fanfáry a pánčky michelin...i když zavřu obě oči,tak mě pořád vychází že jsi na hodinách desingu spal(sorry je mě po tom vcelku hovno ale tak rád se chlubíš jakej si konstruktér a pak ukážeš tohle).



kazdej poradnej designer je osobitej... to ze nekdo "slavnej" rekl, ze dobrej design je takovej kde uz neni co ubrat neznamena, ze se-se neudela diru do sveta s designem kde uz neni co pridat

a v podstate kazdej konstrukter si o sobe mysli, ze je dobrej a to jsem uz jich potkal fakt hodne ... krome me, ja si myslim, ze jsem nejlepsi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 15:51 | Nahoru | #85
HMS> už jsi četl jak se "chlubím", že jsem konstruktér? Jsem konstruktér a dobře mě to živí už 30let. Ale předně jsi smysl toho stroje naprosto nepochopil. Přední je účelnost pro to co JÁ (ne někdo jiný) chci a potřebuji. Téměř vše, co jsem na motorku přidal jsem už změnil, některé věci i 4x. Prostě podle toho, co se mě osvědčí. Z tohoto pohledu jsou všechny řeči o tom, jak je to zbytečné zcela nesmyslné. Zbytečné je to pro někoho jiného, ne pro mě. Já to vše používám a průběžně to měním tak, aby mě to sloužilo podle mých představ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 16:06 | Nahoru | #86

se-se píše: ...Přední je účelnost pro to co JÁ (ne někdo jiný) chci a potřebuji. Téměř vše, co jsem na motorku přidal jsem už změnil, některé věci i 4x...


Trochu nechápu ten protimluv. Pokud jsi to až 4x měnil, tak asi nevíš co chceš a potřebuješ, Jinak bys to udělal správně hned napoprvé.

(reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 16:18 | Nahoru | #87
1100Virago> trochu naivní výrok
ale dobrá, vysvětlím: při používání se něco neosvědčí nebo mě napadne lepší řešení. Říká se tomu vývoj, protimluv je něco jiného

Naposledy editováno 11.03.2019 16:19:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 17:23 | Nahoru | #88

se-se píše: už jsi četl jak se "chlubím", že jsem konstruktér? Jsem konstruktér a dobře mě to živí už 30let..


No právě to od tebe čtu černé na bílém :)) Ale dost pošťuchování, také mám na motorce nabastlené věci, na které se nemůžu dívat ani já sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 17:48 | Nahoru | #89
vilemx> Tak nejdřív to musí splnit účel no a pak často udělám další verzi, která vypadá líp. Vím, že nejsou nic moc ty loketní opěrky, ale funkční jsou perfektně a verze je to už asi pátá. Uložení jsem měnil několikrát, protože mám už třetí zadní kufr, výšku jsem taky ladil, protože se upravovalo sedlo. Se současným velikým kufrem už se nedají dozadu překlopit přes 90° a kdyby se sklopily, když přítelka nasedá, mohla by ošklivě spadnout a nebo i oba, takže jsem musel vymyslet spolehlivou, jednoduchou a bezobslužnou aretaci. Jen s tímhle jsem si hrál asi měsíc. Ty zadní světla je už asi pátá verze, snad už konečná. Na každém kuftu to bylo jinak a bylo to neuspořádaný a nelíbilo se mě to. Tyhle sdružený jsou komplet LED s běžícím blinkrem, homologovaný jako univerzální a líběj se mě a jsou perfektně viditelný. Musel jsem k nim udělat kapotáž mezi světlem a kufrem. Zadní nosič, přesto, že byl již dělaný nový (z nerezu), byl nízko nad zadním světlem a protože zadní kufr je hodně posunutý dozadu (kvůli pohodní spolujezdce), tak nebylo vidět zadní světlo v předepsaném úhlu. navíc se ohýbaly šrouby co nosič drží, i když jsou pevnostní. Také sklon kufru dozadu se mě nelíbil. Vyřešil jsem to tak, že jsem nosič zcela předělal, zvednul, změnil úhel a především tam dal dvě kloubové vzpěry, takže ty šrouby už nejsou namáhány na ohyb. No a to jsem celé dělal dvakrát, protože jsem ten úhel netrefil, jak bych chtěl.
Opět jsem předělal elektriku na řidítkách , je teď konečně uhlazená. Znovu jsem upravoval boční stojan, protože jsem motorku o kousek zvednul (teď je téměř na originální výšce). Přidal jsem další zub na rozetě (teď je o zub menší pastorek a o 4 větší rozeta). To ne kvůli síle ale aby při jízdě krokem byly větší otáčky motoru.

A tak bych mohl pokračovat. Vše si stále žádá vylepšení a změny.

Naposledy editováno 11.03.2019 17:50:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 18:06 | Nahoru | #90
se-se> Já také vyrábím ve stylu - u prototypu na vzhled nekoukám a pokud se osvědčí, vyrobím to načisto a hezky. Bohužel většinou se dostanu jdu jen do fáze toho hnusného prototypu a na tu druhou "uhlazenou" verzi už nedojde

Mně se obhajovat nemusíš, na výlety nevozím ani boční kufry, natož židličky se stolečkem....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist