globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Carbtune Pro 2
29.1.2019 v 16:19
Zdarec ,můžete někdo poradit jak se provádí synchronizace podtlaků škrtících klapek u dvouválce se vstřikováním Yamaha MT-07 Tracer ?

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune Pro 2

29.1.2019 v 18:58 | Nahoru | #1
V servisním manuálu to bývá hned na začátku v kapitole Maintenance.

3 reakcí na tento příspěvek Carbtune Pro 2

30.1.2019 v 22:54 | Nahoru | #2
Sem myslel že se tento úkon dělá jenom u karburátorú, u vstřikování se nic takové nedělá ne?

(reakce na) Carbtune Pro 2

30.1.2019 v 22:56 | Nahoru | #3

foxdive píše: Sem myslel že se tento úkon dělá jenom u karburátorú, u vstřikování se nic takové nedělá ne?



Dela. I moto se vstrikama ma prece klapky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 00:00 | Nahoru | #4

foxdive píše: Sem myslel že se tento úkon dělá jenom u karburátorú, u vstřikování se nic takové nedělá ne?



vetsina Fi systemu ma jen jeden senzor tps, jeden senzor podtlaku... tzn je potreba sesynchronizovat valce aby sly stejne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 14:44 | Nahoru | #5
foxdive> právě dělá ,podtlak u škrtících klapek je to i v manualu po zaběhnutí motoru 1600km ,psal jsem i do Yamaha moto a takové rozdíly v ceně ,no neuvěřitelné

(reakce na) Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 19:21 | Nahoru | #6
assassin> jo,neviš jestli to musí i na diagnostiku?nebo jenom seřidit podtlaky budíkama ,nekde jsem četl že ohledne toho senzoru se ty podtlaky serizuji rovnou s diagnostikou .Stahl jsem servisni manual na MT-07 ale zatim jsem to tam nenasel,no nejde to zkopirovat časti a mrsknout to do překladač,no jo ta angličtina Napsal jsem dotaz do Yamahy no prej jeden práce na 1hod a druhý že 3,5hod cena u jednoho 700kč a u druheho 2000kč a třetí dokonce 2950kč doraz teda

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 19:31 | Nahoru | #7
to resis u te 2018 co mas v profilu? vzdyt to je nova motorka ne? za prve si nemyslim, ze je potreba hned delat synchro, za druhe by to mel asi delat prodejce v ramci nejake garancni prohlidky?

jinak jsem nasel v rychlosti jen manual na obyc mt07 (2014) a ta nema zadnej elektronickej volnobeznej venti = nepotrebuje pro nastaveni diag. jen se seridi sroubkem podle budiku... jestli to ma 2018 tracer stejne nevim...

Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 19:35 | Nahoru | #8
Toto nepomuze? Nasel sem, ze se steluje pravej k levymu. Leve je referencni, na ten se nesaha. A diagnostiku k tomu nepotrebuji. Ale jak pise assasin, tezko rict, jestli se u 2018 neco nezmenilo.



Naposledy editováno 31.01.2019 19:41:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 20:20 | Nahoru | #9

assassin píše: vetsina Fi systemu ma jen jeden senzor tps, jeden senzor podtlaku... tzn je potreba sesynchronizovat valce aby sly stejne...

to sem právě myslel že si rj řídí sama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

31.1.2019 v 21:07 | Nahoru | #10

foxdive píše: to sem právě myslel že si rj řídí sama



to by musela mit senzor na kazdym valci... drahy a komplikovany. staci mit jeden jako referencni a ostatni k nemu doladit. vstrikovani u motorek je proti autum docela primitivni.. ikdyz to uz u tech soucasnejch neni tak uplne pravda, drive by wire, trakce atd....

(reakce na) Carbtune Pro 2

1.2.2019 v 14:19 | Nahoru | #11
assassin> jj,ten servisní manual na MT -07 )2014)je asi jediný dostupný vic jsem taky nenašel,ale asi to tak bude ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

4.3.2019 v 22:34 | Nahoru | #12
assassin> má to krokovej motorek u klapek, nemá to IACV. Jo a seřízení je předepsaný po prvním 1000km na garanci, ale autorizák to nedělá, páč podle mě ani pořádně nevěděj, jak na to... Když jsem se jich ptal, jestli budou dělat ty předepsaný synchra klapek, tk mi řekli, že když to funguje, tak do toho nebudou hrabat... Něco na tom je.. Beztak by nakonec akorát poškrábali lak při sundavání všech těch plastů nebo dokurvili něco jinýho, když jsou schopný zkurvit i napínáky řetězu nebo osu zadního kola...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune Pro 2

5.3.2019 v 20:04 | Nahoru | #13
SuperSic58> jo na pravé straně je vidět krokový motorek u klapky,no taky by mě zajímalo jestli při 1. servisní to teda dělají ,pochybuji .Takže asi to ,,podomácky " zkontrolovat nepujde,postup k seřízení není dostupný nikde.....

(reakce na) Carbtune Pro 2

5.3.2019 v 20:09 | Nahoru | #14

ALFA70 píše: foxdive> právě dělá ,podtlak u škrtících klapek je to i v manualu po zaběhnutí motoru 1600km ,psal jsem i do Yamaha moto a takové rozdíly v ceně ,no neuvěřitelné


Jsi se rozhodl ze si to zkurvíš sám a za míň jo? co ty náklady s nima vyhandlovat za ty propagační oleje ??

(reakce na) Carbtune Pro 2

6.3.2019 v 22:29 | Nahoru | #15
ALFA70> tk ono když jsou rozhozený klapky, tk to většinou poznáš na nepravidelnym volnoběhu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos


TOPlist