bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sršeň na kole
 
18.1.2019 v 12:24
tak sem včera zkoukl autosalon a vyděl tohle sice bych tam na tom rád viděl šponováky na řetěz
ale jinak pěkná ,,hračka" bez šlapání ,už vydim jak ty zelení kamizolky vymejšlej proč tohle nesmý do lesa
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole

18.1.2019 v 17:59 | Nahoru | #31
menhir: sypu popel na hlavu, je to ctyrcep. jsem na stary kolena slepej. kazdopadne ta zmena bude v radu milimetru a tudiz i pruves vretezu bude o pal milimetru vetsi nez v pripade systemu co jsem daval foto kola. napinak by dle meho nemel smysl.
proc ale mrazek udelal ten cep na strane kyvky a ne na strane tahla mi nejak unika...

(reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 18:09 | Nahoru | #32
assassin> tak ztrácej čas tim že dáš odstrojenej rám na čem sedel to cos dal je trošku jiné já když koukal na to video tak ten řetez tam lítal jak hadr na koštěti
jinak to kolo je fajn sen o vnitřní přehazce mám dlouho ale moc peněz klasika je pořád o velký skok levnější . jediné co sem nebral v potaz je velikost řetězu a skladba přece jen na kole je to dost někde jinde

(reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 18:14 | Nahoru | #33

bill56 píše: Sršeň u předváděčky tvrdil, že kolo - moto postrádá napínák řetězu ....


Takových tvrzení už se tady probiralo, se to nesmí sledovat moc dychtivě

(reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 18:19 | Nahoru | #34

Sete píše: Nejvíc mě na celém vlákně zaujala 2 slova od zakladatele, "VYDĚL" a "NESLIŠEL"

Sorry, já musel



Kdo nevý jakí Y/I, ať to pýše yak chce, vipadá to lýp (hlavně čisté hlavně). Je to veselé a oku lahodící.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 21:46 | Nahoru | #35
assassin> Já si říkal žes to přehlídl a zrovna tak nějak doufal že vysvětlíš proč to udělal tak ,,divně''

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 22:07 | Nahoru | #36

banda1250 píše: ...já taky ...a ještě nesmý do lesa

asi to bude chtít oprášit vyjmenovaná slova ale taky nic proti, mě zase moc nešla matematika :-p

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 22:47 | Nahoru | #37

pritula píše: asi to bude chtít oprášit vyjmenovaná slova ale taky nic proti, mě zase moc nešla matematika :-p


mně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 22:59 | Nahoru | #38

Pedl píše: mně



Tvl neser, tohle jsem zase nikdy nepochopil já

(reakce na) sršeň na kole

18.1.2019 v 23:21 | Nahoru | #39

Pedl píše: mně

dobře Ty takže zítra si zopakuji mě, mně a mám o zábavu postaráno

(reakce na) sršeň na kole

19.1.2019 v 09:46 | Nahoru | #40

pritula píše: asi to bude chtít oprášit vyjmenovaná slova ale taky nic proti, mě zase moc nešla matematika :-p

...jj,tak ta šla taky tak trochu mimo mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

19.1.2019 v 13:36 | Nahoru | #41

assassin píše: tyhle stroje jsou na trhu uz dlouho, baterky se za poslednich 10let posunuly jen minimalne... tzn pokud se neobjevi nejaka revolucni technologie, tak s vydrzi toho moc neudelaj


Li- ..... baterky jsou na svém technologicky maximálním ždímatelném maximu (něco málo navíc se snad ještě podaří), ale máme tady NANO produkt z Liberecké univerzity a HE3DA.COM

(reakce na) sršeň na kole

21.1.2019 v 10:36 | Nahoru | #42

Son píše: Li- ..... baterky jsou na svém technologicky maximálním ždímatelném maximu (něco málo navíc se snad ještě podaří), ale máme tady NANO produkt z Liberecké univerzity a HE3DA.COM



no to je prave ta optimalizace liion baterii ... ruzna konstrukce elektrod atd. osobne si nemyslim, ze by he3da bylo neco tak revolucniho jak se to prezentuje.
poslednich 10let se ruznym zpusobem optimalizuji liion baterie, ale nic prevratne noveho neprislo, tzn presne jak rikas, jsme na hranici toho co baterie dokazou a proto necekam v pristich letech zadne zvlastni zlepseni dojezdu atd u elektrokol/motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

21.1.2019 v 10:43 | Nahoru | #43

Menhir píše: assassin> Já si říkal žes to přehlídl a zrovna tak nějak doufal že vysvětlíš proč to udělal tak ,,divně''



nevim proc to tak udelal, mam domluvene testovani, tak se zkusim zeptat konstruktera, co tim zamyslel.

me osobne to u tohodle stroje prijde zbytecne - u biku se tim upravuje trajektorie po ktere se pohybuje kolo pri propruzeni a tim i chovani celeho biku pri slapani vs sjezd. u motorky neni treba resit "houpani" od slapani, zmenu prevodu prehazovackou tzn ani anti-squat a pedal kick back...

ja bych tenhle cep dal nahoru k tomu "tahlu" co macka pres prepakovani tlumic.

ale asi nad tim ted nebudu moc badat, uz jsem tu ze sebe udelal blbce, ze jsem si toho cepu ani nevsiml... kouknu se na to az odevzdam projekt a trosku se mi uvolni kapacita procesoru

sršeň na kole

21.1.2019 v 12:26 | Nahoru | #44
Takhle bych to pochopil, ale asi to jeho řešení má nějakej důvod, zkušební jízdu ti závidím, něco takového bych taky bral, až na tu cenu...

(reakce na) sršeň na kole

21.1.2019 v 12:47 | Nahoru | #45

assassin píše: nevim proc to tak udelal, mam domluvene testovani, tak se zkusim zeptat konstruktera, co tim zamyslel.

me osobne to u tohodle stroje prijde zbytecne - u biku se tim upravuje trajektorie po ktere se pohybuje kolo pri propruzeni a tim i chovani celeho biku pri slapani vs sjezd. u motorky neni treba resit "houpani" od slapani, zmenu prevodu prehazovackou tzn ani anti-squat a pedal kick back...

ja bych tenhle cep dal nahoru k tomu "tahlu" co macka pres prepakovani tlumic.

ale asi nad tim ted nebudu moc badat, uz jsem tu ze sebe udelal blbce, ze jsem si toho cepu ani nevsiml... kouknu se na to az odevzdam projekt a trosku se mi uvolni kapacita procesoru



Ja myslim, ze tam jde prave o pedal kick. Ten elektromotor ma asi velkej kroutak a je jeste zprevodovany. Propruzeni bez cepu pod osou by zakonite muselo cloumat s motorkou/kolem - nebo jak to čudo nazvat..

Naposledy editováno 21.01.2019 12:48:28

sršeň na kole

21.1.2019 v 12:56 | Nahoru | #46
DrDNA: to by ale muselo nejak zasadne cloumat kazdy pridani s kazdou motorkou, nebo treba u KTM elektrickym freeridem... na tom jsem jezdil a nic takoveho jsem nezaznamenal.

Menhir: jo takhle jsem myslel, ze to ma. jako virtualni bod otaceni kyvky by mel svy vyhody i na motorce, ale ta vyhoda je nejspis tak mal, ze nema smysl kvuli tomu delat slozitosti. tady si myslim, ze ten rozdil bude tak malej, ze to nema moc smysl. Ale pocitam, ze si zadni stavbu modeloval minimalne v Linkage a nakej smysl v tom vidi...
zkousel jsem uz Freeride od KTM a je to super, ale jeste to pro me nema hodnotu odpovidajici cene. kdybych mel za barakem velkej pozemek tak bych si tam nahrabal MX trat a koupil to, ale na vylety to proste jeste neni.... navic i ta KTM ma mouchy, ktere bych nejak nechtel kousnout za ty prachy - jo a chce to spojku.

1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole

21.1.2019 v 18:08 | Nahoru | #47
tak tak, pokud je hnací kolo v ose kyvky, celkem logicky musí být ta vzdálenost konstantní.... měla to myslim huska 449 nebo ten německej vergl g450 ze kterýho to vysochali...

(reakce na) sršeň na kole

21.1.2019 v 18:15 | Nahoru | #48

neznamyScooterD píše: tak tak, pokud je hnací kolo v ose kyvky, celkem logicky musí být ta vzdálenost konstantní.... měla to myslim huska 449 nebo ten německej vergl g450 ze kterýho to vysochali...



jen tady to tak neni... viz foto od menhira...

sršeň na kole

21.1.2019 v 23:42 | Nahoru | #49
Hmm, trošku jsem si to i namaloval a taky bych řekl že je to tam pro menší ponoření zadku motorky při záběru motoru.Proti tomu kolu je tam podstatně větší síla díky motoru (a už jen díky velké rozetě),motorka zase bude asi těžší/tvrdší?

1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole

22.1.2019 v 00:29 | Nahoru | #50
Menhir: jo zvetsuje to “anti-squat” efekt

(reakce na) sršeň na kole

22.1.2019 v 14:01 | Nahoru | #51
assassin> To bude ono zajímavý,celkem si s tím asi vyhrál.

(reakce na) sršeň na kole

22.1.2019 v 14:10 | Nahoru | #52

dva_hrnce píše: Tvl neser, tohle jsem zase nikdy nepochopil já

použij Pepu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist