bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motard kola - typový list
Ahoj, na jaro chci pořídit novou FE 501 a rovnou přestavět na SM. Problém: jak zapsat motard kola do TP? Ani
K2Moto.cz (autorizovaný prodejce Husqvarna), který mi má motorku dodat, říkal, že motardy do TP zapsat neumí, nebo se mu jen nechce.

Citace: "Co se týče motardových kol, tak ty bohužel nejdou zapsat do TP. nejsou s nimi homologované. Můžete si je koupit, máme je v accesories, ale nedají se zapsat."

Tady Cruzz napsal, že se mu to povedlo u KTMky: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9226605

Nevíte, jak je to s Husqvarnou? Koho kontaktovat pro nějaké informace. Poslat dotaz přímo do Husqvarny? Případně, který prodejce dodává kola i s typovými listy?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 17:45 | Nahoru | #1
assassin> tak ja hlavne nikam necestuju muzes na tom jet v pohode 120-130, abys mel jeste nejakou rezervu do omezovace. Berg 570 s origo prevodem pojede klidne 180, otazka je, jestli se tam chces nekdy dostat. prijde mi to fakt zbytecny. ja mam prevod 14/44 a na okreskach mi nic nechybi. Slapy a tam kolem, kde je to utazenejsi v okoli, tak bomba, na Duby me to nekdy sere, protoze tam ty zatacky jsou fakt rychly a kdyz to nekdo umi, litaj tam borci na nanucich 150 plus a to uz je na me hodne. do tech 140 je to ok, pak uz je to horsi. ne motorove, ale spis, jak to fouka, cely se to trepe jak je to lehky a uzoucky a v neposledni rade mam taky ksilt na helme a hlava mi lomcuje ze strany na stranu ted sem si koupil Aviatora a je to lepsi, ale stejne.. klidne bych sel do 690SMC s EVO2 kitem, ted sem to projizdel nez zacla bejt zima a jede to fakt hodne. ale uz to proste neni kolo a ma to kolem 150 kilo a proste me to sere. nevim proc, ale ten objem je u takovejch motorek fakt znat, poznas kazdej ccm. v porovnani nejaka 450 - muj Berg 520 - muj bejvalej Berg570 - KTM690 je to hrozne znat.
ja sem nikdy na nicem jinym nez na takovejch motorkach nejezdil, moc me jiny motorky nezajimaj, takze nemam zadny srovnani v tech rychlostech. a verim, ze na TeLeti se jezdilo jinak

(reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 18:20 | Nahoru | #2
K660S> asi vec zvyku, me takhle nizka "cestovni" rychlost vadi. nemuzes predjizdet kde chces s rezervou a tak... no proste kdyz si zvyknes na litr....

ja bych na tohle musel mit treba 950HM a sundat na nem nakou hmotnost.... nebo top by bylo to SM z 950 KTM jak udelal Hazan
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Obrábění titanu Husqvarna FE 501 ktm525smerák 26 Včera v 07:17 dewwil
Lehké expediční enduro [1, 2, 3] KTM EXC 300, KTM 690 Enduro, Husqvarna TE 449, KTM E... Ariete 73 5.11.2022 v 10:34 Earthshaker
Ne-ostrá husqvarna Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna FE 501 Ales5 9 5.4.2021 v 15:00 Lokomaster
Husqvarna fe 501 mottard Husqvarna FE 501 Uhlik52 17 19.12.2020 v 11:12 JiriBN
Supermotard zázemí - Praha Husqvarna FE 501 Zeratul 10 23.9.2020 v 09:45 neznamyScooterD


TOPlist