vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: Odborníci vidláci prosím poraďte
V rámci zimní údržby jsem se pustil do přední vidlice. Nechovala se zrovna správně. Byla měkká a špatně tlumila. Při brždění šla hodně dolů.
Vylil jsem něco, co připomínalo mazut. Vidle jsem rozebral, očistil benzínem a otřel hadrem. Olej jsem nalil podle návodu, ovšem objem 521ml, který je v návodu zaplňuje celou vidlici a nezbývá prostor pro pružení. Naliju-li hladinu dle návodu 97mm pod horní okraj, vidle pruží, je hodně tvrdá, ale téměř netlumí. S novým olejem 10W tlumí mnohem míň než s tou kolomazí, co tam byla. Po důkladném zkoumání jsem došel k závěru, že je vymačkané silonové pouzdro u toho vnitřního tlumícího pístku. Viz foto. Ale opravné sady, co jsem našel obsahují jen gufera, prachovky a bronzová futra. To pouzdro bych si vytočil, ale ani nevím, jak ho vyndat. Ta bronzová futra vypadají ok, páč vůli to nemá.
Díky za rady a podněty.


Naposledy editováno 02.02.2019 15:41:32
Předchozí
1 2
Následující

Odborníci vidláci prosím poraďte

3.2.2019 v 22:14 | Nahoru | #31
Pruzinka je tam kvuli rychlosti reakce, presne jak rikas. Na jawe 21 jsem delal silonovy futra a jak se to ohralo prestalo to chodit uplne :D tam neni tlumic zadnej

Odborníci vidláci prosím poraďte

3.2.2019 v 22:27 | Nahoru | #32
zlata jawa :D :D ja delal tlumice na IZH-49 a teda nebyly to ty nejhorsi co jsme kdy v rukach mel..ale taky to byla chutovka..ty nejhorsi nemam vyfocene...ale ono chtit po dvou zrezlejch a vyzranejch trubkach aby tesnily a nejak tlumily, kdyz misto gufera je tam nacpanej zezmoulanej filcovej krouzek je hodne zbozny prani :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Odborníci vidláci prosím poraďte

5.2.2019 v 20:36 | Nahoru | #33
Zdravim nevi nekdo kolik vleze brzdove kapaliny u motorky GSXR 600 K6 jedna se o predni nadobku. Diky za info

(reakce na) Odborníci vidláci prosím poraďte

8.2.2019 v 18:15 | Nahoru | #34

lmr píše: Zdravim nevi nekdo kolik vleze brzdove kapaliny u motorky GSXR 600 K6 jedna se o predni nadobku. Diky za info



a neni to jedno.. kup si pulitra pokud chces dolejt, pokud chces menit tak si kup litrovku... je to otazka par stovek. Teoreticky i na vymenu by ti stacilo toho pulitra...zalezi jak mc budes plejtvat

Odborníci vidláci prosím poraďte

19.2.2019 v 15:42 | Nahoru | #35
Tak ta pružinka, kterou se mi tam nepodařilo nasadit tam smysl má.
Na kostkách a podobně rozbité silnici, při krátkých rychlých kmitech se to chová, jako by byla někde vůle. Je-li má teorie správná, je to právě tou pružinkou, která ventilek neuzavře okamžitě, takže dolů jde tlumič volněji a zpátky by měl jít tužšeji, ale díky absenci pružin až za pár milisekund, což se projeví jako ťuknutí, cvaknutí.
Takže při další rozborce se je tam pokusím vrátit, ale nevím jak. Nejspíš vyrobit na to nějaký nástroj. Nechce se mi ten vnitřek vylisovávat, nemuselo by to být nedestruktivní.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budíky Suzuki GSF 600 Bandit George000 3 16.3.2019 v 14:46 nevo7
bandit 600 rozvod, brzdy Suzuki GSF 600 Bandit _Žaky_ 30 9.3.2019 v 11:07 2stroke
Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... PanCajicek 6 8.3.2019 v 20:03 Borntobewild
Výběr první moto Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 600 Bandit, Yamaha FZ6 ... mike033 28 8.3.2019 v 10:30 aff
Sytic Suzuki GSF 600 Bandit Holi1 0 5.3.2019 v 18:02 Holi1


TOPlist