Téma: Motorka na dojíždění do práce
23.1.2019 v 20:10
Ahoj všem,
potřebuji poradit s výběrem stroje na dojíždění do práce. Změnil jsem práci a tak místo lítání po Praze na skútru budu dojíždět mimo Prahu - cca 80km jedna cesta. Na zimu mám auto, až se oteplí - motorka. Strojů jsem vystřídal už dost, ale zatím to bylo hlavně o zábavě, kdy jsem neřešil spotřebu a podobné kraviny.
Takže trochu rozporuplné požadavky jsou: nízká spotřeba, aby to na tom moc nefoukalo (polokapota), ne supersport (jsem už starý) no a aby to trochu jelo (max. cca 200km/h). Jo a cena tak do 150, když míň tak lépe.
Ve výběru mám VFR800, Hornet 600F, MT07 s nějakým větším štítkem, NC asi ne - nežere ale nejede.
Má někdo další nápad?
Díky
Z.
potřebuji poradit s výběrem stroje na dojíždění do práce. Změnil jsem práci a tak místo lítání po Praze na skútru budu dojíždět mimo Prahu - cca 80km jedna cesta. Na zimu mám auto, až se oteplí - motorka. Strojů jsem vystřídal už dost, ale zatím to bylo hlavně o zábavě, kdy jsem neřešil spotřebu a podobné kraviny.
Takže trochu rozporuplné požadavky jsou: nízká spotřeba, aby to na tom moc nefoukalo (polokapota), ne supersport (jsem už starý) no a aby to trochu jelo (max. cca 200km/h). Jo a cena tak do 150, když míň tak lépe.
Ve výběru mám VFR800, Hornet 600F, MT07 s nějakým větším štítkem, NC asi ne - nežere ale nejede.
Má někdo další nápad?
Díky
Z.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
SV 650
Jako velký příznivec a bývalý majitel několika VFR bych řekl že věk jezdce , požadavek na vzdálenost a spotřebu, plus nenáročnost servisu tahle motorka splňuje . Spotřeba 5l, jede to 245, ochrana déšť vítr vynikající, úpravy nebo tunning za par korun. Nevýhody- vyšší váha , věk motorky , což mě nikdy nevadilo a pořizovací cena cca 50-60t max. Bral bych ročníky 00-01 už s automat. sytičem, má to přepracované palivové mapy atd. Lze dovybavit i tlumicem řízení apod
Za mě ideál....určitě jsou mladší, hezčí a lepší, ale VFR je VFR
Dá se udělat i pekny upgrade
Staženo z appky Pinterest
Naposledy editováno 23.01.2019 21:23:51
Za mě ideál....určitě jsou mladší, hezčí a lepší, ale VFR je VFR
Dá se udělat i pekny upgrade
Staženo z appky Pinterest
Naposledy editováno 23.01.2019 21:23:51
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Jako nekdo kdo znal skoro vsechny Gahanovy VFR, klidne jdi do VFR
Myslím, že jiné řešení než VFR není. Splňuje Tvoje požadavky. Hmotnost cítíš jen při manipulaci na místě. Regulátory už mají všechny jeté stroje dávno po výměně. Měl jsem ročníky 88, 90, 92, 97 a VFR 800 rok 2000 - stříkačka s mechanickým sytičem. Nejlépe jela 88. A to měla najeto 130 tisíc. Nejpohodlnější byla 800. Jsem letitý motorkář. Přeji dobrou volbu.
na dochadzanie len do prace je 800 sport-touring trochu overkill, hmm?
ak mas rozpocet, preco nekupit rok/dva staru yamahu Tracer 700 za tych 150 tycek? prakticky nova moto bez casto pochybnej historie
ak si povies, ze kupis nieco do 100 000, tak versys 650 / strom okolo 2011-1013 urco pojde zohnat
ak mas rozpocet, preco nekupit rok/dva staru yamahu Tracer 700 za tych 150 tycek? prakticky nova moto bez casto pochybnej historie
ak si povies, ze kupis nieco do 100 000, tak versys 650 / strom okolo 2011-1013 urco pojde zohnat
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
VFR je super, ale že by to byla nejúspornější motorka..
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Jestli uvažuješ o MT-07, zkus se ještě podívat na XSR 700. Stejný motor, pohodlnější geometrie.
PetrL3 píše: VFR je super, ale že by to byla nejúspornější motorka..
Samozřejmě záleží na konkrétním kusu, 99 mě brala 7l...01 jezdila za 5l , při 170km brala 5,5 změřeno, vtec 04 bral 6,7 ale tam oak nový majitel zjistil přehraný mapy a teď prý jezdi za 5l....kamose 98 jezdi na dovolené Rakousko 4,6 kupodivu....
Samozřejmě ze pokud má rozpocet do 150t dá se koupit i Tracer a dalších x jiných.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Tazatel sice nadhodil VFR, ale I pres jeji nesporne kvality si nemyslim,ze je to vhodna volba na "bezduche" jezdeni 160km denne do prace.
Prece jen sportovni nahrbenej posez s vahou na prackach
Prece jen sportovni nahrbenej posez s vahou na prackach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na dojíždění do práce
KubaLC8> Já úplně nechci do úplného zemdlení propagovat Vfr sám teď jezdím jinou značku a par dalších jsem si aspoň víkendy vyzkoušel .....ale aspoň na Vfr mam urcite najeto cca 130t km měřím 187 cm a ta váha opravdu na rukách není, a jezdil jsem s tím denně x let 60-150 km
A i u téhle motorky lze koupit objimky na riditka které ten posez hodí do ještě větší vzpřímené pozice.
Třeba mě se taky líbí i tracer 700, hyperstrada 800 a další...
V podstatě pro zakladatele se 150t v rozpočtu nebude problém si všechno projet a rozhodnout se.
Mě bavila na Hondě možnost úprav , velice nízké náklady na údržbu , absence rozvodových řetězu a napinaku které má vtec, tankování po 330km zhruba a pohodlí .
A i u téhle motorky lze koupit objimky na riditka které ten posez hodí do ještě větší vzpřímené pozice.
Třeba mě se taky líbí i tracer 700, hyperstrada 800 a další...
V podstatě pro zakladatele se 150t v rozpočtu nebude problém si všechno projet a rozhodnout se.
Mě bavila na Hondě možnost úprav , velice nízké náklady na údržbu , absence rozvodových řetězu a napinaku které má vtec, tankování po 330km zhruba a pohodlí .
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
VFR mi přijde jako zajímavá volba pro účel, ke kterému jí chceš. Já osobně bych šel do Hondy NT700V Deauville. Mám jí a na takové dojíždění je perfektni. Kardan, minimum údržby, spotřeba okolo 4,5 l/100 km, spolehlivá, ochrana proti nepřízní počasí skoro jako na skútru, posez vzpřímený a pohodlný. Ale jsem hodně zaujatý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na dojíždění do práce
Gahan37 píše: KubaLC8> ....VFR.... tankování po 330km zhruba a pohodlí .
to je hodně dobrá připomínka, pokud bude jezdit 160km denně, tak brzo začne být tankování vopruz, ten dojezd bych při výběru motorky zohlednil/nepodceňoval
jinak já tankuju VFR (96) po 250 km, ale nepraktikuju ekonomickou jízdu do práce, právě naopak
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Každý radí to na čem jezdí a co mu vyhovuje.
Takže za mě TDM900
Dáš vyšší plexi , vyměníš origo řídítka a s tvým rozpočtem můžeš vybírat z nejhezčích kousků v inzerci...
Takže za mě TDM900
Dáš vyšší plexi , vyměníš origo řídítka a s tvým rozpočtem můžeš vybírat z nejhezčích kousků v inzerci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na dojíždění do práce
vikik píše: Každý radí to na čem jezdí a co mu vyhovuje.
Nemáš pravdu. Např Gahan37 doporučuje VFR, přestože jezdí Aprilia Shiver
Jako na denni dojizdeni do prace bych volil spis neco ale 1150 RT, pan europan, fjr a tyhle cestaky.
Maj vybornou ochranu proti pocasi, na to jaky jsou to kravy jsou dost svizny a nezere to moc. Vyhoda jsou na tom casto kufry takze muzes prevazet kramy
Maj vybornou ochranu proti pocasi, na to jaky jsou to kravy jsou dost svizny a nezere to moc. Vyhoda jsou na tom casto kufry takze muzes prevazet kramy
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Ano já vím, že si jich měl hodně. Ale nyní ho nemáš a jezdíš na něčem jiném. Přesto ho ale doporučuješ na základě zkušenosti a to je přesně to, co mám na mysli. Ano VFR400 máš, ale asi na tom tak nejezdíš, navíc byla řeč o 800.
A já na něm taky jezdím do práce 30 tam a 30 zpět a pohoda. Vyšší plexi Ermax k tomu vyhřívané gripy a pohoda i po ránu. Ta spotřeba je opravdu těch 5 - 5,5 a to už je slušná střelba. Charakter motoru mezi 6 - 8 tis otáčkách je prostě návykovej.
Naposledy editováno 24.01.2019 19:13:50
A já na něm taky jezdím do práce 30 tam a 30 zpět a pohoda. Vyšší plexi Ermax k tomu vyhřívané gripy a pohoda i po ránu. Ta spotřeba je opravdu těch 5 - 5,5 a to už je slušná střelba. Charakter motoru mezi 6 - 8 tis otáčkách je prostě návykovej.
Naposledy editováno 24.01.2019 19:13:50
3 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce
Jo, to TDM je taky zajímavá volba.
Takže druhý favorit vedle VFR. FJR a podobný cesťáky ne, to je na mě moc velký, těžký a těch 80km není zas tak moc. Yamahu XSR700/900 jsem zkoušel, super motorky obě, ale štítkem bych je zprznil - to jsou čistokrevný retro naháči. No a Tracer 700 se mi naopak hodně nelíbí. Na motorce si občas i zacestuji a pokud se na VFR trošku přizvednou řídítka pomocí nástavců tak to bude cesťák jak vyšitý. Teď jen najít slušný stroj. Dík všem za rady.
Zd.
Takže druhý favorit vedle VFR. FJR a podobný cesťáky ne, to je na mě moc velký, těžký a těch 80km není zas tak moc. Yamahu XSR700/900 jsem zkoušel, super motorky obě, ale štítkem bych je zprznil - to jsou čistokrevný retro naháči. No a Tracer 700 se mi naopak hodně nelíbí. Na motorce si občas i zacestuji a pokud se na VFR trošku přizvednou řídítka pomocí nástavců tak to bude cesťák jak vyšitý. Teď jen najít slušný stroj. Dík všem za rady.
Zd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |
Garáž Vyškov a okolí Honda VFR 800 | Ondros | 0 | 25.9.2023 v 13:56 Ondros |