bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: alternator kabely
zdar,, konektor od alternatoru ,k rebulatoru ,je lehce roztaveny neni original nelze koupit samostatne., kontakty a draty nejsou spaleny ,jen se tavi krabicka ,nejake rozumne reseni .nakrimpovat konektory? nebo je pripajet? a hlavne do ceho je dat ?? motorka dobijela , startovala nic to nedalo za jizdy .dle meho je spatny plast nevydrzi teplo?foto sem dodam.....

Naposledy editováno 27.01.2019 21:04:18

alternator kabely

27.1.2019 v 13:14 | Nahoru | #1
.

Naposledy editováno 09.02.2019 21:14:54

1 reakcí na tento příspěvek alternator kabely

27.1.2019 v 13:17 | Nahoru | #2
U zx9r se mi stalo úplně to samé, už to bylo o dost horší, kabely sem napájel na pevno a je klid, než to Teda budu rozebírat

alternator kabely

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2019 v 13:19 | Nahoru | #3
Jinak to, že se to hřeje je odporem kteréj tam vzniká když se zaseorou kontakty a špatně převádí proud

(reakce na) alternator kabely

27.1.2019 v 13:24 | Nahoru | #4
RAMIR> a drzi to ? docela se toho bojim ......aby se to zas treba nevypaloval ten cin ....

alternator kabely

27.1.2019 v 14:45 | Nahoru | #5
Jde tam o ten odpor mezi kontaktama, který špatně přenáší proud a tím vzniká teplo, když dáš novej konektor nebo to spájiíš tak se to nebude hřát vůbec

Naposledy editováno 27.01.2019 14:45:41

alternator kabely

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2019 v 19:13 | Nahoru | #6
Ako píšu. Prechodový odpor. Môžeš to dať na priamo, bez kontaktov.

alternator kabely

27.1.2019 v 20:13 | Nahoru | #7
Jj souhlas. Běžně se to tímhle způsobem opravuje. Vůbec se toho neboj. Jen ty dráty pořádně procínuj. Případně pokud budeš dávat konektory, tak také zacínovat dráty ke konektoru.

alternator kabely

28.1.2019 v 10:42 | Nahoru | #8
diky uz to tak udelam scinuju .naprimo.

1 reakcí na tento příspěvek alternator kabely

29.1.2019 v 07:55 | Nahoru | #9



Vite proc se na motorkach delaji nektery veci tak aby se zpetne daly odpojit ? Treba proto ze az tady soudruhovi odejde ten altik tak to nejakej chudak bude muset odpojit a zmerit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 09:32 | Nahoru | #10

gugo píše:

Vite proc se na motorkach delaji nektery veci tak aby se zpetne daly odpojit ? Treba proto ze az tady soudruhovi odejde ten altik tak to nejakej chudak bude muset odpojit a zmerit.



vzdyt ho nech... on to bez mereni zacinuje zatavi do buzirek, pohraje si , pak zjisti, ze to nebylo vyhrate kvuli prechodovemu odporu, ale ze ma v hajzlu vinuti. Navic mu ten zacinovanej spoj stejne casem upadne na prechodu cin a lanko.. ale to je jedno... beztak to bude pajet trafopajkou z cehoz bude uplne paradne nadsenej regulator

Takze je dosti mozne, ze si to orpavdu nakonec rozebere sam drive nez by cekal...

a jinak ja kdyz tohle orpavuju tak pouzivam konektory superseal
at tady jen nereju a nedelam si z lidi prdel, ale taky treba trochu poradim.

2 reakcí na tento příspěvek alternator kabely

29.1.2019 v 09:35 | Nahoru | #11
cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 09:38 | Nahoru | #12
cuir> me dycky strasne sere , kdzy prijede motorka na servis , ma to spajeny a nejlip zataveny ve smrstovacce a omotany tunou izolacky.

(reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 09:40 | Nahoru | #13

assassin píše: cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.



myslim ze regleru bude nejaka indukce od trafopajky celkem u zadele... ale kdyz uz tyhle veci pajim trafopajkou tak mam zazitej zvyk natahnout ruku s pajeckou nekam mimo a tam ji teprve vypnout To jsou ty zazitky z bastleni v davnych dobach

(reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 10:24 | Nahoru | #14

assassin píše: cuir: u trafo pajky je problem magneticky pole ne? tzn to neni uplne fajn v pripade pajeni pobliz soucastek rizenych polem... ale zrovna regulatoru to bude sumak.



pri zapnuti a vypnuti trafopajky dochazi k naindukovani napeti na pajecim hrotu...toto napeti je schopne znicit regulator.
Samozrejme to neni problem, pokud umis pajet a zapnes a vypnes pajku vzdy mimo kontakt s pajenou soucastkou / dratem. Vetsina lidi ,ale pajet neumi a cvakaji s pajkou ikdyz je hrot na dratu nebo soucastce a pak se divi, ze jim to nefunguje.

Pred par lety jsem byl osobne ve WAPE a bavil jsem se tam s tehcnikem a rikal, ze regulatory rozhodne nepajet a oni na takto namontovane regulatory neuznavaji zaruku.

Pripajet draty u takoveto veci je proste bastl...ikdyz to bude fungovat tak v pripade problemu to nemas kde zmerit a je to zkratka nahovno...
konektor od superseal to resi... je na to vhodnej, je vodotesnej a s dostatecnou rezervou zvladne prenest proudove zatizeni. Jen je potreba mit kryplovaci kleste a nekurvit to stipackama a nebo to tam nenapajet, pak ty piny nejdou zastrcit do tela konektoru...
Ale je mi to jedno... kazdej at si to dela jak chce.. ja pouze rozadavam nevyzadane rady

1 reakcí na tento příspěvek alternator kabely

29.1.2019 v 11:51 | Nahoru | #15
cuir: chapu, ale me setrafopajeckou podarilo odrovnat snad jen nejakej mosfet... ale je fakt, ze asi moc necvakam vypinacem :D
stejne uz leta pouzivam plynovou, protoze jsem linej tahat za sebou prodluzku... a elektronika je vetsinou smd a tam za jedu horkym vzduchem....

alternator kabely

29.1.2019 v 12:30 | Nahoru | #16
ME je to cinovani kabelu taky proti neverim tomu no tak me chlapek v elektru doprucil spojku ve tvaru trojuhelniku vevnitr na 3 kabely. s vysokou odolnosti proti teplu

Naposledy editováno 09.02.2019 21:16:17

(reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 12:41 | Nahoru | #17

gugo píše: cuir> me dycky strasne sere , kdzy prijede motorka na servis , ma to spajeny a nejlip zataveny ve smrstovacce a omotany tunou izolacky.

mas pravdu je to takove prasacky opravy no a nebo zasrany silikon , nebo loctite jen pridelavaj praci ,predchozi cbr 600rr .nanervy kkazdy sroub brutalne zalepeny ale kazdy vsude .!!!! pak se strhne a uz odvrtavas a srani stim .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternator kabely

29.1.2019 v 16:29 | Nahoru | #18

assassin píše: cuir: chapu, ale me setrafopajeckou podarilo odrovnat snad jen nejakej mosfet... ale je fakt, ze asi moc necvakam vypinacem :D
stejne uz leta pouzivam plynovou, protoze jsem linej tahat za sebou prodluzku... a elektronika je vetsinou smd a tam za jedu horkym vzduchem....



taky frcim na plynovce... je to nejlepsi reseni kdyz uz musis pajet... ale obecne se pajeni na motorkach vyhybam a nedelam to..vse se snazim kryplovat klestema a nasledne to zafoukavam do buzirek..pajeni proste na draty ve vozidlech a motorkach nepatri a je jedno jestli tim nahrazujes konektor a nebo se nekde pripojujes na draty...
Ale jak jsem psal...davam jen nevyzadane rady a kazdej at si svoji masinu kurvi jak uzna sam za vhodne :)

(reakce na) alternator kabely

31.1.2019 v 21:36 | Nahoru | #19
cuir> Přesně tak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist