bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph 855
12.1.2019 v 23:01
Zdravim
Zacinam posilhavat po tigrovi.je mezi 855 a 955 velky rozdil ? Momentalne jezdim stroma 650 a laka me ten trivalec.
Na co davat pozor pri vyberu?
Dik jura
Předchozí
1 2
Následující

Triumph 855

13.1.2019 v 00:04 | Nahoru | #1
Zkus se poptat na Tigr foru
www.triumph-tiger.cz/
A nebo se zeptej u Ševčíka v Olomóci.

Naposledy editováno 13.01.2019 00:07:12

3 reakcí na tento příspěvek Triumph 855

13.1.2019 v 05:49 | Nahoru | #2
855 není tříválec a je to uplně jiná motorka,než 955. tiger 855 snad ani není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 08:26 | Nahoru | #3
nemako> nešiř poplašnou zprávu

Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou.../triumph-tiger-855i/

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 08:30 | Nahoru | #4

nemako píše: 855 není tříválec a je to uplně jiná motorka,než 955. tiger 855 snad ani není.



A ještě napiš že to jezdilo na holz gáz

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 08:44 | Nahoru | #5

kratkej01 píše: nemako> nešiř poplašnou zprávu

Asi tak nějak
www.motorkari.cz/tema/
https://www.autoscou...-tiger-855i/ [/quote] tak neumřu blbej,to jsem netušil. mám 955i a je to starý,jako hnědý uhlí,ale slouží dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 08:49 | Nahoru | #6

nemako píše: 855 není tříválec a je to uplně jiná motorka,než 955. tiger 855 snad ani není.

jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby jde vidět že tě ani nikdy nezajímala historie modelu atp, si jen uživatel co si něco koupil

Triumph 855

13.1.2019 v 09:00 | Nahoru | #7
Ibaže Triumph Tiger 855 naozaj NIKDY neexistoval , ani ako karburátor , ani ako "i" , ani ako trojvalec a ani ako dvojvalec .

To , že v inzercii napíše pár blbých Nemčúrov , že predáva 855 , neznamená , že to tak aj je

Naposledy editováno 13.01.2019 09:05:20

2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855

13.1.2019 v 10:30 | Nahoru | #8
označení je Tiger 900, 900i ( motory 885/ 64 kw) a 955i ( motor 955 / 83kw )
můj příspěvek #23 https://www.motorka.../?t=208543&pgr=1
moje oblíbené stránky
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2097.htm
https://www.motorcyc...h_tiger_900%2099.htm
https://www.motorcyc..._tiger_955i%2001.htm

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 10:44 | Nahoru | #9
GL1> 900 a 955 znám,855 ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 10:44 | Nahoru | #10

foxdive píše: jako majitel Tigeru bys takovou věc ani neměl pustit z huby jde vidět že tě ani nikdy nezajímala historie modelu atp, si jen uživatel co si něco koupil

to uplně vypadá,že sis nasrál do krku,chytrolíne

Triumph 855

13.1.2019 v 10:46 | Nahoru | #11
Pokud z malyho stroma tak minimalne na 955ku

Triumph 855

13.1.2019 v 11:02 | Nahoru | #12
s motorem 855i je jich málo, vyrábělo se snad jen 2 roky, radši ber 955i jenom z toho duvodu že jich je prostě víc a kdyby náhodou se něco po...lo, tak jednodušeji najdeš náhradní díl.

Triumph 855

13.1.2019 v 11:29 | Nahoru | #13
Tiger 900 od 93 do 98 karburátor, motor 885,62kw, pak Tiger 900i, 99 -00 mezityp, stříkačka, motor 885,64kw a už opticky jako 955i, pak Tiger 955i, 01-06, stříkačka, motor 955, 83 kw, první roky drátěná kola, ke konci litá.

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 12:01 | Nahoru | #14

nemako píše: to uplně vypadá,že sis nasrál do krku,chytrolíne

když říkáš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 12:23 | Nahoru | #15
GL1 > Tak isto neexistoval Tiger s označením 900i , fabrika Triumph takto svoj model nikdy neoznačovala !
Bol alebo 900 (karburátorový , továrenský kód T400) , alebo 885i (vstrekovanie , továrenský kód T709) , ale 900i nikdy .

Obidva síce mali rovnaký objem , veď motor bol vlastne rovnaký (s vŕtaním a zdvihom 76 x 65) , ale starší s objemom 885 (továrenské typové označenie T400) mal obchodný názov Tiger 900 , vstrekovaním inovovaný , teda T709 mal obchodné označenie 885i (teda žiadne 900i !!!)

Takto to fabrika odlíšila , aby si ľudia tie Tigre s rovnakým objemom motora nezamieňali ... zjavne to nezabralo .

A riadiace jednotky boli ešte starý , poctivý (a francúzsky) Sagem , armádny dodávateľ , fungovať budú asi aj o ďalších 100 rokov

No a 955i nie je vlastne nič iné , len prevŕtaná 885-ka zo 76 na 79 mm , zdvih motora zostal rovnaký (to je ako u BMW 1100 a 1150 , tam to prevŕtali z 99 na 101 a hneď bol so slávou a muzikou uvádzaný nový model )

Juradr , kúp si takú , ktorá bude viac okufrovaná (samozrejme , okrem celkového stavu) , lebo také originálne bočné kufre sa zháňajú ťažko a skurvene draho , aj vstrekovacia 885-ka bohate uspokojí všetky tvoje potreby , po DL 650 až-až , len by si mal mať okolo 190 cm , lebo inak je Tiger 885i/955i dosť vysoká mašina .

Samozrejme sa teraz okamžite ozve niekoľko majiteľov , ktorí na zem dočahujú v pohode aj pri svojich 175-180cm , tak pre tých len jedna vec - máte úúúplne , ale úplne doje.aný podvozok , ľudia pod 185 cm vlastne musia balancovať s 250kg motorkou (naviac s vysoko položeným ťažiskom) vlastne len na špičkách nôh , no a to nie je bohviečo .
Naskakovať na motorku ako Indiáni na svoje mustangy a zoskakovať ako cirkusanti v manéži , tak to sa mne určite nežiada ...a ani to nie je bohvieako bezpečné .

Takže ešte raz , ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .

Naposledy editováno 13.01.2019 12:24:13

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 12:29 | Nahoru | #16
brazel> já mám nastavitelnou výšku sedla. mám ho v horní poloze,protože jsem velkej a proto jsem si tu věc kupoval,že je vysoká. jinak máš pravdu,pdoti dl 650 je to ve všem lepší motorka

1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855

13.1.2019 v 12:30 | Nahoru | #17
podle mě imaginární 855 vzniklo čistě přehozením číslice 5-8 namísto orig 885 , ale ještě jednou, jedná se o motor, ne typové ozn.Tigra

ale nedivím se, ono toho je internetu dost, ( až o svém textu začínám pochybovat )
kromě zmíněného v #3 https://www.autosco.../triumph-tiger-855i/
jsem našel plno dalších, např.
https://www.motech.c...855-c-1_120_122.html
https://www.eshopsty...iger-855/c-654.xhtml
https://www.motonaku...-tiger-855-900-93-98

dokonce i tady na m.cz z roku 2010 https://www.motorkari.cz/tema/?t=99620

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 13:04 | Nahoru | #18
GL1 , nespomínam nikde 855 , lebo to je čistý nezmysel , je píšem a to konkrétne tebe , že Tiger s označením 900i fabrika nepoznala .
A čo sa týka databázy a rôznych predajcov ND , tak snáď neberieš tunajšiu databázu ako nejakú smerodajnú a predajcovia odpisujú jeden od druhého ako v škole , teda aj s chybami .

nemako , na potrebnú výšku jazdca upozorňujem autora diskusie , lebo to nastaviteľné sedadlo je v minimálnej výške 84 cm a nižšie už ide iba umretým tlmičom .

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 13:22 | Nahoru | #19
brazel> ok, máš pravdu 900i jsem v ofiko datech nenašel, ale nedaří se mi najít i ofiko 885i, což je podle ttd tento https://www.motorcy...h_tiger_900%2099.htm
já mám v TP ( první registrace 31.12.1999 )
tovární značka : Triumph
typ : T 709
obchodní označení : Tiger ( jen a pouze )

souhlas s Tvým ostatním popisem, koukal jsem po 955i a nakonec koupil ( 885i ), super stav, výbava ( ty orig kufry jsou fakt luxus )

..."..ak nemáš 190 cm a z Tigra 885i/955i dočiahneš pätami oboch nôh na zem , tak si priprav peniaze na podvozok .."..

- to myslíš při jakém nastavení sedla, má 3 polohy, a rozdíly jsou znát
- při mých 187 cm mám sedlo na prostřední, je to takový kompromis, kdy ještě došáhnu na zem (patami ) a při jízdě nemám moc ohnutá kolena
- mám podvozek v prdeli ? předek ok, zadek ( nastavena max tvrdost ) v jednom ok, ale naloženej mi přijde, že extrémě poklesne. Zatím jsem to fyzicky porovnával jen s jedním stejným Tigrem, a ten na tom byl úplně stejně
dík

(reakce na) Triumph 855

13.1.2019 v 13:43 | Nahoru | #20
brazel> ..nespomínam nikde 855... jo, to jsem četl hned v #7

a veškeré informace, jak na internetu, beru s rezervou ( "nejsem mladej ani blbej, abych dal králíkům mokrý" (citace z filmu )
to jsem se taky dočetl, že můj Tiger má hydraulickou spojku

edit . jdu si přeměřit výšku sedla

Naposledy editováno 13.01.2019 13:45:28

Triumph 855

13.1.2019 v 14:28 | Nahoru | #21
tak na prostřední poloze sedla mám 86 cm (+/-),ale sedlo není orig

Triumph 855

13.1.2019 v 19:58 | Nahoru | #22
No tady je dezinformací
První "moderní" Tiger byl 900 1993 - 1998 - ale to jsou modelový ročníky, takže např. můj je vyroben 1997, ale je to model pro rok 1998. Tento první model se dokonce podíval na Dakar Postupně ho vyvýjeli, takže jsou od počátku výroby do toho roku cca 1998 docela změny. Pak začali dělat divnej design a vzniknul Tiger 885i - stříkačka, takový mezityp (1999-2000), a pak onen 955i. Při koupi pozor na alternátory, docela se na nich sypou. No a všechno to jsou samozřejmě 3 válce.
Všechny měli 19 kolo vepředu a 17 vzadu, i když si někdo myslí, že první typ měl 21.
Sedlo má můj (900) psáno snad 85cm a já mám 177 cm a jsem v poho, má udělanou kompletní repasi tlumičů (předek dokonce přitvrzen a progresivní pružiny) jezdím s tím i v terénu, takže opravdu nemusíš mít 190

Triumph 855

14.1.2019 v 13:17 | Nahoru | #23
Doporučuji 955 tam jsou vychytaný vic nedostatky i výkonem nebudeš zklamán. Pokud máš nějaký konkrétní dotaz tak napiš nebo ti můžu poslat číslo na člověka co jezdil snad všechny tigry a zodpoví ti každou otázku

2 reakcí na tento příspěvek Triumph 855

20.1.2019 v 04:57 | Nahoru | #24
Diky
A omlouvam.se za 855 to je chyba
Jinak.tigr uz je doma ,je to 885i
Jel sem zatim jen na evidencku ,ale jede to docela dost oproti stromu

(reakce na) Triumph 855

20.1.2019 v 19:53 | Nahoru | #25
juradr> tak za 855 by se měli omluvit ty pičusove, co to uvádějí na svých stránkách, tobě bych to v žádném případě za zlé neměl
jinak gratulace k Tigříkovi, ale to foto , vidím nástavec na plexi, dvoubarevné sedlo...Jen pro zajímavost, můžeš napsat, jaký tam máš kolečko a rozetu.
já mám na svém rozetu +1 zub ( už tak koupen ), no a na tom Tigrovi, co jsem porovnával podvozek, měl kluk rozetu snad -8, docela brutus, taky říkal, že se s ním nedá pomalu jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Triumph 855

21.1.2019 v 15:14 | Nahoru | #26
Tak ono 855 se uvádí hodně i na eshopech, je to tak blbě zauzivane že už to tak prostě všichni berou
Jinak když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca

(reakce na) Triumph 855

21.1.2019 v 15:22 | Nahoru | #27
juradr> Je to ten z Dobré u F-M?

(reakce na) Triumph 855

21.1.2019 v 19:08 | Nahoru | #28

foxdive píše: ... když tu sou majitele tak se zeptám neřešil někdy vzadu tvrdší pružiny nebo podložky pod ní, kámoš když jede se starou tak sou dost u zemi, mají dohromady tak 220kg cca



jo, jo, to mě taky hodně zajímá, ten zadek, popisoval jsem to výše, ale ať to nemusíte hledat, tak ještě jednou
- nastaveno na max tvrdost, sedlo v prostřední pozici, výška cca 86 cm ( přešité sedlo ), v jednom super ( mám 80kg ), naloženej nebo ve dvou, sedne dolu, houpačka neskutečná
- prázdnej stojí na bočáku ideálně nakloněnej, naložený 3 kufry+na sedadle spolujezdce, jen tak tak jsem postavil na rovině a bál se, že ho překlopí větříček
- fyzicky jsem porovnával jen s jedním stejným Tigrem, byl na tom stejně

Triumph 855

21.1.2019 v 22:13 | Nahoru | #29
Tak tomu kámoši to ani nějak nehoupe extrémně, taky to má úplně natvrdo, spíš centrál je hodně nízko a semtam s ním skrtne což není moc ok, když jede sám tak super, teď ještě má tři kufry a jak to naloží plus stará rak nevím co s tím bude dělat, asi jedině centrální stojan dát pryč
Ten zadní tlumič má ještě stelovani odskoku zkus se podívat jak ho máš nastavený mohlo by to pomoct s tím houpáním

Triumph 855

22.1.2019 v 07:05 | Nahoru | #30
Já jsem otáčel jen s tímhle šroubem "pod sedlem" v jedné krajní pozici měkký, v druhé krajní pozici tvrdý. Jiný nastavovací vehement jsem nehledal.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist