Děkuju za odpověď
http://www.sesa-moto...ydano_1982_typ_634_7
1 reakcí na tento příspěvek Spínač brzdového světla přední brzdy 634
Obecně to ty tyto Jawky mají (naše verze) a poznáš to tak, že zadní spínač je k páce brzdy na levé straně připojen lankem hned nad uchycením lanka brzdy pomocí takového plechového držáčku (starší a sovětské provedení mají v daném místě takový plechový držák a spínač připojen přes pružinu) a na řidítkách v držáku páčky bude pod lankem přední brzdy ještě jedna menší díra a v páčce bude vyfrézovaná taková drážka pro zachycení lanka k brzdovému spínači.
Samotný brzdový spínač je pak uchycen páskem pod nádrží někde v okolí indukčích cívek a jde od něj jedno lanko k přední brzdě a jedno k zadní.
Z toho nepřímo vyplývá, že záleží na tom, kde máš vyvedené kabely ke spínači brzdového světla. Pokud koukají zpod sedla směrem dolů, pak má být spínač jen na zadní brzdu a má být umístěn poblíže páky a spojen s pržinou... pokud máš kabely vyvedené pod nádrž, tak máš mít spínač na obě brzdy.
Zkušenost je taková, že se často utrhlo to lanko právě k přední brzdě, tak se to tam nějak zašmudlalo a nechalo se jen to ovládání od zadní brzdy a neřešilo se to (bohužel je tam jedno lanko společné pro obě brzdy... takový zvláštý koncept). Dneska už se tuším dá koupit replika a pokud ne, tak se dá koupit stejný spínač pro J 638, kde jediný rozdíl byl v tom, že spínač je umístěn pod sedlem na kastlíku baterky (pomocí čudlíku z interiéru Škodovky 120). V dobách, kdy nešel sehnat spínač na J 634, tak se používal z 638 a buď se prodloužily kabely a spínač přesunul pod sedlo, nebo stačilo přepájet lanka na provedení 634 a dale se pod nádrž. Případně fajnšmekři s prvním provedením 634 pouze se zadním spínačem použijí spínač 638, dají ho pod sedlo, kabely tam už mají a v řidítkách mohou upgredeovat (taky jsem to kdysi dělal).
Bohužel na fotce v profilu je vidět štítek z lopaty, ale není tam vidět detail řidítek ani levé strany převodu zadní brzdy, takže se těžko radí...
Howgh!
1 reakcí na tento příspěvek Spínač brzdového světla přední brzdy 634
Riesim problem na svojej jawe 350 639. Pri zmacnuti packy prednej brzdy nerozsvieti svetlo. Zadna funguje, ta je cez lankovy spinac . Je na nom iba 1 kanko z noznej paky. K prednej brzde lanko nepokracuje a v packe neni diera na lanko.
639 uz ma kotuc a brzdove svetlo je ovladane tlakovym spinacom.
Ten spinac som namomtoval novy. Kable - cerveny a modry su podla vsetkeho ok! Prepipal som ich, ci nie su prerusene. Od predneho spinaca po zadny spinac vyzeraju byt neprerusene, takze ok.
Nejaky napad na co sa zamerat?
Vopred dakujem.
Naposledy editováno 24.02.2019 10:41:20
Odpoviem si sam
Lebo som prisiel na zavadu.
Ide o dalsiu inzinierzku vychytavku jawy.
( Na ziadnej inej motorke som este taketo nieco nevidel!)
Ide o to, ze na to aby fungovalo brzdove svetlo musi byt prepinac chcipaku na pozicii start.
Pokial je vypnuty, svetlo nejde!
Mozno to niekomu pomoze do buducna usetrit zopar hodin roboty aj nervov
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |