globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kontrolka FI
10.1.2019 v 21:07
Ahoj,
Prosím o pomoc,co znamená blikající kontrolka na displeji FI a proč mám jeden výfuk teplejší než druhý?
Jedná se o moto KTM Advik 990.Koupil jsem to v červenci z německa s padlým motorem a dnes byl první start po GO motoru.Motorka chytla hned,běžela hezky na volnoběh a pak zničeho nic volnoběh nedržel a začala blikat kontrolka FI.


Díky za rady!!!
Předchozí
1 2
Následující

Kontrolka FI

10.1.2019 v 22:06 | Nahoru | #1
určitě tam bude servisní konektor který proklemuješ a na displeji se ti zobrací číslo chyby která bude napsaná v manuálu nebo někde na netu a podle toho postupuješ dál.

Kontrolka FI

10.1.2019 v 22:35 | Nahoru | #2
Tam se počítá kolikrát zablika a podle toho dohledas v manuálu chybu

Kontrolka FI

11.1.2019 v 12:18 | Nahoru | #3
Na mé moto kontrolka svítila a začala blikat, až při vyklopení stojanu (dalo se to lépe počítat)

1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka FI

11.1.2019 v 16:46 | Nahoru | #4
Fuel Injection

Kontrolka FI

11.1.2019 v 17:01 | Nahoru | #5
V manualu kterej je ke stazeni tady v sekci motokatalog je tabulka s popisem chyb. Podle toho kolikrat a jak blika FI se doctes, co se ti motorka snazi rict. Nebo dalsi zpusob, sezen OBD kabel, notas a stahni TuneECU a kouknes se do jednotky.

Kontrolka FI

12.1.2019 v 11:39 | Nahoru | #6
Takhle po internetu tezko radit.
Bohuzel obcas ani diagnostika nepomuze a musi se vylucovaci metodou.
Muze to delat i malo nabita baterka. Ale sam si myslim, ze to budou nesynchronizovane klapky

Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:30 | Nahoru | #7
Zdary,
Jo už sem si to tady stáhnul. Musím se ještě dostat do garáže a zjistit kolikrát to vybliká.Musí to být něco kolem karbeců,protože na pravým laufu neudržim ruku a na levým jo.
Zatim ale dekuju všem

Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:34 | Nahoru | #8
No jestli mas 990,tak to karbecema nebude, protoze tam je vstrikovani. Ale zkus kouknout na synchro klapek, to je nejjednodussi.

1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:43 | Nahoru | #9
Jo,to vim že to je stříkačka! Jak sem psal moto sem koupil s mrtvým motorem,takže pro mě je úspěch že to běží ale musím to doladit k dokonalosti.Nemam diagnostiku a ani se mi to nechce nikam vézt, motor sem dělal doma sám, tak myslím že tohle taky nějak zmáknem s vaší pomocí!!!

Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:44 | Nahoru | #10
A to synchronní klapek udělam jak???

(reakce na) Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:47 | Nahoru | #11
venca1982> tak si tu diagnostiku pořiď, nestojí to moc - koupíš kabel z ebay a software TuneECU stáhneš zdarma.

(reakce na) Kontrolka FI

12.1.2019 v 20:51 | Nahoru | #12

Aczasa píše: Fuel Injection



Fail ne Fuel

Kontrolka FI

12.1.2019 v 21:08 | Nahoru | #13
Co tomu motoru vubec bylo?

obavam se ze na reserovani polohy klapek TPMS budes potreboavt diaknostiku

vic na www.lc8.cz

Kontrolka FI

12.1.2019 v 22:38 | Nahoru | #14
Chce to vic informaci. Co s motorkou bylo? Co se opravovalo? Co vse se menilo? Co vse bylo vubec rozebrano? Popis nam to trochu, takhle to fakt nikdo z prstu nevycuca.

Kontrolka FI

13.1.2019 v 21:16 | Nahoru | #15
koupil sem to nepojízdný,s tím že se netočil motor.Sundal jsem airbox a zjistil,že upadnul ventil a ten rosekal píst.Takže hlava,válec píst bylo na vyhození.Tyhle věci jsem sehnal a vyměnil.Ojky a klika byli na kontrole a vycentrování(nic tomu nebylo)a při tom jsem udělal šály (uložení ojnic a i kliky).Komplet výměna zbylých ložisek a gufer(sada těsnění motoru)No a samozřejmě nové rozvody+kluzáky pro řetěz a nové písty.Na hlavách sem nechal zabrousit vetily , vyměnit gufera na ventilech a seřídit ventil vůle.Snad sem na něco nezapoměl-Prostě na motoru je komplet GO za nemalé peníze

Kontrolka FI

14.1.2019 v 11:24 | Nahoru | #16
Od svojeho servisáka jsem se dozvěděl při debatě, že KTM používá titanové nebo jaké ventily a ty se nesmí zabrušovat, protože se tim zničej. Prý dřík ventilu je normálně železný, ale spodek je titan.
Jaký číslo vyblikává kontrolka FI? Začal bych tim nejednoduším a to je synchronizace klapek. Když nemáš diag, kde se zobrazují podtlaky v obou válcích, potřebuješ nějak změřit podtlaky u běžícího motoru. Nejednoduší způsob je TOTO
Prostě jen dlouhá hadička, ohnutá napůl a každej konec připojedej na jeden válec. Uvnitř voda, nebo lépe olej. Nastavuje se to šroubem u zadního sacího hrdla pod filtrem. Je na křížovej šroubovák a je na něm pružina.

Naposledy editováno 14.01.2019 11:30:31

Kontrolka FI

14.1.2019 v 15:28 | Nahoru | #17
Hlavy jsem vezl k p.Masařík Petr(Jezdí nebo jezdil závodně motokros)má motoservis v Praze a hlavy si nechává dělat u maníka,kterej dělá jen motohlavy!Takže Nevim,možná co člověk to názor. Ale to je fuk.Každopádně věděl, že jde o KTM 990 a na nic mi ne upozornil.Jdu to zkusit kolikrát to bliká. Díky

Kontrolka FI

14.1.2019 v 15:57 | Nahoru | #18
Takže moto chytla na cvrknutí,chvíli to běželo bez blikání a pak to začlo blikat.Nejdrřív to svítí a pak to vybliká 7x.jdu hledat co to je

Kontrolka FI

14.1.2019 v 16:23 | Nahoru | #19
Sensor for 2nd throttle valve Output signal too low /high

Snímač pro druhý škrtící ventil Výstupní signál je příliš nízký / vysoký

Chápu to dobře,že to je snímač klapky druhého válce(zadního válce)
Mám změřit odpor na druhým i prvním válci,jestli je to stejný v odporu???

Kontrolka FI

15.1.2019 v 09:01 | Nahoru | #20
Nejde o snimac druheho valce, ale o TPS sensor sekundarnich klapek. To jsou ty co vidis hned po vyndani filtru. Pak jsou hlavni, ktery ovladas plynem a ty jsou az dole v tom sacim hrdle. Ty vrchni vymontuj a zkus to bez nich. Nejsou potreba pro spravnej chod,ale jestli je spatnej sensor, muze je zavrit ve spatnou chvilku a nejede to. Sekundarni klapky se daji deaktivovat v ECU, ale potrebujes diag kabel.

Naposledy editováno 15.01.2019 09:02:31

Kontrolka FI

15.1.2019 v 10:46 | Nahoru | #21
Když je vymontuju,mam je nechat zapojeny na štekru?Když je přeci odpojim i elektricky tak tam bude taky chyba,ne?!

Kontrolka FI

15.1.2019 v 10:51 | Nahoru | #22
Pokud je odpojis, tak to bude hazet chybu, ale zkusit to muzes taky. Kdyz je vyndas, tak osicky se budou tocit, ale nebude to ovlivnovat motor, protoze tam nebudou ty klapky. Teoreticky pokud odpojis konektor by to melo byt to same. Jeste nezapomen ty klapky rucne otevrit.

Kontrolka FI

15.1.2019 v 21:32 | Nahoru | #23
Dnes sem sundal filtr a zkusil to rochnout bez vzduch. filtru a ty klapky se ani nepohnuly(na volnoběh)Víc sem nestihnul,hlídal sem děti

Kontrolka FI

16.1.2019 v 11:31 | Nahoru | #24
Ono na volnoběh se možná ani neotevřou. Zkusil bych je vyndat nebo odpojit a projet to.

Kontrolka FI

16.1.2019 v 16:33 | Nahoru | #25
Tak teď sem byl v garáži,Vymontoval sem klapky,nechal je zapojený-motorka chytla a běžela nevyrovnaně,kašlala až chcípla.Dal sem zpět a už to ani nechytlo,má snahu ale prostě nic.Přemýšlim nad tou diagnostikou!!!
Projíždět se mi to nechce,když nevím kvůli čemu to blbne

Kontrolka FI

16.1.2019 v 16:53 | Nahoru | #26
Jasně, jestli to neběží dobře tak nejezdi. Tohle klapkama nebude, bez nich to běží i jede dobře. Diagnostika by se hodila, aspoň uvidíš, co to vypisuje za chyby. Co benzín, jde do vstřikování? Ideálně změřit tlak čerpadla, ale to asi nemáš jak. Zkus odpojit palivovou hadici od vstřiků a ucpat ji palcem. Pak zapni klíček a tlak bys měl těžko udržet palcem. Čerpadlo by mělo dávat myslim 3,5bar.

1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka FI

17.1.2019 v 10:29 | Nahoru | #27
Včera jsem to dlabnul ještě večer a chytla normálně a šlo to i za plynem.Akorát zase to blikání závady.
Zkusim sehnat diagnostiku tady u nás na Plzeňsku než si ji koupim a uvidíme.

(reakce na) Kontrolka FI

17.1.2019 v 10:50 | Nahoru | #28
venca1982> Stačí koupit správný kabel za pár stovek a stáhnout software zdarma. Už jsi to mohl mít za ten týden doma…

Kontrolka FI

17.1.2019 v 14:05 | Nahoru | #29
venca1982: na lc8 fóru jsem ti psal, že stačí koupit kabel za pár stovek. Program je zadarmo a tu redukci nutně nepotřebuješ.

Naposledy editováno 17.01.2019 14:06:17

Kontrolka FI

17.1.2019 v 16:08 | Nahoru | #30
Mohl ale...….Přijdu z práce,nažeru se a skoro každý den mam děti na hlídání(mladá odjíždí směr práce,takže nemam čas si někam zajet to koupit a objednávat po netu to nechci,když nevím na 100% jakej to má bejt.Né že bych byl uplnej antitalent na tyhle věci,ale když je v práci nějaká diagnostika na autě,radši du dělat mechanickou práci,než abych se pral s PC.Teď sem byl na chvilku v garáži a zkusil sem odporově měřit to čidlo,když hejbu s horejšíma klapkama,tak se mi na multimetru mění hodnoty.Někde sem viděl,od kolika do kolika by to mělo být,tak jdu hledat kde to bylo a večer to ještě zkusim.
Prosím ještě,kde je zašitej OBD štekr
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist