bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zaměnitelnost dílů z vidlic
17.1.2019 v 23:02
Ahoj,
začala mi téct jedna vidlice. Nejprve jsem jí chtěl poslat na repas ale u pána který to dělá je problém s chromováním. Takže nejspíš budu muset koupit novou trubku. Narazil jsem ale na problém. Všude se na můj model (XVS1100 r.v.99) uvádí délka trubky 610. Já ale měřím 598. Podle googlení jsem našel že to je trubka z Hondy 600F cca stejný ročník. Podle obrázků na partsdepot to vypadá že zbytek vnitřku tlumiče je původní. Respektive ty díly jsou si hodně podobné.
Nemáte někdo zkušenost jestli se dají tyhle díly u stejného průměru trubek zaměňovat s jiným modelem? Jde mi třeba o kluzný kroužek s bronzem. Je nasazený dole na trubce. Jestli třeba není možnost že teď koupím originál délku trubky a ta bude mít jiný rozměr zápichu pro tenhle kroužek. Jsou všechny trubky se stejným průměrem dole stejně zakončené? Je tam stejná díra skrz kterou musí projít ta hubená přepouštěcí trubka? Říkám si jestli někdo prohodil trubky a nedal tam i celé střeva z Hondy.
Předchozí
1 2
Následující

Zaměnitelnost dílů z vidlic

Skvělá odpověď, děkuji! 17.1.2019 v 23:52 | Nahoru | #1
na beton ti to nereknu, ale tohle s velkou pravdepodobnosti zamenitelne bude, ta futra (kluzna loziska) se delaji v normalizovanych rozmerech,.. a i kdyby byla drazka jinak siroka, lozisko (futro) k ni urcite sezenes, toho bych se nebal.. (....a vymenit je pri repasi taky uplne nezaskodi, ze.. )
jinak co se tyka univerzalni zamenitelnosti, mam treba ve VFR400 cartridge z 1100 blackbirda, ty cartridge jsou uplne totozne jen o 10mm delsi (duvod - zbytek vnitrku mam predelanej, ale to uz je vedlejsi), stejne tak viko od radicky z velke VFR750... tj. je dost pravdepodobne ze nektere dily z urcite doby zamenitelne budou, uz z duvodu zjednoduseni vyroby, ale samozrejme zdaleka ne vsechno, ....bez overeni/omereni ta univerzalni zamenitelnost jista samozrejme nikdy neni

E: k te vyrobe zamenitelnosti, nemyslim tim zamenitelnost honda/suzuki/yamaha atd, ale predpokladam ze oboje zminovane vidle jsou uvnitr showa - to abychom si rozumeli

Naposledy editováno 18.01.2019 01:31:30

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

18.1.2019 v 10:35 | Nahoru | #2
chapu spravne , ze resis 1cm? s nejvetsi pravdepodobnosti se jedna o stejny dil, jen matlak kterej to zmeril do popisu na internet tak udelal chybu a vsichni to kopiruji. Nebo doslo k chybe pri prevodu z palcu na centimetry...bude to spravnej dil...nebal bych se toho..a ikdyby to bylo o centak kratsi tak je to jedno..fungovat to bude.

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

18.1.2019 v 15:40 | Nahoru | #3
cuir> těch 12mm neřeším. Kdysi jsem tuhle trubku už rozlešťoval a vydrželo jí to osm let neukápnout. Takže jí dám zase šanci leštěním a novým guferem. Nepřijde mi že by byla tak poškozená aby to neudrželo gufero. Ale pokud by to přeci jen dopadlo tak že bych musel koupit novou trubku, tak mi jde o to jestli díl podle popisku delší a snad stejný jako originál díl bude funkční s dílama co tam mám teď. Jinak i bez 12ti mm fungovala vidle dobře
Ty popisky a převody. Včera jsem koukal na trubky v DK racing a zrovna v průměru 41mm je asi padesát různých délek, některé i dva milimetry od sebe.

Zaměnitelnost dílů z vidlic

18.1.2019 v 17:45 | Nahoru | #4
Tak jsem vygooglil stejný typ motorky i vidle. Jedinný rozdíl vidím v té spodní pružině kterou já mám delší. Průměry střev odhadnout nedokážu ale vypadá to hodně podobně. Ne?
Co by mohla ovlivnit ta delší pružina?
Díly na krabici jsou ty moje

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

18.1.2019 v 18:01 | Nahoru | #5
Teď ještě koukám že uvnitř trubky zespodu je něco jako ložisko. To je součástí nové trubky? Ptám se protože to nikde nevidím jako samostatně koupitelný díl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 07:04 | Nahoru | #6
Bimbo-ze-Žižkova> To "ložisko" je lem, aby se vidlice nerozpadla. Dražší vnitřní na konci zúženou trubičku s malou pružinou. Podle všeho bude na obou motorkáře v různé výšce.

Co místo shánění jiné trubky nechat tuhle přechromovat?

Píšeš, že poslední gufera vydržela 8 let. To už mají nárok na konec služby. Začal bych novými a nevymýšlel hned poslední možnou variantu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 13:12 | Nahoru | #7
Krejza> v úvodním textu píši že jsem to chtěl poslat na repas, přechromování, k člověku co se tím zabývá, ale psal že má problém s chromařem. Firma antosovsky.cz Jinou firmu co dělá renovace trubek jsem nenašel. Jestli o nějaké víš dej prosím odkaz. Když řekl že to neudělá nemám jinou možnost než to zkusit rozleštit zase sám a nebo dát nové.
Ty jsi z Bavoryně u Zdic?

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 21:31 | Nahoru | #8
prakticky nic, tahle pruzina (,myslis-li tu malou/kratkou) je tam jako doraz kdyz se vydlice uplne odlehci aby to netlouklo na tvrdo, ale rozpinajici se hlavni pruzina ji urcite pretlaci (resp. dostatecne stlaci).. tu celkovou dylku bych neresil, jednak to pokud chapu jezdilo a druhak i kdyby tam byla o tech par mm posunuta geometrie (bryle vejs) da se to popustit... jinak nez kupovat trubky, to uz bych mozna koukl po bazaru po cele vidlici z neceho natlucenyho na zadek napr., nevim no, novy trubky jsou jistota ale uplne levny nebudou... nebo zkusit chrom jinde, ale kde netusim, mozna by vedel Vici prip. treba nekdo dalsi z upravcu/mechaniku treba z dewwilova vlakna o TL...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 21:40 | Nahoru | #9
Bimbo-ze-Žižkova> Ty voe, Bimbo, mrkni na partsdepot, kup trubky a život bude zase fajn, než experimentovat co tam bude z čeho pasovat a čas a nervy v zadeli a zastav se na kafe, a když se s tím nebudeš chtít zabývat tak mi tu vidli přivez a už něco vymyslíme

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 22:45 | Nahoru | #10
kerut> po jiné vidlici koukám taky. Ale chci pochytit zase pár poznatků a mezitím než se všechno dozvím tak se to nakonec rozlouskne samo. Nejdřív zkusím tu trubku rozleštit a když i tak poteče tak nejspíš koupím funglovky. Ale asi ne na partsdepot. Tam vychází jedna na 6500.
Dewil nic neumí tomu říkat nebudu. Navíc má jméno i příjmení úplně stejný jako já To je jak když se bavím sám se sebou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

19.1.2019 v 22:50 | Nahoru | #11
dewwil> čau ty kluku. Partsdepot je drahej, život je fajn i bez něj. Já experimentuju jen s tím kdo tam právě co nabastlil a chci to dát případně do origo stavu. Mě pomůžeš jen tak když budeš mít dostatečně dlouhý soustruh kde to budu moct rozleštit. Já teda jeden soustruh mám ale je krátký tak musím vymyslet jak ho prodloužit aby zapřel jeden konec do špičky. Nebo máš jiný nápad?
A když jsem se stavil abych ti ukázal tu příšeru tak jsi se někde projížděl po Butovicích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

20.1.2019 v 09:29 | Nahoru | #12
Bimbo-ze-Žižkova> Čau jmenovče Jsem tenkrát musel pro díl na Hjůndaje. Zkus se optat Davida z Řeporyj, kontakt najdeš na Neal.cz, myslím, že on někoho má na vidle A až ke mě někdy pojedeš tak dej vědět dopředu...

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

20.1.2019 v 16:25 | Nahoru | #13
se musim taky Dewwila zastat, ..ja tam byl osobne, pribehl jsem po svych, a byl tam

jj novy trubky jsou slusna palka, za to bys sehnal asi i jety up-sidy na R1 mozna vcetne brejli.. samozrejme vim ze to nechces "vysportovňovat", myslim to jen ciste obrazne pro ilustraci, ze ty samotny trubky jsou proste pekelne drahy..

Naposledy editováno 20.01.2019 16:27:02

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 01:12 | Nahoru | #14
dewwil> já když jsem tam tenkrát viděl tu kolonu na dálnici tak mi bylo jasný že je asi marný čekat. Davida i když nevím který to je si nechám jako zálohu. Zkusím nejdřív to opětovný přeleštění, třeba to ty nový gufera podrží. Našel jsem po pátrání i trubku za 2400 ale je to nějaká divná firma, údajně poláci a nějak k tomu nemám důvěru. Tady to prodává firma kufrynamoto, když jsem jim vylíčil situaci že je i možné že bych ty trubky musel případně vrátit z důvodu že by to možná nepasovalo tak odepsali že by mi to asi nechtěli prodat. Že prý to objednají z nějakého skladu a pak by se to válelo u nich když bych je vrátil Ozvu se až pojedu

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 01:16 | Nahoru | #15
kerut> já měl stejně cestu kolem z práce tak jsem ani slzu neuronil že tam nebyl Mno ty vídle, já s tím mám jednou v plánu takovej pokus ale sám pořádně nevím jak to ještě bude vypadat. Já tu motorku spíš tunim designově než sportovně a zrovna to co bych jí chtěl provést nebude krok vpřed. Na to moje kochací tempo ale asi dostačující. Kdy to bude sám nevím, takže se to teď spíš snažím dát do původního stavu ať se můžu v létě v klidu courat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 11:13 | Nahoru | #16
Bimbo-ze-Žižkova> Když jsem řešil podobný problém u DR-Z, domluvil jsem se s Kennym, někde na jih od Brna. Restauruje Jawky a další veterány a chrom dle vlastních slov umí taky. Je známý kluků ze závodů. Motokenny.cz.
Nakonec to nová gufera podržela, takže nemůžu říci zkušenost.

Jj, jsem z Bavoryně u Zdic.

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 13:17 | Nahoru | #17
v tech trubkach by musely byt sakra hluboke vrypy aby to gufero neutesnilo. pokud to tece a ma to jen nejake lehke skrabance, tak bude problem jinde, treba moc velka vule ve futrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 19:27 | Nahoru | #18
Krejza> svět je malý Jezdím kousek vedle do kolbenky které se tam přezdívá bílé peklo Jeden z tvých sousedů je můj kolega, takový trošku podivínek

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 19:36 | Nahoru | #19
assassin> z těch fotek to nejde moc dobře vidět. Většina těch čar jsou podle mě jen jakoby matný chrom, je tam cca šest vrypů které si nemyslím že budou hlubší víc jak 0,025-0,05. Sotva je cítím nehtem. Staré gufero nevypadá ani poškozené ale možná už špatně táhne břit. Dnes zkusím vůli v tom místě kde je gufero. Myslím jako trubku s futry a vaklat s ní v tom místě. Zkoušel jsem to jen dole, což je vlastně si teď uvědomuji blbost Na zítra mám v Březové domluvený soustruh tak budu leštit a uvidíme. Pro sichr objednám ty futra.

Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 19:51 | Nahoru | #20
ono pak zjistis, ze tyhle trubky maj v novych futrech vakl jak prase presne jako jsem to mel ja na TL :D

u toho vrypu je dulezite aby nemel ostre hrany, kdyz ma kolate hrany, tak to utesny klidne vryp hlubokej 0,2-0,3mm .. mame to treba na sjezdovejch kolech, kde se stane, ze to hodis do kameni a tesni to...

ty smouhy na foto si myslim ze musi nove gufero utesnit uplne v poho. pokud je ve futrech vakl 0,5mm tak uz to utesnit nemusi....

Zaměnitelnost dílů z vidlic

21.1.2019 v 20:51 | Nahoru | #21
taky si myslim ze tohle bude uplne v pohode.. 0,3mm uz by bylo dost ale desetina utrcite v klidu..

...nicmene 0,5mm vakl ? Assassine to uz neni vakl, to je dira kterou pri trose sikovnosti proleze zivej dospelej mravenec

Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 00:00 | Nahoru | #22
kde měříte ten vakl? Jako když tam dám obě pouzdra a dám tu trubku do polohy kde to mám vyšoupaný v místě gufera a zakynklám s tím tak to vůli má, ale neřekl bych že mezi trubkou a horním futrem naměřil 5desetin

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 00:11 | Nahoru | #23
0,5 je samo xtrem, ale nejlip kdyz zmeris prumery “vakl” se meri blbe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 06:30 | Nahoru | #24
Bimbo-ze-Žižkova> To pojmenování neznám, ale napadá mě Valeo v Žebráku.
Jo jo, svět je strašně malej, a ta naše prťavá republika tím spíš.
Kdo v Březové má soustruh? Zrovna bych potřeboval upravit přírubu na karburátor, trochu ji zmenšit průměr. Jestli teda můžu otravovat.

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 08:45 | Nahoru | #25
assassin> to spodní pouzdro vypadá jetě, skoro jakoby bez toho teflonu, bronzu nebo co to je. Budu ještě měřit.

Má cenu koukat po něčem podobném ???
Je to až moc levné oproti dílům z partsdepotu za kus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 08:51 | Nahoru | #26
Krejza> jj napadlo tě to dobře
V Březové je to první barák vlevo když jedeš od Točníku, je tam nějaká kovovýroba. Dneska tam jedu poprvé tak vůbec nevím podmínky. Je to kamarád zase jinýho kolegy z práce. O kousek dál kde je autobusová zastávka je ještě jedna větší firma kde mají taky podobný vybavení. Jedinně tak můžu pomoct. Tohle je takový ošemetný, on nikdo nějak nechce dělat tyhlety mikro fušky. My máme v práci soustruh, ale to je takovej ten mikro hobby, možná že bych ti to mohl zkusit poladit na něm. Jestli tam teda nechceš dělat nějaký osazení, vybrání a pod. Je to divočina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 13:18 | Nahoru | #27
Bimbo-ze-Žižkova> Díky za info, zkusím to tam. Pokud ne, tak se ozvu.
Jen zúžit vnější průměr a trochu zkrátit. Odhaduji pár minut práce.

Jinak Ti můžu pomoct usd vidlema z DR-Z

2 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 13:31 | Nahoru | #28
Krejza: muzu ti to domluvit v jincich... a nebo kdyby se ti chtelo do Prahy no :D casove stejne :D

(reakce na) Zaměnitelnost dílů z vidlic

22.1.2019 v 18:26 | Nahoru | #29
assassin> Díky moc. Zkusím tu Březovou a ještě známého známého, to taky budu mít při cestě k vyřízení dalších věcí. Když to nevyjde, ozvu se.

1 reakcí na tento příspěvek Zaměnitelnost dílů z vidlic

23.1.2019 v 00:38 | Nahoru | #30
Tak jsem tomu dal vůni. Zůstalo tam cca 5 vrypů, slaboučkých. Co teda myslíte s těma pouzdrama. Origo dražší nebo se dá věřit i té sadě z odkazu?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist