bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: alternator kabely
zdar,, konektor od alternatoru ,k rebulatoru ,je lehce roztaveny neni original nelze koupit samostatne., kontakty a draty nejsou spaleny ,jen se tavi krabicka ,nejake rozumne reseni .nakrimpovat konektory? nebo je pripajet? a hlavne do ceho je dat ?? motorka dobijela , startovala nic to nedalo za jizdy .dle meho je spatny plast nevydrzi teplo?foto sem dodam.....

Naposledy editováno 27.01.2019 21:04:18

2 reakcí na tento příspěvek alternator kabely

29.1.2019 v 09:35 | Nahoru | #1
cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.

(reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 09:40 | Nahoru | #2

assassin píše: cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.



myslim ze regleru bude nejaka indukce od trafopajky celkem u zadele... ale kdyz uz tyhle veci pajim trafopajkou tak mam zazitej zvyk natahnout ruku s pajeckou nekam mimo a tam ji teprve vypnout To jsou ty zazitky z bastleni v davnych dobach

(reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 10:24 | Nahoru | #3

assassin píše: cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.



pri zapnuti a vypnuti trafopajky dochazi k naindukovani napeti na pajecim hrotu...toto napeti je schopne znicit regulator.
Samozrejme to neni problem, pokud umis pajet a zapnes a vypnes pajku vzdy mimo kontakt s pajenou soucastkou / dratem. Vetsina lidi ,ale pajet neumi a cvakaji s pajkou ikdyz je hrot na dratu nebo soucastce a pak se divi, ze jim to nefunguje.

Pred par lety jsem byl osobne ve WAPE a bavil jsem se tam s tehcnikem a rikal, ze regulatory rozhodne nepajet a oni na takto namontovane regulatory neuznavaji zaruku.

Pripajet draty u takoveto veci je proste bastl...ikdyz to bude fungovat tak v pripade problemu to nemas kde zmerit a je to zkratka nahovno...
konektor od superseal to resi... je na to vhodnej, je vodotesnej a s dostatecnou rezervou zvladne prenest proudove zatizeni. Jen je potreba mit kryplovaci kleste a nekurvit to stipackama a nebo to tam nenapajet, pak ty piny nejdou zastrcit do tela konektoru...
Ale je mi to jedno... kazdej at si to dela jak chce.. ja pouze rozadavam nevyzadane rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist