Téma: Problém startování
 
10.1.2019 v 14:49
Zdravím, mám na vás dotaz. Koupil jsem buggy 150 4t od známého. On to vždycky startoval pomocí startovacího spreje protože mu to jinak nechytlo. Zjistil jsem že v airboxu není žádný filtr tak jsem tam dal co jsem našel doma ale ne originál. Když ucpu přívod vzduchu do filtru a točím motor cca 20 sekund tak motor chytne ale pořád musím mít filtr ucpany cca 5 minut než se motor zahřeje a nechcipne. Nevíte čím to je ? Pomohlo by koupit nový air box ?

Problém startování

10.1.2019 v 14:50 | Nahoru | #1
Je tam motor z nějakého čínského skútra. gsmoon 150

Problém startování

10.1.2019 v 17:14 | Nahoru | #2
Vycistit karbec. Podle me ti tam jde malo benzinu.

Problém startování

10.1.2019 v 18:48 | Nahoru | #3
Čau, niektoré motory majú na karbci len klapku ako sytič. Ak ju zaklopíš vlastne upcháš prívod vzduchu po zahriatí otvoríš a ide sa. U niektorých zas je taká zásuvka čo sa vysúva pri šúpatku, treba sa pozrieť , čo tam je a zprevádzkovať to.

Problém startování

11.1.2019 v 12:15 | Nahoru | #4
On tam je právě automatický sitič ten jsem měnil ale tím to nebylo karbec taky čistěn a pořád nic, říkal jsem si že to bude bohatost směsi ale po zahřáti to jede normálně

Problém startování

11.1.2019 v 15:57 | Nahoru | #5
Čau, potom je blbý ten automatický, ten funguje ako na skútroch. On studený má byť ten kolík vysunutý a pri teplom sa zasúva. Pri poruche je vysunutý stále. Zistíš to tak, že ho vymontuješ a pôjdeš s ním do predajne kde majú ND na skútre. Ukážeš ho predavačovi a keď ti prinesie taký istý tak ten kolík-mosadzný je u funkčného zasunutý dnu. Dáš ich k sebe a ten čo vic vyčnieva je pokazený, cca o 2 až 3 mm. Na skúterfórach možno niekde nájdeš aj mieru k svojmu sytiču ako má trčať ten kolík. Činnosť sytiču môžeš napodobniť ť aj tak, že ho odmontuješ a nasunieš len trošku späť, aby bol povytiahnutý a tým ho otvoríš. Ešte môže byť upchatá tá dýza pod sytičom, treba to prestrieknuť tlakom benzínu injekčnou streikačkou s hadičkou, tak som to robieval. Pri výmene treba dať pozor, aby nebol sytič skrižovaný , aby nedrhol a nebol zaseknutý v dolnej teda zavretej polohe.Najskôr to bude pod sytičom zapchaté.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist